Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

Rokyta ex Acz  |  03. 03. 2020 09:22

Do zásuvky eee, trochu moc moderna. Autu by klidně stačilo i 2.0TSI 140kW

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 03. 2020 10:06

to klidně můžete, to na výběr bude ;)

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  03. 03. 2020 12:33

Já vím. Tak ono 1.5TSI je trochu mdlý no. 2.0TSI snad pojede celkem hezky. Zas moc víc na škodovácký podvozek asi nemá smysl pokoušet, aby si člověk zas nerozbil ústa. Takže kompromis 2.0TSI ideál.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 03. 2020 09:05

on 1.5 TSI nejede špatně, jen ten jeho průběh je takový "divný" a působí to celkem mdle, ale pokud by jsi to pak měřil, tak to špatné není. Ale kdyby uměl trochu gradovat v otáčkách, působil by mnohem lépe.
2.0 TSI tam bude ideální motor i tím výkonem 140kW.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  03. 03. 2020 09:22

Úchvatné, spadla mi čelist a koukal jsem blaze 10 min na monitor. Gratuluji redakci, že mohla o tomto modelu přinést poutavou a nestrannou reportáž.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 03. 2020 09:38

V černé barvě nikdo nepozná co jede předním i když Golf je na tom ještě hůře(mimo koncovek výfuku).Cena hybridu kolem mega je jasná.

Odpovědět  |   | 
FrantaF  |  03. 03. 2020 13:23

Mi taky, Skoda je good

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 03. 2020 09:46

V té RS úpravě je ten čumák ještě více neforemný, než v základu. Jediné hezké RS byla snad "dvojka" před faceliftem, kdy jen decentně naznačovala, že se lehce vymiká normálu a na nic si divoce nehrála. Tohle je ošklivý, sorry jako.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 03. 2020 09:58

Octavia RS ako "gran turismo"?

Az na sluvko 'gran' je to spravne :)

Chapem nadsazku ale tam naozaj nie je nic Gran, Grand, Great, Velke ci Velkolepe. Skratka je to liftback/kombik so silnejsim motorom.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  03. 03. 2020 10:03

Me se teda libi vnejsek i vnitrek. Je pravda ze se snad odlisuje cim dal tim min od bezny Octavie, ale hezka je. Jen nejak nevidim v nicem posun oproti predchudci, jen pridali hybrida. Jsem zvedavej o kolik naroste cena.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 03. 2020 10:06

Proč je "ta do zásuvky" klíčová? Vždyť je to bazmek k ničemu. Po praze to budete nabíjet u obchoďáků, protože z bytu si nikdo kabel tahat nebude.
Nevím, proč by měla být klíčová, když přijde RS TDI pro dálkové cestovatele a 2.0 TSI, která může mít pro větší zábavu i manuál. Pak si iV RS koupí jelita, co s tím budou koukat na "kytičky" na palubovce, jestli náhodou jim auto nevynadalo, že na to moc šlapou a že jim to pak moc žere a když na to budou doopravdy šlapat, tak to bude se spotřebou stejné, jak u TDI, ne-li 2.0 TSI.
Prostě k ničemu. To mohli označit jako Octavia iV a ne prznit RS.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 03. 2020 10:25

Bude klasická Octávka plug-in (iV) a bude pak silnější verze a to je právě RS, princip pohonu je stejný. Jestli je dobré to označovat RS, to je otázka. Jinak, Octávka do zásuvky je klíčová pro Škodovku, umožní snížit flotilové emise CO2.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  03. 03. 2020 10:27

To ať si dělají, pokud zůstane i "klasika" ale RS bych na to rozhodně nelepil

Odpovědět  |   | 
Tias  |  03. 03. 2020 10:54

Tak já bych primárně nelepil RS na diesel, to je větší devalvace než na hybrid.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  03. 03. 2020 11:22

S tim nesouhlasím. Ale každý máme svůj názor

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 03. 2020 21:41

No vidíš... a já nesouhlasím s tvým hloupým názorem na iV a elektrické RS.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 03. 2020 09:09

V pohodě, když nesouhlasíš ty, je pro mne poklona (a ne jen pro mne, ale i pro drtivou většinu zde diskutujících se kterými nesouhlasíš)

Odpovědět  |   | 

já bych pražákům zakázal auta uplně, když by poprosili tak hybrid.............KARI všichni nebydlí v praze, my máme elektriku a jsme na ty EL a plugíny připraveni.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 03. 2020 22:11

Já v Praze nebydlím, v baráku garáž mám a stejně to nic nemění na tom, že na milost to nikdy nevezmu.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  05. 03. 2020 19:31

Takže, kdo má jiný názor než ty, je automaticky hloupý? Tím jen dokazuješ, že hlupák jsi ty...

Odpovědět  |   | 
asd  |  03. 03. 2020 11:02

Protože CZ není pro škodovku hlavní trh a RS se tu stejně moc neprodá. Procentuelní podíl RS na prodejích je tady daleko menší než na západě, natož pak někde v Australii (kde je to nejprodávanější motorizace).
Kupců s barákem co mají doma i garáž se zásuvkou bude určitě víc než českých pepíků s bytem někde na Jižním městě.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  03. 03. 2020 12:00

Tak snad v garáži ne?

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 03. 2020 22:10

Je klíčová, protože bez ní by byly kvůli emisím benzínové i dieselové verze out of game.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  03. 03. 2020 10:34

Mam rad kombi, ale v tomto prevedeni mi to nejako nesadlo. Ku strkaniu kablu do auta, iste su ludia ktorym sa to paci, zatial tuto moznost vynecham do momentu, kym ma EUro uradnici k tomuto masochistickemu pocinu nedokopu...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2020 13:16

Ne ze by na tom zalezelo, ale sisovane jeansy, bile 'konverzky' a to cerne triko...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

kdyby bylo potřeba, napište mi mail. Dám Vám vědět, kde jsem to všechno koupil. Akorát se pak spolu nikde nesmíme ukázat

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 03. 2020 16:09

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2020 19:03

Bod pro Vas

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 03. 2020 09:14

to myslíš vážně, že tady na webu o autech chceš řešit oblečení?
A co je špatně? ty máš takový přehled o tom, co se nosí, že máš v malíku barevné kombinace?
Jako vím, že různé druhy Metrosexuálů, transexuálů, lumbersexuálů a podobných stvoření je hodně, ale že se to vyskytne i tady a budeme tu řešit oblečení jsem nečekal

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 03. 2020 14:51

v tej rude vypada jak Siera Coswors .Vzal by som radeji Bmw M5 Ale hezki jako

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 03. 2020 19:22

Tohle psal jiný Josef a ne já. Myslím si, že model Škoda RS ve všech verzích a motorizacích si své zákazníky určitě najde. Bude hodně záležet na ceně. Poslední generace RS se prodávala poměrně slušně díky zajímavé ceně ve srovnání s ostatními modely a motorizacemi.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 03. 2020 16:09

Celkově vzato auto OK, ale falešná koncovka výfuku? Sorry jako, ale auto s falešnou koncovkou výfuku (jako mají ti šašci s OIII RS TDI) bych si nikdy nepořídil! Pořád ještě mám nějakou sebeúctu...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 03. 2020 16:54

Tvle to bude masakr. Takže to bude přibrzďovat vnitřní kolo, prát se s příplatkovým diferenciálem a do toho tam bude ještě dělat bordel elektromotor. To bude panečku napínavá jízda.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 03. 2020 22:16

S jakým příplatkovým diferenciálem by se mělo přibrzďované vnitřní kolo prát? iV má XDS+ a nemá VAQ, jenom benzínová verze 2.0 TSI má VAQ, ale ta nemá elektromotor.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 03. 2020 00:04

Tak minulá když měla VAQ, tak XDS stále brzdilo...takže minimálně ten dvoulitr na to má potenciál.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  04. 03. 2020 01:25

Hezká je ta naše holka, ať s RS nebo bez

Odpovědět  |   | 
Driver  |  04. 03. 2020 09:38

Asi budu jediný ale Alexa v Octavii, to je absolutní bomba. Jak z pohledu nejdražších nejluxusnějších vozů za desítky mega které to neumí (nejdražší top technologie) tak z pohledu toho, že Škodovka po roce 89 neměla daleko ke krachu viz Saab, Volvo, a další polovina ztrátových automobilek dotovaných vládami nebo koncerny po celém světě. Už druhá generace ukázala nejen v Evropě ale i Rusku a Číně že se neztratí a umí postavit konkurenci a třetí generace veškerou konkurenci na některých trzích převálcovala a v kontextu toho jak si vede třeba Focus Mégane a další tak Octavia 4 nabízí takové množství verzí a variant, že nenajdeš mnoho modelů, kde si můžeš konfigurovat kde co. Z toho pohledu už veškeré hejty jsou trapné. Není třeba obdivu, ale nějaký náznak respektu by neškodil. O třídu větší vozy většiny automobilek nemají takové technologie, jaké má Škodovka. Viz stínování světly, HUD bez plexi atd a mimochodem z mého pohledu je i Liftback sám o sobě dokonalost jak objemem kufru, tak aerodynamicky. (CX.024 je taky top) (A mimochodem do Combi podle mého i zakomponovali náznakem design Shootingbreak Arteonu, uvidíte na konci roku) A není třeba mít mindráky z toho, že jezdíš 3x dražším nebo levnějším. Zkrátka tohle je skutečně top produkt a je z česka. Nic víc, nic méně.

Odpovědět  |   | 
Mr KOňa  |  04. 03. 2020 11:23

A ta Alexa s Laurou nehádají se?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 03. 2020 15:24

S tímto plně souhlasím. Ale problém je, že se Octavia pomalu vrací ke Škodě 120, protože sice má technologie, sem tam něco hezkého vymyslí, ale zároveň se každá ta technologie doprovázena jakýmsi ústupkem v rámci kvality vozu jako celku a na tom AI nebo displeje nic nezmění. A absurdnosti jako XDS hodně vypovídají o fylozofii koncernu. O tom bych se mohl rozepsat více ale bylo by to na dlouho.

Odpovědět  |   | 
Kardan  |  04. 03. 2020 22:24

Radě se o ničem nerozepisuj, "fYlosofii", tím jsi vysvětlil úplně všechno.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 03. 2020 15:57

Jenom se povož na chybě ;)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  04. 03. 2020 17:33

Jedina RS by mala byt 2,0TSi 4x4 .. ale to sa ani neponuka

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  04. 03. 2020 20:40

OIV RS 2.0 TSI PHEV AWD 400 HP
cena: 1 469 000 Kč

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2020 12:38

ak by malo normalnu prevodovku a torsen tak by som aj uveril .. ale zato si uz kupim uplne ine auto .. nie auto nizsej strednej triedy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A