Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

85 komentářů

littlecake
24. srpna • 19:01

Co emise ?Řešíme tady pořád euro 4 euro 5 (platíme si to při koupi auta) a pak na cestách člověk vidí realitu v podobě vykuchaných DPF a "natuněných" dieselů za kterými se při akceleraci hrne černý kouř.

Čeněk Witz
2. srpna • 1:37

Úprava jednoznačně sníží životnost motoru. Ten se nerozpadne po 700 000 km, ale už po 650 000 !!! A vovotom to je....:-D

William Tell
31. července • 10:01

No, ja o tomto serveru nemel nikdy nejak prehnane iluze a o autorovi rovnez ne.
Ale propagovat zasah do ridici jednotky vozidla mimo rozsahy danr vyrobcem, to uz je fakt pres caru.Aneb nemam na to si poridit vykonne auto, nemam ani na to si poridit benzinove auto, takze si za 20litru koupim 30 usmudlanych poniku a jsem razem king of the road. Jak ceske, jak smutne ...

pcwifi
1. srpna • 9:54

no tady se ponekud nestastne chipuje uz tak fest nadupana kara, jen hledaji jeji vrchni limity. je to pakarna to jo. ale chipovani je stare uz dlouho, kdo chce najde si cestu. spise ted se o nem daleko vice mluvi na verejnosti. solidni chip firma upozorni predem na mozna uskali a majitel kary jim to podepise. takze zadna krec. jak sem uz rekl, chip je jedna vec, pravidelna udrzba auta vec druha. verim ze by nam nekdo z chip firmy mohl rict nejake perlive priklady, treba : po tydnu se vrati nasrany nactilety majitel Golfa se slovy : znicili jste mi motor, svine vratte mi prachy / zaplatte opravu... :-D a on mel malo oleje v motoru nebo mu odesla spojka.

Jiří
1. srpna • 7:28

A co je na tom,už to propagovali i v v televizi,v automotorevue i v autosalonu,chip je už běžná věc.

stréc od piva
31. července • 9:50

Proč článek není označen jako PR?

pcwifi
29. července • 9:34

nemohu rici na pana z ceskeho tesina ani ň špatný, Octa1 - 81@104kW, 250@330nm, pri predjizdeni apod. se vykon hodi, a jak zde bylo receno, kolikrat zenete motor na pomyslne maximum aby zacak skutecne trpet ? Tam kde je 90 jezdim 90, jooo kdyz je nejaka pekna 2 prouda silnic, tak si par KM clovek dopreje 120 treba, na dalnici misty 150... ale jinak motor jede beznym rezimem. To neni jen o jezdeni ale i udrzbe celeho auta, jedno k druhemu druhy k tretimu. Neco se zanebda a hned jsou kokosi u toho ti co delali chip... celkem zvracene mysleni. A remcalove si prote chip nenechaj delat a budou spokojeni, teda nebudou, budou poucovat jakoby sezrali moudro sveta, to je ale normalni v kazde debate :-P

x
29. července • 7:19

cimbu to udělá levněj a rychlej a je určitě vetší odborník na škodovky než nějaky z***y diesel power za 20k lol

Pantani
1. září • 19:09

Jenze Cimbu tomu zrejme nerozumi, cituji co pisou k Octavii II 90 kW:Na chod a životnost případně namontované převodovky DSG nemá úprava vliv, maximální točivý moment se nachází hluboko pod maximální únosností DSG převodovky.Co kdyz mam DSG7 ktera umi jen 250 Nm? Oni dosahuji 260 Nm...

OmG OmG OmG
29. července • 4:23

3x hurá 16. 7. 2015 to vyšlo a 29.7.2015 s tím článkem o tom křápu otravujete na Živě. Bravo redakční lamy!!

Hat
18. července • 15:33

Při tom výkonu se musí i vlnit blatníky která jsou ze silnějšího alobalu 0,8mm!!!! A v ohybech jen 0,6mm!!! :-D:-D:-D

Shr3k
18. července • 14:10

17 let na trhu? Když jsem potreboval před 16 lety nachipovat dieselové BMW 325, žádný Dieselpower na trhu nebyl. Mohl jsem si vybrat mezi GX Tuning - Edvardem Udženijou, manželem současné pražské političky, a AUTOKOMPLEX CZ z Brna. Oba dva přeprodávali software německých firem.

trader-krakra
30. července • 15:30

Zajímavá poznámka

Jiri
18. července • 11:57

a nebo koupit auto co má odpovídající výkon pro mé užití. A srát na čip a tuuunig což si lidi pletou se stylingem a tuzingem. Já chystám masakr H2 když to klapne. Nejdřív jsem koukal na grand cherokee 5.7 a pak jsem juknul ještě na H2. A proč? tři tuny masa. bezpečné pro rodinu. díry na silnici putna. A až potkám zase kokota v protisměru budu s úsměvem na tváři stále držet přímý směr.

Mrkva
29. července • 11:00

proč ne rovnou 815?

slave
3. srpna • 8:07

.... ta se nedá chčipnout

lamal_SK
18. července • 1:19

usetrit 22 000kc a kupit benzin ... to je jasnejsia odpoved

Roman
18. července • 23:03

Benzin s primym vstrikem v dnesni dobe uz taky neni takova vyhra , jsou to uz kolikrat hrozne srace, ale bude jeste mnohem hur...

Kert
17. července • 12:49

Můžete prosím test zopakovat s nastavením SW aby nebyl omezený plnící tlak? Když je turbo schopné plnit motor při 3200rpm vzduchem, tak by to samé turbo mělo být schopné plnit motor při 1800rpm +-2x tak větším množstvím vzduchu. Prostě by mě zajímalo maximum, které je sériová konfigurace schopna dodat. Děkuji.

Martin
17. července • 6:24

Přesná fotka.Tak velký výkon v tak špatném autě je dobrý leda na měřící stolici, do hospody na kecy, před barák, aby sousedi zavíděli, maximálně na rovinku na dálnici. Jinak celkově je auto stejný nesmysl jako 200k Trabant. Lepší je polovina výkonu v pevném autě se solidním podvozkem - o pohodli ani nemluvě ...

x
29. července • 7:42

solidni podvozek a pevne auto je třeba audi a6 quatro 3.0 tfsi 221kw 420nm

Marek
16. července • 20:41

Tady je to zase samej odborník na chip tuning :D Fakt se musím smát :D
Takovéto zvednutí výkonu ma na motor minimální dusledky. proč?
Jak často drtíte auto opravdu na hranici jeho možností? Přiznejte si to, moc často to není.
90% času jede motor v normálním režimu a svuj plný výkon ani zdaleka nevyužívá.
Nicméně každý motor má dostatečné velké rezervy, proto nárust výkonu této urovně uškodí motoru jen velice málo.
Pokud někdo měl nejaký problem po chipu... Jak nějaký kolega psal prasklou kliku... Příčina bude na 99% ve špatně provedeném chipu.

Jarin.
29. července • 8:33

A proc teda vyrobci aut nevypousteji auta bez rezervy vykonu? Maji mnohem vetsi moznosti, to nejsou amateri jak tito garazovi trolove, co delaji tuning. Proc by asi vypousteli auta neoptimalne naladena?

x
29. července • 7:33

nejem klika, ale všechny mechanické díly jako spojka převodovka.. chlazení, čerpadlo.. to nemluvím o turbu..všechno odejde veřte mi, stači tak dva roky pořádného ježdění, životnost po chipu se snižuje RAPIDNĚ

Vana666
16. července • 20:48

každý motor nemá dostatečné rezervy

Marek
16. července • 21:54

Naftové motory většinou ano.

Soukup
16. července • 21:27

Proto musíte vybrat kvalitního úpravce, např. f. DIESELPOWER, která provádí každou úpravu individuálně, a disponuje vlastním SW/vývojem, a ne kradeným "UNI" SW, excelové tabulky "profiúpravců", kteří nabízejí podobne úpravy za dumpingové ceny jsou jedna věc a realita druhá, protože nikdy nemůžou mít 2 auta 100% stejný výkon/průběh ani z výroby. Navíc pokud má motor technický problém f. DIESLEPOWER ho určitě ve vlastním zájmu nebude do odstranění "chipovat".

orgasmic
17. července • 3:15

Jdi už do prdele Soukupe s tou trapnou reklamou.
S takovou to debilní propagací spíše zákazníky ztratíte.

komik
16. července • 19:07

A na faktuře bude napsáno seřízení motoru - žádný tuning. Když se později něco pokazí, dozvíte se, že vůz byl pouze seřízen a časem se to nějak pokazilo a za nic neručí..., že je to běžné opotřebení dílů (v mém případě řetěz a uložení po 60.ooo km na maděru).

jandaxx
16. července • 20:35

Pane Dittrichu, zapamatujte si už konečně, že chiptuning ani jiný zásah do auta neznamená "rozloučení se se zárukou". Aje její ukončení, či něco podobného. Nikdy. Tento pojem naše zákony neznají. Naposledy jsem to vysvětloval panu Žemličkovi z Novinek, který si tuto věc nechal potvrdit až ve Škodovce, protože mi nevěřil.

Jarin.
29. července • 8:30

Na to jsi prisel jak?Kdyz v pocitaci pretaktuju procesor a spalim ho, tak to muzu vyreklamovat? Si zabyl.
Vyrobce neni odpovedny za skodu, pokud motor uvaris chiptuningem. Jedina otazka je, jestli na ten tuning prijde.

seladon
17. července • 8:19

Automaticky ne, nicmene je to presne to, na co to muzou hazet a ty budes mit slozite prokazovani. Jednoduse receno, pokud ti praskne tlumic, tak to na upravu vykonu nemuzou hazet, pokud se ti stane neco s motorem, katem, turbem apod. tak proste reknou, ze to bylo vlivem upravy SW a bude na tobe, abys prokazal opak, tedy ze neni souvislost mezi tou vadou a tou upravou.

jandaxx
17. července • 12:10

Já nepíšu coby kdyby, ale jaké je to z pohledu zákona. Což je jasná informace. Posouzení závady v návaznosti na úpravu je věc druhá. O tom ale můj post nebyl a mínusáři nevědí, že nevědí. K jejich smůle.

broom
16. července • 14:54

má to výhody ve zrušené spojce a prasknutí klikovky. Chip už nesmí do baráku....

Chip vs Chip
16. července • 13:29

jaký je rozdíl mezi chipem za 7 tis vs za 20 tis. viz http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/skoda/oc... ... Nechci dělat nikomu reklamu, ale jen mě to zajímá, protože firma v odkazu taky nepatří k žádným amaterům ..

Tommy
17. července • 9:46

Porad lepsi nez kradeny, stahnuty uni sw jak je dnes bezne. Na slovensku mate tusim profituning? .. ten ma taky vlastni sw a cenove taky neni levny, asi take smeruje na jinou cilovou skupinu..

Soukup
16. července • 15:11

Stačí se podívat na slibované parametry 168 kW je opravdu holý nesmysl, tento motor má celkem "malé" turbodmychadlo a zdaleka nemá takové bezpečné rezervy pro fungovaní s DPF ON, už v sérii je "dost narvaný". Tyto "lživé" parametry by mě odradili, ovšem naměřit lze ladasco. DIESELPOWER znám osobně již 10let, a nikdo v ČR nemá takové know - how, 17 let na trhu hovoří za vše, ostatní "konkurence" se učila od DIESELPOWERu. To, že nemají "dumpingové" ceny je dle mě také ukázka kvality, nepotřebují "podlézat" cenu. Ladí speciály pro Rallye, ci 24h závody i pro zahraniční klienty atd.

Jaster
16. července • 21:53

Hlavne mate xy zamestnacu vcetne tebe tak se ten cirkus musi zaplatit ne 😊

Tommy
16. července • 22:10

Vice zamestancu ma byt na skodu? Za me naopak vizitka uspesne f. Pokud je to tedy jak pisete, nez nejaky garaznik , ktery to sam bastli po vecerech..

Vana666
17. července • 6:44

Já teda mám dlohodobě mnohem lepší zkušenosti s osobním přístupem u garážníků než s hogofogo velkoservisy co mají jen naleštěnou recepci a hromadu anonymních zaměstnanců

Chip vs Chip
16. července • 13:31
Krokodýl
16. července • 22:43

Zrovna tahle firma oddělává jeden motor za druhým. Snad největší zlo v ČR.

Chip vs Chip
19. července • 8:27

Tak s tím zase nemohu souhlasit. Jedno jedničkový RS sice lehlo, ale jen díky tomu, že se dotyčný hrabal v motoru .. :/ Takže pomluvy jsou hned, hlavně mezi chip-firmama. A nadruhou stranu vím druhém 1.8T RS taky od TDichip na brzdě 218hp/330nm a jede to fakt dobře. Vůbec bych se toho nebál ..;-)

Jirka
16. července • 13:03

Mám čipnutou OII,1,9 TDi,ze 77 na 104kw,snížená spotřeba,lepší výkon,hlavně při předjízdění,dynamika motoru o hodně lepší,ale hlavně vše jen při zahřátem motoru a nic se nemá zneužívat.Ale ta cena od dieselpoweru,je postavena na hlavu,je upravců za max.polovinu částky a taky hodně kvalitních,brzdová zkušebna,test před a po atd...

Jiří
30. července • 21:52

Děkuji,že hodně lidí se mnou souhlasí.

trader-krakra
30. července • 15:18

Kolik jste s tím najezdil?

Jiří
30. července • 22:03

Jinak mě to dělal TDi Drápek

Jiří
30. července • 21:56

Už 30000km,Už jsem kontroloval vstřiky a turbo,vše ok.Samozřejmě ve škodovce a to mě ujistilo,že jezdím dobře a že chip nezneužívám,hlavně předjíždění a zrychlení.

John
17. července • 0:32

Suhlasim. To ze si Dieselpower si robi sam software neznamena, ze je lepsi ako firmy vyuzivajuce software kupeny. Skor opak moze byt pravdou. Ta cena je uplne mimo.
Doporucujem pozriet stranky Chiptuningu. B-]B-]

Adam
16. července • 22:41

Dal jsem souhlas, ale... se stejným autem jezdí táta, chip na 99 kw a 320 Nm, úprava je znát výrazně, např. 0-100 zvládá za +- 10s a na 3. rychlostní stupeň 60-100 pod 5 sekund, to vše při stejné, ne-li nižší spotřebě.To ALE jsem napsal proto, že pár tisíc km po chipu odešlo turbo, začalo silně houkat a přefukovat, auto mělo najeto lehce přeš 60. tis.. Po výměně zatím jezdí jak má, myslím si, že nebylo úplně OK už z výroby, ale pochybnosti to zanechá.

Soukup
16. července • 14:58

Stará Oct. II s ECU EDC16 nelze srovnávat s "hi-tech" Oct. III. EDC17C64, nemůžete tedy očekávat kvalitní úpravu tohoto vozu za 10tis. apd., to solidnímu úpravci ani nezaplatí náklady..

Michal
16. července • 12:30

ŠKODA tohle upravovat :-D

host
16. července • 12:25

mě by zajímala i jiná věc, může sem pan Dittrich doložit, jak se tahle úprava projevila na úředních parametrech vozidla - zajímalo by mě, jestli je to zapsané v TP, jestli má auto všechny potřebné zkoušky, co emise, jak třeba brzdový systém a jeho parametry ve vztahu ke zvýšenému výkonu, jak je to s těmi různými potřebnými homologacemi ????

KRD
16. července • 12:35

Emise? Vůz si sám hlídá parametry vstupů a splodin. Co se emisí týká, CO2 nás u dieselu moc nezajímá, co se týká pevných částic, pokud se zvýší, bude se častěji zanášet filtr = častější regenerace a dříve hude přítomné kritické nespalitelné množství popílku.Co brzdný systém? Jen magor by využíval plného potenciálu motoru, té špičky se většina normálních smrtelnáků v provozu ani netotkne, takže brzdy to zvládnou.

noro
16. července • 11:47

asi je potom lepsie si kupit TSI verziu, a 20 tisic si nechat na palivo, kedze spotreba rozdiel tych 2 litre bude.. a zazitky asi vacsie z dynamiky.. Aj ked ste sa priblizili vykonovo k tomu benzinu vlastne, a pri dlhsom pouzivani sa zmaze ten rozdiel v nakladoch a bude zase vyhodnejsi diesel aspon nakladovo. Asi zalezi kto komu co viac vyhovuje motoricky. Necham na uvazeni, ale zaujimavy clanok..

Brouk
16. července • 10:53

Podle mě se měla dynamika měřit hlavně nějakým pružným zrychlením bez řazení, to by bylo jasné porovnání. A zkusil bych to ať jak z nějakých normálních provozních otáček tak z dost podtočeného motoru (cca 1000rpm?). Jestli by pak třeba ten neupravený nebyl rychlejší. Jinak celkově jak to vyznívá bych třeba já osobně do toho nešel.

Vana666
16. července • 11:19

Proč si myslíš že neupravený motor by měl být rychlejší ?

Eda
16. července • 9:38

Každopádně díky za zajímavé srovnání. Mezi českými automobilovými servery jste v tomhle výjimka.

Vana666
16. července • 11:58

jej, omylem jsem kliknul mínus

Anonymizovaný
16. července • 8:46

spotřeba?opotřebení?dva základní parametry chybí :-(

Vana666
16. července • 9:40

opotřebení je základním parametrem motoru ?
Kdo a jak jej uvádí ?

Hat
16. července • 11:19

Maximálně 50t Km, potom KO motoru!:-D

Bobby Deerfield
16. července • 17:28

Jaké s tím máš zkušenosti?

Hat
17. července • 7:07

No on zlodej Ritik co krade nicky s tim zkusenosti ma. Ma doma ojety, schnily Volvo (..nebo ze by Volhu..) a ten jeho bilej kram je vecne rozsypanej.

Pjotr
16. července • 7:55

A jak se to projeví na životnosti motoru?

x
29. července • 7:21

to ti presne reknu,odejde vsechno co muze,nemusi ani stihat chlazeni, jsou pak nutne dalsi upravy jako jina maska chladice.. ale za 20k je to teda hruza vaty, tady na morave platime za to tak 5-10

KRD
16. července • 12:28

Jak se projeví na životnsoti dlouhodobé zatěžování na 184 kobylek? Taky negativně:) Abysme mohli porovnávat dopad na životnost, bylo fajn vidět všechny křivky, protože tady se bavíme o výkonové špičce někde u 4-4200 ot/min, kdo z nás takhle jezdí s naftou?Nárůst výkonu bude znatelný už v nižších otáčkách, ale nijak rapidně (bavíme se o 31kw ve špičce), takže se bude zase lépe předjíždět...

venouch
17. července • 21:43

tak si pořádně přečti článek a uvidíš i křivky. Opravdu miluji takové mudrce, kteří mají jasný názor na každé hov.no, ale ani nejsou schopni pořádně přečíst to, o čem diskutují.

Vana666
16. července • 8:16

sníží se

Soukup
16. července • 12:37

Nesmysl.
Při sériové výrobě automobilů je motor výrobcem nastaven pro podmínky běžného provozu s ohledem na spotřebu paliva, emisní limity, výkon, daňové předpisy a řadu dalších faktorů. Motor je tedy optimálně připraven pro běžnou jízdu, ale z hlediska výkonu skrývá značné rezervy. Optimalizace mam v řídící jednotce motoru je úprava, která tyto rezervy využije a tím rapidně zvýší výkon a točivý moment motoru, navíc v určitých režimech může dojít ke snížení spotřeby až od 10%.
DIESELPOWER s.r.o má bohaté know - how, 17 let na trhu! Jako jeden z mála úpravců v ČR přistupuje ke každé úpravě vždy individuálně, nepoužívají jako jiná "levná konkurence" software jiných výrobců, ale disponují vlastní SW, vlastním vývojovým centrem.
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit, v ČR nemají konkurenci!

trader-krakra
30. července • 15:12

Když ohledně výkonu skrývá rezervy, které využijeme, tak to chápu tak, že nějaký ten parametr musí jít do nepřípustných norem.
Který to je?
emise budou horší?
spotřeba se zvětší?
životnost se sníží?

Jarin.
29. července • 8:19

Lidske telo je taky vyrobeno na bezny provoz a ma skryte rezervy. Co se stane, kdyz z nej udelate vrcholoveho sportovce? Bezne vydrzi do 90 bez problemu :) :)Jestli je auto z vyroby nastaveno podle danych predpisu, tak cipovane auto bud musi tyto predpisy porusovat (coz pochybuji) nebo prestane byt optimalizovane. Tak jako tak se to projevi zvysenim zavadovosti. Ale to uz tyto lidi netrapi, ani majitele aut, protoze ti se auta radej v AAAckach zbavi, nez se rozpadne.

veto
17. července • 17:18

logicky. vstreky su dimenzovane na nejake davky a tlak. rovnako turbo. Zalezi od vyrobcu, ci vstreky/turbo vytazi na vyrobcom stanovene maximum (samozrejme ze pri max vykone), alebo necha rezervu.
Tieto diely samozrejme vydrzia viac ako je vyrobcom stanovene maximum, tiez zalezi od vyrobku a znacky, niektore vstreky vydrzia viac nad max hodnoty, niektore menej a moze to byt aj ten isty vyrobca.
Chiptuning je vlastne navysovanie hodnot az po hranicu, kedy prestava najslabsi clanok stihat. Potom sa hodnoty znizia na hodnotu "s rezervou". Takze v reale ak nevytazujes motor na maximum stale, tak sa maximalne nadlimitne pouzivanie dielov neprejavi. O nieco vyssie opotrebenie sa ale prejavi, ale podla mna pre normlanu jazdu to bude v jednotkach percent.

dpcstb
17. července • 15:31

ak je motor optimalizovany na beznu jazdu a ty ho zmenis, tak uz na beznu jazdu optimalizovany nebude. taky motor bude zrejme vypustat do vzduchu omnoho viac sraciek. by som vyfuk zaviedol do kabiny, potom nech si chipuje kolko chce.

XiXao
16. července • 18:15

Pane Soukupe, porušujete pravidla diskuze, které jste samozřejmě nečetl, a to tím, že "Příspěvky nelze využívat k propagaci." Z vlastní zkušenosti můžete doporučit, neboť jste v této společnosti nějakým způsobem zainteresován, možná i její majitel, že ano. Tak přeji hodně úspěchů.

Soukup
16. července • 21:36

Majitel ..děkuji, to mě opravdu pobavilo :-D;-)
Na rozdíl od jiných zde nuvádím žádné odkazy jako jiní, kterí jak píšou "nedělají reklamu", pouze píšu vlastní zkušenost, pokud to berete jako propagaci je to Váš názor, neberu Vám ho. V samotném článku je nesčtněkrát f. DIESELPOWER uvedena, tak nevím o čem se zde vlastně vůbec bavíme ;-) Také Vám přeji hodně úspěchů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cuco
21. července • 10:42

Vy mate vlastnu skusenost konkretne s tymto motorom po chipe ? To, ze Vam drzi stara predimenzovana zliatinova rotacka 1,9 TDI vobec nic neznamena.
Dnes, ked sa setri, kde sa da, tak idete rozpravat skazky od predimenzovani ???
Konkretne tento motor rady EA288 je dimenzovany do 190 PS. To su priame info. Dana konstrukcia cez zelezny blok s hlinikovou hlavou vela priestoru nedava.
Ze sa nejazdi na doraz ? A co sa asi deje pri kazdom predbiehani ? Nevyuziva sa prave pri turbo motoroch max topcivy moment od nizkych otacok teda potazmo max tlak ?
Co odpali klukovku skor ? Max pocitany vykon alebo realny max moment, ktory vyrobca tak rad uvadza, ze uz od otacok x ???
Okrem toho pouzita prevodovka MQ 350 je dimenzovana na 380Nm, tak si rozoberte ako chcete, Mr. Tuner.

Vana666
16. července • 13:02

Soukup: sám jsi nesmysl. Zvýšení výkonu motoru jde ruku v ruce s citelným zvýšením mechanického i tepelného namáhání jeho komponent. Mezi nejexponovanější díly patří hlava která ráda praskne a turbo které odejde tak nějak celkově. Kazí se i motory bez úprav a ty čipované mají hlavně kvůli zvýšené cyklické teplotní zátěži k poruše určitě blíže. Větší sodu dostane i spojka a převodovkaNa druhé straně je faktem že motor co má větší sílu není potřeba při běžné jízdě tolik točit což je pro životnost a spotřebu zase příznivé.

Pavel Kapoun
8. února • 11:37

Máte naprostou pravdu, životnost motoru se sníží. Už nenajede milion kilometrů, ale jen tak 800 000...

Soukup
16. července • 14:52

Hlavy praskají u starých BKD TDI PD, tak nešiřte bludy. Sám mám na "rotačce" zvýšený výkon o 100% a bez problému, samo i s upgradovaným dalším HW, na 1.9TDI PD o 80% a oba motory najeli desetitisíce km, ovšem toto je druhý extrém, chce to kvalitního úpravce i HW. Zde popsaná úprava Octavie III RS TDI je běžná optimalizace ECU v limitech se kterýma musí počítat i výrobce, nesnižuje se životnost motoru, ani DPF, či turbodmychadla oproti sérii, vyšší je opotřebení spojky a převodovky to máte pravdu, stejně tak, že se kazí motory i v sérii. Vzhledem k nesmyslně nastavenému servis. plánu u Oct. III od Škodovky to ani není překvapení, pomalu vše je "doživotní" (čti max.10let/200tkm max), pak už je auto šrot dle automobilky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
16. července • 17:19

Soukup: pro Vás jsou měřítkem životnosti najeté desettisíce kilometrů ? Tak to už rozumím

Soukup
16. července • 17:20

Ano, v dnešní době "kvalitnich" aut ano..

dema
17. července • 13:46

je to lez

Doporučujeme

Články odjinud