Škoda Octavia s drsnou úpravou od Milotecu

Německý úpravce Milotec připravil nový paket v duchu RS pro Octavii první generace.

Pokud vlastníte nebo si teprve chcete koupit Octavii první generace a máte pocit, že vzhled by potřeboval pořádnou změnu, můžete využít nabídky německého společnosti Milotec. Ta připravila stylingový paket v duchu sportovního modelu Octavia RS.

Milotec většinou přináší decentní doplňky, ale nyní přešel do útoku. Optický paket totiž obsahuje řadu dílů, které jsou vším možným, jen ne decentní proměnou vzhledu. Pro zájemce jsou nyní připraveny nový přední a zadní nárazník, díly na přední kapotu, boční prahové nadstavce a novou přední masku.

Všechny díly jsou vyrobeny z kvalitního vyztuženého plastu a mřížka masky je galvanicky pozinkována. Jednotlivé komponenty lze zakupit individuálně, nebo jako celou sadu. Velkou výhodou je snadná montáž. Přední a zadní nárazník se totiž pouze přišroubuje místo původních a nepotřebujete tak díly, případně auto nijak upravovat. Boční prahy, díly na přední kapotu se lepí jednosložkovým lepidlem, které je součástí balení.

Ceny jsou u Milotecu klasicky příznivé. Za přední nárazník s mřížkou zaplatíte 5 200 Kč, za zadní nárazník 4 990 Kč, za upravenou kapotu a přední masku 4 700 Kč a za boční prahy 2 400 Kč. Pokud si zakoupíte celý paket, vyjde vás jen na 15 900 Kč.

Pro opravdové "tunery" je připraveno zadní křídlo, střešní sání, přední a zadní bodové světlomety s Hella technikou (možno i jako bi-xenon), nebo difusor.

A pokud by vám změna vzhledu nestačila, umí Milotec zařídit i úpravu techniky, nastavitelný podvozek s 18" ráfky dodá H&R, úpravu zážehového motoru 1,8 turbo zase firma MTM, která z něj vydoluje 215 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
Milotec Škoda Octavia I

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků