Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

pan Michaelidis  |  05. 10. 2018 09:14

Vyborne,norma clanku opet splnena!

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 10. 2018 11:17

A kolik článků denně je tedy ta norma?

Odpovědět  |   | 
Hans  |  05. 10. 2018 11:20

Co nejvíc,pochopitelně

Odpovědět  |   | 
gustav  |  05. 10. 2018 10:06

Nejprodávanější vůz světa s hybridem? Proč ne,Škoda bude opět průkopníkem. Každopádně je to další milník v historii nejobdivovanější světové značky!

Odpovědět  |   | 
edax  |  05. 10. 2018 12:21

Obměňovat typovou řadu cca za 8 let je na dnešní dobu přes čáru, tak budu hledat jinde.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  05. 10. 2018 13:00

...takže u VW!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 10. 2018 14:10

Naopak, je to celkem rozumné.

Odpovědět  |   | 
Arnoštek  |  05. 10. 2018 13:11

Rychle si kupte klasickou oktávku RS než začnou dělat tyhle hybridní mrchy.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  05. 10. 2018 14:10

A proč?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 10. 2018 22:59

No, vzhladom na fakt, ze VW stale nema na trhu full hybrid, ktory by sa vedel vyrovnat priusu druhej generacie, mas pravdu... hybrid od Skody bude mrcha.

Rovnaka ako verzia RS.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2018 10:36

a nejlip RS TDI, at to ma poradnej od-pich

Odpovědět  |   | 
Jáchym Lukačovič  |  05. 10. 2018 13:34

Prej dobrý příklad, řekl šéf :D řekl bych spíš že to je přímo ukázkovej příklad, jak vyhovět evropské unii se zvyšujícími se nároky na emise a to útěkem k hybrídům, která Škoda prostě neumí! Kdo si od nich koupí hybridní oktávku v RSu?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 13:54

Kdo neumi hybridy, Skoda, VW koncern? A urcite tomu tak bude i u pristi generace O RS? Nechcete si tyhle odborne komentare nechat pro sobe rovne v hospode U peti chytrolinu?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  05. 10. 2018 14:13

Asi ten, co si ten Rádoby Sportovní model koupí v naftě.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 10. 2018 15:30

Keď je tento systém dobrý pre F1-ku a najdrahšie Ferrari LaFerrari, tak prečo by nemal byť dobrý aj pre škodovku?

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  05. 10. 2018 16:23

Ferrari nesahá božské Škodě ani po ráfky!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 10. 2018 23:01

Pretoze nie je hybrid ako hybrid...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 06:56

Koncern zrovna stáhnul svoje "hybridy" z trhu orotože nesplňují normu a ještě k tomu má s Audi Hybridgate protože podváděli s emisema... opět!!! To jsou ale neschopný jelita!
Tak hlavně že s tu zastaralou zechnologii narvou i do Šchodofky

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 10. 2018 13:17

Automobilky na debiliny eurohujerov iba stahli chvost a drzia hubu. Myslim si, ze nemci su uplne posrati a zdegenerovany narod. Hrabe ti ako nemcovi......

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 10. 2018 20:57

Takuto p.covinu, s prepacenim, nema zmysel vobec citat.

Odpovědět  |   | 
Tom CH.  |  07. 10. 2018 19:17

Octavie RS s hybridem a na čistou elektřinu dojezd pouhých 70km? Ani jednou ze zmiňovaných věcí mě nenadchli teda, co Vás? Přijde mi to jakoby nevěděli kudy kam, tak se snaží vymyslet bohužel něco co nebude mít hlavu ani patu, jak to vidíte vy?

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 20:42

Cože?! Vždyť to je absolutní, totální BOMBA! Škoda je průkopníkem většiny nových technologií, jako první začala s elektromobily, hybridy nabízí už více než 25 let, o vodíkových autech ani nechci mluvit. Zkrátka naprosto ikonická značka, která je vzorem pro všechny ostatní na světě!

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 10. 2018 18:24

Doufám, že každý pochopil ironii ve vašem příspěvku Pro typické koncernové ovce si to dovolím poupravit! Škodovka nám už x let ukazuje to samé dokola, nemluvě o neschopnosti srovnat se s dobou a jít kupředu spolu s ostatními automobilkami. Rozhodně doporučuji nic od škodovky nebrat, mluvím z vlastní zkušenosti!

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Nerak  |  08. 10. 2018 18:36

Určitě to neberu jako dobrý nápad co vy? Dle mého se škodovka snaží dohnat ztracená léta, tím, že najednou začne cpát hybridy a elektromobily všude kam se podívate!! RS by mělo mít pořádný motor, nemyslíte? Nemluvě o tom, že éru hybridů a elektromobilů dávno zaspali, nebo to někdo vidíte jinak?

Odpovědět  |   | 
Jindár  |  09. 10. 2018 17:34

Přesně k RS patří pořádný benzínový motor, ne diesel a už vůbec ne nějaký hybrid! Škodovka už by se na výrobu aut měla vyprdnout, protože to co vymýšlí nedává prostě hlavu ani patu!

Odpovědět  |   | 
Balisimo  |  16. 10. 2018 19:53

Né že by RS od škody za něco stálo už teď, ale dávat do něj ještě hybridní pohon? Nemluvě, že to bude jeden z prvních hybridních pohonů co škodovka vyrobí? No, tuším, že nebudu o co stát, co vy?

Odpovědět  |   | 
Petr Bílek  |  18. 10. 2018 14:41

Upřímně RS od škodovky mě nijak neoslovilo a s hybridním pohonem už teda vůbec ne! Taková divize N u Hyundai to je jiná liga Škodovka by se dle mého už na výrobu aut měla vyprdnout, beztak je to samej krám .

Odpovědět  |   | 
Radek Sanda  |  31. 10. 2018 08:52

Ty už vážně neví kudy kam co? Proč tam nedají pořádný benzinový motor s obrovským výkonem? Tohle už s RS nemá nic společného, nemyslíte? Taková divize N..., to je záruka kvality, né "rádoby" rs od škodovky, nebo na to máte jiný názor?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A