Škoda Octavia RS opět pod palbou tuningu. Podívejte se na výsledek

Škoda Octavia RS je poměrně častým terčem tuningu. Třeba už proto, že je možné z koncernové techniky dostat mnohem více, než s čím se mladoboleslavské RS standardně nabízí. Minulý týden jsme vám ukazovali výsledek práce společnosti Rieger, dnes tu máme variantu od společnosti SCHO. 

Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS

Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS

Nic radikálního ale nečekejte. Tahle Octavia Combi dostala coby svou největší technickou novinku odpružení od společnosti KW, což mimo jiné znamená také snížený podvozek. Nejvýraznějším prvkem jsou pak kola OZ Formula o velikosti devatenáct palců. Zvětšen byl i rozchod, a to jednoduše za pomoci podložek. 

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Zapracovalo se ale také na výfuku. Ten má černé koncovky a hlavně používá aktivní klapku, kterou můžete ovládat buď klasicky přes jízdní režimy, nebo také přes WiFi. 

Výsledek celého snažení najdete v galerii. Tahle Octavia rozhodně nevypadá špatně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků