Ten výfuk lol. Design lvl 3000 :-D
fakt jsem se na další generaci těšil, ale tohle je nejošklivější octavia všech dob...- hnusný předek s gumovým lemem kolem masky s "předkusem"- světlomety, které oslňují a automatika nefunguje, jet před tímto vehiklem je fakt za trest- trčící tablet, navíc "user unfriendly"- ani to tlačítko s červeným varovným trojúhelníkem neumí dát na střed, Škoda to 30 let vždy uměla vystředit, je to teď jak nějaký levný Francouz
S těmi světlomety souhlasím. Čočka blíže k masce na straně řidiče oslňuje a to i za dne bílého. Je to jediný vůz co má tuto vlastnost.
Ale to myslíš O3 před fl ta měla poslední xenon.O3 po fl i O4 mají led a to tě oslní tak na dálkové.Ze škodovek dobře oslňuje i fabia 1 či 2.Celkem podle toho jak se němcům líbí O4 víc než Golf8 bude na silnicích hoodně Rs..
KLÍDEK, oni dobře vědí jak a proč to takhle navrhli, to auto vypadá velmi dobře. Interiér je jedním slovem úžasný. Pokrok nezastavíš, smiř se s tím, nebo si kup ojetého Forda z roku 2003.
Ralfiku, díky za pokus o diskuzi a nasměrování do roku 2003vím, že "oni" vědí, proč to takto navrhli, rozkazy přišly od kluků německých a kontrolingových :)) mám pár kamarádů ve vývoji, kteří na dovolené u piva mluvili :)) šetřit a šetřit
I levná francouzská auta mají tlačítko uprostřed...
možná jsem nějaký francouzský levný vůz opomněl:))Twingo, Clio, Peugeot 108, 3008, Citroën C3, to mají vždy mimo, nebo společně se zámkem, jako nová octavia. Působí to levně, nekvalitně.Ale uznávám, že obchoďák, který octavii fasuje, tohle neřeší.Máte pravdu, dokonce levná nákupní taška C1 to má uprostřed :))
Skvělé a úžasně vypadající auto, které vám bude dělat radost.
hej hej spraví radosť dokonca dva krát,. Keď kúpiš, a potom keď sa toho zbavíš.
Jen tak pro srovnani cen, moje Ocravia RS 3 fl v zeleny rallye metalize nebo jak se to jmenuje, stala nova 869 300,-. Je to 2.0 TSI manual 180kw liftback.Vybava: paket RS challenge, 19" kola, cernyp koncovky vyfuku, adaptivni podvozek, 10x airbag, ABS, adaptivni tempomat, automaticka dvouzonova klimatizace, autoradio s BT, MP3 a AUX, bezdratova nabijecka mobilnich telefonu, bezklickove odemykani a startovani, brzdovy asistent, dekor interieru, delena zadni sedadla (lze rychle sklopit packama z kufru), el. okna, EDS, el. sedacky (u ridice s pameti), el. sklopna zrcatka, handsfree, imobilizer, parkovaci kamera, navigace, virtual cockpit, kontrola tlaku v pneu, ostrikovace svetlometu, LED svetla, nastaveni barevneho podsviceni uvnitr, isofix + par veci co uz ani nepovazuju za vybavu, jako loketni operky vpredu a vzadu atd.Kupoval jsem ji jako predvadecku 4 mesice zpatky s najezdem 4 507 km za cenu 670 000,-. Ted mam najeto 10000 km. Tak to jen pro zajimavost k porovnani vybavy a ceny.
JankuK ale ty jsi měl predvadecku a myslím že kolem 150-200dolů z těch 900 jsi psal.Jsou prostě lidi co chcou nové a proprdet sedačky sami.
Tak melo to najezd 4507 km kdyz jsem to kupoval se slevou 200 tisic (jako ojety to rozhodne neberu, kdyz bylo sotva zajety) a liftback s manualem se v ty dobe uz ani nevyrabel a kombik s automatem jsem nechtel. Ale je pravda ze plnejch 870 tisic bych za ni nikdy nedal, podle me tu cenu nema. Uved jsem plnou cenu kterou za to chteli kdyz to vyjelo z tovarny, aby se pripadne mohlo porovnat se ctyrkou. Pochybuju ze ctyrka bude mit takovou vybavu za tech 890 tisic co za ni chtej v "zakladu" a jsem zvedavej na cenovej rozdil. Sice jsem na ni chtel puvodne cekat, ale moje predchozi auto uz dyl drzet nechtelo, ja nemoh cekat pomalu rok nez vyjde ctyrka a nakonec jsem rad. Osobne mi neprijde, ze se ctyrka nejak posunula dal. Libi se mi vzhledove, ale nemuzu rict ze vic nebo min nez trojka facelift.
To mi nepríde divne. Odchádzajúca generácia má vždy výhodnejšiu cenu.
Samozrejme, proto jsem taky napsal kolik to stalo pri plny cene a v jaky vybave.
Teď je otázkou, kolik by stála stejně vybavená čtyřka RS.
Nevim co vsechno ma ctyrka, ale neni ta cena 889 900,- za RS v "zakladu"? Uz to je vic a ma 18" kola, takze 19" za priplatek (ne ze by byly nutny). Uvidime co bude v "zakladni" RS vybave, jsem na to zvedavej.
Ano, je to základ, ale když dorovnáš výbavu, budeš dost přes devětset tisíc.
Taky si myslim
Pokial je to viac ako 20% tak je to už príliš. Približne taký býva rozdiel medzi starou a novou generáciou.
zase chyba 2,0TSi 4x4 .. jedine co do vRS patri
Cena šílená, radši bych pořídil roční BMW 330i nebo pokud se bavíme o dieselu 320d. Technika někde jinde, náhon na zadek, kvalita taky. A další plus je, že bych nevypadal jak blb, kdybych někde prohlásil, že jsem dal melounek za Octavku:-DB-]
1,6mega se dá vypláznout za menšího golfa R a zvenku ho poznáš leda podle 4koncovek výfuku.Roční Bmw není nové auto a pokud bylo v palbě tak těžko bude levnější.
Tak někomu je úplně jedno, co si o něm myslí jiní, někdo řeší názory druhých a tomu přizpůsobuje své nákupní chování..
Jj, není nad to někde prohlásit, že jsi dal v bazaru melounka za baworáčka a tvářit se, jak jsi na to vyzrál. :-D
Kašpar jsi tak akorát ty. Pokud se mnou nesouhlasíš a raději by sis za ty prachy pořídil Octávku tak napiš proč? Jinak tu jen meleš hovnaB-]
- viz. Rembaz. Stejně tak, jako si nekoupíš prďany v sekáči, není důvod dávat milíka za bazar, nové je nové.- konkrétně u bavoráku nikdy nevís, kdo to jak prasil- kupuješ stejně drahý vůz s neúměrně dražším servisem a pojistkouV zásadě jsou lidé jako ty velmi potřební, protože pomáhají prvomajitelům držet prodejní cenu na nějaké úrovni.
Servis bude dražší, pojistka ne když ty auta stojí prakticky stejně. Nevím co myslíš prasením?Stejně to má nejlepší autom. osmikvalt. Poenta byla že za stejné prachy můžeš mít nové bmw a když ne nové tak skoro nové. Takže kašpar co tu mele hovna jsi TYB-]P.S.: sekáč se někdy fakt vyplatí - mám odtud třeba skvělé triko Nike za 50,- KčB-]
Za rovnaké peniaze nové porovnateľné BMW nebudeš mat. To nemusím ani otvárať konfirator. Lebo je to nezmysel ale omiela sa to stále v každej diskusii.
No vidíš. Ja by som oblečenie po niekom inom nenosil.
Pretože nové je nové. Odjakživa sa dá kúpiť za cenu nového auta niečo “lepšie” jazdené.Jednoducho nie všetci chcú nakupovať v second hande “značkové” háby a tváriť sa dôležito.
Ok, souhlasím. Tak by byl u BMW za nějakou skladovku příplatek 100 tis. Takže octa nebo báwo?B-]
Rozdiel medzi skladovkou a ročným BMW iba 100tis? Tak to pridaj.
typický "bychař" je to.
Tohle je lepší volba....na svezení a zábavu. B-] https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...
Běž s hujahejem do p...e! To není auto, ale odpad.
To ale bude výrazně tvrdší svezení a nemá to automat.
To, že nemá automat ho jen šlechtí.
i30 je menší..
TOYOTA Corolla hybrid začína od 20500 € - 24500€....... 👍👍👍
Hybrid na benzín, nenech se vysmát. Bude velké zlevňování nafty a to o více než 3 Kč na litr. Je to zásluha inženýrů Babiše a Havlíčka. Jedině diesel má v České republice do budoucna smysl. Já na něj vsadil už před 17 lety a dobře jsem udělal.
A já měl za 35 let kromě Avie vždy jen benzín a udělal jsem taky dobře.
ja mam bajk, na palive som usetril uz desiatky rokov, ale utahany som ako kon, tak ma nechajte vydychnut si.
Aku ma zadnu napravu ereso aspon taku ako golf ci zase vlecenu. To bude teda o zazitkoch....
Mimoň?
Česká Dacia za cenu prémie.
Základ za 900? Tak ten byl dobrej :-D Já věděl, že bude tento rok se Škodou sranda.
Souhlasím, že to jsou šílené peníze. Ale ukaž na vůz této třídy s podobným výkonem za lepší peníze. Této třídy nemyslím hotchhatch typu I30N nebo Megane RS, myslím tichý rodinný cestovní vůz.
Focus ST. A jeste Seat Leon Cupra ST byl (jeste je) ze podobne penize, ale ma 300k a 4x4. Tiche rodinne auto, pohodlnejsi nez minula Octavia RS. Nova generace bude asi ale drazsi.
Ten Leon začíná na 960tis, ne 803tis. https://www.autohled.cz/a/cupra/leon-sportourer-s... ... Když to někdo opravdu pojme jako rodinné auto, tak má u Seatu smolíka, protože nemá kombík. Focus s automatem pak 903tis a má pohon všech kol?Octavia je naceně na normálně. Jde jen o to, jaký šálek kávy kdo rád.
Já vycházel z ceny uvedené zde: https://www.smucler.cz/seat/modelove-rady/leon-s... ... Leda by to za těch od 803t bylo v sazbě bez DPH, což tam ale uvedeno není
Seat prece ma kombi, vzdyt je v tom odkazu. Octavia benzin nema 4x4 a je slabsi.
Seat je pořád stará cupra.Nová poskočí o 100tisíc.Záleží jestli kupec fakt potřebuje 4x4 a dsg to pak jasně cupra.Nakonec O4 v manuálu pojede stejně dobře bez těhle těžkých prvků jen bude mít problém na rozjezdu v trakci.Mám O3rs a do 70 prostě hrabe na suchu a za deště s ASR off i ve 140.
Hej kámo, změň si nick ... Michal jsem jáB-]
:)) tak jsme tu 2
Tri ;-)
Pro tebe platí to co pro Adamantium.
Peugeot 308SW GT. rozmerovo na chlp rovnaká ako octávia. Podstatne lepšie jazdné vlastnosti a lepšia cenovka.
308SW vs Octavia Kombi: - 456 vs 469cm- 180 vs 183cmDokonca aj Lift je o 10cm dlhší.
UPŘESNÍM.... :308SW vs Octavia Kombi:4585 mm vs 4689 mm1863 mm vs 1829 mmrozchod: 1551 (vzadu 1546) vs 1549 (vzadu 1540) (1535 a 1544 mm starý model) - zde je otázka, jestli jsou data nové OctAvie přesná)rozvor: 2730 mm vs 2686 mm (2677 mm starý model)převis karoserie vzadu: 992 mm vs 1091 mm (starý model - u nového bude převis ještě větší - větší zavazadlový prostor)převis karoserie vpředu: 863 mm vs 890 mm (starý model - u nového bude asi o něco větší)výška: 1472 mm vs 1465 mmzavazadlový prostor: 610 litrů vs 640 litrů (610 litrů starý model)Rozměry předmětných aut uvnitř si může vyhledt každý sám. Asi nejlepší je vyzkoušet si to osobně "na tělo", protože každý je jinak veliký jinak "hmotný". Pokud vzadu nebude sedět nikdo větší než 175 cm tak místa na nohy je dostatek v obou modelech předmětných značek a v případě "dlouhána" je to individální (někdo má dlouhé nohy a jiný velkou výšku sedu - velký trup). Dopředu se posadí v pohodě každý do obou modelů obou značek.Je přece nesmysl probírat se milimetrovými rozdíly v interiéru. A milimetrové rozdíly v uspořádání podvozku pozná jen skutečný "mistr", který ale nekupuje škodovky (ani peugeoty). Pro normální uživatele je to úplně jedno a záleží jen na osobních požadavcích, subjektivních pocitech vkusu, co jim bude více líbit a co jim více "sedne" a co si koupí. Z hlediska "kvality" nevidím rozdíly mezi oběma modely. Proto platí - vyzkoušet porovnat a co se líbí, to si koupit. Chybu ve výběru mezi uvedenými modely nikdo neudělá. (Smozřejmě jsou lepší modely lepších značek za "lepší" cenu.... - za všechno se platí a za pořádné auto to platí dvojnásob).
Jen automat a 1,6 205 koní. Když ho prodávali i s manuálem, byla to naprosto ideální vezre 308
Kdo by si nechtěl koupit tuhle skoro závodní káru v základu s výkonem skoro jako konkurence. Jesli Ty nejsi nějakej ten potížista.
"skoro závodní káru"Prosim ta, toto je aj na Skoda fanbois trosku silna kava ;)
Nejsem rozhodně fanoušek Škodovky, ale jen dotaz: kde dostanu za 900k auto, které bude mít dvoulitr, alespoň 180kW a prostorově (sedadla i zavazadlový prostor) na tom bude stejně nebo lépe než Oktávka?
Kupodivu Superb... Větší a navrh 4x4. Je na konci životního cyklu, přes 1M za něj nikdo nedává.Užitné vlastnosti nemá zlé ani ta i30N v liftbacku. Je menší. U té by mi ale asi víc chyběl automat než litry v kufru.
Snadná odpověď, Ford Focus ST kombi 2,3 EB, 206 kW, 843 900 Kč. Řekl bych, že Focus ST bude i lepší volba.
Mirku musíš přidat led světla+25 a winter+15 a hned je 880t kč.Motorove bude asi lepší i když papír snese vše.
A i když to připočteš, je snad cena vyšší, než zmíněných 900 000 Kč? Navíc jsi elegantně přehlédl, že Focus je kombik, ale Octavia v nejnižší výbavě, jako kombi, je 889 900 + 40 000 Kč, tedy 929 900 Kč, když už hledáš mouchy.
To bylo na Adamantium jako že lift O4 nejde prostorově srovnat s hatch focus tak proto kombi.Jinak tisícovka x 50 sem a tam nehraje u auta za 900 velkou roli.Stejně vyhrál skladový leon
Nebo Seat Leon ST Cupra, 221 kW, od 803.000,- Kč. Focus i Leon budou oba lepší volba než O RS.
Nie je náhodou Seat v koncernovej hierarchii nižšie?
No to rozhodně není. Seat je koncernový Mazánek. Škoda je koncernová Dacia.
Seat je nejméně úspěšná značka koncernu, která dělá nijak oslnivé vozy ... VW tu značku doslova dotuje, snad poprvé se dostal do černých čísel, jinak je to prodejní katastrofa. Škodovka má v hierarchii koncernu lepší místo než nějaký SEAT, tedy značka která vznikl jako kopie Fiatu pro Španělsko. Škodovka má 125 historii a je za ní vidět oslnivá historie. To Seat nikdy nabídnout nemůže. Cupra neCupra.
O tom by se dlo dlouze diskutovat. Je to ale zbytečné, každý může mít díl své pravdy... Co je podstatné, řada modelů SEAT se stejně vyrábí mimo Španělsko, třeba i v Česku. Stejně tak, jako některé škodovky se vyrábí též mimo Česko.Co se týká té "hierarchie", tak záleží na straně pohledu. Z hlediska výsledků produkovaného zisku je na tom lépe Škoda než SEAT. Škoda ale nemá "divizi" Cupra jako má SEAT. Cupra nabízí zajímavé modely, které Škoda nenabízí, a proto zákazník míří k té Cupře. Jenže takových zákazníků je poměrně málo, a proto je otázkou, jestli se taková "exkluzivní" divize automobilce SEAT vyplatí. Osobně si myslím, že ne. V rámci koncernu VW si lze dobře vybrat a nakoupit u AUDI. Přetáhnout "skalní" zákazníky MB nebo BMW považuji za skoro nemožné a je nesmysl, aby se o to pokoušela zrovna Škoda... Škoda je "konfekce", která zajímá většinu zákazníků a s tím souvisí i větší počty vyrobených a prodaných aut. Nic více a nic méně. Škoda vyrábí dobrá auta, ale žadný zázrak to není. Nevidím žádné rozdíly mezi Škodou, Fordem, Hyundai, KIA, Opel, Peugeot, Toyota, Honda, Nissan,... Škoda nikdy nebude MB nebo BMW, nemluvě o AUDI. O tom, že by v koncernu mohla Škoda nahradit exkluzivní AUDI, snad nikdo ani neuvažuje. Zejména to není možné, pokud bude Škoda existovat jko součást koncernu VW.
Ta teória je založená na čom? Keď si dáš tie tri značky vedľa seba tak je to celkom jasne odstupňované. Od materiálov cez technológie.Seat je len “auto emocion”. Ma trocha odvážnejši dizajn. Na koncern teda.
Takový Karoq vypadá vedle svého dvojčete Atecy jako chudý příbuzný - asi jako Fabia Junior vedle Pola. Seat má vyšší výkony, lépe odladěné podvozky, prostě je vidět, že se koncern snaží, aby Seat prodával. U Škody vidím přesný opak, ta míří dačoidním směrem (teda kromě cen).
Seat je koncernová čtyřka. Škodovka šlape a vedle Porsche, Audi vydělává nejvíce z celého koncernu. Blábol si co chceš čecháčkovská, ale Škodovka válí. Sedni do Hujdy a odfrč.
Jo, dojná kráva Škoda je, to jo. Vydojit a utratit. Uvidíte, co teď přijde.
Nepřijde nic, Škodovka je úspěšná značka ... s tím nikdo nic neudělá, proč? dělá prostě dobrá auta.
Souhlas - výsledky prodeje prokazují realitu. Škoda vyrábí to, co cílová skupina zákazníků přeje a prodává těmto zákzníkům za cenu, kterou jsou ochotni zaplatit.Čekal jsem na zveřejněné ceny RS a zvýšení ceny je citelné. V minulé generaci RS šlo díky ceně o hodně prodávaný model. Mám obavy, že u nového modelu počty prodaných Octavií modelu RS budou poměrově o dost nižší. V případě fleetových zákazníků to je ale jedno, protože tato zákaznícká skupina RS stejně nekupovala, tedy až na páz výjimek.
Luki tak starý leon od 900 s dsg v základu a nový prej 39tisíc eur takže milión.Leda ten focus s cenou něco pod 900 a podobnou výbavou.
Jakou mají ty jednotlivé verze pohotovostní hmotnost? Resp. o kolik je je hybrid těžší než benzín a nafta?
Dobrý den,zatím nevíme. Oficiální technická data zatím nejsou na pressu a nedohledal jsem ani v konfigurátoru. Jenom akumulátor ale váží přes 130 kg, stejně jako u Superbu iV.Hezký den,Honza
Takže ten hybrid bude ve výsledku o cca 200 kg těžší než benzín se stejným výkonem.Díky Honzo.
Ak postavis hybrid tak, ze do bezneho auta akurat pridas baterie a prislusenstvo, tak ano :)
A jak ho chceš postavit jinak? Spalovací motor to mít musí, převodovku taky. Ošidíš to na pevnosti? Prostě hybrid bude vždy auto plus motor a baterky
VW je nejlepší firma na světě, ing. Babiš se od nich učí dobře.https://www.info.cz/zpravodajstvi/svet/nejzad... ...
Falešná zlá slůvka!
Ušmudlaná 1,4 s tunou baterek nestojí stejně jako 2.0 TSI, ta je o 50000,- levnější. Pouze pokud jí člověk ubre půl zábavy a nasadí tam DSG, tak se ceny vyrovnají.
Dobry den
Nekdo jako ja si rad radi na volante.. jako v Bugatti. I,4 v malem sportaku se holt musi uz v tovarne poradne nadopovat… anebo podporit hybridizaci. At si kazdy pilot vybere dle libosti
Ty a tvá směšná fabia a dovoluješ si to přirovnat k Bugatti? Nech se vyšetřit na hlavu, tohle bude vážné.A to ještě o tom tvém škrpálu mluvíš jako o sporťáku?:-D:-D:-D:-D
Dvouspojka je dvouspojka broucku…tohle patri do sportaku(a s cerstve vymenenym VAG mineralnim olejem). To je razenicko...;-) proste legalni R2 ! Tak se nezlob ze jsem ztotoznil neobycejny Rally Sport se sportakem.
Dvojspojka je i ve Fabii 1,0 TSI. To je taky sporťák? A co třeba výkonná BMW s převodovkou ZF, to naopak je co? Ty nemáš žádný R2, ta máš normálního jezevčíka, fabii 2 s jedna čtyřkou a nastříkanou na "závodní barvy ". Svez se i v "obyčejné " i30N s manuálem a budeš se stydět ten "tvůj " zavoďák vyndat ze stodoly. Je pěkný, ze z toho máš radost, ze ti vyhovuje, ale nedělej ze sebe s prominutím deb*ila a nepřirovnávej to ke sporťáku a už vůbec ne k Bugatti.
Mam hlavne dvouspojkovy turbo/supercharger.. sleeper bez polepu..seriovy, maximalni vybavka, vecne cisty a nadstandardne servisovany v temer zanovnim stavu. Libovka, nemenil bych.B-]
Jo, jo, na internetu mám taky Peugeota RCZ....
No comment.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.