Škoda Octavia s drsnou úpravou od Milotecu

Německý úpravce Milotec připravil nový paket v duchu RS pro Octavii první generace.

Pokud vlastníte nebo si teprve chcete koupit Octavii první generace a máte pocit, že vzhled by potřeboval pořádnou změnu, můžete využít nabídky německého společnosti Milotec. Ta připravila stylingový paket v duchu sportovního modelu Octavia RS.

Milotec většinou přináší decentní doplňky, ale nyní přešel do útoku. Optický paket totiž obsahuje řadu dílů, které jsou vším možným, jen ne decentní proměnou vzhledu. Pro zájemce jsou nyní připraveny nový přední a zadní nárazník, díly na přední kapotu, boční prahové nadstavce a novou přední masku.

Všechny díly jsou vyrobeny z kvalitního vyztuženého plastu a mřížka masky je galvanicky pozinkována. Jednotlivé komponenty lze zakupit individuálně, nebo jako celou sadu. Velkou výhodou je snadná montáž. Přední a zadní nárazník se totiž pouze přišroubuje místo původních a nepotřebujete tak díly, případně auto nijak upravovat. Boční prahy, díly na přední kapotu se lepí jednosložkovým lepidlem, které je součástí balení.

Ceny jsou u Milotecu klasicky příznivé. Za přední nárazník s mřížkou zaplatíte 5 200 Kč, za zadní nárazník 4 990 Kč, za upravenou kapotu a přední masku 4 700 Kč a za boční prahy 2 400 Kč. Pokud si zakoupíte celý paket, vyjde vás jen na 15 900 Kč.

Pro opravdové "tunery" je připraveno zadní křídlo, střešní sání, přední a zadní bodové světlomety s Hella technikou (možno i jako bi-xenon), nebo difusor.

A pokud by vám změna vzhledu nestačila, umí Milotec zařídit i úpravu techniky, nastavitelný podvozek s 18" ráfky dodá H&R, úpravu zážehového motoru 1,8 turbo zase firma MTM, která z něj vydoluje 215 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
Milotec Škoda Octavia I

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků