No, předpokládám, že tenhle design nebude finální. Pokud ano, tak veliké zklamání. Čekal jsem, že alespoň RS bude designově povedené, ne ošklivé jako obyčejná Octavia.
Moc tomu nerozumiem, prečo sa toľko pozornosti venuje nejakej verzii, čo má oproti ostatným verziám pár koníkov naviac. A karosériu má polepenú pár lacnými cetkami navyše.
Pár koní navíc?:D Tak oproti základnímu 1.2tsi to bude více jak 100 koní navíc:D to není pár. A RS nikdy nemělo žádné lacinné nálepky. Vždy mělo jiné nárazníky, masku, výfuk, spoiler a celé auto je posazené níže.
Je pekná len to zadné krídlo fuuuj. Dúfam že bude aspon také pekné ako u OII RS
Ano, RS měla v minulé generaci motor, který je v autech teď už ani ne o moc větších běžná seriovka mělo to jen trochu změněné plasty a "styl". Bohužel, mnozí řidiči si myslí, že mají raketu a jezdí s tím jak prasata.U téhle generace se jim to křídlo teda vůbec nepovedlo. Howgh
Křídlo tam je především kvuli aerodyynamickým vlastnostem, vzhled je až druhotný prvek.
Díky, při pátku jsi mě opravdu příjemně rozesmál. :-))I kdyby opravdu generovalo přítlak, jako že negeneruje, co přesně by si tím přítlakem u nedotáčivé FF koncepce chtěl řešit?
Zjevně by chtěl zvýšit nedotáčivost. :-O
Takovéhle křidélko tam je maximálně proto, aby tam bylo, protože cílová skupina si myslí, že sportovní auto musí mít křídlo. Přitom tohle konkrétní zjevně nestačí k ničemu většímu, než vyrušení nějakého toho vztlaku (a rozhodně ne všeho), možná k drobné stabilizaci. Pokud má vůbec nějaké křídlo k něčemu pořádně být, je nutné u auta začít od podlahy, doslova. A dnes je u takového auta jako je Octavia podlaha optimalizovaná pro minimální odpor, což se tak trochu vylučuje s jakoukoliv jinou snahou.
I takhle malé křídlo dokáže při velke rychlosti udělat docela slušněj přítlak. Záleží v jákem je uhlů, a jak kolem něj teče vzduch.Ale máte pravdu, na sportovně laděné auto prostě křídlo patří. Není to drifterské auto, kde je přítlak na zadní kola méně žádoucim faktorem.
Takže takhle ne. Myslím, že o tom něco vím, neb studuju hydro/aerodynamiku. Ano, tohle zjevně generuje nějaký přítlak. Ale ani mnohem větší a komplexnější přítlačné křídlo (s mnohem větším odporem) není v žádné rychlosti schopné přebít vztlak přirozeně indukovaný tvarem normálního auta, pokud mu nepomáhá k tomu účelu tvarovaná podlaha s velkým difuzorem. Navíc je to sedan - křídlo je na odtokové hraně kufru, kde je proudění "rozhozené" kabinou auta a turbulentní zónou za autem.Vyhodit takové křídlo a místo toho si pohrát s podlahou, difuzorem a tvarem odtokových hran, to je mnohem lepší řešení.Nic takového, jako že na sportovní auto patří křídlo, jsem nenapsal. Nauč se chápat psaný text. Napsal jsem, že cílová klientela si tohle myslí. A jak vyplývá z předchozího odstavce, myslí si špatně.A to, co jsi napsal o drfitování, je taky blbost. Přítlak na zadní nápravu může být žádoucí, pokud se s ním počítá ve zbytku auta. Ale je těžké ho stabilně generovat, když vzduch příchází z velkého a variabilního úhlu. Proto je jednodušší se na to vykašlat a zařídit to mechanicky.
Nesmysl.
To je to auto od škodovky, které vypadá jak low end, ale má cenovku Éčkovýho mercedesu? :-D
Takže O3 RS bude začínat na 1 280 000,- , pokud beru výkonově srovnatelný motor a nemluvím o výbavě :-D A to myslíš vážně nebo chceš být kůl nadáváním na šáde, hnůjdajdrajvre?
To bude tim, že to žadný low end není. To že tak vypadá je subjektivní dojem tvuj, a par dalších jedincu. Kteří se dělí bud na ty kterým se to auto doopravdy nelíbí (což je pochopitelný duvod, kazdý má jiný vkus) nebo sem chodej pouze nadavat jak je to drahý... atd...
Ještě máš toho Megana?:-D
To víš že jo:D ještě dobře slouží :D Plánuju ho dát pryč až v létě :D
A co to bude jestli se můžu septat? Doufám že ne Škodovka?!B-]
Tak ve hledáčku je OI:D ale přemejšlím spíš o něčem netradičnějším:D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.