Škoda Octavia RS prozrazuje své ceny

Škoda Octavia RS prozrazuje své ceny

Dlouho očekávaná novinka z produkce koncernové Škodovky, model RS, již zná své ceny na německém trhu. Z nich lze odvodit i pravděpodobnou cena vozu v České republice.

Základní model Octavia RS liftback příjde v Německu na 24 790 Eur (cca 740 tis. Kč) a model Octavia RS combi na 25 790 Eur (cca 773 tis. Kč). Německé ceny tedy zatím potvrzují předběžné spekulace, podle kterých měla být Octavia RS dražší než Golf GTI. Ten stojí v Německu  24 200 eur (cca 726 tis. Kč) a v základní výbavě se šestistupňovým manuálem je tedy o 40 tisíc Kč levnější než u nás. Pokud by toto platilo i u Octavie RS, vyšplhala by se její cena až k 800 tisíc Kč, což je na auto dané třídy poněkud moc.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků