Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Neznamená to, že by byly škodovky nejspolehlivějšími auty na světě. Berte toto video spíše jako zajímavost a důkaz toho, že rozumné zacházení a pravidelný servis s autem umí dělat divy…
Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Seznamte se. Tato zlatavě zbarvená Octavia byla vyrobena v roce 2002, pod kapotou hostí jednotku 1,9 TDI a většinu svého života odjezdila jako taxi v Irsku, následně ji vykoupil prodejce a dnes prý slouží jako novinářské auto. Na začátku desetiminutového videa má najeto 512 124 mil, tedy přes 824 000 km. Těžko říci, co přesně je to za auto. Na palubě chybí klimatizace nebo kožený volant, nikoli však lakovaná zrcátka a kliky či elektrické ovládání předních oken a zrcátek, sázíme tedy na výbavu Ambiente nebo nějaký odvozený paket pro místní trh.

Test ojetiny: Škoda Octavia – evergreen

Test ojetiny: Škoda Octavia – evergreen

Na videu jsou dobře patrné znaky opotřebení, vesměs pro vozy Škoda Octavia typické a známé i z daleko mladších a méně ježděných aut tohoto typu. Extrémně nízký a špatně tvarovaný spodní lem předního nárazníku je v levé části pokřivený po kontaktu s chodníkem, manžeta řadicí páky je popraskaná a z některých ovladačů na palubní desce se loupe jejich povrchová úprava.

Víte, jak se testovala Škoda Octavia? (video)

Víte, jak se testovala Škoda Octavia? (video)

Podle autorů tohoto testíku je vyobrazená Škoda Octavia stále v provozu. Sice nefunguje několik drobností včetně vyhřívání zrcátek, ale vůz údajně nemívá potíže na STK, měřeních emisí ani s rostoucí spotřebou paliva a oleje. Sem tam odněkud něco upadne, ale Octavia stále jede.


 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků