Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

203 komentářů

Milan
29. října • 14:23

Toto neni cista jizda. Uz vubec ne na limitu auta - maximalne tak na limitu jezdce. Nekdy to zachazeni s volantem spise evokuje testovani reakci ESP a chovani problematicke zadi, kterou nova Octavia proste ma.

Twan
21. září • 23:54

Udělejte ostrou verzy...nacpěte do ní všech 300 koní (motorových) co máte a nechte vysekat celou tu vaší nenáviděnou generaci. A jestli se to nestane, tak zkuste navrhnout opravdové auto, protože někdo stále doufá. Zkuste porazit zadokoly s předokolou nebo udělejte náznak snahy...všechno než tyhle nesmysly udělají všem velikou radost.

Jyrka Syrka
22. září • 14:40

"chtěl bych to vidět v 280kmh v zatáčce co by ty skvosty dělaly"
Ty seš fakt marnej. 280 km/hod v zatáčce, mno snad Nascar a to zatáčka má poloměr 1/2 kiláku. F1 možná v jednom místě na Monze ale i tam s odřenýma ušima.

Twan
24. září • 19:19

A ještě bych dodal že bych chtěl vidět ten skvost NA NĚMECKÉ DÁLNICI co by začal dělat kdyby se rozohnil na těch 250 a musel zatočit. Snížená A6 se sportovním podvozkem se ve 280 sunula krásně předvídatelně, všema kolama stejně. Co asi udělá RS? Uletí tomu zadek, nebo to pojede rovně...to je to o čem mluvím...MARNEJ!

Jyrka Syrka
24. září • 20:22

člověče, čím víc se mě snažíš přesvědčit, jak tomu rozumíš, tím sílí můj dojem, že ještě nemáš řidičák.

Twan
25. září • 18:33

Jel jsi někdy rychle na dálnici? Myslím 200+? Víš co dělá s autem mírná zatáčka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
25. září • 20:29

Tak podívej pilote, tohle je můj poslední příspěvek na toto téma.
1. Původně jsi o dálnici nemluvil, pouze o zatáčce a co by to mělo s RS udělat v rychlosti 280 km/hod.
2. Když pominu to že RS 280 neudělá ani teoreticky, tak na dálnici za sucha na dobrém povrchu při 220-240 nemůže mít problém, pokud nesedí za volantem blb.
3. Tu zatáčku na severní smyčce o které jsi suveréně tvrdil, že ji všichni jezdí 160 km /hod, tak i ti kteří zajíždějí rekordní časy do ní vjíždí max 110-120 a 120-130 na výjezdu.
Lze si ověřit na netu, On board záběrů včetně tachometru je tam spousta.
4. Německo jsem projel několikrát tam i zpět, a můžu napsat co jsem zažil:
a) Němci obecně jezdí dost opatrně řekněme v průměru 150-160/hod
b) Existuje tam spoustu rychlostních omezení max 120/hod.
c) Takže jo jel jsem přes 200, ale ne abych si honil triko, ale protože jsem spěchal domů
5. Jestli ty z toho že jsi jel po dálnici 200+ máš vánoce, tak to je mi zcela šumák.
čau.

Jyrka Syrka
25. září • 22:17

PS
https://www.youtube.com/watch...
a stalo se co ? Stalo se prd, pilote.

Twan
26. září • 9:33

Jo máte pravdu, já jsem ji spletl s flugplatzem, v téhle se jede kolem těch 120+ jak říkáte. Ale to video toho moc neukazuje, tam moc zatáčka není. Navíc to auto by se na 280 s trochou gravitace rozjelo kdyby nemělo omezovač.

Twan
24. září • 12:23

Nebo třeba jakékoliv auto z německé trojice co má na tu rychlost motor....žejo...marnej...

Driver
21. září • 22:56

Mimochodem. GTI neznamená typicky auto zaměřené na co nejlepší sportovní vlastnosti! Ale je to v právém slova smyslu GT! A to zmiňuji proto, že Octavia RS je podobně jako Golf GTI spíše jen rodinné auto s rychlejšími hodnotami. Koneckonců poslední GTI bylo na okruzích rychlejší než všechny srovnatelné Hothatche a Octavia je proti GTI horší jen o papírový rozdíl, tj o rozvor, váhu a rozdíly v hodnotách výkonu, to vše vyvažuje lepšími GT vlastnostmi jako je rozvor prostor atd. Tím pádem je většina hothatch zákonitě i lepší a každý si vybere, které vlastnosti upřednostní. Není co řešit, nad 180kmh se v CZ na dálnici sbírají papíry, a je otázka kolik hodin ročně strávíš v DE na dálnicích v rychlostech nad 180kmh aby se vyplatilo jezdit v nějaké šílené pile, kterou musíš mastně platit. Z toho pohledu je RS i v této modifikaci, a s rozumnou úvahou honu na emise, logickým vyústěním vývoje. Já bych do toho nešel, ale předešlá generace byla povedená, a chápu kam směřuje vývoj. ;-)

Jyrka Syrka
22. září • 12:05

driver
Za mě, luxusní shrnutí "problému" GTi vs RS
podepisuje : Jyrka Syrka :-)

Twan
21. září • 23:14

Nebo si to člověk koupí v dobré víře že to vydrží okruh....a chcete se dostat k mrtvím rivalům, STI a EVu? Nebo Integře? Nebo čemukoliv co se důstojně snažilo být rychlým v rámci kategorie? Pročpak se vyhýbáte tomu 4x4? Protože co jsem řekl? Ale jako fakt, na 180 na dálnici to stačí...chtěl bych to vidět v 280kmh v zatáčce co by ty skvosty dělaly :D

brk77
21. září • 20:08

Akusticky mi to připadalo spíš jak utrápené kvílení.

Josef-původní-první
21. září • 17:58

Co k článku - tématu napsat? Úvodem stručně - kdo chce, tak si Octavii koupí (třeba i tu RS) a kdo ne, tak si koupí něco jiného. U Škodovky si lze vybrat auto, má celkem slušnou nabídku. Jenže na trhu není naštěstí sama, tím je možnost širokého výběru. Každému podle jeho gusta - přání, vkusu, pocitů a potřeb.
A k diskutovanému modelu "RS"? Vždyť přece každému musí být jasné, co může od Octavie očekávat. Vzadu "jeskyně s 640 litry prostoru a velký převis. Combi je navíc minimálně o 20 kg těžší než liftback, nosnost bez pár kilo 6 metráků a obecně velké rozměry na svoji třídu, čili žádný "soutěžák" to jízdními vlastnostmi není a ani nebude. Model Octavia RS je samozřejmě jízdně nejlepší z modelové řady Octavia, ale nikdy to nebude v porovnání s konkurencí špička, což musí být snad každému také jasné. Kdo má priority na ostré dynamické ježdění a chce maximum a pořádný zážitek za volantem, tak o Octavii ani nezavadí. To musí být každému také jasné, tak proč vůbec RS zbytečně kritizovat.
Já bych ale místo služební naftové Octavie 2.0 110 kW s pevnou zadní nápravou ten lepší model RS ocenil (nemluvě vůbec o něčem ještě lepším jiné značky), jenže RS (ani nic ještě lepšího) nedostanu, jsem ve firmě malý pán.
Jako soukromé auto bych Octavii nekoupil, mám jiné představy a požadavky, které mi Octavia (ani ta RS) nikdy nesplní. Mohu srovnávat, doma mám mnohem lepší auto, ale též o dost dražší, které se s Octavií ale nemůže srovnávat (je to jiná třída - jiná kategorie).

petr r. (petrumr)
21. září • 19:32

ty tam máš pevnou zadní nápravu? Nemůžeš srovnávat nic, srovnávají se auto stejné cenové třídy, nééé té prodejní.

Josef-původní-první
21. září • 19:50

petr.r , už jsem ti třikrát sdělil, že s tebou odmítám diskutovat. Teď ti to sděluji počtvrté. Laskavě mne vynech ze svého "zájmu" a nereaguj na moje příspěvky. Diskutuj si s někým jiným, v "diskusích" najdeš dost jiných účastníků.

petr r. (petrumr)
21. září • 19:58

josefe-tak to nejsi ty,nebot odpovídáš. Já budu na tě odpovídat, nebot se mě líbíš, to tvoje vztekání a ty tvoje nicky. Trochu školení o té technice a mezilidských vztazích ti neuškodí. Co ti manželka udělala k večeři? Nemusíš odpovídat, manželky škodováckých řidičů neumí vařit....

LADA
22. září • 7:51

Petr.r je debil jak poleno, to se musi nechat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
22. září • 12:34

Kromě toho, že Petr.r. je debil, je také v diskusích dotěrný, odporný a obtěžující jako moucha. Mimo Autorevue to je s ním stejné nebo ještě horší a proto otravuje zde (v reálu by už dostal do ciferníku).

petr r. (petrumr)
22. září • 15:06

Dej na sebe telefon, setkáme se osobně a jestli si ten zloděj aut co do mě pořád rýpe tak se o tebe postará policie.

.
22. září • 16:46

Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl asi narodit jako dešťovka. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té dešťovky u pana petra r. zůstala zachována.

petr r. (petrumr)
22. září • 19:04

a ty máš kolik, narozdíl od tebe mám psychotesty a ty asi je neděláš podle příspěvků. Můžeš vůbec na silnici? Ten telefon, zavolám ti. A půjdem spolu na psychotesty. JA?

kari
24. září • 9:12

Předpokládám, že tebe by nepustili ani na procházku bez psychotestů, proto na ně musíš pravidelně.
Ale tak zase je od nás hnusné posmívat se mentálně, či jinak psychicky nemocnému člověku.

Allamarein
22. září • 15:20

Jo, práskat, to by se komunistovi Péťovi líbilo... Krásně se nám tu s každým dalším příspěvkem odhaluješ.

petr r. (petrumr)
22. září • 19:00

až ti tečka ukradne auto, tak sem nechod, ale myslím, že něco máte společnýho-jedna ovečka jde za druhou, třetí se přidá, asi nemoc koncernu.

Allamarein
22. září • 19:09

Jo, a kterého koncernu? Já jen, abys správně trefil... :-D :-D

Petrzel
21. září • 20:08

Podle Nicku Tě tipuji na majitele Z4. Parádní zrychlení!!! Ale na dálnici jet víc, než 230 je už cesta do nebe. Tak nestabilní auto dse hned tak nevidí....Už v roce 2004 jsem lehce deklasoval se svou 735i na balónech první typy Z4...:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
21. září • 20:43

Z4 není o rychlostech a M podvozek se samosvorem je nestabilní?FL byl v roce 2006.

Petrzel
21. září • 22:02

Asi máme jiné priority. Když sundáte střechu a z klidu na to dupnete, tak má Z4 emocí na rozdávání, které v žádné uzavřené limuzíně nezažijete. Pak bych ještě vyzdvihnul vítr ve vlasech, při projížďkách na pohodu letní rozpálenou krajinou. Ale tím výhody končí. Pak už jen samé nevýhody. V rychlostech nad 200km/h rozhodně nepatří k prémiantům třídy...:)

petr r. (petrumr)
22. září • 15:01

jo nerez výfuk i s parohama, přes dvě stě se u nás za provozu nejezdí, muzika stačí tak do 150, normální člověk si to nekoupí, na dálnici při dešti se dá jet s otevřenou střechou, v Z4 máš větší volnost jak na motorce se ví. Na okruhu jsem byl jenom na motorce.

.
22. září • 16:39

Vidíš jak si rozumíš s Petrželem. Hezky si diskutuj a ostatní nech být. Stejně jim nerozmíš, tak jako oni nerozumí tobě.

petr r. (petrumr)
22. září • 18:57

ale vy neumíte diskutovat, vy jenom nadáváte a já nevidím důvod, proč nediskutovat o autech. Myslíš, že rád diskutuji s tím kopírovačem co skopíruje blbosti. Ty prostě nemáš rád techniku a už jsem poznal tu trojku, že nemají rádi diskuzi o turecké technice, podívej se třeba na obyčejné řidiče dolmušů jak si to zdobí i ty taxikáře co mají dacie, myslíš, že se tam baví jak vy? Nadřazenost s tebe číší, ale na silnici jsi rovný a ty si to nepřiznáš.

Allamarein
21. září • 18:29

Octavia liftback je na svou třídu velká, ale kombi vcelku zapadá do běžného průměru. Problém RS je ten, že jiní výrobci dovedou i běžné kombi naladit líp, než Škoda svůj vrcholný kousek.

Josef-původní-první
21. září • 19:43

Osobně bych dal přednost z hlediska jízdních vlastností kombíku Focus ST. Zdál se mi lepší než RS a víc mne to za volantem bavilo s tím ST. Je to ale jen dojem, "testoval" jsem jenom na silnici v provozu, ne na okruhu. Ale zase z hlediska designu se mi více líbí Octavia než Focus. To je ale také subjektivní, někdo jiný to může vidět jinak. Čili - ať si každý koupí, co se mu líbí a co mu vyhovuje.

Allamarein
21. září • 20:29

Focus ST je jízdně špička, ale i třeba Leon kombi byl jízdně lepší, než Octavia. Fakt je, že současný design Fordu mě taky moc netáhne, a to mě škodovácká nuda v podstatě naprosto odrazuje, a i minulou generaci Octavie stavím designově výše, než tu současnou. I s těma protivnýma čtyřma očima.

Josef-původní-první
23. září • 20:38

Leon neznám. Pokud bych musel kupovat u koncernu, tak bych kupoval Passat nebo případně i Golf. Jsou nejkvalitněji zpracované a solidně technicky sladěné. Žádné kompromisy jako v případě Škody Octavie, kdy i v 110 kW verzi šetří na rozdil s Golfem, kde standardně montují třeba víceprevek a jsou i dálší detaily. Možná by mne Cupra uspokojila, ale stejně dávám přednost výrobkům jiných značek, se kterými jsem maximálně spokojen a nemám důvod měnit. Občas využiji možnost se povozit v něčem jiném, jako třeba v tom Focusu ST.
Možná, pokud bych nejezdil dlouhá léta v práci se služební Octavií a Passatem, tak bych něco od koncernu VW koupil. Ale doma chci jezdit v něčem jiném a lepším a neokoukaném. U Audi bych si vybral, ale to, co co by připadalo v úvahu, je na mne moc drahé. O M3 jsem se už kdysi zmiňoval, bohužel cenově je také drahé a hodně překračuje můj limit 1,5 milionu. Současná M3 je vzhledově poněkud "divočina", ale pokud by byla o milion levnější, tak bych to nějak skousl. Jsem ale v klidu, M3 nikdy nebude stát pouhého 1,5 milionu.
Obecně mne ale více než exterier zajímá interiér a hlavně "pracoviště" řidiče.

Josef-původní-první
21. září • 18:23

Jo ještě doplním reklamní "proklamace" výrobce Škoda:
"Vůz nová Octavia je třída sama pro sebe. Vůz zanechává dojem po všech stránkách, ať už se na něj díváte nobo ho řídíte…" :-))
PR Škoda nikdy nikoho nezklame.;-)

chacha
21. září • 17:20

Koukám tady je to samej podvozkovej mág. Škoda pro Škodu že Octavii nesvěřila do rukou skutečným odborníkům.B-]

k.ik
21. září • 16:42

už minulá generace byla na vodě silně nedotáčivá

Kuk Vykuk
21. září • 14:57

No vod toho je testování aby se to hnalo až na hranice možností nebo i za ně. ;-)

Zase škoda peněz
21. září • 13:34

A neznačí to RS really shit? Pardon reallyq shitq

שְׁלֹמֹ&
21. září • 17:20

Dobrý den, chtel jsem rychle informovat svou lásku jeden je tam, že prochází neštastný vztah, myslel jsem, že on-line kouzlo nefunguje, Dokud jsem prišel do kontaktu s Dr. Lomi, který udelal kouzlo pro me a muj milenec se vrátil ke mne to bylo pak vím, že duchovní kontrola fyzické, Dr. Lomi je nejlepší kouzlo kolecko, které vám pomohou privést zpet svého milence, pomuže vám s prípadným rozvodem problém, že je nejlepší, co mužete kontaktovat ho na e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com nebo ho napsat pres linku nebo whatsapp císlo +2349034287285 muže pomoci vyrešit jakýkoli problém.

OnlyTruth
21. září • 12:02

tazke a zle rozmiestnena vaha co sa da robit... radsej to mohli nazvat Eco-"Sport"

Jyrka Syrka
21. září • 14:33

samý dobře vyvážený káry...mudrlante:-P
https://www.youtube.com/watch...

OnlyTruth
22. září • 11:55

vela zavisi od vodica.. ale priecne ulozeny motor sa nerovna sportove auto

Twan
21. září • 14:41

To máš pravdu. Jen řidičů je stále méně...takže to budeme kompenzovat nedotáčivostí chceš tvrdit?

Jyrka Syrka
21. září • 14:44

To patřilo nicku Onlytruth, ale když už ses ozval......:-))

Twan
22. září • 0:30

Ozval protože to je takové reprezentační video jízdních vlastností. To, že to každý neuřídí je stanart, alespoň v reálném světě řidičů. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
22. září • 8:10

Výborně, kruh se nám uzavřel a dostáváme se na začátek, totiž k řidiči. Vy všichni co tu kritizujete tu jízdu vůbec neberete v potaz minimálně 50% podíl řidiče na chování vozu.
Ono totiž kdybych vzal tu RS posadil do toho Emila Trinera a nějakého začátečníka tak by v tom určitě podstatný rozdíl.

Twan
24. září • 12:21

To bez diskuse. Ale tohle "bezpečné" nastavení podvozku by ten rozdíl minimalizovalo. A to je to, co mi vadí.

Twan
21. září • 12:59

Dá se robit hodně. Ale nikomu se nechtělo.

renda4
21. září • 10:33

Kombajn na okruhu , to je ale maras...

Asd
21. září • 9:25

Jízdní projev rodinného kombíku. Co čekáte od škodovky? Emoce? :-))

Tekmot
21. září • 18:24

No jo, ale bláznivý škodafilové jsou přesvědčeni, že je škodovka RS na vyšší úrovni než Hyundai i30N Performance.:-D:-D:-D
Chtěl by vidět jakoukoli škodovku takhle jezdit, aby na Nordschleife stíhala Porsche 911 GT3:
https://www.youtube.com/watch...

Twan
24. září • 12:20

No, byl bych opatrný. Možná je o něco lepší než RS ale celkově to také není žádný výkvět.

Jyrka Syrka
21. září • 19:15

První koment u videa :"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRaeTa první část platí pro to Porsche a druhá pro řidiče Hyundai. Nic víc v tom nehledej.
A vovovovo tom to je.

ACE
21. září • 8:58

Je vidět že to auto je nevyvážené a na rychlejší jízdu v zatáčkách zjevně nevhodné, ale to není až tak na závadu tuctového laciného rodinného kombíku, spíš je problém to označení RS, co může vyvolávat očekávání.

Jyrka Syrka
21. září • 11:33

ACE
Zkusím oponovat.
1. Mě se to auto zdá být vyvážené dobře. Zatáčky projíždí smykem na všechna kola.
2. pouze z videa kde nemám celkový čas a jiné podobné auto na srovnání je posuzování
"jak to jede" jen tzv.vaření z vody
3.V čase 2:43 projíždí před škodovkou nějaký velký zamaskovaný sedan /snad Mercedes nebo Audi/ každopádně vyšší "váhová kategorie" a nezdá se mi že by tu zatáčku dával nějak výrazně rychleji než oktávka.

ACE
21. září • 13:05

Ale proč ne, každej máme jinej dojem, ale uvidíme jestli se to odváží nějak srovnat s opravdovou konkurencí.

Joe Doe
21. září • 12:01

"to nedelas dobre s tema sirkama"

Jyrka Syrka
21. září • 12:22

Nechte toho vy dva jo....:-D

Twan
21. září • 11:47

1) Auto je nevyvážené, do těch dvou zatáček ho viditelně poslal. A ten smyk zadku je jen výsledek úžasné zadní vlečné nápravy která nezvládá váhu auta. Jinak každou zatáčku je vidět jak se předek sune.
2) Čas není a nebude, protože by si to nikdo rozumný nekoupil.
3) To myslíš vážně? :D

kokot
21. září • 17:37

Ne, vlečná náprava za to nemůže. Kdybyste mastil i jiné pekáče než fotrovu Felicii a neteoretizoval tady, tak byste to věděl. Co třeba Megané nebo Civic min. generace? Ty zatáčely blbě? Torzka na takhle vyžehleném povrchu umí skoro to samé jako víceprvek, alespoň u předokolky o takovém mizerném výkonu a předním zavěšení ve stylu Felicie ten zadek s vlečkou určitě na jízdních vlastnostech neubírá. Ale teď k věci. Okta 4 s těmi bateriemi je prostě těžké auto, které bude vždy nedotáčivé. Kdyby na to naprali pneu o šířce 255, které by trochu odpovídalo té nabyté hmotnosti, tak by se to třeba chovalo i líp - tak nějak jako rodinný nafťák střední třídy. Ona okta RS byla vždy špatně. Bylo to auto pro buráky z vesnic, kteří rádi machrovali na zábavě, aby dostali nějakou tu zarostlou buchtičku do příkopu nebo jednou za čas vyrazili do města do drajvinu okouzlit nějakou tu čísburgry vykrmenou brigádnici. To auto bylo vždy ostuda - prostě trochu silnější střední s nesmyslným příběhem. Nikdy to nebylo nic ve stylu GTI, Leon, Civic, Focus, Megané. Vždy to bylo jen auto pro balíky, kteří chtějí machrovat a je jim úplně jedno, jak se jejich auto chová. Vrchol nevkusu byly naftové verze, které ale zaměstnanci družstev jistě milovali z celého srdce/peněženky. To, kam to čtvrtá generace dotáhla, je smutné, nicméně ne překvapivé. Btw prodeje v zahraničí tvoří delnictvo, které je na tom intelektuálně podobně jako naši kontroloři kvality knoflíků v Jablonci, takže tady bych se stébla nechytal v případě oponentury. RS ve čtyřkole o výkonu kolem 300 koní je jediný typ, který si zaslouží nějaký ten emblémek, zbytek verzí je jen jedna velká lež sobě sama.

Petrzel
21. září • 20:04

Blahopřeji!!! Nick máš sice divný, ale příspěvek je na úrovni špičkového řeckého filozofa. Co slovo, to trefa do černého. Hlavně pod tu poslední větu se podepíšu a ještě to podtrhnu!!!

Ingos
21. září • 13:47

Ty jsi dobrý klaun.
1) RS nemá v žádné verzi vlečenou nápravu.
2) Jasně, tvoji teorii potvrzuje zhruba 14% podíl RS na celkových prodejích Octávie.
3) Myslí.

Michal2
21. září • 15:36

Ingos těch 14procent Rs nebude pravda.Jedu po dálnici a je to tak 50/50.Vlečnou nápravu ma Hyundai I30 v zakl motorech.Já se ho ptal na konkurenci a není schopen odpovědi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ingos
21. září • 19:17

Konkrétně u třetí generace Octavie to bylo celosvětově 14%, přičemž na spoustu trhů se samozřejmě nevyváží, protože tam na to není kupní síla. V Česku to procento asi bude lehce vyšší, ale ne o moc. Jdou hodně ve Švýcarsku, Německu, Austrálii, tam je to určitě více než 14% podíl.

Twan
21. září • 23:49

O čem to svědčí?

Twan
21. září • 14:04

1) o to je to smutnější ;)
2) překrucuješ pravdu, kdyby ukázali těch úžasných 8:30 (tipuji), asi by se lidé trochu za nos chytili ;)
3) SUV by mělo být o dost pomalejší, kvůli fyzice ;)Klaun má prostě svůj názor z dob opravdových aut :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ingos
21. září • 14:23

1) Smutná je tvoje neznalost, kterou se ještě oháníš.
2) Pokud vím, tak Škoda nikdy žádný čas z Nürburgringu u Octavie RS v žádné generaci nezveřejnila a přece se prodává. V Austrálii třeba tvoří RS 50% prodejů.
3) Příště líp čti. Jsou tam dva maskované prototypy a ten druhý, o kterém se bavíme, je sedan.

Twan
21. září • 14:39

s tebou se nemá cenu bavit viď? Když téma diskuse nevyhovuje, tak se to přemění na odhadování prototypu co zrovna myslíš, čas z NR by byl k smíchu, proto ho nezveřejnili (ale pro tebe je to OK) a neznalost uznávám ale bohužel to jen prohloubilo celý problém..ale ty si zase najdeš berličku jak si svou iluzi udržet, viď?

Ingos
21. září • 19:22

On ti tam jasně uvedl čas, kdy to auto tu zatáčku projíždí, na to jsem narážel.
Čas Octavií RS nezveřejnili nikdy, takže k tomu nemáš nic. Podívej se, za kolik zajel NS Janda i s blbou Octou RS III TDI, to myslím stačí pro představu, jak ty auta jsou nebo nejsou rychlé.
Žádnou iluzí netrpím, klidně řeknu, že Octa v hybridu stojí v zatáčkách za hovno, ale zatím jsem s tím nejel a nikdo kromě automobilky žádné přímé srovnání nemá. Takže až bude srovnávací test všech verzí na okruhu, tak klidně uznám, že RS iV stojí za starou belu, pokud tomu tak bude.

Twan
21. září • 21:03

A podíval jsem se na ten sedan....RS dojelo třítunovou S-Classe v zatáčce, kde každý jede cca stejně protože se tam jede 160kmh+ :D

Twan
21. září • 21:00

OK, přehlédl jsem čas. No a srovnání nepotřebuji, dlouho si do hlavy ukládám časy různých aut. Janda NR zajel za cca 8:25 což je smutné. Na Youtube se dá dohledat jedničkový kombík s 1.9TDi co ho dal za 8:22. A to je ten problém proč na tyhle srandaauta tak prskám. Protože když se otočíš do minulosti, je to k pláči. Obě tyhle verze by navíc dostaly napráskáno od 30 let starého CRX s 1.6L atmosférou o 150 koních. Sice je to trochu jablka-hrušky, ale neměl by vývoj postupovat dopředu? Místo toho to jde pozadu a ještě to řidiči bere možnost řídit. Auta se navíc jak jsem se dozvěděl u losího testu vůbec nenastavují, jen se smontují simulací určené součástky a tadá, máme RS. Tohle je vývoj? To je výsměch...

Ingos
21. září • 22:19

Sorry jako, ale jestli mi chceš tvrdit, že to jedničková Octávka s 1.9TDI 81kW v sériovém stavu dá Ring rychleji než Octavia RS III TDI, tak se fakt nemáme o čem bavit. To auto je dynamicky i podvozkem na míle vzdálené, to snad musí uznat úplně každý. Jezdil jsem 10let Octávku 1.9 chipnutou na 97kW a i když to na svou dobu jelo v přímce slušně, tak v zatáčkách to bylo už před 10 lety zoufalé a dneska už směšné. Jel jsem i v Octě RS TDI, kterou řídil bývalý závodník a to auto je prostě o galaxii jinde proti té jedničkové ovci.
Losí test je k hovnu to už jsem tu komentoval několikrát, je to test k ničemu.
No dělal jsem na předsériových autech, takže tvoje teze, že se v počítači něco nasimuluje a pak se to pustí do výroby je úsměvná. Takhle to zkusila Tesla a víme jak to dopadlo. Reálně se staví se desítky až stovky testovacích aut, které najedou miliony km, parkují měsíc v poušti Atacama, mrznou za polárním kruhem, jezdí v písku, šotolině, bahnu, sněhu, v horku, zimě, motory běží 500h v 6000ot., podvozek projde miliardou testů na vibrační stolici, testuje se X výrobců pneumatik, všechny velikosti kol, převodovek, pohonů, jezdí se na okruzích v Africe, Arábii, Evropě, testovací polygon Ehra, Nürburgring apod. Takže opravdu to nefunguje tak, jak si to maluješ.

Auto sem, auto tam
21. září • 23:24

Naopak, losí test je lakmusový papírek celkového chování vozu. Je to komplexní výsledek těchto vlastností: poměr šířka/délka a k němu rozchod/rozvor, řízení, hmotnostní bod, kvalita tlumičů a pérování, nastavení esp. A Škodovky jsou v losím testu silný podprůměr. Jejich značně nervózní chování a náhlé přesuny váhy vozu svědčí o mizerném rozložení hmotnosti a nedostatečně odladěnému esp. Podívej, s jakým klidem projede kužely třeba Corolla. A není sama.

Ingos
22. září • 8:07

Ne není. Jestli mi vysvětlíš jak je možné, že Audi Q8 tenhle test projede o 4km/h rychleji než Porsche Macan, které je etalonem jízdních vlastností mezi SUV nebo jak je možné, že to projede Q8 ve stejné rychlosti, jako Porsche 911, tak pak uznám, že má tento test smysl.Víš proč to tak je? Protože to SUV od Audi při prvním prudkém zatočení zakousne brzdy skrze zásah stabilizačního systému a to auto projíždí ty další "zákruty" mnohem nižší rychlostí.

Twan
24. září • 12:19

A víš proč to tak je? Protože je to nahovno nastavené a celkově špatná koncepce. Jinak by se to převrátilo....fakt vás nechápu...

Twan
21. září • 23:06

A ve výsledku je z toho nedotáčivý hnůj...co si mám myslet? Chcete poslat odkaz na Integru aby jste věděli jak se to má chovat? BTW to video je dobrý důkaz, že to prostě zajel. Keci o 1. generaci vynechám a přešel bych k losímu testu...proč je k hovnu? Nereprezentuje náhodou chování v šikaně? Je to naopak celý podvozek v testu během pár vteřit. A jestli nefungují dílčí části, nemůže fungovat ani celek. Tečka. A už se tam v té Škodě domluvte, jednou tvrdíte to, druhak ono....realita je, že vám to poskakuje a chová se to špatně, na to jaké možnosti reálně existují. A můžeš najezdit milion na šotolině, stejně jako místní
Seat a nic to na tom nemění. A nemaluju si to nijak, jen tak, jak PR škodovky uvolní, viz tahle perla. Má to být test demence lidí nebo co?

Jyrka Syrka
21. září • 14:17

SUV ????
Teď se zase divím já.

Jyrka Syrka
21. září • 12:07

1) Na YouTube je spoustu videí ze severní smyčky, kde se mnohem honosnější sporťáky otáčejí kolem své osy jako korouhvičky
2) Kdo si počká ten se dočká
3) myslím to stejně smrtelně vážně jako ty si z toho děláš prdel.

Twan
21. září • 12:11

to nedělám dobře s těma sirkama...

Michal2
21. září • 10:50

ACE auto je vyvážené až až s tou 200kg baterkou.Naladění podvozku je dobře na těch 98procent km co se jezdí normálně.

ACE
21. září • 13:04

No vždyt to říkám, že jezdí průměrně, normálně a jestli se chová lépe bez baterek nebo s, to nedokážu posoudit, jen na to videu je vidět jak se vlní a jak ji to vytahuje ven, takže do zatáček není, ale na rodinou jízdu nebo závod na semaforech asi v pohodě.

Joe Doe
21. září • 11:59

Prave naopak... vhodne umiestnena bateria pomaha lepsie rozlozit hmotnost medzi napravy :)

Twan
21. září • 12:02

Dokud nejsou nápravy přetížené...

Twan
21. září • 11:49

Jasně, sice je to nahovno ale rovně to jezdit umí, to stačí...tyvole...I američani se postupně naučili dělat rozumné podvozky...mezitím ve VW pracují na tom, jak je udělat horší.

Michal2
21. září • 12:14

Twan a přes zápory co Rs má se skvěle prodává.Hádám že máš doma něco kolem 250koní od konkurence nebo aspoň 330i s V6

Twan
21. září • 12:30

Už ne, pohodlí vyhrálo. A není to jedno co mám? Bavíme se o Rs a neshcopné škodě, která neumí nastavit podvozek. To, že se skvěle prodává je velice smutné, ale neomlouvá to, že třeba má mizerné tlumiče, ramena, geometrii tam vymýšlela opice...máš nějaké odpovědi na tohle nebo se jen snažíš "zdiskreditovat" diskutující nesmyslným dotazem? I kdybych měl jen koloběžku tak bych to auto nastavil lépe :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
21. září • 13:10

Pokud nemáš "lepší"konkurenci tak nemůžeš nadávat na auto s kterým nejezdíš nebo jsi nikdy nejel jen podle komentářů ostatních.Jako ten převis záďe liftu(no skoro 600l pro náklad) prostě oproti golfu nebo leonu hatch je v zatáčce sakra rozdíl.Pokud jdeš koupit auto tak máš ňáký požadavky a kolik lidí má na 1místě super podvozek?pokuď má být auto rodinné tak N30 i Focus St,Renault sport,Ufo od Hondy nejsou v hledáčku.

Twan
21. září • 13:31

Je rozdíl mezi super podvozek a debilní podvozkem...o praktikách Škody jsme se mnohé dozvěděli u losího testu...převis po nich nikdo nechtěl, to že si auto blbě navrhli je čistě jejich problém. Jak chceš omlouvat špatné tlumiče, brzdy, vzpěry, ramena (dalo by se říci že i chlazení ale na to Škoda lišácky vyzrála omezením výkonu)....v podstatě všechno na co se podívám na tom autě je nějak špatně! Co k tomu řekneš? Navíc ten převis je normální pro každý kombík, to je zase argument ze zadele vytaženej, hlavně aby nám tu škodověnku nehanili...

Michal2
21. září • 14:20

Ok když chceš kombi podle tebe takové typické sportovní auto no ok.Nevím kdo pokuď vůbec má plugin o váze těch 1700-1800kg.Hoď sem značku a typ.dík

Twan
21. září • 14:35

Ale zase si to překrucuješ, je úplně jedno jestli je to plugin nebo co....špatné jízdní vlastnosti jsou standart nebo co? Tím hůře že si to hraje na RS...

Michal2
21. září • 14:49

A podle čeho usuzuješ že jízdní vlastnosti jsou špatné?z videa snad..

Twan
21. září • 16:04

Občas se s někým svezu ale většinou z videí. Ona ta nedotáčivost parníku bije alespoň trochu zručného řidiče do očí. To, že je blbě nastavený podvozek je dobře vidět na zpomalených záběrech v losím testu...no když víš na co máš koukat tak toho vykoukáš opravdu hodně ;-)

LOL2000
21. září • 9:17

Verzi iV koupíte za minimálně 939.900 Kč, na stejné peníze vyjde i čistě benzinová motorizace 2.0 TSI o stejném výkonu.
:-O

EL2020
21. září • 14:47

Tak vzhledem k tomu, že u Golfu se za GTE oproti GTI skoro 100tis připlácí, je ta plug-in RS vlastně velice výhodná.

Thomas
21. září • 18:28

ponorky s se spalovacím agregátem a baterkami byly taky slepá vývojová kolej, ale účel to splnilo :-)

homer
22. září • 6:49

Hoho - jadernych ponorky jsou tak drahy ze se jim rika strategicky a ani se nevi kolik jich ve skutecnosti pluje ve sluzbe, vsechno ostatni jsou predpotopni diesly s olovenejma akumulatorama

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jean
25. září • 6:44

Len by som doplnil, ze Svedi zvladli Stirlingov motor a Nemci pouzivaju miesto olova aj palivove clanky.

ACE
21. září • 9:54

To že se prodává za nesmyslné peníze ještě neznamená že to není laciné (konfekční) auto. Je to prostě taková zkouška, co zákazník snese.

Rokyta ex Acz
21. září • 9:37

Taky marně hledám tuctový LEVNÝ kombík....:-D

šofér
21. září • 9:00

.. jako že by to pojmenovali jako u Hyundai -RS Line? :-D

Takurcite
21. září • 19:01

U Superbu tomu rikaji Sportline. Nechapu, proc ne tady v tomto pripade.
Toto nema s (ani s tim Skodovackym, natoz jinym) RS co delat.

Skrew77
21. září • 12:04

No asi jo :D Co na tom nechapete? Kdo chce radit na okruhu, koupi si i30 N. Kdo chce jen vzhled, koupi si N line. Audi S a S-line je v podstate to same.

ACE
21. září • 15:09

Já to chápu, já to jen komentuju, co na tom nechápete? ;-)

Skrew77
21. září • 15:38

Odpovidal jsem "soferovi". Uz chapete? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
21. září • 17:38

To už chápu, protože to je pochopitelně něco jiného :-D

Ondra
21. září • 8:44

Ano přesně tak vzniká mediální šum. To auto jede normálně na běžené kombi. Rozhodně nechci hájit Škodovku ale přetáčivost na videu nazvanou "skoro vylétla z trati" evidentně vyvolával sám řidič buďto pro zábavu nebo v rámci testování. Škoda že o autech píšou lidi co ví prd o řízení a pak to takto dopadá!

Twan
21. září • 11:53

btw už to projde losím testem nebo si to pořád chce utrhnout zadní kolo?

petr r. (petrumr)
21. září • 19:20

neutrhne, ESP bude přibrždovat a přibrždovat a v servisu budou měnit destičky a destičky.

Twan
21. září • 21:42

no počkáme...RS jak jsem byl poučen už vlečnou nemá, ale to neznamená že běžná vlečnou má.

petr r. (petrumr)
22. září • 18:48

stou nápravou bych byl opatrný u té plug in RS, nebot kde byla nádrž, tam jsou baterie a nádrž je vlastně v tom U té vlečky. Viděl jsem rozkres, ale jestli to bylo finální nevím.

Petrzel
21. září • 9:10

Škoda neumí sportovní podvozky, to je známá věc. Jen jejich kupcům to zatím pořád nedochází. I Seat umí podvozky naladit mnohem lépe. P.S. - R5 nepočítám!!!

KRD
21. září • 10:29

Problém většiny modelů Škoda je ve velikosti převisů, prostě na podvozek velikosti golfu dát větší auto potřebuje více kompromisů.

Petrzel
21. září • 20:00

Hurá!!! Konečně někdo, komu to myslí. Myslet si, že plácnu na Škodu nálepku RS a pofičí to jako Golf GTi, toť názor českých ovcí....:)

Michal2
22. září • 7:27

To není o ovcích ale kdo ten kufr liftu potřebuje a kdo ne.O3 byla o ca 60 levnější než Gti.V aktuálních verzí O4 a Gti je to naopak ve prospěch golfu.

Jyrka Syrka
21. září • 21:28

Sorry Petrzeli musím.
Uznávám že Golf Gti je o chlup...chloupek bystřejší než RS/bodejď by nebyl když je to skvost koncernu, ale tady i když je to 6 let staré video , dostal od RS na prcinu :-P
https://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrzel
21. září • 22:10

Prosím???? Vy hodnotíte kvalitu auta podle toho, jak rychle dosáhnou třeba 200km/h? Tohle jde totiž mimo mě. Mě zajímá, jak se auto chová na členitých a rozbitých okreskách. A je smutné, když s litrovou Dacii dám na frak 80% moderních aut s cenovkou 2 až 5 x větší. A o tom to je. Auta se stávají rychlejší v přímce, pohodlnější, narvaná elektronikou, ale jakmile po nich chcete agilitu, jdou do kopru. A ten Golf na okreskách tu RS deklasuje s přehledem jedné třídy....:)

Ota
23. září • 14:50

jestli to neni spis tim, ze se nebojis tu dacku postal na plny kule na rozbitou silnici, kdezto majitele 3x-5x drazsich aut proste uberou, nez aby to tam huntovali

Petrzel
23. září • 20:39

Samozřejmě, že i tak se to dá brát. Ale není lepší si co dva až tři roky koupit zábavné a levné auto, než se deset let třepat, abych neodřel leštěnku...:) Která stejně neprojede to, co Dachna...:)

Jyrka Syrka
21. září • 22:30

Jízdní vlastnosti RS ani GTi nemohu srovnávat neb jsem ani s jedním neměl tu čest. Pouze
Golf a Octa II a tedy upřímně já jsem mezi nimi žádný dramatický rozdíl necítil.
A že ty všechny předjedeš ? Mno každej třeba není pilot "Nedočkalov" jako ty:-D
Nic ve zlým.

Petrzel
22. září • 7:17

Nepsal jsem, že všechny předjedu. O tom to není. Já jen chtěl zdůraznit, že za třetinové náklady se můžete mnohem více bavit, než v autě, které má "nálepku" RS. A trošičku poškádlit všechny ty, kteří mají doma Ovce a myslí si, že je to vrchol techniky.

KRD
21. září • 21:46

A zase trosku problem, auta s rovnou zadi (typicky hatchback) nemaji uplne nejvhodnejsi aerodynamiku, ono combi taky neni ideal, ale pokud byla octavia liftback, mela aerodynamickou vyhodu a proto i pri stejnem vykonu muze jet rychleji.Kratka zad zpusobuje silne turbulence za vozem a vznik pytle, kdy se auto samo sebe brzdi, nejtypictejsi je Smart na dalnici.

Jyrka Syrka
21. září • 21:58

Tak já nevím, v tom videu se typ karoserie neuvádí, takže jak jsem koupil tak prodávám.
Jasně že se tady může objevit řada videí kde tomu bude naopak, jenže já nevidím tem rozdíl tak dramaticky jako ostatní.

Petrzel
21. září • 21:57

A který Smart máte na mysli??? Mám jich povícero a nepřijde mi, že by docházelo u některého k takovému jevu. Třeba "nový" ForFour dá s obyčejným 1,TCe v poho 160km/h. Pravda - nemá takové zrychlení, jak 0,9TCe, ale o nějakém brzdění fakt nevím. U ročníku 2001 - tedy 1 "emisi" se zase s ohledem na maximálku 140km/h dá jen těžko hovořit o vlivu turbulence...:)

šofér
21. září • 8:59

člověče, Octavia RS je normální kombi? A nemá náhodou upravený podvozek, řízení, jiné tlumiče atp. než "normální kombi" Octavia . Vy kdyby jste nezalhal, tak se asi ani nenajíte, odborníku na řízení...

Joe Doe
21. září • 11:56

RS je prachobycajne auto. Moze mat sportovejsi podvozok nez ma standard Octavia, ale ani jedno ani druhe nie je ziadny zazrak.RS rozhodne nie je sports car.

Ondra
21. září • 10:57

To je marny 😂😂😂😂

kari
21. září • 8:30

Tak pokud chtějí jezdit mají si vzít normální auto a ne hybrid pro kolenovrty, co vozí baterky o hmotnosti Haliny

Joe Doe
21. září • 11:54

Pre kolenovrtov bola urcena RS v nafte :)

kari
21. září • 11:59

Bola, terazky je to henten krám.

petr r. (petrumr)
21. září • 20:37

GPS, hlídání spotřeby, tankování data na dálku..........Neznal jsem kolegu, co neměl diesla.

Jyrka Syrka
21. září • 11:43

A co když právě ten hybrid pro kolenovrty potřebovali otestovat ?

petr r. (petrumr)
21. září • 19:16

hybrid se testuje ve městě, to jen paka ze škodovky neví na co ten hybrid vůbec je.

Moik
21. září • 12:28

Tak o tom nemusí vydávat TZ, ne? Stačí v tichosti otestovat.

šofér
21. září • 8:25

Kdysi mělo Pirelli slogan "motor není to, co vás v zatáčkách drží na silnici"... tady mi to přišlo výstižné .

Pepe
21. září • 22:39

Jaké pneumatiky china či Francie 😂😂😂

Petrzel
22. září • 7:14

Na běžné ježdění Michelin Pilot Sport nebo na vodu Bridgestone Turanza T005. Na škádlení na suchých okreskách Westlake SPORT RS. Mám vícero sad Alkáčů s pneu...:)

Michal2
22. září • 7:40

Jó pneu udělají hodně.Už asi 4rokem mám Michelin PS4 a začínají klouzat i na suchu.Možná už příští sezónu vemu nové a stejný typ.

Petrzel
22. září • 8:06

4 roky???? Já sundám pneu do ujetí 10000 km...:) A nediv se, Silica ve směsi stárne, takže už po dvou létech provozu se jakákoliv guma stane z hlediska přilnavosti horší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
22. září • 16:59

Mě ta sada 205/50r17(nejmensi rozměr) minule vyšla na 3500kus tak 14tisíc.Dávat to každý rok jako ty tk se poseru.To tam radši dám podložky+lepší intercoler

wlado
24. září • 0:37

Deti spať!

Petrzel
21. září • 8:42

Přesně. Proto i upravená Dacia Sandero s váhou 980kg a výkonem 120 k a 200 Nm se na okreskách chová mnohem sebejistěji a agilněji, než jakákoliv Škoda pyšnící se nálepkou RS. Ano, v přímce na ně nemá....:) A teď milé ovce do mě...:)

Petrzel
21. září • 9:08

Snížená váha vozu, přenastavené mapy ŘJ na větší výkon a krouťák, upravená výfuková soustava, jiné poměry RS v převodovce, jiné kotouče a keramické brzdové desky a samozřejmě prémiové pneu. Díky z výroby perfektně naladěnému podvozku bylo zbytečné do něj zasahovat. To vše z lehoučkého motoru 898 ccm!!! Který na okreskách díky lehoučké váze v podstatě necítíte. 0-50km/h za necelé 2,5s, 0-100km/h za 7,5s, 0-150km/h za 21s. Maximálka 190km/h. Na okreskách neznám lepší "hračku" s cenovkou do 500000,-Kč...:) Jistě, auta se samosvorem a s cenovkou okolo 1Mio budou kapánek rychlejší, ale ne tak zábavně hravá a bezelstná, jako tato motokára, která je naprosto vyvážená, jako čtyřkolka.

OnlyTruth
22. září • 11:53

ak to je pravda tak to je super, cenim si kazde upravene auto, mohol by si dat nejaky odkaz na fotky videa alebo nieco take ?

Petrzel
23. září • 7:59

Z venku naprosto běžná tuctová sériovka lišící se jen dvojitou koncovkou výfuku a chrómovanými kryty zrcátek. Nemusím nějak vnější úpravy, o to víc pak auto na cestách překvapuje. Mým cílem je maximum na okreskách při zachování "hravosti" a pocitové lehkosti auta. Čímž neříkám, že nemiluji špičkově vytuněná auta.

Jyrka Syrka
21. září • 12:17

Petrzeli
Já si do tebe rýpnu můžu ?
Jenže, když budete ty a majitel RS balit zároveň nějako buchtu, tak ty než jí to vysvětlíš jak to máš vymakaný, ona už bude s tím borcem v RS 10 kiláků daleko. :-D

Alias
21. září • 22:03

Balit buchty ve Skodovce, ty ses Jirko Sirko fakt povedl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
21. září • 22:17

:-D Já jsem psal, že je balím na auto ? My zamlada jen na sbírku motýlů a to nám zůstalo.:-D

Petrzel
21. září • 19:49

Jasně, že můžeš...:) Jenže já už buchty nebalím, jsem dědek...:) A 10 kiláků daleko??? Leda na prázdné dálnici, tam opravdu s maximálkou 190km/h na RS nemám. Na okreskách by to bylo spíše fifty fifty, pokud by za jejím volantem seděl dobrý řidič a ne klouček s kšiltovkou dozadu...:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
21. září • 21:03

OK, jsem rád že to bereš s humorem a nadhledem
Zdraví taktéž dědek...co občas ještě balí buchty:-D

Petrzel
21. září • 22:14

Ano, byť už 6 křížků na hřbetě, tak stále velký puboš, kterého už přestaly bavit vozy jako Porsche a BMW řady M, kde ti každý uhýbal z cesty a byla to nuda. Proto upravuji Dacie a bavím se ksichty frajírků, když je předjíždím hlavně na okreskách, kteří si myslí, že ta jejich prémiovka je vrchol techniky. A pak mají za zadkem zavěšenou socku Dachnu, které nemohou ujet.

wlado
24. září • 0:35

Detinské a hlúpe. Ak ti to stačí...

Allamarein
22. září • 19:08

Hádám, že většině těch, se kterými ty "závodíš" je tvá Dachna zcela u prdele a na nějaké přetahování se s tím střepem zcela kašlou.

Petrzel
22. září • 22:41

Souhlas, jejich ksichty a černý kouř z výfuků kvalitních TDi, jak mají pedál plynu zašlápnutý do podlahy o tom vypovídají...:)

homer
22. září • 6:36

Lecit ego riskovanim na silnici? To nemuze skoncit dobre

Petrzel
22. září • 7:05

Riskováním???? Pro Vás je asi vysoká rychlost symbolem rizika. Jistě, je rozdíl, když upadne kolo v 50km/h nebo ve 200km/h. Proto je třeba mít auto ve 200% stavu. Jinak stačí jen nejezdit na hraně možností svých a auta, v zatáčkách být vždy na své straně, nepředjíždět tam, kde nevidím a dodržovat bezpečný odstup od toho před sebou tak, aby šlo případně zkorigovat jeho chybu. Pak poznáte, co to je zábava za volantem.

homer
22. září • 9:33

hlavne vcas upozorni chodce, cyklisty a divou zver ze jedes tu svoji naprosto bezpecnou erzetu

Petrzel
22. září • 22:39

Nejhorší smrt je z vyděšenosti...:)

homer
23. září • 15:21

tenhle slogan je na vsech krizkach podel vsech silnic

petr r. (petrumr)
21. září • 19:14

jyrko, oni pojedou do motorestu nebot ta pipina neumí vařit, v dacii pojedou pěkně na chatu a dají něco na grilu. Pochop to, když ženská se ochomítá okolo škody, tak něco na ní není v počádku.

Michal2
21. září • 12:33

:)) myslím že na balení už nepomysli když vzal dacii ale jezdí na tuning srazy když nasypal 300tisíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wlado
24. září • 0:34

Najmä keď pred 36 rokmi mal Calibru a stál píše ako pubertiak.

Petrzel
21. září • 19:57

To jsem nikde nenapsal. Nové auto mě stálo 320000,-Kč. Úpravy zatím do 50000,-Kč. A v tom je ta krása.

Twan
21. září • 20:47

Já mám tyhle podivnosti moc rád. Akorát mi nejde do hlavy, že si někdo koupí Sandero na úpravy. Co na tom je tedy vše upravené?

Twan
21. září • 12:55

300,000 do Dacie? Se sériovým podvozkem? To si příště nech vyházet sedačky u mě, ti to udělám za 150,000 že jsi to ty :D Z toho co píšeš to vypadá na Chiptuning, plechovku na výfuku a čerstvě vyměněné brzdové destičky...nevím kam si utopil 300,000. Převodovka stojí cca 50k, úprava ŘJ je prostě chiptuning za dejme tomu 10k, pořádné brzdy ať se rozšoupnu stojí cca 130k. Závodní komplet nerez výfuk je cca 20k. Tak kde ty peníze máš? Navíc pochybuju že někdo bude na Sandero montovat Bremba GT-S nebo do něj dávat závodní skříň, stejně tak, jako že se "prostě" vymění RS jak tomu říkáš. Stavíš z toho WRC? Je to soutěžák nějaký podivný? A to všechno aby jsi porazil ve sprintu Golfa? :D

Allamarein
21. září • 11:05

Perfektně naladěný podvozek u Sandera? Motokára? Ty máš dobrý smysl pro humor...

Petrzel
21. září • 11:14

Vyzkoušej a pak kecej. Plno posměváčkům už spadla čelist..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
21. září • 12:11

Někdy si vyzkoušej i skutečné auto, namísto ladění podřadného Sandera.

Petrzel
21. září • 22:40

Schválně - které? Chtěl jsem koupit Megače RS Trophy Cup, ale nesedl mi. Nebyl tak hravý, působil "těžším dojmem", na běžné ježdění je tvrdý a s cenovkou 3x větší byl jen o 20% rychlejší na okreskách. O provozních nákladech s mým stylem brzda plyn raději neuvažuji.

Michal2
22. září • 5:17

Právě že brzda-plyn nesvědčí malým motorům a při stejný rychlosti máš s 2l menší spotřebu.

Petrzel
22. září • 7:09

Naprostý souhlas, jenže ta dvoulitrová atmosféra má stejné, ne-li horší parametry, než oturbený tříhrnek a díky váze si nikdy nemůže na okreskách dovolit to, co on. A pokud neřešíš spotřebu....:)

Allamarein
21. září • 22:43

Jasně, chápu... prostě na pořádné auto nemáš, tak tuníš Dačku... :-D :-D

Petrzel
22. září • 7:08

Znovu - čemu říkáš pořádné auto?

Allamarein
22. září • 7:49

Čemukoli mimo Dacii. :-D :-D Jestli fakt považuješ podvozek Sandera za kvalitní nebo skvěle naladěný, tak jsi v životě neseděl byť i jen v průměrném, natož kvalitním autě. Sandero je platforma dvojkového Clia, které bylo všechno možné, jen ne dobře jezdící auto.

Petrzel
22. září • 8:04

Nemá cenu se bavit s někým, kdo autům nerozumí....:) Sorry jako...:) Co třeba Clio Williams? Clio RS a podobně? Dojeď do OV a rychle Tě vyvedu z omylu. V 1994 roce jsem měl Calibru Turbo 4x4 2,0. Se Sanderem zajíždím na "své" okresce stejné časy, jako s ní, ale s rozdílem, že s ní jsem ty točky projížděl smykem na všechna 4 kola, kdežto dnes se Sanderem jen trošku kvičí přední kola a musím korigovat zásahy ESP. Tož synku, asi tak. P.S.: Ono ten podvozek Sandera je líp naladěn, než u nového Clia, které je na mnohem novější platformě CMF-B.
Peníze fakt neřeším, takže, kdyby tomu tak nebylo, už by ten podvozek byl dávno překopaný na vyšší úroveň. Moc prosím, nekritizuj a nevyjadřuj se k něčemu, čemu nerozumíš, o čem jsi jenom někde četl a v životě v tom neseděl. Realita je občas někde jinde, než papírové údaje...:) Hezký den.

Allamarein
22. září • 10:26

OK, chápu, děláš si srandu. Pak to beru. Protože pokud vážně myslíš, že podvozek Sandera je naladěn líp než Clio, jsi retard, který v životě neseděl v dobrém autě a prostě si do krve hájí svou garáž.

.
22. září • 16:55

Petržel si dobře rozumí s Petrem.r. My jim ale nerozumíme.

Khááája
21. září • 11:22

Já se neposmívám, ale rád bych viděl to video se zrychlením... Aby se pak neukázalo, že je to vlastně 9,5s a s odřenejma ušima. A z hlediska fyziky, předokolka takovéto krabicoidní konstrukce bez samosvoru nebude nikdy na okreskách agilní. To bys musel ještě zapracovat na podvozku, jiná kola apod. A mimochodem, co jsi tedy použil za pneu? Prostě jsi jen nejel v něčem lepším, což vlastně potvrzuješ sám ve svém příspěvku.

ACE
21. září • 12:59

Swift má podobnou váhu a taky nemá samosvor, já bych opravdu bez vyzkoušení nebyl takovej papírovej hrdina.

Petrzel
21. září • 19:56

Souhlas, ale jedině Swift Sport...:) Ale ten má tvrdší podvozek a horších okreskách celkem odskakuje. Osobně jsem vyzkoušel. Jinak parádní svezení za málo peněz, jenže ošklivě japonské...:)

Michal2
21. září • 11:54

Nejblíž váha/výkon je1.5 mx5 s 8,3sec.I kdyby měl stovku na 2rs tak bez gps přístroje tam poletuje 1sec a 1-2 procentní klesání/stoupání silnice není poznat.Na svetlech možná ostatní pozávodí protože ti si nechcou takhle ničit auta.

Twan
21. září • 11:52

No...svého času jsem z kopce na okreskách trestal "řidiče" Golfů atd s lehounce štelovanou 125L....ono na ty neumětele co jezdí rychle jen rovně stačí kde co...

wlado
24. září • 0:31

A za čo si ich to trestal?

Twan
24. září • 12:16

Že si mysleli že ujedou když chtěli závodit :-D

Petrzel
21. září • 11:29

Nepotřebuji se tady předvádět. Už v 94 jsem měl Calibru Turbo 2,0 4x4, Dodge Stealth, Ford Probe 2,0 a jiná...pak nějaká Báwa...ale jak píšu, větší legranda je cuchat ego machýrkům v prémiovkách, kteří by o Dacii neopřeli ani kolo.

Jakub
21. září • 12:06

Nepotřebuješ se předvádět, ale už x příspěvků se tady plácáš po zádech :-D Má to asi stejnou vypovídací hodnotu, jako když můj syn ukazuje svoje autíčka na písku.

petr r. (petrumr)
21. září • 19:10

vhod sem fotku, jestli na písku má jiný auto než tatra, tak asi je vněčem problém.

Kankunen
21. září • 11:22

upravím si Tranzit a dáme závody.

Petrzel
21. září • 11:27

Velice rád. Na okreskách Tvá cesta do věčného ráje. Závodit s krabicí??? Těch mrtvých v dodávkách je asi pořád málo....:)

Pikus
21. září • 10:54

To už si rovnou můžu tunit zigulika s hnanou zadní nápravou :-)

petr r. (petrumr)
21. září • 19:07

a copak se to nedělalo?

ACE
21. září • 11:05

Můžeš, tunit se dá všechno

Khááája
21. září • 10:31

A tyhle úpravy někdo rád zaplatí do rumunský kraksny? Poměr váha/výkon je důležitý, ale pro mě je taky důležitá bezpečnost a v Dacii bych se bál o život i na parkovišti před Lidlem. Ona ta váha totiž vychází z ošoustanejch materiálů a šetření všude, kde se dalo. A prosím nahoď odkaz na to zrychlení, stovka za 7,5 to bych rád viděl.

Petrzel
21. září • 11:26

Souhlas, plechy to má staniol...:) Ale podvozkově větší a spolehlivější držák, než celý koncern...:) Zde se fakt nešetřilo. Zrychlení mám pro posměváčky v BMW a Audi, kdy oni řadí jedničku a já už jsem deset metrů za hranicí křižovatky...:) Úpravy jsou právě z tohoto důvodu. Není nic lepšího, než když v závodech ve zrychlení porazí upravená Š-120 třímilionové Ferrari...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
21. září • 13:22

Mám BMW i Audi, ale nikdy jsem se na křižovatce Sanderu nesmál.

10w60
21. září • 22:35

Kdo chce ultimativní adrenalin, tak si koupí motorku nebo alespoň něco ve stylu Opel Speedster. Já od automobilu očekávám komplexní vlastnosti. Bezpečí, spolehlivost a pohodlí. Takže co zvládla nebo nezvládla Oktávka v teoretickém maximu je mi celkem jedno.

Petrzel
21. září • 19:51

Jsou BMW, které jedou 0-100 za 3,5, ale i za 9,0....Totéž Audi.

Lorenzo Nádherný
21. září • 19:57

To si snad děláš prdel, ty jsi případ. On se dacistům nesměje, protože nemá poruchu hlavy, ne protože mu jede auto pomalu.

ACE
21. září • 9:33

Ano, to už je upravená a kdo má zkušenosti s lehkými auty, nemá důvod nevěřit...

ACE
21. září • 8:54

Co znamená upravená?

Doporučujeme

Články odjinud