Škoda Octavia RS: levnější než Golf GTI (české ceny + fotografie)

Nová Škoda Octavia RS, která se světu oficiálně představí dnes na autosalonu ve Frankfurtu, bude na českém trhu stát 754 900 Kč. To je pár tisícovek méně než v Německu a současně o pět tisíc více, než kolik jsme odhadlovali nedávno. Za kombi pak připlatíte klasických 40 tisíc korun. Ve výbavě byste měli najít čtveřici airbagů, ABS + ESP, ovládání oken a zrcátek v elektrice, Climatronic (automatická dvouzónová klimatizace), xenony, CD přehrávač vč. osm repro a 17" litá kola.

Ve srovnání s Golfem GTI je tedy novinka nejen levnější, ale nepatrně lépe vybavená. Golf stojí v základu 761 100 Kč, nemá ale xenony (32 700 Kč), dvouzónovou klimatizaci (+5 600 Kč) a také druhou dvojici dveří (+27 900 Kč); přidává však hlavové airbagy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků