Nová Škoda Octavia RS má české ceny! Hybrid stojí stejně jako nejsilnější 2.0 TSI

Novou Škodu Octavia můžete ode dneška objednávat také ve sportovní verzi RS. České zastoupení značky vydalo najednou ceny všech verzí, včetně jediné čtyřkolky.

Octavia RS čtvrté generace se novinářům poprvé oficiálně ukázala teprve nedávno, my jsme si ji však v předpremiéře mohli prohlédnout už před ženevským autosalonem, na který nakonec nedošlo. Zatímco v případě běžných verzí modelů Škoda se zveřejněním cen příliš dlouho nečekala, v případě sportovního derivátu jsme museli čekat až do dnešního dne. Zato na nás ale automobilka „vysypala“ ceny všech verzí, které budou dostupné.

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nejlevnější Škoda Octavia RS má pod kapotou motor 2.0 TSI kombinovaný s manuální šestistupňovou převodovkou. Benzinový motor se u verze RS vždy nabízel jen s předním pohonem a nic se na tom nezměnilo ani v případě novinky. Za 889.900 Kč dostanete liftback na černých 18palcových kolech Comet, devatenáctky jsou za příplatek 8000 Kč, (stříbrné Altair). Bez příplatku jsou laky karoserie Steel (šedý) a metalízy Moon (bílá), Race (modrá), Brilliant (stříbrná), Magic (černá) a Quartz (šedá). Za černou metalízu Crystal a červenou Velvet (na snímcích) se připlácí rozumných 6300 Kč.

Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

Ve standardu dostanete například sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, digitální radiopříjem, hlasové ovládání, sportovní přední sedadla s vyhříváním, Matrix LED světlomety, TOP LED zadní svítilny, parkovací senzory vpředu a vzadu, virtuální pedál pro bezdotykové otevírání víka kufru, sportovní kryty pedálů, vyhřívané čelní sklo a trysky ostřikovačů, bezdrátový Smartlink, ambientní LED osvětlení, virtuální kokpit či infotainment s 10palcovým dotykovým displejem.

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

To rozhodně není málo, pořád je ale za co připlácet. Třeba adaptivní podvozek DCC vyjde na 25.000 Kč, sportovní přední sedadla čalouněná Alcantarou stojí 48.000 Kč, za elektrické nastavení sedadel dáte 26.000 Kč, třízónová klimatizace je za příplatek 6000 Kč a nezávislé topení s dálkovým ovládáním vychází na 29.900 Kč. Připlatit si musíte i za dojezdovou rezervu, a sice 3000 Kč. Ta však není dostupná u plug-in hybridní verze iV z důvodu zástavby akumulátoru.

Škoda Octavia RS kupé, shooting brake, nebo pick-up? Nové fotky ukazují vše

Škoda Octavia RS kupé, shooting brake, nebo pick-up? Nové fotky ukazují vše

Nová Octavia RS je dostupná v celkem pěti kombinacích motorů, převodovek a pohonů. Čtyřválec 2.0 TSI/180 kW je vedle manuálu dostupný také s automatem DSG (939.900 Kč), dále můžete sáhnout po nafťáku 2.0 TDI Evo/147 kW s DSG (899.900 Kč) či s DSG a pohonem všech kol (954.900 Kč), a nechybí ani novinka v podobě plug-in hybridního provedení iV, kombinujícího motor 1.4 TSI s elektromotorem (systémový výkon činí 180 kW). Plug-in hybrid stojí nejméně 939.900 Kč, tedy naprosto stejně jako turbobenzin 2.0 TSI s automatem. Všechny zmíněné verze koupíte jak v provedení liftback, tak kombi. Za praktičtější karoserii se připlácí 40.000 Kč.

Škoda Octavia RS 2020 v ČR: Ceny všech dostupných verzí
Motor Cena
2.0 TSI/180 kW 6M 889.900 Kč
2.0 TSI/180 kW DSG 939.900 Kč
2.0 TDI/147 kW DSG 889.900 Kč
2.0 TDI/147 kW DSG 4x4 954.900 Kč
1.4 TSI PHEV iV/180 kW DSG 939.900 Kč
*za kombi se připlácí 40.000 Kč

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 62 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků