Škoda Octavia RS opět pod palbou tuningu. Podívejte se na výsledek

Škoda Octavia RS je poměrně častým terčem tuningu. Třeba už proto, že je možné z koncernové techniky dostat mnohem více, než s čím se mladoboleslavské RS standardně nabízí. Minulý týden jsme vám ukazovali výsledek práce společnosti Rieger, dnes tu máme variantu od společnosti SCHO. 

Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS

Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS

Nic radikálního ale nečekejte. Tahle Octavia Combi dostala coby svou největší technickou novinku odpružení od společnosti KW, což mimo jiné znamená také snížený podvozek. Nejvýraznějším prvkem jsou pak kola OZ Formula o velikosti devatenáct palců. Zvětšen byl i rozchod, a to jednoduše za pomoci podložek. 

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Zapracovalo se ale také na výfuku. Ten má černé koncovky a hlavně používá aktivní klapku, kterou můžete ovládat buď klasicky přes jízdní režimy, nebo také přes WiFi. 

Výsledek celého snažení najdete v galerii. Tahle Octavia rozhodně nevypadá špatně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků