Škoda Octavia s atmosférickým motorem 2.0 162 kW

17 komentářů

aston
18. února • 11:37

Prva O2 co sa mi paci, tak by mala vyzerat seriovo.

Mari
18. února • 10:58

..páni mega bez daně, no to bych škodovku asi nechtěl, nevím přesně jak s technickým parametrem ale WRXko asi spíš..

Pete
18. února • 9:45

Škoda ukazuje, že motory umí. Škoda, že se ten dvoulitr nedává do série  Nevíte, kolik by stála úprava?

Krull
18. února • 10:26

Na auto.cz píšou, že celý auto stojí 999 999 bez daně.

Brouk
18. února • 10:45

Za milion bez dane si muzu taky koupit neco jineho, treba Ford Mustang GT, 4.6 L V8. A to si pak nejakou priposranou oktavii podam jak lev zajice. A to nemluvim o vzhledu, vybave, kvalite, prestizi a mnoho dalsich.

Skyline
19. února • 10:09

Tak tenhle nazor me vazne rozesmal. Tahle skodovka by tvuj mustang na okruhu rozdrtila tak, ze by ses nestacil divit. Ono sila je jedna vec, ale jizdni vlastnosti jsou u zavodnich specialu uplne nekde jinde. Mel jsem moznost se svezt v civiku pro rallye a v okruhove fieste. Kdyz jsme s tou fiestou (1.4/neco pres 100 k, vaha tusim pod 700 kg) v zatacce objizdeli starsi model 911 ZVENKU, chlapici na nas zirali jak na zjeveni (ano, bylo to i o ridici). A nebyli zdaleka jedini (bylo to na dnu otevrenych dveri v Brne a aut jezdilo celkem dost, zvenku jsme objizdeli kazde druhe). Srovnavat tyhle auta s cimkoliv seriovym nejde - na okruhu jsou vyrazne lepsi a mimo okruh se z mnoha duvodu nedaji pouzit vubec (spojka, podvozek, brzdy, spotreba...).

mayk
19. února • 10:17

no me moc ne protoze pokud by vzal na okruh mustang GT-kterej stoji kolem 1,7mil a je upraven na okruh,myslim ze by si octavia moc neskrtala-jelikoz za tu cenu by mel kolem 500k,okruhovej podvozek brzdy atd...a zadni náhon, pokud vím uz v serii je pry mustang dost dobre auto co se týká přilnavosti,snad ale nebudem srovnavat koncepcne uplne odlisna auta...
nicmene vypada to zajimavě,jen by mohli udelat 4kolku a aspon 300k...
spíš se divim že se tu neobjevil někdo kdo by se divil jak je možné že to jede když to má malej kroutak...

Petr Broža
18. února • 11:02

Jenže tohle je závodní speciál, bez zadních sedadel, s bezpečnostní klecí, závodními "gumami" atd. Srovnávat to s běžným vozem zkrátka nejde.

goes
18. února • 10:14

kdyz bys koupil 2.0FSI a nechtel to preplnovat tak se da dostat na +- 180kW. Pokud bys s tim chtel jezdit denne, tak by uprava byla zarucene drazsi, nez samotne auto. Pokud bys to mel na vikendy, tak by ses vlezl se vsim, tedy s prekopanim podvozku, brzd, prevodovky atd. nekde k 300-500k. Zalezi co bys vsechno chtel. Prekopat 2.0TFSI by bylo lepsi, pouzilo by se vetsi turbo, dale by zalezelo jak je postaveny ten zaklad. Tedy zda by se muselo menit ulozeni, kliky, pisty, atd. Pokud jsou predimenzovane, tohle bys nemusel resit a vetsi turbo by vyslo i se softem a zastavenim tak kolem 2-2500 Eur..

Krull
18. února • 7:49

Takovej motor by měli dávat do RS, auto by mělo sportovnější chování než s nějakým TFSI.

mfilip
18. února • 8:18

jenze ten motor nebude mit buhvijakou zivotnost a to bys chtel do realneho provozu ?

Krull
18. února • 8:22

Ale bude mít, v běžným provozu by se s ním nejezdilo stále na krev. A když může Honda v S2000 dostat z dvoulitru 177 kW, proč by 162kW motor neměl vydržet? Je to úplně normální výkon. Rozhodně ten motor bude míň namáhanej, než turbo TFSI, kde jsou daleko větší tlaky.

Lada.M
18. února • 12:02

jak jsi na to přišel?

DAVE
18. února • 8:33

Jenze tenhle motor asi nevyrabi Honda... 

goes
18. února • 0:14

proste zcela bezne parametry aut tohoto druhu a obsahu i kdyz ETCC maji pres 250PS jak alfy, tak bmw tak seaty z dvou litru, tady ma jeste O2 kapku co dohanet :)

Jinak by nebylo od veci udelat soutez, zda ctenari umi rozlustit co znamena onen rozmer pneu u zavodnich gum

Novak
18. února • 11:54

Prumer pneu v mm? To je ale preci celkem logicke....

Lada.M
18. února • 7:24

No a co jako?

Doporučujeme

Články odjinud