Škoda Octavia s drsnou úpravou od Milotecu

Německý úpravce Milotec připravil nový paket v duchu RS pro Octavii první generace.

Pokud vlastníte nebo si teprve chcete koupit Octavii první generace a máte pocit, že vzhled by potřeboval pořádnou změnu, můžete využít nabídky německého společnosti Milotec. Ta připravila stylingový paket v duchu sportovního modelu Octavia RS.

Milotec většinou přináší decentní doplňky, ale nyní přešel do útoku. Optický paket totiž obsahuje řadu dílů, které jsou vším možným, jen ne decentní proměnou vzhledu. Pro zájemce jsou nyní připraveny nový přední a zadní nárazník, díly na přední kapotu, boční prahové nadstavce a novou přední masku.

Všechny díly jsou vyrobeny z kvalitního vyztuženého plastu a mřížka masky je galvanicky pozinkována. Jednotlivé komponenty lze zakupit individuálně, nebo jako celou sadu. Velkou výhodou je snadná montáž. Přední a zadní nárazník se totiž pouze přišroubuje místo původních a nepotřebujete tak díly, případně auto nijak upravovat. Boční prahy, díly na přední kapotu se lepí jednosložkovým lepidlem, které je součástí balení.

Ceny jsou u Milotecu klasicky příznivé. Za přední nárazník s mřížkou zaplatíte 5 200 Kč, za zadní nárazník 4 990 Kč, za upravenou kapotu a přední masku 4 700 Kč a za boční prahy 2 400 Kč. Pokud si zakoupíte celý paket, vyjde vás jen na 15 900 Kč.

Pro opravdové "tunery" je připraveno zadní křídlo, střešní sání, přední a zadní bodové světlomety s Hella technikou (možno i jako bi-xenon), nebo difusor.

A pokud by vám změna vzhledu nestačila, umí Milotec zařídit i úpravu techniky, nastavitelný podvozek s 18" ráfky dodá H&R, úpravu zážehového motoru 1,8 turbo zase firma MTM, která z něj vydoluje 215 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
Milotec Škoda Octavia I

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků