Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Pikus  |  17. 09. 2020 08:15

Spíš to vypadá, že kral bude to TDIcko. Bude mít vyšší zůstatkovou a stojí min. U operaku se to bude lišit už významně.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 09. 2020 19:52

Vyšší zůstatkovou cenu? V dnešní době sotva. Možná ze setrvačnosti ještě tak rok, dva v ČR, ale v Evropě už dávno ne.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  18. 09. 2020 07:24

Ale houby, ještě dloho to tak u ojetin bude, navíc nás čeká druhé kolo dieselové renesance po zavedení Euro7. A jako bonus navíc celou dobu provozu to šetří náklady.

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  18. 09. 2020 07:42

Proč si myslíš, že s euro7 bude opět trend dieslů? Benzín totiž mohou nabídnout po celém světě což zlevní náklady na vývoj min na polovinu. Optimalizace stále postupuje.

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  17. 09. 2020 08:37

Tímto Octa získává asi nejširší paletu motorů na trhu, jestli dobře počítám, tak je to už 10 motorizací a to má ještě přijít 2.0 TSI 140 kW. Slušná nálož.

Odpovědět  |   | 
Imodium  |  17. 09. 2020 08:49

Díky důmyslné kombinaci s výbavou a převodovkou, nakonec máš výběr žalostnější než u některé konkurence.

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  17. 09. 2020 08:53

To je pěkná blbost, která konkurence ti nabízí 10 motorizací a zároveň k nim umožňuje libovolnou výbavu a libovolnou převodovku?

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  17. 09. 2020 09:24

Tak se koukni co z toho jde opravdu koupit.....docela sranda je, jak novináři referují, že se kupují stále více benzíny a že naftu nikdo nechce. No a trealita je pak taková, že slyším my jsme chtěli do O4 naftu, ale museli bychom rok čekat. Tak jsme vzali benzín.....

Odpovědět  |   | 
Imodium  |  17. 09. 2020 09:28

Tak třeba, chci Octavii Ambition, benzín, dsg. Ukaž mi ty motory? Nebudu zdržovat a rovnou napíši, že z těch 10 motorů máš na výběr JEDINÝ a to ještě 1.0 81kw, bez příplatků za 613tis. Takže nabídka deseti motorů je všem ostatním, krom fleetových nákupší, platná, jak mrtvému zimník.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  17. 09. 2020 09:50

Musíš počkat.Rozbíhá se výroba a ještě nejsou všechny verze no a 1.5tsi v žádným stupňi ještě nemá možnost automatu.

Odpovědět  |   | 

nečekat, člověk zemře a co potom?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  17. 09. 2020 16:41

Pak už to čeče bude egal.Na yachtu se čeká i 2roky 😀

Odpovědět  |   | 

zatím jezdíš starší yachtou, ta nesmrdí laminátem a yachtař se dožívá vysokého věku, tak dva roky je nic.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 09. 2020 09:55

libovolnou převodovku? Kde?

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  17. 09. 2020 09:18

Tady je taky dobrej vyběr.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 09. 2020 09:36

Dřív si člověk nebyl jistej, jestli za ním jede Octavia, nebo Superb. Vypadaly dost podobně. Dnes si nejste jistí, jestli za vámi jede Octavia, nebo Scala/Fabia Combi - vypadají dost podobně. Je to fakt ošklivý auto. Ale co je horší, vypadá to, že naše ekonomika padá ke dnu, když manažeři jezdí v Octaviích.

Odpovědět  |   | 

no kdyby ses zajímal o auta, tak zjistíš, že ti manažíři jezdí v octávkách za(přes) milion kč. No a ještě manažér dnes je kdejaký trouba co si na autě neumí ani přehodit kolo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 09. 2020 16:08

To už je asi potom o definování si termínu "manažer". V Octáviích jezdívají většinou "jen obchoďáci", taková ta letka, kterou má ten manažer na starosti - ten ale většinou jezdí alespoň v Passatu, nebo Superbu. Octavia je pracovní, nebo rodinné, nikoli reprezentativní auto i kdyby stála ty miliony 3. To je celé.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 09. 2020 19:55

Zalezi od firmy.

Manazer moze byt clovek, ktory ma na starosti team 3-10 ludi. Niekde auto dostane, niekde nie. A casto je rad, ze nic nedostal :)

Taka pribuzna teraz nafasovala Superb, plne nalozeny, 18 alebo 19-palcove kolesa. No a nadava ako pohan, pretoze doma ma supa na 17-tkach a stazuje sa, ze to jazdi ako rebrinak. Na tych vacsich diskoch je to podla nej neznestitelne a uz sa pristihla pri 'radsej peso'.

Odpovědět  |   | 

jsou firmy, kde má ředitel octávku a kde jaký zaměstnanec má třeba bmw nebo dražší mondeo.

Odpovědět  |   | 
homer  |  18. 09. 2020 05:12

to je na zalobu !

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2020 09:27

Na zalobu to nie je, skor je to o tom, ze Superb je pozlatko - a je jedno, ci je to sposobene 'good enough' mentalitou pri vyvoji alebo setrenim (pripadne kombinaciou).

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  17. 09. 2020 21:02

To auto má svoje problémy, ale vzhled to určitě není.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 09. 2020 23:59

A viděl si ji naživo? Je strašně nevyvážená a neuvěřitelně zaměnitelná. Vím, že tohle je tak nějak problém dneska obecně, ale i když mě Octavia nikdy příliš za srdce nebrala, tak u představení dvojky i trojky si člověk řekl - wow, na Škodovku to docela jde. Tohle naopak tak nějak nevyšlo. I když jsou světlomety sdružené, tak v kombinaci s nízko posazeným čumákem auto vypadá, že "šilhá" - vlastně ze předu to dopadlo hůř, než trojka s rozdělenými světly po faceliftu. No a zadní partie ztratily svůj původní charakter na úkor velice zaměnitelného tvarosloví nových svítilen. Zezadu to může být v podstatě cokoli dokud si nepřečteš nápis Škoda. Zbytečný reliéf kolem čumáku není estetický, naopak to vypadá, že má auto jakoby takové dvojbradí. No Zemanovi by Octavia slušela. Silueta sedanu, respektive lifbacku, je vlastně docela harmonická až na zbytečně polámaný zadek, ale kombík nedopadl. Opticky to vypadá jako mnohem menší a levnější auto a polámaností zadních partií to na první dobrou připomíná Fábii. Je to taková Fabia kombi s čumákem ze Scaly. Což není příliš úchvatný výledek. Design uhnul z čistě průmyslové praktičnosti do neopodstatněné zbytečnosti. Jinými slovy, je tam spousta nesmyslů, které ve výsledku nejsou ani hezké. Výsledkem je divná novinka, která vypadá, že je na trhu už dobré tři/čtyři roky a připravuje se na facelift.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 09. 2020 14:19

Viděl a vypadá skvěle. Hlavně ve srovnání s alternativami. Ford Focus nevkusná hrůza, Peugeot 508 z venku dobrý, uvnitř hrůza, Hyundai i30/40 nudná asijská šeď, KIA Ceed to samé, Corolla - to by mě zajímalo, co mi o jejím předku řekneš, pro mě je to vyděšený sumec, Citroen ani nemá přímý ekvivalent, BMW/Mercedes jsou cenou i posazením mimo soutěž, Fiat nemá nic, co by postavil proti...Jediné auto, které Octavii pobije designem je Insignia od tolik vysmívaného Opelu. Krásné auto. Renault má pěkného Megana, ale to už je v podstatě výběhový model.
S čím to vlastně porovnáváš?

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 09. 2020 17:55

Srovnávám nejprve s předchozími generacemi, jak jsem psal. Za mě horší, než trojka po faceliftu. Co se týče konkurence, tak s Octavií to je těžké, dělá lift a kombi tam, kde většina konkurence má hb a kombi. Tedy např 508 a Insignia by měly stát spíš proti Superbu. Ale i kdybychom je nechali ve hře, tak Octavii oba vozy udupou zvenčí i zevnitř - podotýkám, bavíme se o designu, nikoli o praktičnosti. 508 by dostala na prdel ergonomií. I když se mi to auto hodně líbí zvenčí i zevnitř, tak sedět na dlouhé trasy bych v tom icockpitu asi nechtěl. Jinak mě interiér opticky velmi baví. Dále např Mazda 3, to je vizuálně úplně jiná liga. A schválně jsem koukal na Fiat Tipo a zarazilo mě, jak moc je nová Octavia kombi zvenčí podobná. Interiér je hroznej, ale siluetu mají prakticky stejnou, jen Fiat je ocumlanější. Toyota a Honda se rozhodly jít cestou velmi "radikální Asie", tedy tam se velmi těžko hodnotí něco, co jde hodně mimo mě. No a v rámci koncernu je z venčí asi zajímavější i Seat Leon, který ovšem taky v rámci vlastní evoluce není nic moc. Celkově je tahle generace Octavia, Golf, Leon letos hodně slabá proti svým předchůdcům.

Odpovědět  |   | 
AgentWet  |  19. 09. 2020 20:59

Trošku tady motáš auta různých tříd. Na druhou stranu ano, za cenu vybavené Octavie se dá ukecat i ta Insignia i Mondeo i 508, což je už střední třída. Nechápu proč je 508 uvnitř hrůza, ale to je asi věc vkusu. Za mne to je naopak naprostá pecka a nemá to konkurenci. Zvenčí neurazí, nenadchne... Octavia 4 je hnusná zvenku a ještě hnusnější zevnitř. Absolutní slepenec všeho. Jedině ta RS to nějak zakryje, ta se dá tolerovat. El. systémy a soft ale už ne.

Odpovědět  |   | 
k22  |  17. 09. 2020 09:50

"spořivý manažer"

Odpovědět  |   | 

spořivá... jsem se zasmál té spotřebě kWh, vždyt ta škodovka žere elektřinu aji z trávy. Kdyby toyota měla takovou spotřebu, tak musí vozit baterku na vozíku.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  17. 09. 2020 17:21

Toyota ale nemá plugin.Leda by se vyprázdnily baterie u obou a pak se šlo na test proti sobě.

Odpovědět  |   | 

dej si jednu výchovnou, u toyotího plug inu máš aji na střeše solární panely, má poloviční spotřebu a hlavně to kupují i američané. V česku si můžeš vybrat jestli hybrid nebo plug in, ta toyota se jmenuje prius. A když vycucne elektřinu, tak jede asi za polovic benzínu než škodovka a když to spočítáš, tak ta škoda není usporná.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 09. 2020 22:40

Allamarein | 15. 09. 2020 07:42
Design vnějšku tedy ani trošku ne, uvnitř naopak naprosto super. Hezký a elegantní minimalismus v kontrastu s šílenstvím zvenčí.
Ale ta nabídka asistentů, to je teda přehlídka úchyláren. Hlídání rozjezdu? Asistent pro dálnice? Asistent pro zadní pasažéry? Opuštění vozu? Jedno větší blbina než druhé.
Odpovědět | Souhlasím (+24) | Nesouhlasím (-17)
avatar
petr r. (petrumr)
15. 09. 2020 20:13
mají se přední dveře z místa řidiče otvírat pravou rukou, blondýny to nedělají a tak hyundai přišel s aistentem.
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (-20)
Allamarein | 15. 09. 2020 21:02
Ty jsi vážně hyperkokot.
Odpovědět | Souhlasím (+19) | Nesouhlasím (-12)
. | 15. 09. 2020 21:44
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl asi narodit jako dešťovka. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té dešťovky u pana petra r. zůstala zachována.
Odpovědět | Souhlasím (+19) | Nesouhlasím (-11)
Imodium | 15. 09. 2020 21:53
A nejvíc nasere, že si petr z recenzí na svou osobu nic nedělá, je 24hod denně plně spokojen a jede si to svoje.
Odpovědět | Souhlasím (+17) | Nesouhlasím (-10)
. | 15. 09. 2020 22:05
Prostě IQ má jako dešťovka a tak mu vůbec nic nedochází a je spokojen a jede si to svoje - projev mentální retardace.
Odpovědět | Souhlasím (+18) | Nesouhlasím (-10)
avatar
petr r. (petrumr)
16. 09. 2020 16:56
aby ne,když základní pravidlo vystupování z vozidla neznají ti co říkají něvco o IQ. Tohle je na celém světě a když zraníš cyklistu a soudce se zeptá u levostranýho řízení jakou rukou pane řidiči jste otvíral kliku dveří a ten hnupík(je jich tady dost) odpoví levou rukou, tak jde na tvrdo.
Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 09. 2020 16:58
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-3)
avatar
petr r. (petrumr)
16. 09. 2020 17:16
bez nicku-kdes dělal autoškolu? Myslím, jestli máš řidičák tak by se o tebe měla zajímat policie a trochu hrábnout do toho školitele, nejsi tepléj?za peníze když nemáš vědomosti tos nemohl udělat.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-3)

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  18. 09. 2020 05:41

Prius?to je hybrid myslím ale jestli se pletu tak oproti Octe-Supu zvenku fujtajbl auto.To není konkurence-na srovnání.

Odpovědět  |   | 

ano je to hybrid nebo hybrid plug in. Mě osobně se líbí a nová yaris taky se někomu nelíbí a je to 1 v dizajnu. Prius má rozvor 2700 a délku 4645 a tak není stejný jak octávie a nevyrábí se v combíku.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  17. 09. 2020 17:56

Manažer je vždycky spořivý. Při nákupu požádat o slevu a lidem zaplatit jen tolik, aby taktak přišli

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 09. 2020 10:01

Největší pravda má v článku decentní kamufláž. "Řekněme, že potřebujete služební auto a rádi se občas svezete". Dostat ho jako služebák je fajn, ale ruku na srdce, kdo z vás uvažuje, že by si to koupil za vlastní?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 09. 2020 10:52

Za 45 minut už 6 lidí co si ho kopí, to jich budu potkávat spoustu v každý vesnici. Bezvadný na tom je, že se na ten údaj dá spolehnout

Odpovědět  |   | 
Imodium  |  17. 09. 2020 10:59

Tak je to specifické. Třeba ne tento plug in, ale čisté 2.0tsi by se mohlo prodávat. Pokud jde někdo po co největší porci kw v běžném cestovním voze, cena souhlasí. Osobně si myslím, že za mega se svezeš královsky třeba v Camry, ale to je zkrátka jinak zacílené auto. Kdo chce něco rychlého v kompaktním provedení, tohle je možnost.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 09. 2020 11:16

Myslel jsem konkretně plug in, ostatní mají snad větší smysl.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  17. 09. 2020 14:26

odpověď je naprosto zřejmá ... žádná fyzická osoba v celé ČR si to jako nové nekoupí. byl by to i blázen, když do fleetu se prodávají s pětinovou slevou a do privátu max pár procent.
navíc v této ceně je takový výběr, že už jde o čisté fandovství. mluvím jako reálně nakupující FO.

Odpovědět  |   | 

v článku píší, že je to pro manažéry, já si myslím, že odboráři to do privátu nepustí, mě to připomíná výrobu tatry 613.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 09. 2020 21:51

Hromada fyzických osob si oktávky resp auta za plus mínus mega kupuje na IČO nebo spíše platí leasingovou splátku, protože jenom hlupák si koupí auto za mega na RČ.

Odpovědět  |   | 
bill  |  17. 09. 2020 22:51

á někdo, kdo neumí číst a už vůbec se v tom nevyzná a už vůbec nechápe, že abys sis koupil auto za mega nesouvisí ani s ičem a už vůbec ne s leasingem

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  18. 09. 2020 06:06

Ale souvisí. Na auto, které kupujete jako FO musíte vydělat 2x tolik, protože půlku si nejprve vezme stát a až pak je na řadě prodejce automobilu. U firem atd. se to pořadí otáčí a stačí tedy vydělat méně...

