Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

43 komentářů

OnlyTruth
4. března • 17:33

Jedina RS by mala byt 2,0TSi 4x4 .. ale to sa ani neponuka :-D

OTTO
4. března • 20:40

OIV RS 2.0 TSI PHEV AWD 400 HP
cena: 1 469 000 Kč :-D

OnlyTruth
7. března • 12:38

ak by malo normalnu prevodovku a torsen tak by som aj uveril .. ale zato si uz kupim uplne ine auto .. nie auto nizsej strednej triedy

Driver
4. března • 9:38

Asi budu jediný ale Alexa v Octavii, to je absolutní bomba. Jak z pohledu nejdražších nejluxusnějších vozů za desítky mega které to neumí (nejdražší top technologie) tak z pohledu toho, že Škodovka po roce 89 neměla daleko ke krachu viz Saab, Volvo, a další polovina ztrátových automobilek dotovaných vládami nebo koncerny po celém světě. Už druhá generace ukázala nejen v Evropě ale i Rusku a Číně že se neztratí a umí postavit konkurenci a třetí generace veškerou konkurenci na některých trzích převálcovala a v kontextu toho jak si vede třeba Focus Mégane a další tak Octavia 4 nabízí takové množství verzí a variant, že nenajdeš mnoho modelů, kde si můžeš konfigurovat kde co. Z toho pohledu už veškeré hejty jsou trapné. Není třeba obdivu, ale nějaký náznak respektu by neškodil. O třídu větší vozy většiny automobilek nemají takové technologie, jaké má Škodovka. Viz stínování světly, HUD bez plexi atd a mimochodem z mého pohledu je i Liftback sám o sobě dokonalost jak objemem kufru, tak aerodynamicky. (CX.024 je taky top) (A mimochodem do Combi podle mého i zakomponovali náznakem design Shootingbreak Arteonu, uvidíte na konci roku) A není třeba mít mindráky z toho, že jezdíš 3x dražším nebo levnějším. Zkrátka tohle je skutečně top produkt a je z česka. Nic víc, nic méně.;-)

Twan
4. března • 15:24

S tímto plně souhlasím. Ale problém je, že se Octavia pomalu vrací ke Škodě 120, protože sice má technologie, sem tam něco hezkého vymyslí, ale zároveň se každá ta technologie doprovázena jakýmsi ústupkem v rámci kvality vozu jako celku a na tom AI nebo displeje nic nezmění. A absurdnosti jako XDS hodně vypovídají o fylozofii koncernu. O tom bych se mohl rozepsat více ale bylo by to na dlouho.

Kardan
4. března • 22:24

Radě se o ničem nerozepisuj, "fYlosofii", tím jsi vysvětlil úplně všechno.

Twan
5. března • 15:57

Jenom se povož na chybě ;)

Mr KOňa
4. března • 11:23

A ta Alexa s Laurou nehádají se?

Petr Vaněk
4. března • 1:25

Hezká je ta naše holka, ať s RS nebo bez :-)

Twan
3. března • 16:54

Tvle to bude masakr. Takže to bude přibrzďovat vnitřní kolo, prát se s příplatkovým diferenciálem a do toho tam bude ještě dělat bordel elektromotor. To bude panečku napínavá jízda.

.
3. března • 22:16

S jakým příplatkovým diferenciálem by se mělo přibrzďované vnitřní kolo prát? iV má XDS+ a nemá VAQ, jenom benzínová verze 2.0 TSI má VAQ, ale ta nemá elektromotor.

Twan
4. března • 0:04

Tak minulá když měla VAQ, tak XDS stále brzdilo...takže minimálně ten dvoulitr na to má potenciál.

OTTO
3. března • 16:09

Celkově vzato auto OK, ale falešná koncovka výfuku? Sorry jako, ale auto s falešnou koncovkou výfuku (jako mají ti šašci s OIII RS TDI) bych si nikdy nepořídil! Pořád ještě mám nějakou sebeúctu...

Josef
3. března • 14:51

v tej rude vypada jak Siera Coswors .Vzal by som radeji Bmw M5 B-] Ale hezki jako

Josef
3. března • 19:22

Tohle psal jiný Josef a ne já. Myslím si, že model Škoda RS ve všech verzích a motorizacích si své zákazníky určitě najde. Bude hodně záležet na ceně. Poslední generace RS se prodávala poměrně slušně díky zajímavé ceně ve srovnání s ostatními modely a motorizacemi.

bzzz
3. března • 13:16

Ne ze by na tom zalezelo, ale sisovane jeansy, bile 'konverzky' a to cerne triko...

kari
4. března • 9:14

to myslíš vážně, že tady na webu o autech chceš řešit oblečení?
A co je špatně? ty máš takový přehled o tom, co se nosí, že máš v malíku barevné kombinace?
Jako vím, že různé druhy Metrosexuálů, transexuálů, lumbersexuálů a podobných stvoření je hodně, ale že se to vyskytne i tady a budeme tu řešit oblečení jsem nečekal :-D:-D:-D

Jan Mička
3. března • 14:43 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,kdyby bylo potřeba, napište mi mail. Dám Vám vědět, kde jsem to všechno koupil. Akorát se pak spolu nikde nesmíme ukázat B-]

bzzz
4. března • 19:03

Bod pro Vas ;-)

Stary pes
3. března • 10:34

Mam rad kombi, ale v tomto prevedeni mi to nejako nesadlo. Ku strkaniu kablu do auta, iste su ludia ktorym sa to paci, zatial tuto moznost vynecham do momentu, kym ma EUro uradnici k tomuto masochistickemu pocinu nedokopu...

kari
3. března • 10:06

Proč je "ta do zásuvky" klíčová? Vždyť je to bazmek k ničemu. Po praze to budete nabíjet u obchoďáků, protože z bytu si nikdo kabel tahat nebude.
Nevím, proč by měla být klíčová, když přijde RS TDI pro dálkové cestovatele a 2.0 TSI, která může mít pro větší zábavu i manuál. Pak si iV RS koupí jelita, co s tím budou koukat na "kytičky" na palubovce, jestli náhodou jim auto nevynadalo, že na to moc šlapou a že jim to pak moc žere a když na to budou doopravdy šlapat, tak to bude se spotřebou stejné, jak u TDI, ne-li 2.0 TSI.
Prostě k ničemu. To mohli označit jako Octavia iV a ne prznit RS.

.
3. března • 22:10

Je klíčová, protože bez ní by byly kvůli emisím benzínové i dieselové verze out of game.

Tommy
3. března • 12:00

Tak snad v garáži ne?

asd
3. března • 11:02

Protože CZ není pro škodovku hlavní trh a RS se tu stejně moc neprodá. Procentuelní podíl RS na prodejích je tady daleko menší než na západě, natož pak někde v Australii (kde je to nejprodávanější motorizace).
Kupců s barákem co mají doma i garáž se zásuvkou bude určitě víc než českých pepíků s bytem někde na Jižním městě.

Marek71
3. března • 10:25

Bude klasická Octávka plug-in (iV) a bude pak silnější verze a to je právě RS, princip pohonu je stejný. Jestli je dobré to označovat RS, to je otázka. Jinak, Octávka do zásuvky je klíčová pro Škodovku, umožní snížit flotilové emise CO2.

Kari
3. března • 10:27

To ať si dělají, pokud zůstane i "klasika" ale RS bych na to rozhodně nelepil

Tias
3. března • 10:54

Tak já bych primárně nelepil RS na diesel, to je větší devalvace než na hybrid.

Kari
3. března • 11:22

S tim nesouhlasím. Ale každý máme svůj názor ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
3. března • 21:41

No vidíš... a já nesouhlasím s tvým hloupým názorem na iV a elektrické RS.

Burešek
5. března • 19:31

Takže, kdo má jiný názor než ty, je automaticky hloupý? Tím jen dokazuješ, že hlupák jsi ty...

kari
4. března • 9:09

V pohodě, když nesouhlasíš ty, je pro mne poklona (a ne jen pro mne, ale i pro drtivou většinu zde diskutujících se kterými nesouhlasíš)

petr r. (petrumr)
4. března • 19:29

já bych pražákům zakázal auta uplně, když by poprosili tak hybrid.............KARI všichni nebydlí v praze, my máme elektriku a jsme na ty EL a plugíny připraveni.

kari
4. března • 22:11

Já v Praze nebydlím, v baráku garáž mám a stejně to nic nemění na tom, že na milost to nikdy nevezmu.

JaneK
3. března • 10:03

Me se teda libi vnejsek i vnitrek. Je pravda ze se snad odlisuje cim dal tim min od bezny Octavie, ale hezka je. Jen nejak nevidim v nicem posun oproti predchudci, jen pridali hybrida. Jsem zvedavej o kolik naroste cena.

Joe Doe
3. března • 9:58

Octavia RS ako "gran turismo"?Az na sluvko 'gran' je to spravne :)Chapem nadsazku ale tam naozaj nie je nic Gran, Grand, Great, Velke ci Velkolepe. Skratka je to liftback/kombik so silnejsim motorom.

JK
3. března • 9:46

V té RS úpravě je ten čumák ještě více neforemný, než v základu. Jediné hezké RS byla snad "dvojka" před faceliftem, kdy jen decentně naznačovala, že se lehce vymiká normálu a na nic si divoce nehrála. Tohle je ošklivý, sorry jako.

Haftan
3. března • 9:22

Úchvatné, spadla mi čelist a koukal jsem blaze 10 min na monitor. Gratuluji redakci, že mohla o tomto modelu přinést poutavou a nestrannou reportáž.

FrantaF
3. března • 13:23

Mi taky, Skoda je good :-)

Michal
3. března • 9:38

V černé barvě nikdo nepozná co jede předním i když Golf je na tom ještě hůře(mimo koncovek výfuku).Cena hybridu kolem mega je jasná.

Rokyta ex Acz
3. března • 9:22

Do zásuvky eee, trochu moc moderna. ;-) Autu by klidně stačilo i 2.0TSI 140kW ;-)

kari
3. března • 10:06

to klidně můžete, to na výběr bude ;)

Rokyta ex Acz
3. března • 12:33

Já vím. Tak ono 1.5TSI je trochu mdlý no. 2.0TSI snad pojede celkem hezky. Zas moc víc na škodovácký podvozek asi nemá smysl pokoušet, aby si člověk zas nerozbil ústa. Takže kompromis 2.0TSI ideál. :-)

kari
4. března • 9:05

on 1.5 TSI nejede špatně, jen ten jeho průběh je takový "divný" a působí to celkem mdle, ale pokud by jsi to pak měřil, tak to špatné není. Ale kdyby uměl trochu gradovat v otáčkách, působil by mnohem lépe.
2.0 TSI tam bude ideální motor i tím výkonem 140kW.

Doporučujeme

Články odjinud