Škoda Octavia RS: levnější než Golf GTI (české ceny + fotografie)

Nová Škoda Octavia RS, která se světu oficiálně představí dnes na autosalonu ve Frankfurtu, bude na českém trhu stát 754 900 Kč. To je pár tisícovek méně než v Německu a současně o pět tisíc více, než kolik jsme odhadlovali nedávno. Za kombi pak připlatíte klasických 40 tisíc korun. Ve výbavě byste měli najít čtveřici airbagů, ABS + ESP, ovládání oken a zrcátek v elektrice, Climatronic (automatická dvouzónová klimatizace), xenony, CD přehrávač vč. osm repro a 17" litá kola.

Ve srovnání s Golfem GTI je tedy novinka nejen levnější, ale nepatrně lépe vybavená. Golf stojí v základu 761 100 Kč, nemá ale xenony (32 700 Kč), dvouzónovou klimatizaci (+5 600 Kč) a také druhou dvojici dveří (+27 900 Kč); přidává však hlavové airbagy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků