Škoda Octavia RS nově s převodovkou DSG

Na ženevském autosalonu byla představena také inovovaná verze ostrého provedení Octavie s naftovým motorem. Původní agregát 2,0 TDI PD byl nahrazen novým se vstřikováním common-rail. Výkon 125 kW (170 k) i točivý moment 350 Nm byl zachován a také dynamické vlastnosti vozu zůstaly stejné - stovka za 8,4 s a maximální rychlost 225 km/h.

Trochu v ústraní pak zůstala informace, že tato verze dostane za příplatek také převodovku DSG a půjde tak o první RS verzi s automatem. Dynamika má i s touto převodovkou zůstat stejná, zlepšení na papíře se tak zřejmě odehrává jen u koncernových sourozenců.

Cena pro Octavii RS TDI DSG prozatím nebyla stanovena, ale při pohledu na příplatek za DSG u jiných modelů lze očekávat cenové navýšení o 50-60 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Octavia RS TDI Common-Rail
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků