Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

134 komentářů

Matěj
29. ledna • 12:42

Ahoj všem má tu někdo skusenost se Superbem 2011 s najetimy 300000km? Mám šanci koupit za slušný peníze auto má nové rozvodové řemen a novou spojku je to 2.0TDI. Skoro každý mi říká nebrat budeš litovat ale jak tak čtu články a diskuze tak si myslím osobně že 300000km je slušně zajeté auto😀

Matěj
29. ledna • 15:28

A a servisní knížka je ok

Fanda
19. října • 10:07

Kam jsme to dopracovali!Nakonec se zde v dovíte,že stáčet a podvádět je normální,a že si za to v podstatě zákazníci mohou sami.Škoda,že i ten zákazník,který vozům dočista nerozumí,si nemůže bez obav dojít zakoupit ojetý vůz.A ono nejde pouze jen o stáčení tachometrů.To jsou i vozy neodborně opravené po nehodě,omlazené,v exekuci atd.

timur
19. září • 22:21

Takových u nás jezdí. Vyhlášené autobazary jako ESA, Trotina a další mají v nabídce hned několik takových. Avšak stav tachometru udává přijatelných 125000 km :-O

marzipano
18. května • 13:26

Fakt to má 800 tisíc? Aby to nemělo stočenej tachometr..

Ben
19. února • 21:58

Honda Accord 1 000 000 mil
http://www.youtube.com/watch...
B-]

ja-ne
19. února • 15:09

z toho vypliva len jedno, Octavia je najlepsie auto na svete, prilahlom vesmire a okolitych dedinach..

Autocentral
19. února • 11:12

Napadlo nás, že by Vás mohl zajímat povedený test Škody Octavia Kombi 1,9TDi.
Co mu říkáte??
http://www.youtube.com/watch...

Vláďa
19. února • 15:24

Pěkně udělaný!

prd
19. února • 6:56

Tyvole jak dlouho to tu bude???Uz to tu je od patku.Vazena redakce,potvrdte svym chlebodarcum,ze uz ctenari vedi o kvalitach koncernovych vozu a dejte nam sem neco noveho ci zajimaveho ze sveta motorismu.Dekuji.

panHAJZL
19. února • 11:07

...že se ptáš? Redakce vidí, jaké je tohle plodné téma a že zdejší diskuze je výkladní skříň toho nejlepšho na autorevue, tak to tu nechává na obdiv...nebo pro výstrahu?:-D

Jozef Kostelansky
18. února • 22:33

S dvojlitrom TDI by to asi možné nebolo :-D
Základom je pravidelná výmena kvalitného oleja. Pred 15 rokmi som pracoval vo firme, kde bola aj dodávka Opel Combo 1.4 benzín. Každú noc jazdila trasu Bratislava-Banská Bystrica-Košice-Bratislava a za nejaké 3 roky mala natočené vyše 600.000 km. A len s bežnou údržbou.

panHAJZL
19. února • 0:24

jasná páka, pokuď nemá auto předpoklady k chronickejm chorobám a je o něj staráno,jak má bejt, pravidelnej olej,všechny filtry a NEdementní řidič, kilometrickej úspěch zaručen:-D

panHAJZL
18. února • 21:21

tak vážení chytrolíni, bohužel je to na konkurenčním serveru,ale vyšel zde moc pěkný článek o stáčení kilometrů : http://www.auto.cz/staceni-tachometru-dil-2-... ... Jak už jsem zde hodně tykvím napsal, nejsem zastáncem stáčení kilometrů nikdy jsem takové auto nekoupil ani neprodal,ale setkal se s ním v nemála případech! A tykvoňové, co zde píšou něco o kvalitě párků,masa, piva a já nevím co by si měli uvědomit,že koupě auta není kupování 20 deka masa v krámě!
A když tomu nerozumím,tak si přizvu odborníka!
A ve výše popsaném článku je to krásně popsáno! Vše o čem jsem psal! Jsou zde uvedené příklady a v nich přesně co jsem popsal, koupěchtivost, nepozornost, neopatrnost nepřipravenost!
Opět zastávám stojím za názorem, že za 95% problémů si kupující může sám!

kuba
18. února • 18:58

To má najeto každá druhá, jen tachometr tvrdí něco jiného :-D

dzelo
18. února • 14:19

To dávate stejné zprávy zhruba každých deset dnů. To skutečně již není o čem psát?:-D

st
17. února • 16:30

Tady jde vidět, že když se člověk o auto adekvátně stará, tak se mu za to odvděčí.
Myslím si, že nemálo takových aut jezdí i u nás. Akorát majitelé mají trošku jiné číslo na tachomertu :-)):-P

Petr
16. února • 19:17

Nevím čemu se v článku divíte. Motory 1.9 TDi, navíc starší ročníky jsou dobře známé tím, že to jsou nesmrtelné držáky a když se o ně člověk stará a mění pravidelně co se měnit má, tak přežijou i auto. Osobně jsem několikrát slyšel o těchto motorech i octáviích které najezdily přes milion a stále jezdí. Prostě kdo se stará ten jezdí. Když auto nechám zrezivět, je jasné že milion nenajede ať má motor jakýkoliv. Bohužel dnešní motory vyhnané na poměru malý objem/vysoký výkon a ještě minimální emise logicky nevydrží víc než deklarovanou zátěž kterou výrobce určí a i ta už je o 100 000 až 200 000km nižší než kdysi u stejného typu motoru.

Rodin
16. února • 20:47

Je to horsi, nez si myslite. Pokud vim, stavi dnes automobilky sve vozy na 200 tkm a 6 let provozu. A tak cokoli z toho dnes s autem prekrocite, muzete si gratulovat a brat to jako bonus.

Kuba55
16. února • 22:48

Nejlépe je na tom VW s 250 000 a nejhůře FORD s 200 000. a Maximum je 5 let, poté musí být opravy natolik nákladné, že přijde levněji koupit nový vůz. Tomu se říká trvale udržitelný obchod.

Tom
17. února • 1:36

Jo jo zlatý starý auta... až přijde čas na další auto, tak koupim opět 20 let staré a klidně udělám za 200tis komplet renovaci a vydrží mi dalších 20 let:-D

prd
16. února • 10:46

Už jsem myslel,že tu nebude nic na víkend o famózních vozech značky Škoda.Naštěstí je to tu.Ale mají to jinak dobře promyšlené,když už nenapíšou pseudočlánek(myšleno skrytá reklama) o novém vozu,tak tam dají něco o starší generaci,aby bylo zřejmé,že to jsou výborné vozy již od pradávna.Takže občane,zahoď co máš v garáži,neb to nejlepší je Škoda.VW-Škoda gratulu za promyšlenou rozšířenost do všech medií.

LOL
16. února • 11:12

však počkej, až dojde kosa na ty dnešní zmetky 1.2/1.4 v benzinu a 1.6 "f tédéí".. to bude nadšených škodifkářů.. :-)

VW
16. února • 11:22

Mám takový dojem že cca do roka a do dne už tady bude bulet více Pepíků a nebude se to už týkat jen stočených tachometrů! A to na nás teprve čeká ten nový zázrak TSI 1.0 3válec 81Kw!?B-]

LOL
16. února • 11:28

Problém Pepíků je ten, že chtějí olítanou nižší střední, místo aby si koupili malé (ale nové) auto, na které regulérně mají. Chtějí machrovat, a tak riskují.A tyto doby končí, auta, která nalítala bez potíží 300 či 400 tisíc se už prakticky nedělají a downsizy jsou projektovány na cca 250 tisíc, pak se to celé vysere..

VW
16. února • 11:39

Nic ve zlém ale tyhle malé downsizy jsou počítány maximálně na 150t km a 5 let! A to se ještě musí brát na zřetel, že například rozvod je normální spotřebák jako brzdové destičky!B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
panHAJZL
16. února • 11:54

vidím to zcela stejně....

panHAJZL
16. února • 11:56

už jen obsah plastových dílů, které v motoru plní nosnou funkci některého důležitého komponentu je zarážející, jak píšeš, 5 let,pak to popraská a bude to celé v zádeli

VW
16. února • 12:08

JJ jsem asi poněkud stará škola! Obsah ničím nenahradíš! A ekologie?? Tak to nevím kolik škodlivin se vyprodukuje při výrobě 3ks těchto maloobjemových motorů, které jsou životností srovnatelné / 3ks / se staršími motory 2.0 - 2,5 při nájezdu těch cca 500-700t km v porovnáním s tím co tyto starší motory za tuto životnost vyprodukují

Antiautomat
16. února • 13:09

Ekologiu neobvinujme, je to veda, ktorej vyznam zo dna na den rastie - to, co sa na nu hadze, je dosledkom nenasytnej honby nadnarodneho kapitalu za ziskom a dopadu na
spolocnost a prostredie. Nicenie zivotneho prostredia, vyvolavanie kriz v krajinach, ktore su na zozname na rozkuskovanie a vyrabovanie len kvoli tomu, ze maju to nestastie a maju prirodne bohatstvo, vyvoz zastaralych /a skodlivych/ technologii do krajin ako sme my, vyvoz odpadov - a to vratane potravin, nakolko to, co je v regaloch supermarketov, napojenych na nadnarodneh retazce sa inak ako odpadom nazvat neda. Zasiahnuta je aj socialna sfera: likvidacia povodnej kultury za ucelom zmazania povedomia jedinca /ovladania/, zivorenie v coraz mensich bytoch, absolutna kontrola.Nuz idealne podmienky pre tu zlocinecku organizaciu, zvanu marketing aby urobila z nej svoju verziu zvrhlej pozitivistickej propagandy a nastroj na oklamanie spotrebitela.Par najpouzivanejsich prikladov z marketingovych zvastov a ich prekladu:
´mensi´ sa zrazu meni na ´kompaktnejsi´ (teraz si predtavte ze na trhu vam niekto zacne ponukat kompaktnejsi melon za tu istu cenu...asi ko kopnete do r.ti, alebo?)
´poddimenzovany´, rozumej ´uspornejsi´, nakolko sa uspora dosiahla len tym horeuvedenym, to ze taka suciastka sa rozsype po par km je uz ina vec
´o.beny na materiale´ je vysvetlene ako ´optimalizovane´, len aby debilkovi na fajnense excel vyhodil zelene cislo a kkt dostal premie /casto ani tie nie/.
Dalsou vecou je umele vsadepritomne vyvolavanie strachu v spolocnosti, ze sa musi ´setrit´. No ano, s prirodnymi zdrojmi setrit treba, ale zase je tu vsade zlocinne goebbebelsovskou metodou k pravde pridany maly hacik, len aby sa mohlo vyrabat a predavat a klamat a parazitovat a strasiak nadvyroby nezacal strasit vo dverach. A potom to tak aj vyzera, ze ked si spocitam naklady povedzme na 20 rocne vozenie sa, vyjde ma to dnes 3x drahsie a zistujem, ze je na moju penazenku zrazu napojenych dalsich x parazitov. Nech sa nik nehneva ale toto s ekologiou nema NIC.

revan_21
16. února • 12:53

Souhlasím. Ač protí těm 1.2TSi od VW, 0.9Tce od renaultu nebo toho svouvalcoveho zmetka od fiatu nic nemam. Nikdy bych si ho sobrovolně nekoupil... Jak říkáš, objem ničím nenahradíš

VW
16. února • 13:13

Tak si položme otázku kdo tyto motory, respektive auta kupuje a proč se vyrábí!? Když se podíváš kolem sebe, tak vidíš že těch horních 10 000 nekoupí auto s menším obsahem jak 2.0l! :-/

Revan_21
16. února • 16:27

Tak jak asi víme, octavie se prodávají především v naftě... Ten kdo si koupí octavii v benzínu je docela šílenec... (mluvim jako majitel benzínove octy, ale já jezdim na plyn :D)
Tyhle 1.2 si lidé davají hlavně do fabii (společně s HTP) a rapidů... (což nechápu, nafta by i tam byla lepší volba)... Jsou ale lidi kterým to holt stačí no :D
Takže ikdyz si vemes 1.2tsi a ktomu třeba 4letou záruku... a stane se ti neco stím motorem v dusledku problemum s rozvodama (ikdyz je ten problem vyresený) tak ti opravu udelají v ramci záruky.No a proč se vyrábí? no néé každý je holt v tý hodní 10ti tisicovce :D

LOL
17. února • 11:55

musím tě zklamat - nafta do těchto prcků nedává smysl a kromě toho ani dnešní nafťáky nedávají moc šancí na dlouhý život. Proti tomu je i ta průserová 1.2 nebo ještě průserovější haťapka ještě výhra.Kdysi dávno byla nafta levnější a zároveň spotřeba řádově nižší (hlavně u velkých a těžkých aut). Dávat diesel do cca tunového auta je dnes nesmysl, protože nákladově to vychází hůř než ona nafta a nevyplatí se to ani při velkém nájezdu.Já třeba naftu mám, protože skoro dvoutunové auto živit benzínem je otázka cca dvojnásobné spotřeby oproti benzinu. Naštěstí jsem koupil modelový rok, kdy ještě výrobce nešel do downsize :-) A doufám, že mi to auto při pečlivé údržbě těch cca 8-10 let vydrží.A pak se uvidí :-)

Revan_21
17. února • 19:05

Já tím narážel jen na toho Rapida... Do fabky nafta opravdu moc velkej smysl nemá :D

Michal
29. října • 19:13

naftovej motor nemá smyl téměř nikam pokud nejezdíš 50.000 km za rok. Ty nový naftový motory nejsou stavěný na krátký courání 10km tam a 10 km zpět. Pokud s tím takto někdo jezdí tak to akorát zkurví. A první co odejde bude filtr pevných částic za 30.000. Commonrailový vstřiky háklivý na kvalitu nafty taky stojej 30.000-40.000 atd.. A tlak paliva u systému common-rail je cca 2500 bar - takže to že odejdou je vysoce pravděpodobný. Je jen otázka kdy. A rozdíl ve spotřebě o Octavie diesel vs. benzin 1,8 je cca 2L/100km - mám vyzkoušené. Nehledě na to že u benzinu nemusim řešit že je venku -25°C. Ten chytne vždycky, což se o naftě zrovna říct nedá. Takže at mi někdo řekne jediný rozumný důvod proč bych si měl koupit naftový auto a je fuk jakou značku.

LOL
18. února • 21:04

ale trapid je přece jen jinak oskinovaná fobie s kufrem.. ;-) To rozhodně není ani střední auto.

Revan_21
18. února • 21:09

Za 1. "trapida" neznám, a za 2 nějak nechápu na co narážiš:D Proste byla reč o těhlech autech... Že by jen touha rejpnout si?
Příspěj něčím inteligentním a rozumným do debaty.

LOL
19. února • 8:46

prostě do Trapoše je cokoli nad 1,4 benzin zbytečné - to auto si to nezaslouží, je to podřadný dostavník na krátké tratě se špatnými jízdními vlastnostmi. A tím se neliší od svého alterega Fobie.P.S.: je mi líto, že tě označení jako trapoš, fobie, ochcáfka apod. iritují, ale kvůli tobě jim jinak říkat nebudu. Pořiď si translátor, pokud s tím nemůžeš žít. :-)

Revan_21
19. února • 13:25

Jenom si z tebe dělám prdel:D Každopádně... To co říkáš dokazují prodeje... Rapidu se prodává mnohem více v benzínu než v naftě... (já osobně bych ale tu 1.6 naftu zvolil). Špatné jízdní vlastnosti je dost relativní pojem:D Clovek co bude jezdit normálně řekne, že jsou uplně normální:D Ale člověk co má v žilách trochu závodnické krve to stejné asi neřekne... Přece jen je to auto jen na přepravdu... ne na žádné závodění.Ikdyž si by nějou ostrou verzi Rapid zasloužil.

Svihadlo
15. února • 17:07

Dva týdny dozadu jsem prodal na vrakáč O1, z roku 97, motor 1.8 bez turba, první majitel a najeto krásných 580 000km :-) Servisovaný celou dobu v autorizáku a nevynechala jedinou pravidlenou prohlídku. V servisu řikali, že to je v benzínu u nich rekord, ale v Tdi jim tam jezdil někdo s 660tkm. Chce to prostě péči...

Antiautomat
17. února • 8:30

Ten motor po uprave, ktora prisla niekedy v roku 97 ci 98 (nepamatam presne, opravte ma ak sa mylim) sa uplne zmenil -a to vyrazne k lepsiemu (co nebyva dnes zvykom, len si spomenmne na tu ekozmrdsku tragediu pri jednasestke BFQ). Vsetky tieto motory po tej zmene su vynikajuce, ten kto vie naco ma tam vpravo dolu tu vec a ten pedal tam nalavo, si jazdu bude dolsova uzivat, odporucam skusit, je to zaujimave zvezenie. Cim mu viac nalozite, tym viac chce, ma proste charakter. Jedinym problemom je chybajuca sestka na dialnicu, inak je ten motor sama radost do zivota, ked prihodite pod kotol a tocite to okolo 5.000, leti ako drak...

Revan_21
15. února • 15:15

A to jsem si vzpoměl jak teměř pod každým člankem o škodovce čtu, jak jsou to nekvalitní auta:D :D
Docela bych chtěl vidět nějaký korejský auto z roku 2002, které bude mít naježděno téměř 850 000km:DDD

Petr K.
16. února • 16:07

Asi jsem měl na Škodovku smůlu. Možná, že je to tím, že to byl rok výroby 2006 a v té době se už na všem šetřilo. Auto jsem prodával ve 260 000Km. V té době na ní byla asi původní jen karoserie. Vše se vždy dělalo jen ve značkovém servise a vše doložené v servisce. Poslední kapka byla prasklá palivová hadička. 10cm hadičky se však koupit nedá. Tak že celá sada za 2400 bez DPH plus výměna. Ta trvala celý den. Tím, ale neříkám, že škodovky jsou špatná auta.

JirkaK
15. února • 21:46

Fór je v tom, že OI už je konstrukčně hodně staré auto, vymyšlené v půlce devadesátých let a postavené z komponentů konstrukčně dvacet a více let starých. Tedy z komponentů osvědčených, spolehlivých, jednoduchých a dimenzovaných na dlouhodobý bezproblémový provoz. Od té doby uběhlo už nějakých osmnáct let a konzern se vykašlal na dlouhodobou spolehlivost, prakticky všechny motory zkonstruované po roce 2000 mají chronické vážné závady a místo toho se řeší měkčené palubní desky. Dnes vyrobená Octavie TDI těch 800 000 km nedá ani omylem, pokud ano tak cena za její údržbu převýší cenu nového vozu - a o to vlastně jde, že jo:-D

Revan_21
15. února • 22:05

To je tedy potom ještě lepší:D Vtom příipadě mi ukaž jiné korejské auto někdy z roku 1996-2000, které bude mít naježdíno 850k?
Na spolehlivost se hraje pořád.... jen je v autech víc věci co se muže podělat.
Přesto když se o novou octavku budeš starat tak jak máš... tak ti těch pul mega určitě vydrží.

Čendoslav
16. února • 9:12
Revan_21
16. února • 16:23

To co jste poslal je pojízdnej vrak... S autem už to má společného možná jen tvar.
Možná by to chtělo dopsat co všechno je tam původní. Jenom motor tam bude už tak třetí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
18. února • 21:02

no ale většina ještě jezdících O1 jsou taktéž vraky ;-) Bez adekvátního servisu, s druhovýrobovými součástkami, proprděnými sedačkami, ohmataným volantem a stočeným tacháčem :-)

Revan_21
18. února • 21:07

Protože je lidi huntujou jak svina :D Nejenom O1... Týká se to naprosto všech aut co u nás jezdí.

LOL
19. února • 8:42

a o tom to je...
Půlka lidí nechápe, proč jezdím do autorizáku když nemusím, proč nechávám měnit všechny předepsané díly, i když by to ještě jezdilo atd. Prostě auto používám cca 8 let, dojedu ho skoro domrtě a prodám, až když je to tak na doježdění cca 100 tisíc (což svátečním jezdcům může trvat i dalších 5 let).Ať počítám jak počítám, tak je to nejlevnější způsob používání auta a nemusím řešit "zůstatkovou hodnotu" při prodeji, prostě to střelím za 100 tisíc a ještě mi ruce utrhají..

Revan_21
19. února • 13:28

Máš pravdu.
Ono to není jen otom autorizáku... I díly které nejsou z autorizovaneho servisu jsou kvalitní... To ale lidi nemuzou koukat na cenu, a řikat si o starline, maxgear a podobne sračky...

VW
19. února • 13:58

Ať si kdo chce co chce říká, ale máš 100% pravdu! Co čert nechtěl, tak musel jsem na S60 měnil pravé přední ložisko! Po demontáži jsem zjistil že se jedná sice o původní ložisko z výroby, ale nemělo žádné označení! Jednalo se pravděpodobně o serii kdy Volvo v rámci úspor nějaký čas používalo své ložiska!? Při koupi ložiska jsem vyhodnocoval nabídku internetových obchodů s nabídkou značkových servisů! Ve značkovém servisu by ložisko v originál obalu Volvo stálo cca 7500,- a v krabičce by bylo ložisko FAG! Zvolil jsem ale obrácené řešení! Koupil jsem ložisko v krabičce FAG a dole malými písmeny natištěno Volvo! A cena? V mém oblíbeném netovém obchodě Autodíly-cardo.cz 2366,-Kč! B-]

Čendoslav
17. února • 9:40

Jistěže to vypadá jako vrak, najelo to přes 900 tkm jako taxík v rozvojové zemi, jak čekáte že to bude vypadat? Jinak bližší info nevím, můžu jen posloužit osobní zkušeností s Nexií, která měla po 340 tkm původní motor v perfektním stavu...takže s tím třetím motorem to nebude zas tak žhavé...

panHAJZL
15. února • 22:48

obávám se, že jirkaK má pravdu, prostě se šetří,tak to je, ubírá se na materiálech, na stenách válců, na komponentech, nejsou kovové,ale plastové, ne litina,ale hliník.... ano kdo je hoodně pečlivej a ťipťop,tomu vydrží,ale určitě to nebude takovej standart,jako taková ta strará klasa.
Samozřejmě musíme přihlédnout k bezpečnosti pohodlí...atd.
Ale čistě z technického hlediska to nebude nikdy jako dřív....
Což mi vhání myšlenky na krásnej mergl kamaráda W124 kombi diesel atmosféra 3.0 /24V 100kw , úžasný auto v úžasným stavu s úžasným konstrukčně promyšleným motorem!!!!
nalítáno skoro 700 000 km bez GO!!!

Revan_21
16. února • 0:44

Hliník se na motorech používa už od dob 1000mb.
Je to prostě otom, jak se oto auto budete starat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
J
20. února • 11:46

Ach jo, nějak nemám zájem se o auto starat, auto není dítě - chci, aby to auto jezdilo a to pokud monžo bezúdržbově.

Revan_21
20. února • 15:17

Ty jsi dobrej blázen vid?
Auto je právě k dítěti přirovnat dá.
Když se o něj budeš starat, tak se ti podle toho odvděčí. Když na něj budeš srat, tak tě vypeče až to budeš nejmeně potrebovat.
Auto je mimořádně složitý mechanismus který prostě potřebuje pravidelnou udržbu.

pláša35
15. února • 21:00

Tady je však řeč o Octávii první generace. O spolehlivosti dalších generacích a zejména té současné se dozvíme později. Snad budeme se moci chlubit stejnými nájezdy jako u této staré.

Revan_21
15. února • 22:01

Ai si nevidel podobnej clanek na jinym serveru o OII 1.9td která měla 750 000, že? :D Takže zde se dá stale mluvit o kvalite a spolehlivosti.

panHAJZL
15. února • 22:39

...právě,že 1.9 ...... o 2.0 už to taková sláva nebude,ale věřím,že někdo citlivej ,kdo v tom bude měnit olej max po 15 tis+filtry a všechno kolem a bude pečlivej,tak třeba taky vydrží

Revan_21
16. února • 0:45

2.0 měla problem jen první "serie" kde byl problem s praskáním hlav... pak se to vyřešilo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
16. února • 11:04

jo aha, takže se berou jen některé kusy, a z těch si počkáme na jeden, který náhodou najede těch 750k bez větších průserů a následně prohlásíme že ochcáfka 2 a 3 jsou kvalitní auta.. :-)To je demagogie jako noha.

revan_21
16. února • 12:51

Lole. Opradu znám nepřeberné množství OI (1.9tdi) které mají najeto k pul milionu kilometrů, a pořád naprosto normálně jezdí. Naopak korejce z dob OI s takovým najezdem neznám.

LOL
18. února • 21:00

Ale já jsem výslovně uvedl O2 a 3. :-)
O1 stejně jako F1 byly malé tanky z dob, kdy Škoda bojovala o etablování se na západních trzích coby kvalitní výrobce, a tomu odpovídala i povšechná kvalita těchto aut (odhlédnu od tragických motorů, zejména u F1).Co se rejží týká, tak já jich pár znám, třeba soused ob barák jezdí starým Accentem a to půlmega tam už skoro má..

Revan_21
20. února • 21:54

Motor v O2 (1.9tdi) Má živostnost 650 000km... Při této hodnotě se také motor v těchto autech mění.
A vzhledem ktomu že ojetiny co jsou v bazarech (kvuli stáčení) jsou už za polovinou teto hodnoty, se dá říct, že to kvalicní je :D

Pavel
15. února • 17:44

Mam Kiu Cerato, 2004, 2.0 benzin, najeto zatim 220 000 km a krome beznejch veci jako tlumicu, spojky apod. zadnej vaznejsi problem ...

Petr
16. února • 19:22

Jestli jsi ve 220 000 už měnil spojku tak buď neumíš jezdit nebo je ta spojka z papíru :)

Pavel
17. února • 8:05

Ty mas nejakou statistiku, v kolika km prumerne se menila spojka u konkretniho modelu auta, ze muzes tvrdit, ze nekdo neumi jezdit? Druhe auto mame A4 2.0 tdi, a tam se podle servisky menila spojka s dvouhmotou uz neke kolem 120 tis km. V tim pripade jezdim jeste dost setrne :-)

Pavel
17. února • 8:06

Jo a jeste neco ... dnesni spojky se fakt delaj z papiru, resp. se uz nesmi pouzivat azbest. Take tatka spalil pri couvani s vlekem spojku u Suzuki SX4, ktere bylo mesic stare a melo najeto 1 000 km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
20. února • 21:51

To byla ale starline ne? Nam tahle spojka nevydržela ani přejezd z jedné strany garaze na druhou.

dave_007
17. února • 0:02

A ty jsi hrooozne chytrej. Co vis o tom, jak se delaji spojky a jakou maji projektovanou zivotnost?

Michal
29. října • 13:43

tak je obecně známá věc že ty korejský a francouzký auta jsou sice levný na pořízení ale speciálně tyhle podvozkový časti atd vydrží jen zlomek toho co třeba u koncernu. Když prodával Golfa IV měl 180.000 a podvozek byl netknutej a původní(myslím tim čepy, tlumiče, výfuk) Spojka byla taky původní.

Revan_21
15. února • 17:49

220k je naprosto normální nájezdní hodnota. Moje matka (bohužel) má Kiu sportage taky dvoulitr... s podobným najezdem a taky jezdí celkem normálně....
Tohle napiš až budeš mít přes pul milionu.

dave_007
15. února • 14:42

Winston Churchill rekl: "I only believe in statistics that I doctored myself."Ja rikam: "Verim pouze tachometru, jez jsem si ja sam stocil."

skuha
15. února • 12:17

vdyt to neni zadny div, kdys se meni olej pravidelne po 10k a filtry tak nevidim duvod proc by nejela

homer
15. února • 11:07

Tohle by měli vidět všichni ty dědkové v hospodách, co si tak stěžujou, že dnešní auta se nevyrábí poctivě, jako starý auta... z těch blbejch keců by mi vždycky ruplo v bedně

Fantomas
15. února • 11:49

Oni ale nemůžou za to, že je někdo podvedl. Oni si jen stěžujou, že jejich auto má najeto sotva 120 tisíc (ve skutečnosti přes půl milionu) a už se jim rozpadá.

homer
15. února • 12:51

No, tak když pominu to, že takhle brutálně stočený auta běžný nejsou, tak to svym způsobem jejich chyba je. Protože tyhle lidi většinou nejsou schopný pochopit, že koupit dneska auto neni jako jít pro rohlíky. Když člověk nechce naletět, musí tomu rozumět, vědět kam a na co koukat, nebo si s sebou někoho takovýho vzít - i když ho to třeba stojí pětikilo.
Jenže pak si stěžujou, že na svejch autech si dřív udělali všechno, dneska musí do servisu... Jenže kdyby někdo chtěl dělat takový nájezdy jaký jsou dneska běžný, se starym autem (a to myslim fakt ty starý křápy na který se často odvolávaj), tak to si jeden majitel užije dvě výměny motorů, a na každym z nich 3 přebrusy, nemluvě o neustálejch výměnách částí podvozku, a bezpečnost - kapitola sama pro sebe.
jenže to už (s prominutim) vesnickej tlučhuba neche pochopit. "Soráč" jestli někoho urážim, ale fakt mě dokáže vytočit už jenom pomyšlení na to, jak někdo kváká o kolik byly Š120 a favority lepší než moderní auta :D

Fantomas
15. února • 17:36

Zase na druhou stranu ale nejde omlouvat podvodníky tím, že je chyba kupujícího, že si nedá pozor. Kam bychom takhle došli? Je to podobná logika, jako někoho třeba zastřelit, vždyť je to přece jeho chyba, že si nevzal neprůstřelnou vestu. Prostě tahle logika se nesmí stát standardním chováním. Bohužel to ale vypadá, že se to už stalo. Někoho oje.at se dnes považuje za naprosto běžné a normální, dokonce se to bere za obvyklý způsob jak si vydělat peníze.

panHAJZL
15. února • 18:29

jak jsi z mého příspěvku jistě pochopil, neobhajuji nic! Sám kupuji auta s reálnýma kilometrama a doloženým servisem!
Sami kupci si vynucují u 10 let starých aut střední a vyšší třídy aby mělo najeto do 150 tis.!!!! Samozřejmě prodejcovi nic jiného nezbývá, než to stočit, sic jeho auto má ke 300 ,má pravidelný servis a doloženou servisku a je v supr stavu,ale k čemu to je,když ho chce tak 1 z dvaceti, který ví, jak jsou na tom reálné kilometry,co to vydrží a hlavně ví,že auto bylo pravidelně servisováno! Takových je minimum a dokuď to bude trh vyžadovat, tak se budou tachometry stáčet! Já svoje auto auto prodám s reálnejma kilometrama, nic nebudu stáčet a už mám na něj několik lidí, kteří ho chtěj okamžitě koupit, přesto,že věděj, že má tolika kilometrů,ale je v bezva stavu a je o něj parádně staráno! A tak by to mělo bejt! Na tohle má kupující koukat!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
15. února • 18:47

Ano to je ten správný přístup! Zákazník náš pán, co si přeje, tak to pochopitelně musí dostat! Když to tak chce, tak proč nee!

Fantomas
16. února • 11:30

To je právě ta laciná výmluva podvodníků.
Žádný zákazník si přece nepřeje auto se stočeným tachometrem.

milam
16. července • 11:27

mám najeto přes 225 000 km kolik ještě může mé auto najezdit

panHAJZL
16. února • 11:51

ty si fakt tykef,jakou svět neviděl :-D

VW
16. února • 11:59

Tykef? Proč?:-/

panHAJZL
16. února • 12:51

to mělo bejt na fantomase, fantomas je asi je ten, co kupuje ty se 120 litrama a pak se diví a nadává jinejm do podvodníků...
Prostě tak to je ,realita je prostě ta, že auta střední a vyšší třídy v kategorii od 4-5 let starší prostě tyhle porce najedou běžně, ano najdou vyjímky samozřejmě,ale takovej člověk, co prodává auto,který kupoval,má ho od nového s plným servisem,tak ho nestrká do bazaru, dá ho na protiúčet, nebo hodí na inzerát.
A to,že českej jouda přijde do bazaru a chce po 10 let starým autě aby mělo najetý 150 tis je věc druhá, když vedle stojí to samý s 250 v lepším stavu, toho si nevšimne, co pak prodejci zbejvá. Já se nikoho nezastávám,ale tak to prostě je. Dokuď budou tohle zákazníci požadovat,tak jim bude trh nabízet, jiná je situace ,kdy je auto cca 3 roky staré deklarované s nájezdem do 50 tis.km a v reálu má třeba 150 a všude je ujišťován,že je auto ověřené blablabla to je pak prasárna i když i tady se dá na částech podvozku poznat opotřebení.
Ale to že si někdo koupí v bazáči jedničkovou oktu se 120 za 90 papírů a myslí si,jakej supr kauf udělal, sedčky natrhaný, v lepším případě vyměněný, to samý s volantem a řadičkou a pak je ohromný překvápko,že to má 400 , když si nemohl vzít technika, ověřit si VInko ,hodit to na rampu, chtěl to mít okamžitě, dobře mu tak! a tím bych diskuzi už ukončil, nebaví mě řešit pičoviny na netu. každej strůjcem svého štěstí, píše se to všude obezřetnost ,obezřetnost a prověřovat! Samozřejmě se vždy najde špatnej kus,ale to prostě tak je

Michal
29. října • 13:35

Právě proto že jsou v těch bazarech takový zmetci proto jim nevěřím ani slovo.
zajímavé je jak se každej bazarník začne kroutit když chci do smlouvy napsat větu: ,,Prodávající prohlašuje že nezamlčel žádné informace ohledně technického stavu, že vozidlo nebylo havarováno. Dále prohlašuje že si není vědom toho že by bylo manipulováno s počtem ujetých km. Pokud by se později ukázalo že prodávající uvedl kupujícího v omyl je prodávající povinen poskytnout kupujícímu dodatečnou slevu z kupní ceny a v případě závažných nesrovnalostí je povinen vrátit celou kupní cenu vozidla." A najednou jakmile se o tomhle zmíním tak se začne každej kroutit. Hlavně že mají certifikáty od CEBIE atd...Jako pardon ale jestli je auto původem třeba z Německa tak tvrzení že není evidováno jako odcizené v ČR je mi celkem k ničemu. A jestli certifikace od CEBIE zadaná bazarem probíhá stejně jako STK tak je to úplně k ničemu.nebo další věc: ve smlouvě je běžně napsáno ..vozidlo se prodává se stavem počítadla ujetých km.... což je věta která je pro kupujícího naprosto bezcenná. opět pokud jsem trval na tom že chci aby se ta formulace upravila na: ,,vozidlo se prodává se stavem najetých km xxx.xxx tak se začali kroutit. A takhle by se dalo pokračovat do nekonečna. Bazarníci jsou banda hajzlů který akorát přemýšlí jak někoho oškubat.

jehovista
20. února • 17:49

A tobe to prijde v poradku? Ja mam treba auto 10 let a najeto 80 tisic. Kdyz ho dam do bazaru, tak si kvuli tem stacicim svinim bude kazdy myslet, ze ma realne 200 a dostanu za nej min. Staceni je normalni podvod se skodou az desitek tisic na kazdem aute. Kazdy kdo staci tachometr by tedy zaslouzil sedet v kriminalu, takze tady nehazej vinu na podvedene.

st
11. dubna • 17:31

Tak to jste výjimka. Většinou se auto koupí jako nové do firmy a tam na sebe si musí vydělat. Takže za první tři roky má 150 000 a nejsou výjimky, že i 300 000. Pak si ho koupí někdo, kdo více jezdí za další tři roky natočí nějakých 100 - 120 000 což na první pohled není vidět, zvláště pokud se k někdo choval k autu s rozumem. Je fakt, že takové auto co má 6-7 let pokud by se objevilo v nabídce s 250 000 - 300 000 tak by muselo jít s cenou hodně dolů, aby se vůbec prodalo.
Docela vám doporučuji si srovnat ceny v ČR a Německu. Světe div se, v Německu jsou dražší auta s mnohem většími nájezdy jak v ČR.
A pokud máte řádně vedenou servisní knížku a vzorně se staráte o své auto, jistě se najde spousta lidí z okruhu vašich blízkých, kteří péči, kterou věnujete svému vozu řádně ocení.

Revan_21
15. února • 17:52

Nikdo podvodníky neomlouvá... Přesto jen využívají dané situaci...
Když je člověk "hloupej" a dá možnost ktomu aby ho někdo napálil, tak napálen bude.
Když si lidi budou dávat pozor, a budou si zjištovat informace ktomu potřebné... tak se zmenší místo k teoretickému podvodu... TZN. až lidi přestanou kupovat auta jen podle hodnoty na tachometru, tak to pro podvodníky přestane být tak atraktivní výdělek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
15. února • 18:04

Pochopitelně je číslo na tachometru hodně důležitým údajem! Ale musí tomuto také odpovídat i celkový stav! Jsou ale auta pro která tento údaj naprosto nic neznamená a nějakých 500t km jsou pro ně naprosto minimální hodnoty! B-]

Revan_21
15. února • 19:33

Vtom máš naprostou pravdu.... Jenže kdo si pujde koupit třeba tu OI 1.9tdi která bude mit na tacháči 300 000km? Ikdyž je to normální hodnota, a ten motor dalších 300 000 sloužit bude... pokud se o něj bude starat...
Témeř nikdo by si jí nekoupil... Raději se nechá klamat, jen aby měl na tachači najeto 120k...

st
11. dubna • 17:25

Tak nějak. Ono pokud by to stát potažmo EU myslela s přetáčením tachometrů vážně, tak by stačilo udělat celoevropskou databázi, kde by se shromažďovali údaje, jak z autorizovaných servisů, tak i STK. Pak by nebyl problém podle VIN dohledat kdy kolik daný vůz měl najeto.

panHAJZL
15. února • 16:49

...plnej souhlas s tím,co píšeš! Je to jen o lidech. Jak vidím na ochcávce, že se ji začíná trhat bočnice na sedačce, je jasný, že má nalítání 300+ v případě, že furt někdo nalejzal a vylejzal, v případě dlouhej tras ještě víc a takovej znaků je u každýho auta XY...
To jsem se bavil s jedním dovozcem, co jsme od něj kupovali nádhernýho Leona TDI 66kw, měl cca 210 000 km s pravidelným servisem a kompletně vyplněnou serviskou až do konce! Auto vypadalo,jak když vyjelo z fabriky! Maník mě říkal, co tam bylo joudů,ty sračky, že ten motor to má po těch kilometrech za sebou, že kdyby měl najeto 130 000 tak ho berou i bez servisky! Koupil ho kamarád slouží mu třetím rokem, má jeto přes 300 000 a není s ním jedinej problém!
Tak ať si tu nikdo nestěžuje, že se nechá napálit,kdyby lidi nebyly tací dementi,tak by se auta nemusela stáčet, měla by servisní knížky, plnou historii a vše by bylo cajk!
I já si koupil auto s 250 děm na krku, mám ho do dneška, má skoro 400 a je naprosto v pořádku, spolehlivé! Samozřejmě jsem měl k němu plnou servisní historii-potvrzenou!

st
11. dubna • 17:22

Tak nějak. Prostě lidé chtějí hezká čísla, tak jim je trh dodá. Podle mě, kdo věří bazarníkům a nebere si sebou mechanika je kavka, která může být oškubána. Navíc není problém daný vůz zvednout zjistit míru opotřebení včetně toho, že se dá napojit na diagnostiku.

k222
19. února • 9:20

Vážený pane Hajzle, nemám problém koupi servisovanou káru s 300k na hrbu, ale mám problém za ni vysolit tolik, co za káru s 99000k. To pane Hajzle jistě chápete, při vašem vzdělání.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
panHAJZL
19. února • 11:03

...vo tom žádná, to s Váma samozřejmě souhlasím. U starýho pekáče to dělá pár kaček, když je to nějaká vochcáfka 1 z 99 , tak je ta cena skoro stejná, ať to má 120 nebo 300...no dobře, 10 fijalovejch, za který by byl servis. Proto jak píšu, když odborník zjistí,že komponenty neodpovídaj tomu,co ukazuje kroutítko, když je to auto v jinak v dobrým stavu,tak zmrdat bazarníka a třeba sleví...
...jooo ale jiná situace je to u ojetiny z 2010a vejš, to jsou pak jiné sumy...
proti vašemu komentu žádný proti;-)

Brumla
18. února • 18:44

Dementi jste vy co stáčíte, ty vole. Každej nemusí bejt odborník na auta, ty tydýte. Až půjdeš k doktorovi, tak si taky napřed nastuduj diagnostiku a léčebný postupy, protože až narazíš na doktora, kterej je stejný hovado jako jsi ty, tak nebude mít zájem tě léčit, ale vysát z tebe co nejvíc prachů. Až půjdeš k řezníkovi, tak si nastuduj, jak poznáš, že v párku nemáš psí maso. Protože až narazíš na řezníka, kterej je stejný hovado jak ty, tak ti ho tam klidně dá, jen to trochu ochutí glutamanem a budeš se olizovat až za ušima. Až půjdeš do hospody, tak se nauč poznat, že ve sklenici nemáš naflusáno, protože výčepní, kterej je stejný hovado jak ty, ti tam klidně nafluše a ještě to rád vychlastáš. A když je hejtman stejný hovado jak ty, tak to je pak David Rath. Ten si to taky obhajoval, že si musí nakrást, stejně jako ty si obhajuješ, že se "musí stáčet". Ne vole, nemusí. Stačí se chovat slušně a ne jak hovado.

nezda
16. února • 19:11

Jenže tady nejde jen o motor , co spojka , dvouhmota , tlumiče , uložení ramen a zadní nápravy atd . To jsou nemalé investice které se musejí dát do každého koncernového TDI když má přez 300 tis km

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
panHAJZL
16. února • 20:38

...neskutečný, to je fakt diskuze, jak z vendou obecným,nechápu,co jsi tím příspěvkem chtěl zdůraznit? v každým mým příspěvku píšu,že auto má mít pravidelný servis! Chápeš co to je?! To jsou spotřební věci,jako jsou ložiška, tlumiče , brzdy, silent bloky.... mimochodem spojku s dvouhmotou jsem neměnil a ani nevypadá,že budu měnit(řadím citlivě a s meziplynem) navíc dvouhmotu má teď skoro každý auto, brzdy jsem měnil po koupi v cca 250 tis. komplet kotouče/desky (brembo/ate) a jsou ještě v supr stavu, jezdím citlivě, brzdím přes motor a občas prošlápnu na doraz, aby nezatuhly. Na nápravě se měnila jedna část ramene v ceně 1000,- ano přední ložiska SKF a jeden homokloub za 1200,- po tuď je to jako u každýho jinýho auta.
Článek se týká starýho koncernovýho TDI, co je na něm nemalá investice? Rozvody jako u každýho jinýho,komplet s pumpou ,kladkou 4500,- . Vyměnit žhavičky? vyměnit podtlakový hadičky? Nebo snad turbo? Pokuď se umíš k turbu chovat v tomto TDI vydrží bez problémů 400 tisíc, mě vydrželo do 360 000, pak se projevila únava materiálu, nalomila se lopatka. Sehnal jsem jiné za 2000,- zcela bezproblémové.
Za pět let co ho mám mi opravdu nepřijde, že bych do něj dal nějaké vyšší investice.
Je jasný, že každý auto s kilometrama potřebuje měnit spotřebák,ale furt nechápu Tvůj příspěvek,jako tím myslíš,že když si někdo koupí tu stočeninu se 150 tisícema která má v reálu 300 tak jako,že omládnou i komponenty podvozku?:-D ....nebo si to aspoň kupující myslí :-P

Michal
29. října • 9:50

Pleteš si pojmy. Pravidelný servis je to co má předepsané výměny po přesně daném počtu km. nevím o tom že by někde bylo psáno že se spojka mění po nějakém konkrétním počtu km zrovna tak tlumiče, silentbloky atd..

J
20. února • 11:41

No jo, ale běžnej uživatel prostě neví, co má jako dělat za suprový opravy a neví, co má dělat s tím, když mu "něco klepe někde".Prostě my jsme lidi, ne hobbysti.

panHAJZL
20. února • 15:31

když o tom nic nevím, tak si na to minimálně vyhradím jeden pracovní den a tu ojetinu vezmu na nejbližší STK, kde ti ji prohlédnou, zkontrolujou!

Revan_21
20. února • 15:19

Když chceš jezdit s autem, tak musiš mit aspon minimalne predstavu jak co funguje (dokonce se to učí v autoškole) takže neznalost neomlouvá.
Ale i ten největší dement ví že musí pravidelně měnit olej a svičky... No a když něco klepe, tak jedu do servisu.

nezda
16. února • 22:09

"v každým mým příspěvku píšu,že auto má mít pravidelný servis! Chápeš co to je?!" Že bych po dvaceti letech co se hrabu v autech nevěděl co je servis , motory TDI jsou mým koníčkem dělám na nich vše včetně kompletní diagnostiky a vlastním G4 s ARL motorem trochu více upraveným . Ještě jsem se nesetkal s autem který je na prodej s vyším počtem km , aby v něm bylo vše OK okolo podvozku spojky , brzd . Ceny které jsi napsal jsou hezké , ale dej si auto do servisu jako 99% běžných lidí a to nemluvím o značkovém servisu . Většina lidí co si koupí stočenku se pak diví co zaplati v servisu , že to kolikrát dělá až skoro 1/2 ceny auta které výhodně koupily ač motor o kterém tu všichni píší je OK , protože do aut které půjdou na prodej nikdo neinvestuje a většina dílů je na hranici životnosti . Nebo ty až budeš auto prodávat uděláš na něm brzdy , spojku , rozvody , silembloky a dáš novou baterku ?

panHAJZL
16. února • 22:49

rozvody budu dělat, nevím proč bych dělal brzdy, když maj ok míru,jsou v pořádku, nevím proč bych dělal spojku,když je ok a baterku,když je ok? to jako jen preventivně? a když na tom bude něco co už se mě nebude chtít dělat,tak to hlavně kupujícímu řeknu, ať se k tomu postaví,jak uzná za vhodné. Nezlob se na mě,ať jsi odborník jakej chceš,ale při koupi platí většinou pravidlo selského rozumu a to by jsi mohl vědět i ty jako odborník! Většinu z těchhle věci dokáže člověk identifikovat před koupí! A když tomu nerozuměj,tak ať daj pětikilo, nebo litr a vezmou si na pomoc někoho,kdo tomu rozumí! Nebo to vezmou na nejbližší STK na kontrolu! Brzdy tam poznaj okamžitě a snad se na ně dokážeš i kouknout v jakým jsou stavu, spojku snad taky poznáš a o mlátící dvojhmotě nemluvě! A snad ani člověk není hluchej, aby nepoznal mlátící nápravu!Pak si sám musí uvědomit,co zjistil a jaké budou případné náklady a udělat si z toho obrázek!
Furt nechápu, co se tu řeší v té diskuzi za pičoviny, to že si někdo koupí vergl a pak do něj strká prachy je z 95%(zbylejch 5% jsou vady,který opravdu nelze identifikovat, ani jako odborník) jeho blbost, nedočkavost a nepřipravenost. Většina nákladnejch věcí se dá identifikovat, to že bůra stojej rozvody, dvojku baterka+olej a filtry nepočítám u všeho se počítá s nutnou investicí.
Prostě když se mi to nezdá, tak se na to vyseru a počkám na jiný ne? Nebo tě snad někdo nutí ke koupi?

VW
16. února • 19:23

Jasně že máš pravdu, akorát bych s tebou polemizoval ohledně těch kilometrů! Ložiska v kolech už někde mezi 50 - 100t km! B-]

Libor
21. října • 12:36

Blbost. Má najeto 235 tis. a měněny byly jen kotouče 2x a nějaké silentbloky, prachovky...
A jednou spojka + přitlačák. To byla asi největší položka.
Prostě drobnosti. + Pravidelný servis.Leju jen naftu (olej to nežere).Pravda většina km najeto na delších cestách po německých dálnicích

Zelí
18. února • 9:41

Ložiska v kolech jsem do 250 tisíc km neměnil u žádného auta z koncernu. Samozřejmě, že na rendlíku jsem je měnil každých 30-50 tisíc km zcela standardně, ale tam se těm jejich plechovým výliskům ani nedá říct, že to jsou ložiska..

VW
18. února • 9:52

Tak to máš kliku! Zkušenosti z Octavii 2 a Fabie, dost častý problém! U Fabie se jedná většinou o ložiska FAG!

Michal
29. října • 9:45

Octavia 2 rv 2007 aktuální tacho 135.000km. Ložiska, tlumiče, výfuk, čepy, spojka - vše původní. Jediné co se měnilo ve 120.000km - brzd. kotouče + desky - byly ještě původní a zadní silentbloky předních ramen - jeden natržený a druhý volný celkem za 700kč.

Jenda
21. dubna • 22:55

Měli jsme extrémně problematickou O2RS Tdi, která spotřebovala na 400tis.km 8 vstřikovačů, jedno turbo, jedno topení do sedadla, hafo žárovek, pouzdra přední nápravy, jeden hnací hřídel, táhla ruční brzdy a spojku. A pak jsme měli stejné auto, které za 480tkm nespotřebovalo vůbec nic krom běžných dílů typu destičky, kotouče, filtry. A s oběma jezdili slušní řidiči a servis byl stejný. Je to kus od kusu ale ty bezproblémové jsou ve většině.

Rodin
15. února • 16:04

Za to, ze se nekdo necha napalit, si muze proste sam a v hospode ma radeji drzet usta. Jako svepravny obcan si k autu ma vzit nekoho, kdo tomu rozumi, pripadne si to nechat nekde proklepnout. U nekterych znacek je to trochu problem, ale minimalizovat riziko, ze ze sebe necham udelat osla, vzdycky jde

Rodin
15. února • 16:05

A tecka :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
15. února • 16:40

A kolik Českých Pepíků se dá ještě napálit!? Každý i jen průměrný automechanik musí poznat že stav vozidla v žádném případě nesouhlasí se stavem udávaným tachometrem! A pokud to nepozná, tak to se asi zatím nic moc nenaučil! :-D

Revan_21
15. února • 16:45

Otom už řeč byla:D Český pepik se prostě nechá napálit... protože většina kupujicích prostě kouká na stav tachometru, a podle toho se rozhodujou:D

panHAJZL
15. února • 16:50

taktak!:-D

VW
15. února • 17:00

JJ nesmíš kupovat podle stavu tachometru, nebo barvy karoserie! Bohužel lidí kteří autů opravdu rozumí je stále méně! :-D

brk
15. února • 18:39

"Realne ma nabehané 50 000km ale bola stočená na 95 000 lebo vypadá na 200 tisíc km."
http://goo.gl/qFKoQV... ;-)

pan.HAJZL
15. února • 10:27

Nic překvapujícího,před třema rokama jsme měli na dílně španělskýho taxika oktavku 1.9/66kw,skoro mega na hřbetě,nevím co vše bylo na motoru měněno,ale jezdila zcela v poho a z elektrickej vybavy jsem opravoval jen modul otvírání oken a překroucený kabely v krku ve dveřích. Žlutý plochy se přestříkaly na černo do barvy,tacháč stočit na 180 a vesele si drandila do světa. Ještě ji potkávám po městě,musí mít přes mega,ale jsem si jistej,že majitel je spokojenej!

k222
19. února • 9:14

Pane Hajzle, stříkat jste to nemusel, stačí sundat folii ;-)

panHAJZL
19. února • 10:57

postříkat jsem to mohl leda z belíku....každopádně opravdu to nebyla fólie....nebo aspoň pochybuji, že by ji aplikovali i pod tapecirunk;-)

Fantomas
15. února • 11:41

Tak až si koupíš nějakej předraženej zmetek, kterej ti hned po záruce přestane fungovat, tak ne abys nadával výrobcům do podvodníků, hezky si vzpomeň co děláte v dílně.

Vagi
15. února • 17:42

Tyto praktiky jsou veřejným tajemstvím. A ještě se s tím chlubí.

panHAJZL
15. února • 18:21

není to žádným tajemstvím joudo, já ji neprodával, jen na ni dělal opravy

Fantomas
16. února • 11:26

To mi připomíná různé rozkrádačské zakázky ve vládě: Já o tom nic nevím, já to jen podepsal ;-)

panHAJZL
15. února • 16:41

problém je v tom, že já si nekoupím žádnej předraženej zmetek, vždy vím, co chci! A to co chci, tak si o tom seženu co nejvíce informací o konstrukčních slabinách a chronických vadách a na to se při koupi zaměřuji. Víš já nemám absolutně problém si koupit auto s 300 tisícema na hrbu,jako většina z vás, když vím, že auto mělo pravidelnej servis,jakej to potřebovalo a bylo o to staráno. Takže tak! To, že 90% lidí koupí vergl je jejich blbost, nedůslednost a okamžitá koupěchtivost! Takže tak!;-)

panHAJZL
15. února • 22:40

..ano joudo,jen si naklikej mínusy :-D

jiry
15. února • 9:29

Takových jezdí v česku nespočet', pouze vše stočeno..
Neni to zas takový div!

Jenda
21. dubna • 22:47

I nestočeno. Náš firemní fleet netrpí syndromem měnit ve 150tkm. Takže se auta obnovují po 400 -500 tisících km a díky pravidelnému servisu to není žádný problém. Pravdou je, že s nimi nejezdí totální kreténi. Jediný problém je, že je prodejci nechtějí na protiúčet pro neprodejnost, takže jdou na trh přes individuální inzerci s přiznaným skutečným stavem tacho a prodají se rychle. Co s nimi kupci dál dělají samozřejmě nemohu sloužit...
Rekordmanem je Touareg, který měl při prodeji na tachometru 689 tisíc km. Prodal se do Řecka za 5000€.

VW
15. února • 8:55

Škoda že má volant na pravé straně! Mohli by stočit o 700t km a tady by ji nějaký Pepík za 150t Kč ještě rád koupil!:-D

Revan_21
15. února • 15:15

On se najde nějakej odborník to přehodí palubku a řízení... a ještě to se ziskem prodá :D

Jenda
21. dubna • 22:40

Ale kdepak. Není to bouraný, takže nezájem.

Doporučujeme

Články odjinud