Odpovědět  |   | 
bill  |  18. 09. 2020 12:13

já se ale celou dobu nebavím o slevách, ale o tom, jak auto zaplatíš souvisí jen s tím, zda na něj máš anebo nemáš. nic víc v tom nehledej.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  19. 09. 2020 08:14

Je videt, ze o tom nemas paru. O zadne slevy tu nejde. Jde tu o finalni cenu, kterou zaplatis (a znovu opakuji, ze tu o zadne slevy nejde).

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 10:25

Ten nulový příplatek oproti 2.0TSI DSG je zajímavý.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 09. 2020 11:44

Hlavně pro 2.0 TSI, na co si kupovat polotovar se závažím a to nemluvě o levnější a o level lepší variantě s 6M

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 13:15

Tak pro toho, kdo PHEV nechce, zajímavý samozřejmě není.

Odpovědět  |   | 

ale jdi, v dnešní době nekoupit hybrid nebo elektro? E na značce a máš parkovné zdarma i v menších mětech. Kolik km najedeš za týden?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  19. 09. 2020 08:15

E na znacce ma cely pardubicky kraj az k svitavam. A nikdo z tech lidi nema jen tak parkovne zdarma

Odpovědět  |   | 

první písmeno E?

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  17. 09. 2020 12:34

Sice to devalvuje oznaceni RS, ale budiz. Konec koncu RS TDI to dela uz leta :)

Auto smysl dava. Sice je obtloustle a vlastne i docela pomale (jako kazdy hybrid), ale prodeje snad mit bude. Pro takove to primestke dojizdeni do prace s moznosti nabijeni asi lepsi nez diesel. Pokud ty motory neco vydrzi.

Odpovědět  |   | 
Tady se zase perlí  |  17. 09. 2020 12:53

7.3s/225km/h je opravdu velmi pomalé a na dálnici bych s tím pro jistotu raději ani nejezdil. Motor pochopitelně vůbec nic nevydrží. Takové KEI car na náš způsob, no.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  17. 09. 2020 13:08

...prave ty parametry co jsi zminil, me dodnes na dalnici delaji KEI kingem

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  17. 09. 2020 17:40

IV je tak o 200kg těžší než tsi.O vydrži motoru si to taky myslím.Karbon se tu bude množit jedna radost.Mě by zajímalo zrychlení 100-200 jaký je rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Lotte  |  17. 09. 2020 13:16

Pěkné auto, určitě bych šel do iV, celkově výborně postavená kára a promyšlená. Škodováci umí.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 19:27

Tak vzít pohon z Golfu GTE a dát ho do Octavie není zase nějaká atomová věda. Úkol přitom zní jasně: Hlavně nic neposrat

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  17. 09. 2020 14:36

Stale sa jedna o Ceskoslovensky sen?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  17. 09. 2020 15:12

To nevím. Mělo by?

Odpovědět  |   | 

no, nevím, K/H vyrábí hybridy, plug in i elektra a nevím proč by měli slintat po škodovce, když na slovensku se vyrábí i jiné auta než VW a škodovka se tam už přestala vyrábět, nikdo ji nechtěl za ty peníze. Spíš je to zlý sen.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  17. 09. 2020 15:54

Též nevim. pytam sa. u predoslych generacii tomu tak bolo

Odpovědět  |   | 
pirate  |  17. 09. 2020 16:07

Naposledy tomu bylo snad u Favorita. Možná ještě první Octavie, s přimhouřenýma očima...

Odpovědět  |   | 
kokot  |  17. 09. 2020 20:18

Asi jo - dementu a buranu je tady dost.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  17. 09. 2020 18:12

Pro korporátní manažery to stačí. Ti co opravdu něco umí jezdí v jiné značce

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  17. 09. 2020 20:04

Něco umí = dělá rukama? Jo tak Daca se bude prodávat dobře pořád...

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  18. 09. 2020 06:38

Já myslel manažery, kteří třeba vedou úspěšné firmy. Korporátní střední a nižší manažeři většinou umí jen plnit tabulky daty a vymýšlet nesmyslné směrnice. Pro ty Škodovka stačí.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  17. 09. 2020 18:46

A najednou naftové RS dává smysl

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 09. 2020 20:00

to je tá octávia čo neprešla losím testom?.

Odpovědět  |   | 

nevím, ale jak to testovali v alpách s vozíkem, tak se jim posrali brzdy včetně rekuperace a vozík udělal nůžky a zničil jednu iV.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  18. 09. 2020 07:29

myslíte tu, co jim do toho zezadu narazil německý senior, co se kochal a nebrzdil?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 09. 2020 10:21

to máš trocha popletené, alebo naschval zahmlievaš. Dôchodca nabural do už havarovanej škody, ktorá bola odstavená. takže netrep sprostosti.

Odpovědět  |   | 

je to tak, oni se starali o přykrytí, nedbali vyhláškám a nedali tam trojuhelník, stačilo si obléci vestu a mávat rukama.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 09. 2020 23:22

Tohle je v sedanu jediná varianta, která se mi líbí a chtěl bych ji. Na mých 15km denně baterku. Na delší cesty benzín. Černá maska, která nevyvolává jako ta stříbrná, že autu někdo šlápnul na předek.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  18. 09. 2020 13:40

Černá maska se mi taky líbí více než stříbrná, ale nechápu, co furt všichni máte s tím sešlápnutým předkem? To byste radši masku vypíčenou jako má Enyaq? (u toho je teda hlavní problém, že je to 100% fejk (ta maska), ale ani tvar (ty ostré hrany a vypíčení příliš nahoru) nemá pěkný).

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  18. 09. 2020 07:42

Kto kupuje Škodovky 🤔........ Chcelo by to psychologický prieskum 🥴

Odpovědět  |   | 
Škoda peněz  |  18. 09. 2020 09:35

Poslušné ovečqy

Odpovědět  |   | 

ti co dávají mínusy a nebo nejsou schopní si vymyslet nick. Spíš se škodovky fasují, normální lidé by si nekoupili auto co je vyráběné pro policii a musí být zesíleno traverzama.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  18. 09. 2020 18:04

Petr r. (petrumr), to tě nenapadlo, že ti ty minusy dávají lidé kteří nekupujují škodovky? Že problém bude v tom, že píšeš nesmysly?
Například to tvoje poslední, cituji tě: "...normální lidé by si nekoupili auto co je vyráběné pro policii a musí být zesíleno traverzama." - to může vyplodit jen debil s IQ50, jak napsala "tečka", které nestojíš ani za to, že by na tebe reagovala pod nějakým nickem (na druhou stranu jsou zde někteří, kteří ukradli můj nic Josef a mám pocit, že někdo používá/ukradl i nick "Mirek". Potom se nelze divit, že časem nikdo zde nebude používat nicky a ve zdejších "diskusích" zůstaneš osamocen s tobě podobnými "exoty".
Pro názornost ti přikládám kopii tvé diskuse - to jak reaguješ. Vím, že to nepochopíš (dílky tvému nízkému IQ 50), ale třeba ty počty minusů k tvým příspěvkům by tě mohly "trknout", že něco není v pořádku a že "chyba" bude u tebe. Mám ale pochybnosti, že to pochopíš, a proto budeš i "nadále 24hod denně plně spokojen a pojedeš si to svoje", jak v níže uvedeném výpisu diskuse zmínil Imodium.

petr r. (petrumr)
15. 09. 2020 20:13
mají se přední dveře z místa řidiče otvírat pravou rukou, blondýny to nedělají a tak hyundai přišel s aistentem.
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (-20)
Allamarein | 15. 09. 2020 21:02
Ty jsi vážně hyperkokot.
Odpovědět | Souhlasím (+19) | Nesouhlasím (-12)
. | 15. 09. 2020 21:44
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl asi narodit jako dešťovka. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té dešťovky u pana petra r. zůstala zachována.
Odpovědět | Souhlasím (+19) | Nesouhlasím (-11)
Imodium | 15. 09. 2020 21:53
A nejvíc nasere, že si petr z recenzí na svou osobu nic nedělá, je 24hod denně plně spokojen a jede si to svoje.
Odpovědět | Souhlasím (+17) | Nesouhlasím (-10)
. | 15. 09. 2020 22:05
Prostě IQ má jako dešťovka a tak mu vůbec nic nedochází a je spokojen a jede si to svoje - projev mentální retardace.
Odpovědět | Souhlasím (+18) | Nesouhlasím (-10)

Odpovědět  |   | 

pepíku, já svoje mínusy nevidím, co tam máš dále, sedni si do škodovky a nebut protivný. Ty jsi vždy protivný, jak napíši něco o toyotě a všimnul jsem si, když píšu o škodě vychvalovací lež, tak jsi spokojený beránek. Ten prius by se mohl srovnat se škodou nebo ty se neumíš bavit o autech, trochu ten mozek používej a nékopíruj.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  18. 09. 2020 21:01

petříku, mě je Škoda volná, proti Škodě nic nemám, stačí mi jako služební a vím co od ní mohu očekávat. Proti Toyotě nic nemám. Jako soukromé mám ale lepší auto lepší značky. Reaguji akorát proti tvým debilním názorům a nesmyslům a projevům absolutní neznalosti, kterými systematicky otravuješ skoro v každé diskusi.
Na závěr, napotřetí, si zapamatuj to, co jsem ti už dvakrát sdělil - to, že s tebou nemíním diskutovat, protože není o čem. Diskusi s tebou nezvládl ni Allamarein a to je už co říci. Jsi mi zcela ukradený, už na tebe nebudu reagovat, je to zbytečné - s debilem s IQ 50 nelze diskutovat o ničem, nejenom o autech.
Jo a pokud se chci něco o autech dozvědět, tak i jen takový časopis Svět motorů mi poskytne více informací než "experti" tvého ražení, kteří zde zaprasili všechny diskuse a léčí si zde své komplexy primitivními projevy. S nimi si "diskutuj" a mne laskavě vynech!

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-prvni  |  18. 09. 2020 18:45

Tohle nejsem já

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  18. 09. 2020 20:36

To musíš brát i můj nový nick? Nestačilo ti, že jsem opustil (a přenechal ti) nick Josef a přešel na nový Josef-původní-prvni?

Odpovědět  |   | 

jestli nejste ten tečka, nebot pepane tobě dost hrabe, mět služební škodovku a jezdit domů na večeři a tak si chladíš nervy na mě. Mě by zajímalo, jestli máš čas poobědvat, že jsi takovéj nervozní a odpovídáš si sám se sebou. S manželkou spí jakéj josef nebo jozef nebo pepa? Ty žiješ ve virtuálním světě a myslíš si, že jsi jedinéj josef na světě-probud se. Od tebe jsem ještě nic neviděl v diskuzi napsat o autech, jenom nadáváě, kopíruješ a myslím, že jsi zapomněl přehodit nick, nebot to stejný kopírování tě prozradilo.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 09. 2020 19:25

Tečka jsem já. A pár dalších........

Odpovědět  |   | 

správně, vlastně nezáleží na nicku, ale jak ten tečka umí diskutovat, jí tam mám taky tečku.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2020 11:11

Dobrý fór. Ty tam máš tečku, tak akorát v hlavě místo mozku. Podle toho umíš diskutovat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2020 20:27

Máš pravdu, ale jsou tady jedinci, kteří to nechápou a navíc, když vidí nějaký stejný nick, tak to samozřejmě nerozliší. Myslím, že moje příspěvky jdou poznat, ale již delší dobu jich tady píšu velice málo, takže většinu zde má mé "nevycválanější" alter ego.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  24. 09. 2020 20:22

Ten kdo si koupí hybrida RS skoro za mega, musí být padený na hlavu z opravdu velké výšky! Navíc dlouhé nesportovní a celkově nehezké auto pro typického čecha(kufr alespoň 1500l,přidat tažné a dva vozíky s míchačkou k tomu) se poseruJeště škoda,že tam nedali ten dvouramenný volant jako vrchol krásy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro