Nová Škoda Octavia RS má české ceny! Hybrid stojí stejně jako nejsilnější 2.0 TSI

kari  |  16. 07. 2020 09:12

Ušmudlaná 1,4 s tunou baterek nestojí stejně jako 2.0 TSI, ta je o 50000,- levnější. Pouze pokud jí člověk ubre půl zábavy a nasadí tam DSG, tak se ceny vyrovnají.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  16. 07. 2020 10:16

Nekdo jako ja si rad radi na volante.. jako v Bugatti. I,4 v malem sportaku se holt musi uz v tovarne poradne nadopovat… anebo podporit hybridizaci. At si kazdy pilot vybere dle libosti

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2020 18:44

Ty a tvá směšná fabia a dovoluješ si to přirovnat k Bugatti? Nech se vyšetřit na hlavu, tohle bude vážné.
A to ještě o tom tvém škrpálu mluvíš jako o sporťáku?

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  16. 07. 2020 19:08

Dvouspojka je dvouspojka broucku…tohle patri do sportaku(a s cerstve vymenenym VAG mineralnim olejem). To je razenicko... proste legalni R2 ! Tak se nezlob ze jsem ztotoznil neobycejny Rally Sport se sportakem.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 07. 2020 19:20

Dvojspojka je i ve Fabii 1,0 TSI. To je taky sporťák? A co třeba výkonná BMW s převodovkou ZF, to naopak je co? Ty nemáš žádný R2, ta máš normálního jezevčíka, fabii 2 s jedna čtyřkou a nastříkanou na "závodní barvy ". Svez se i v "obyčejné " i30N s manuálem a budeš se stydět ten "tvůj " zavoďák vyndat ze stodoly.
Je pěkný, ze z toho máš radost, ze ti vyhovuje, ale nedělej ze sebe s prominutím deb*ila a nepřirovnávej to ke sporťáku a už vůbec ne k Bugatti.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  16. 07. 2020 19:48

Mam hlavne dvouspojkovy turbo/supercharger.. sleeper bez polepu..seriovy, maximalni vybavka, vecne cisty a nadstandardne servisovany v temer zanovnim stavu. Libovka, nemenil bych.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 07. 2020 19:50

No comment.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 07. 2020 07:56

Jo, jo, na internetu mám taky Peugeota RCZ....

Odpovědět  |   | 
ANO už je dobře  |  16. 07. 2020 09:23

VW je nejlepší firma na světě, ing. Babiš se od nich učí dobře.

https://www.info.cz/zpravodajstvi/svet/nejzad... ...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  16. 07. 2020 12:50

Falešná zlá slůvka!

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  16. 07. 2020 09:40

Jakou mají ty jednotlivé verze pohotovostní hmotnost? Resp. o kolik je je hybrid těžší než benzín a nafta?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

zatím nevíme. Oficiální technická data zatím nejsou na pressu a nedohledal jsem ani v konfigurátoru. Jenom akumulátor ale váží přes 130 kg, stejně jako u Superbu iV.

Hezký den,

Honza

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  16. 07. 2020 11:01

Takže ten hybrid bude ve výsledku o cca 200 kg těžší než benzín se stejným výkonem.
Díky Honzo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 07. 2020 09:54

Ak postavis hybrid tak, ze do bezneho auta akurat pridas baterie a prislusenstvo, tak ano :)

Odpovědět  |   | 
Kari  |  18. 07. 2020 13:03

A jak ho chceš postavit jinak? Spalovací motor to mít musí, převodovku taky. Ošidíš to na pevnosti? Prostě hybrid bude vždy auto plus motor a baterky

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 07. 2020 10:13

Základ za 900? Tak ten byl dobrej Já věděl, že bude tento rok se Škodou sranda.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 07. 2020 10:35

Kdo by si nechtěl koupit tuhle skoro závodní káru v základu s výkonem skoro jako konkurence. Jesli Ty nejsi nějakej ten potížista.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  16. 07. 2020 11:06

Nejsem rozhodně fanoušek Škodovky, ale jen dotaz: kde dostanu za 900k auto, které bude mít dvoulitr, alespoň 180kW a prostorově (sedadla i zavazadlový prostor) na tom bude stejně nebo lépe než Oktávka?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 07. 2020 11:19

Snadná odpověď, Ford Focus ST kombi 2,3 EB, 206 kW, 843 900 Kč. Řekl bych, že Focus ST bude i lepší volba.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  16. 07. 2020 11:34

Nebo Seat Leon ST Cupra, 221 kW, od 803.000,- Kč. Focus i Leon budou oba lepší volba než O RS.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 12:19

Luki tak starý leon od 900 s dsg v základu a nový prej 39tisíc eur takže milión.Leda ten focus s cenou něco pod 900 a podobnou výbavou.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 07. 2020 12:52

Nie je náhodou Seat v koncernovej hierarchii nižšie?

Odpovědět  |   | 
T111  |  16. 07. 2020 12:54

No to rozhodně není. Seat je koncernový Mazánek. Škoda je koncernová Dacia.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 07. 2020 13:16

Ta teória je založená na čom? Keď si dáš tie tri značky vedľa seba tak je to celkom jasne odstupňované. Od materiálov cez technológie.

Seat je len “auto emocion”. Ma trocha odvážnejši dizajn. Na koncern teda.

Odpovědět  |   | 
T111  |  16. 07. 2020 15:51

Takový Karoq vypadá vedle svého dvojčete Atecy jako chudý příbuzný - asi jako Fabia Junior vedle Pola. Seat má vyšší výkony, lépe odladěné podvozky, prostě je vidět, že se koncern snaží, aby Seat prodával. U Škody vidím přesný opak, ta míří dačoidním směrem (teda kromě cen).

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 07. 2020 21:38

Seat je koncernová čtyřka. Škodovka šlape a vedle Porsche, Audi vydělává nejvíce z celého koncernu. Blábol si co chceš čecháčkovská, ale Škodovka válí. Sedni do Hujdy a odfrč.

Odpovědět  |   | 
T111  |  17. 07. 2020 10:34

Jo, dojná kráva Škoda je, to jo. Vydojit a utratit. Uvidíte, co teď přijde.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  18. 07. 2020 16:34

Nepřijde nic, Škodovka je úspěšná značka ... s tím nikdo nic neudělá, proč? dělá prostě dobrá auta.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 07. 2020 10:52

Souhlas - výsledky prodeje prokazují realitu. Škoda vyrábí to, co cílová skupina zákazníků přeje a prodává těmto zákzníkům za cenu, kterou jsou ochotni zaplatit.
Čekal jsem na zveřejněné ceny RS a zvýšení ceny je citelné. V minulé generaci RS šlo díky ceně o hodně prodávaný model. Mám obavy, že u nového modelu počty prodaných Octavií modelu RS budou poměrově o dost nižší. V případě fleetových zákazníků to je ale jedno, protože tato zákaznícká skupina RS stejně nekupovala, tedy až na páz výjimek.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  18. 07. 2020 16:37

Seat je nejméně úspěšná značka koncernu, která dělá nijak oslnivé vozy ... VW tu značku doslova dotuje, snad poprvé se dostal do černých čísel, jinak je to prodejní katastrofa. Škodovka má v hierarchii koncernu lepší místo než nějaký SEAT, tedy značka která vznikl jako kopie Fiatu pro Španělsko. Škodovka má 125 historii a je za ní vidět oslnivá historie. To Seat nikdy nabídnout nemůže. Cupra neCupra.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 07. 2020 11:10

O tom by se dlo dlouze diskutovat. Je to ale zbytečné, každý může mít díl své pravdy... Co je podstatné, řada modelů SEAT se stejně vyrábí mimo Španělsko, třeba i v Česku. Stejně tak, jako některé škodovky se vyrábí též mimo Česko.
Co se týká té "hierarchie", tak záleží na straně pohledu. Z hlediska výsledků produkovaného zisku je na tom lépe Škoda než SEAT. Škoda ale nemá "divizi" Cupra jako má SEAT. Cupra nabízí zajímavé modely, které Škoda nenabízí, a proto zákazník míří k té Cupře. Jenže takových zákazníků je poměrně málo, a proto je otázkou, jestli se taková "exkluzivní" divize automobilce SEAT vyplatí. Osobně si myslím, že ne. V rámci koncernu VW si lze dobře vybrat a nakoupit u AUDI. Přetáhnout "skalní" zákazníky MB nebo BMW považuji za skoro nemožné a je nesmysl, aby se o to pokoušela zrovna Škoda... Škoda je "konfekce", která zajímá většinu zákazníků a s tím souvisí i větší počty vyrobených a prodaných aut. Nic více a nic méně. Škoda vyrábí dobrá auta, ale žadný zázrak to není. Nevidím žádné rozdíly mezi Škodou, Fordem, Hyundai, KIA, Opel, Peugeot, Toyota, Honda, Nissan,... Škoda nikdy nebude MB nebo BMW, nemluvě o AUDI. O tom, že by v koncernu mohla Škoda nahradit exkluzivní AUDI, snad nikdo ani neuvažuje. Zejména to není možné, pokud bude Škoda existovat jko součást koncernu VW.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 12:33

Mirku musíš přidat led světla+25 a winter+15 a hned je 880t kč.Motorove bude asi lepší i když papír snese vše.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 07. 2020 20:14

A i když to připočteš, je snad cena vyšší, než zmíněných 900 000 Kč? Navíc jsi elegantně přehlédl, že Focus je kombik, ale Octavia v nejnižší výbavě, jako kombi, je 889 900 + 40 000 Kč, tedy 929 900 Kč, když už hledáš mouchy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 11:31

To bylo na Adamantium jako že lift O4 nejde prostorově srovnat s hatch focus tak proto kombi.Jinak tisícovka x 50 sem a tam nehraje u auta za 900 velkou roli.Stejně vyhrál skladový leon

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  16. 07. 2020 13:03

Kupodivu Superb... Větší a navrh 4x4. Je na konci životního cyklu, přes 1M za něj nikdo nedává.

Užitné vlastnosti nemá zlé ani ta i30N v liftbacku. Je menší. U té by mi ale asi víc chyběl automat než litry v kufru.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 07. 2020 09:56

"skoro závodní káru"

Prosim ta, toto je aj na Skoda fanbois trosku silna kava ;)

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  16. 07. 2020 11:18

Souhlasím, že to jsou šílené peníze. Ale ukaž na vůz této třídy s podobným výkonem za lepší peníze. Této třídy nemyslím hotchhatch typu I30N nebo Megane RS, myslím tichý rodinný cestovní vůz.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 07. 2020 11:21

Pro tebe platí to co pro Adamantium.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 07. 2020 12:37

Peugeot 308SW GT. rozmerovo na chlp rovnaká ako octávia. Podstatne lepšie jazdné vlastnosti a lepšia cenovka.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  18. 07. 2020 13:06

Jen automat a 1,6 205 koní.
Když ho prodávali i s manuálem, byla to naprosto ideální vezre 308

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 07. 2020 19:16

308SW vs Octavia Kombi:
- 456 vs 469cm
- 180 vs 183cm

Dokonca aj Lift je o 10cm dlhší.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 07. 2020 10:43

UPŘESNÍM.... :
308SW vs Octavia Kombi:
4585 mm vs 4689 mm
1863 mm vs 1829 mm

rozchod: 1551 (vzadu 1546) vs 1549 (vzadu 1540) (1535 a 1544 mm starý model) - zde je otázka, jestli jsou data nové OctAvie přesná)
rozvor: 2730 mm vs 2686 mm (2677 mm starý model)
převis karoserie vzadu: 992 mm vs 1091 mm (starý model - u nového bude převis ještě větší - větší zavazadlový prostor)
převis karoserie vpředu: 863 mm vs 890 mm (starý model - u nového bude asi o něco větší)

výška: 1472 mm vs 1465 mm
zavazadlový prostor: 610 litrů vs 640 litrů (610 litrů starý model)

Rozměry předmětných aut uvnitř si může vyhledt každý sám. Asi nejlepší je vyzkoušet si to osobně "na tělo", protože každý je jinak veliký jinak "hmotný". Pokud vzadu nebude sedět nikdo větší než 175 cm tak místa na nohy je dostatek v obou modelech předmětných značek a v případě "dlouhána" je to individální (někdo má dlouhé nohy a jiný velkou výšku sedu - velký trup). Dopředu se posadí v pohodě každý do obou modelů obou značek.
Je přece nesmysl probírat se milimetrovými rozdíly v interiéru. A milimetrové rozdíly v uspořádání podvozku pozná jen skutečný "mistr", který ale nekupuje škodovky (ani peugeoty). Pro normální uživatele je to úplně jedno a záleží jen na osobních požadavcích, subjektivních pocitech vkusu, co jim bude více líbit a co jim více "sedne" a co si koupí. Z hlediska "kvality" nevidím rozdíly mezi oběma modely. Proto platí - vyzkoušet porovnat a co se líbí, to si koupit. Chybu ve výběru mezi uvedenými modely nikdo neudělá. (Smozřejmě jsou lepší modely lepších značek za "lepší" cenu.... - za všechno se platí a za pořádné auto to platí dvojnásob).

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 07. 2020 11:34

Focus ST.
A jeste Seat Leon Cupra ST byl (jeste je) ze podobne penize, ale ma 300k a 4x4. Tiche rodinne auto, pohodlnejsi nez minula Octavia RS. Nova generace bude asi ale drazsi.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  16. 07. 2020 12:42

Ten Leon začíná na 960tis, ne 803tis. https://www.autohled.cz/a/cupra/leon-sportourer-s... ...

Když to někdo opravdu pojme jako rodinné auto, tak má u Seatu smolíka, protože nemá kombík. Focus s automatem pak 903tis a má pohon všech kol?

Octavia je naceně na normálně. Jde jen o to, jaký šálek kávy kdo rád.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 07. 2020 12:50

Seat prece ma kombi, vzdyt je v tom odkazu. Octavia benzin nema 4x4 a je slabsi.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 13:32

Seat je pořád stará cupra.Nová poskočí o 100tisíc.Záleží jestli kupec fakt potřebuje 4x4 a dsg to pak jasně cupra.Nakonec O4 v manuálu pojede stejně dobře bez těhle těžkých prvků jen bude mít problém na rozjezdu v trakci.Mám O3rs a do 70 prostě hrabe na suchu a za deště s ASR off i ve 140.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 15:24

Hej kámo, změň si nick ... Michal jsem já

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 11:34

:)) tak jsme tu 2

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 20:02

Tri

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  16. 07. 2020 14:04

Já vycházel z ceny uvedené zde: https://www.smucler.cz/seat/modelove-rady/leon-s... ... Leda by to za těch od 803t bylo v sazbě bez DPH, což tam ale uvedeno není

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  16. 07. 2020 12:06

Česká Dacia za cenu prémie.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  16. 07. 2020 12:19

Aku ma zadnu napravu ereso aspon taku ako golf ci zase vlecenu. To bude teda o zazitkoch....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2020 13:55

Mimoň?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  16. 07. 2020 12:49

TOYOTA Corolla hybrid začína od 20500 € - 24500€....... 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  16. 07. 2020 12:58

Hybrid na benzín, nenech se vysmát. Bude velké zlevňování nafty a to o více než 3 Kč na litr. Je to zásluha inženýrů Babiše a Havlíčka. Jedině diesel má v České republice do budoucna smysl. Já na něj vsadil už před 17 lety a dobře jsem udělal.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  16. 07. 2020 13:09

A já měl za 35 let kromě Avie vždy jen benzín a udělal jsem taky dobře.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  16. 07. 2020 15:34

ja mam bajk, na palive som usetril uz desiatky rokov, ale utahany som ako kon, tak ma nechajte vydychnut si.

Odpovědět  |   | 
TONDA PTÁKŮ Z HEŘMAŇÁKU  |  16. 07. 2020 14:45

Tohle je lepší volba....na svezení a zábavu.

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  16. 07. 2020 15:18

i30 je menší..

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  16. 07. 2020 15:21

To ale bude výrazně tvrdší svezení a nemá to automat.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 07. 2020 16:17

To, že nemá automat ho jen šlechtí.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  18. 07. 2020 16:40

Běž s hujahejem do p...e! To není auto, ale odpad.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 15:22

Cena šílená, radši bych pořídil roční BMW 330i nebo pokud se bavíme o dieselu 320d. Technika někde jinde, náhon na zadek, kvalita taky. A další plus je, že bych nevypadal jak blb, kdybych někde prohlásil, že jsem dal melounek za Octavku

Odpovědět  |   | 
Kašpare  |  16. 07. 2020 15:36

Jj, není nad to někde prohlásit, že jsi dal v bazaru melounka za baworáčka a tvářit se, jak jsi na to vyzrál.

Odpovědět  |   | 
T111  |  16. 07. 2020 15:53

typický "bychař" je to.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 07. 2020 18:42

Kašpar jsi tak akorát ty. Pokud se mnou nesouhlasíš a raději by sis za ty prachy pořídil Octávku tak napiš proč? Jinak tu jen meleš hovna

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 07. 2020 18:52

Pretože nové je nové. Odjakživa sa dá kúpiť za cenu nového auta niečo “lepšie” jazdené.
Jednoducho nie všetci chcú nakupovať v second hande “značkové” háby a tváriť sa dôležito.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 18:11

Ok, souhlasím. Tak by byl u BMW za nějakou skladovku příplatek 100 tis. Takže octa nebo báwo?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  17. 07. 2020 19:21

Rozdiel medzi skladovkou a ročným BMW iba 100tis? Tak to pridaj.

Odpovědět  |   | 
Kašpare  |  16. 07. 2020 20:50

- viz. Rembaz. Stejně tak, jako si nekoupíš prďany v sekáči, není důvod dávat milíka za bazar, nové je nové.
- konkrétně u bavoráku nikdy nevís, kdo to jak prasil
- kupuješ stejně drahý vůz s neúměrně dražším servisem a pojistkou

V zásadě jsou lidé jako ty velmi potřební, protože pomáhají prvomajitelům držet prodejní cenu na nějaké úrovni.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 18:16

Servis bude dražší, pojistka ne když ty auta stojí prakticky stejně. Nevím co myslíš prasením?Stejně to má nejlepší autom. osmikvalt. Poenta byla že za stejné prachy můžeš mít nové bmw a když ne nové tak skoro nové. Takže kašpar co tu mele hovna jsi TY
P.S.: sekáč se někdy fakt vyplatí - mám odtud třeba skvělé triko Nike za 50,- Kč

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  17. 07. 2020 19:17

No vidíš. Ja by som oblečenie po niekom inom nenosil.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  17. 07. 2020 19:19

Za rovnaké peniaze nové porovnateľné BMW nebudeš mat. To nemusím ani otvárať konfirator. Lebo je to nezmysel ale omiela sa to stále v každej diskusii.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  16. 07. 2020 18:02

Tak někomu je úplně jedno, co si o něm myslí jiní, někdo řeší názory druhých a tomu přizpůsobuje své nákupní chování..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 11:44

1,6mega se dá vypláznout za menšího golfa R a zvenku ho poznáš leda podle 4koncovek výfuku.Roční Bmw není nové auto a pokud bylo v palbě tak těžko bude levnější.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 07. 2020 16:53

zase chyba 2,0TSi 4x4 .. jedine co do vRS patri

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  16. 07. 2020 16:57

Jen tak pro srovnani cen, moje Ocravia RS 3 fl v zeleny rallye metalize nebo jak se to jmenuje, stala nova 869 300,-. Je to 2.0 TSI manual 180kw liftback.
Vybava: paket RS challenge, 19" kola, cernyp koncovky vyfuku, adaptivni podvozek, 10x airbag, ABS, adaptivni tempomat, automaticka dvouzonova klimatizace, autoradio s BT, MP3 a AUX, bezdratova nabijecka mobilnich telefonu, bezklickove odemykani a startovani, brzdovy asistent, dekor interieru, delena zadni sedadla (lze rychle sklopit packama z kufru), el. okna, EDS, el. sedacky (u ridice s pameti), el. sklopna zrcatka, handsfree, imobilizer, parkovaci kamera, navigace, virtual cockpit, kontrola tlaku v pneu, ostrikovace svetlometu, LED svetla, nastaveni barevneho podsviceni uvnitr, isofix + par veci co uz ani nepovazuju za vybavu, jako loketni operky vpredu a vzadu atd.
Kupoval jsem ji jako predvadecku 4 mesice zpatky s najezdem 4 507 km za cenu 670 000,-. Ted mam najeto 10000 km. Tak to jen pro zajimavost k porovnani vybavy a ceny.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 07. 2020 17:08

To mi nepríde divne. Odchádzajúca generácia má vždy výhodnejšiu cenu.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  16. 07. 2020 17:48

Samozrejme, proto jsem taky napsal kolik to stalo pri plny cene a v jaky vybave.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 19:24

Teď je otázkou, kolik by stála stejně vybavená čtyřka RS.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 07. 2020 19:57

Pokial je to viac ako 20% tak je to už príliš. Približne taký býva rozdiel medzi starou a novou generáciou.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  16. 07. 2020 20:11

Nevim co vsechno ma ctyrka, ale neni ta cena 889 900,- za RS v "zakladu"? Uz to je vic a ma 18" kola, takze 19" za priplatek (ne ze by byly nutny). Uvidime co bude v "zakladni" RS vybave, jsem na to zvedavej.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 22:59

Ano, je to základ, ale když dorovnáš výbavu, budeš dost přes devětset tisíc.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  17. 07. 2020 06:32

Taky si myslim

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2020 11:51

JankuK ale ty jsi měl predvadecku a myslím že kolem 150-200dolů z těch 900 jsi psal.Jsou prostě lidi co chcou nové a proprdet sedačky sami.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  17. 07. 2020 17:58

Tak melo to najezd 4507 km kdyz jsem to kupoval se slevou 200 tisic (jako ojety to rozhodne neberu, kdyz bylo sotva zajety) a liftback s manualem se v ty dobe uz ani nevyrabel a kombik s automatem jsem nechtel. Ale je pravda ze plnejch 870 tisic bych za ni nikdy nedal, podle me tu cenu nema. Uved jsem plnou cenu kterou za to chteli kdyz to vyjelo z tovarny, aby se pripadne mohlo porovnat se ctyrkou. Pochybuju ze ctyrka bude mit takovou vybavu za tech 890 tisic co za ni chtej v "zakladu" a jsem zvedavej na cenovej rozdil. Sice jsem na ni chtel puvodne cekat, ale moje predchozi auto uz dyl drzet nechtelo, ja nemoh cekat pomalu rok nez vyjde ctyrka a nakonec jsem rad. Osobne mi neprijde, ze se ctyrka nejak posunula dal. Libi se mi vzhledove, ale nemuzu rict ze vic nebo min nez trojka facelift.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 07. 2020 21:37

Skvělé a úžasně vypadající auto, které vám bude dělat radost.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 07. 2020 12:31

hej hej spraví radosť dokonca dva krát,. Keď kúpiš, a potom keď sa toho zbavíš.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 07. 2020 22:56

fakt jsem se na další generaci těšil, ale tohle je nejošklivější octavia všech dob...
- hnusný předek s gumovým lemem kolem masky s "předkusem"
- světlomety, které oslňují a automatika nefunguje, jet před tímto vehiklem je fakt za trest
- trčící tablet, navíc "user unfriendly"
- ani to tlačítko s červeným varovným trojúhelníkem neumí dát na střed, Škoda to 30 let vždy uměla vystředit, je to teď jak nějaký levný Francouz

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 23:00

I levná francouzská auta mají tlačítko uprostřed...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 07. 2020 23:12

možná jsem nějaký francouzský levný vůz opomněl:))
Twingo, Clio, Peugeot 108, 3008, Citroën C3, to mají vždy mimo, nebo společně se zámkem, jako nová octavia. Působí to levně, nekvalitně.
Ale uznávám, že obchoďák, který octavii fasuje, tohle neřeší.
Máte pravdu, dokonce levná nákupní taška C1 to má uprostřed :))

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 07. 2020 23:57

KLÍDEK, oni dobře vědí jak a proč to takhle navrhli, to auto vypadá velmi dobře. Interiér je jedním slovem úžasný. Pokrok nezastavíš, smiř se s tím, nebo si kup ojetého Forda z roku 2003.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 07. 2020 00:17

Ralfiku, díky za pokus o diskuzi a nasměrování do roku 2003
vím, že "oni" vědí, proč to takto navrhli, rozkazy přišly od kluků německých a kontrolingových :))
mám pár kamarádů ve vývoji, kteří na dovolené u piva mluvili :)) šetřit a šetřit


Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 07. 2020 07:33

S těmi světlomety souhlasím. Čočka blíže k masce na straně řidiče oslňuje a to i za dne bílého. Je to jediný vůz co má tuto vlastnost.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 07. 2020 16:51

Ale to myslíš O3 před fl ta měla poslední xenon.O3 po fl i O4 mají led a to tě oslní tak na dálkové.Ze škodovek dobře oslňuje i fabia 1 či 2.Celkem podle toho jak se němcům líbí O4 víc než Golf8 bude na silnicích hoodně Rs..

Odpovědět  |   | 
lol  |  20. 07. 2020 18:52

Ten výfuk lol. Design lvl 3000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 24 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry