Škoda Octavia RS pilně testuje na Nürburgringu

Škoda Octavia RS pilně testuje na Nürburgringu

Po ženevském představení Octavie Combi a Octavie Combi 4x4 se pomalu blíží premiéra další velmi očekávané verze. Octavia RS se poprvé světu ukáže na festivalu rychlosti v Goodwoodu, přičemž konkrétní datum zní 11. července 2013.

Škoda Octavia: RS na prvních fotkách, známe také přibližnou cenu

Škoda Octavia: RS na prvních fotkách, známe také přibližnou cenu

Na internetu se už dříve objevily první obrázky naznačující podobu nejvýkonnější Octavie a dnes můžeme přidat další. Kolegové z Autoevolution.com zveřejnili sérii snímků zachycující mladoboleslavskou novinku při testech na Nürburgringu.

Nová Škoda Octavia RS se představí 11. července Goodwoodu

Nová Škoda Octavia RS se představí 11. července Goodwoodu

Nové snímky možná trochu naznačují to, jak bude Octavia RS vypadat, nicméně mnohem zajímavější než vzhled je použitá technika. Ta samozřejmě bude totožná s Golfem GTI, otázkou pouze zůstává, jak moc. Očekává se výkon 220 koní a pokud to Volkswagen dovolí, mohli bychom se dočkat třeba i samosvorného diferenciálu. Uvidíme…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Autoevolution.com

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků