147kW se mi zda na 2.0TFSI trochu malo. Vim, ze golf ma taky a bla bla bla...ale mohli z toho u skodovky vymacknout aspon 180kW. Kdyz RS, tak RS, NE?
jj kdyz RS tak RSz toho by mohli vymacknout 250PS, pak bych zmenil nazor
Věichni tu melete o malém výkonu. Zajímalo by mne čím jezdíte sami. Zcela jistě ale něčím, co by mi mohlo vidět jedině zadek auta. A zajímala by mne reakce poté, co bych vás svezl. Hrůza, co jsou lidi schopni napsat. A nějakej ňouma, co si myslí, že Škodovka kopíruje Audi mně fakt rozesmál. Zřejmě nepostřehl, že Škodovka je už snad tisíc let součástí jistého koncernu. Otevřte si raději nové téma diskuze s názvem Laici a závistivci krafou do všeho...
Myslím že škodkám už nepomůže ani lepší motory,jsou a budou to velké ,neforemné krabice na malém podvozku.
To ma byt off road ja myslel ze sportovni verze aut maj bejt nizky.......
No nevim,ale s motorem 2.0 TFSI tu byla prvni AUDI....takze zase koupiruji Nemecke automobilky. Nic originálního!
Na 2litrovym turbu 200 koni,to je vazne usmevnej vykon.To dokaze kdejakej "pitomec" vytahnout z atmosferickyho motoru a ten primej vstrik melo Mitsubishi uz pred 8 lety.A nejaky RS?Vzdyt je Skodovka ve WRC uplne trapna,neustale jen velkohuby kecy a vykony za ktery by se stydel i Hyundai.Na co si furt ve Skodovce hrajou?
It's realy GOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! After tuning it will be better!!!!!
cauky,nevite nekdo nahodou, co je to na tem narazniku? zadnim, dole po obou stranach, takovy pruh koncovejch svetel, odrazek, mlhovek? dikykuba kubisz(at)volny.cz
Na nárazníku sú priehlbinky, v ktorých je nalepená červená reflexná fólia, alebo podobný materiál.
Toto nemecky auto pro cesky trh staci a cena k vykonu se zda primerena. Slysel jsem ze upravy od externi tuning spolecnosti pujdou primo z vyroby, je to tak?
Rekl bych, ze se jedna o klasické logo RS a ne VRS.Co je to za blbost označovat grafický logo písmenkem?!Domácí spotřebiče s logem Tardo nebo logo německé automobilky vXv... PS: Někde už jsem to četl, asi u recenze na Fabii RS. Už tenkrát to někdo recenzentovi vytknul.
Co takhle srovnavacku s 2.0 TDI. Kdyz uz chteji ropomilove srovnani ropaka s benzinem, tak proc ne preplnovany dvoulitrovy motory. To by bylo spravedlivy a hned by se ukazalo to, ze jediny v cem je ropak lepsi, je spotreba. Jinak ve vsem ostatnim to pro*ere na cely care. Benzinu zdar. Karel
Tak tak! Ale im sa viacej hodí porovnávanie s atmosférickým benzínom. Navyše ropáci si už nechcú pripustiť, že ten ohromný točivý moment majú len v úzkom spektre otáčok a že po sprevodovaní je ten točák na kolesách už úplne iný a náskok TDI je minimálny (oproti podobne výkonnému benzínu).
Nejvic se mi libi ty jalovy kecy o tom, jak to ropak natre benzinu kdyz se proti uslintany 1,6 MPI postavi preplnovana 1,9 TDI.Uz davno jsem rikal aby se srovnavalo srovnatelny. Proti sobe by mohla nastoupit 1,9 SDI a 1,8 benzin a hned by se potvrdila stara znama pravda, ze ropas je lepsi jen v te spotrebe.Benzinu zdarKarel
Hodne se tu vychvaluje motor, jak tak sleduju, ale mohlo to byt nastavene snad jeste na vetsi vykon ne? Mam Lanciu Kappu z 1996 s motorem 2,0l 16V Turbo a ta ma 151 kW, prece jen je to skoro 10 let stare a tak doba snad pokrocila...Snad to aspon bude zrat min jak ta Lancia:)))Pac s tim se normalne jezdit skoro neda...Dave
Motor je super, celkovej vzhled na nejsportovnejsi Skodovku zas tolik ne...predek sice neni extra krasnej,spis konzervativni,ale vcelku to jde...ale co me vazne vadi je to plastovy lemovani na zadku? Co to ma bejt? Tohle se dava na auto za 800 000Kc ne-li vic??.....ja myslel ze od cernejch plastu uz se upustilo i u levnejch aut (krome ruznejch allroudu a tak,tam to ma svy opoctatneni)...ale dat na sportovni auto do zadu ty cerny plasty je..ehm prasecinka
nevim jaký černý plastoty máš na mysli,ale podle mě si si to spletl s černou maskovací páskou na špionážních fotografiích ne??
Píšete zde připomínky k vnějšímu vzhledu a výkonu, ale co ostatní? ..... Zkušenosti s ORS po 140tis. km: za poslední půrok asi 10x v servisu (z toho 2x odtahovkou!). Po projetí menšího výtluku rána - zvednu kapotu - motor na jedné straně 20cm dole - přetržený šrouby silentbloku - odtah, po měsíci na dálnici prokluz spojky - nešlo zastavit, musel jsem někam dojet, po 50km se s tím nedalo jet - odtah. A před tím a mezi tím: tyčky a uložení stabilizátorů, ložiska tlumičů-teď celý tlumiče, 2x zhaslej Xenon, přepínač světel, výměna kabelů a další... Myslím, že na takový výkon a přitvrzení nejsou ostatní seriové díly připraveny. Tvrdý podvozek na nerovnostech je též nekompromisní k plastům uvnitř - praskání, vrzání, 4. sada gum-léto během 100.000km. Asi za ty prachy koupit něco jiného, co je na 210k (chip) a na styl jízdy, ke kterému je tvrdší sníženej podvozek připraven.
Pár poznámek. 1, S tím autem se musí umět jezdit normálně a ne ho pořád honit. Je to kruté, ale je to tak - podívej se na díly ve WRC autech (samé kosmické materiály) a po závodu se mění polovina auta. 2, moje osobní zkušenost? 98000 km a ani jediná závada (největší závada byla prasklá žárovka). 3, otázkou je (tos nezmínil) jestli jsi absolovoval veškeré servisní prohlídky. 4, U žádné značky si nemůžeš být jist, jestli nebudeš 10x v servisu. Já jsem si koupil auto od nejspolehlivější značky světa (Mazda) a za 2 měsíce jsem byl třikrát v servisu kvůli docela zásadním závadám. Ovšem netvrdím, že Mazda nedělá špičkové vozy.
Běž si stěžovat k "odborníkovy", co ti načipoval 150kW (to snad ani bez jinýho mezichladiče stlačeného vzduchu a turba nejde). Divím se, že to vydrželo 140k km...ostatní (snad až na xenony) jsou běžný servisní výměny (tlumiče už máš mít snad 3.!). Samozřejmě s výkonem a silama, působícíma na díly se zvyšuje opotřebení...Navíc nikdo netvrdí, že RS je obdoba STI nebo EVA...co bys za ty prachy chtěl?
Tak je jasny ze ORS I mela mouchy, bylo to jejich prvni sportovne upraveny seriovy auto od nastupu VW... Celkem se divim ze Ti vydrzel po chipu motor 140 tis. km - ten uz bude taky na hranici zivotnosti, teda zalezi jak jsi s tim jezdil, jestli jsi setril turbo atd... Jinak co jsem ja mel zkusenosti tak bylo spatny tvrdy odpruzeni (kazda dira byla opravdu hodne citit)...pritom na spatny vozovce to ve spolupraci s prednim nahonem moc nedrzelo, resp. obcas to jelo na limitu, myslim ze na podvozek a vubec na auto tech 132 Kw byl dostatecny vykon. Jednou se mi pos**** ventily na motoru - nastesti to bylo v zaruce. No a spatny to bylo na mokru, ale to je s kazdou predokolkou( Pak mi docela vadil ten predni spojler, porad nekde brousil, bud kdyz byly vyjety koleje ve snehu, nebo o obrubnik ve meste( Ale kdyz to vezmu realisticky, tak mne to auto vylozene nezklamalo, obcas jsem si s nim dost zablbnul (clovek jen musi vedet kde ma to auto limit), hodil se mi hodnekrat i velky kufr...proste komplexne to bylo dobre auto, jeste bych jen vyzdvihnul brzdy...
to je nejak tak podobne tomu o cem jsem psal vyse a byl jsem odsouzenOrs proste neni stavena na sproste zachazeni a uz v prvni zatacce O1rs bylo cejtit jak je tezka na cumak.O2 bude jiste lepsi ale neverim ze by v boleslavi udelali neco s cim se da jet hlava nehlava.
To je ale to co do bezneho provozu nepatri - jet hlava nehlava... A k zavodeni jsou specialy
Asi tak
myslim, ze to ani nemaji za cil
Po chvilce zirani jsem prisel na to proc se mi to moc nelibi (aspon podle fotky). Ten predek je hodne divnej. Jednak se dodrzuje velka agresivni Skodo-mrizka ale dolni cast je takova "usmivajici se", coz dohromady moc nejde. A dalsi protiklad je oblouk (opet mrizka) a rezane hrany (pod svetlomety). Tak nevim, nevim. Ale treba to je jen dojem z fotky...
...jsem ji videl v Plzni na Borech. Stala v Machove ulici se stejnyma "priznakama" tak pred tremi tydny, ale v tmave zelene metalize...........a ja neveril!
Kterej idiot nacpal do kombajnu RS motor.....nejak si to auto neumi vybrat...."Budu rodinné pohodlné auto a nebo tvrdej ostrej sportak.....tak ani jedno " :(
me se to jako spatnej napad nezda az se svezes ve zminovane 6kové audine,nebo ve stare M5 touring humor te prejde...jenze O2 moc se sportovnim autem mit nebude,protoze ostre jsou na ni akorat nalepky,vejfal a rs,jedna se o mirne pritvrzenou verzi s jinak standartnmima komponentama kde jsou nejake slusne upravy podvozku,brzd rizeni....a motor ? dobrej ale myslim ze na dnesni provoz tak akorat na bezpecne predjizdeni,je to docela skoda ja verim ze ti nasi troubove by umeli vyrobit sportovni auto,ale nejak se to zatim nedari.verim ze nove rso bude fungovat dobre ale mohli by z toho udelat opravdu dobre ostre auto,jestli to zustane v ramci uprav jako u starsi rs tak nic moc,tam chybel vykon,chybely silne brzdy na vysoke rychlosti a hlavne chybela prilnavost v zatackach,aspon co ja jsem rs pojel tak mi tak prisla.O2 rs bych si zkratka predstavoval jako auto s poradnejma upravama podvozku(tvrdsi tlumice,kratsi pruziny tuzsi stabilizatory a silentbloky),motor alespon 250koniku,nahon na 4 kdyz uz ne na zadek) a dalsima vecma....takove rs bych mel i rad,takhle to bude jen mirne postelovanej rodinnej autak s motorem kterej jinde považujou za normální a nikoli sportovní nebo závodní...
Jenze tohle vsechno je jen o dohadovani Skody s VW, puvodne tam mel byt silnejsi 2.0FSI a proc tam asi neni?To neni o tom ze by cesi byly "troubove", ale o podrizenosti Skody pod VW.Proc si myslis ze tam nedali super motor 1.8T ze Seatu Leona Cupra?Je to proste o tom ze se Skoda musi podridit VW nic vic... nic min.
Přeci není problém si zvýšit výkon na těch tvejch vysněnejch 250 koní.Stačí čip (30koní), Výfuk +saní a jseš tam (250 HP).A tlumiče si taky koupíš.A stačí Ti řekněme navíc 50litrů a máš závodáka.
4 mayklmaykl : Bud jses trouba nebo vtipalek, vyber si...
a to proč? uved duvod a muzem se bavit
Už to psal WRX, ale budu pokračovat. 1. Škodovka především dělá auta, který dokáže prodat a který jí "povolí" koncern. "Ve fabrice" jezdila O1 s VR6 a teď existuje čtyřkolka Fabie s benzínovým turbem (motor ladilo přímo Audi), která by se minimálně vyrovnala STI a EVU, jenže se zřejmě nebude vyrábět sériově Nicméně Škodovka takový auto postavit umí...2. RS není sportovní ani závodní auto. Je to "jen" zábavnější a emotivnější alternativa služebních TDíček (jinými slovy rodinný Golf GTI s kufrem), která je stejně "rychlejší", než většina řidičů, o českých silnicích nemluvě.3. Náhon "na zadek" v Oktávii je nesmysl (hlavně ekonomicky).4. Výkon musíš taky přenýst na silnici, dále viz bod 2.5. Všechno co ti u RS schází ve skutečnosti má! Cituju: "jedna se o mirne pritvrzenou verzi s jinak standartnmima komponentama kde jsou nejake slusne upravy podvozku,brzd rizeni""rs bych si zkratka predstavoval jako auto s poradnejma upravama podvozku(tvrdsi tlumice,kratsi pruziny tuzsi stabilizatory a silentbloky)"Nevím jak RS2, ale RS1 má slušný brzdy (vepředu větší průměr kotoučů, vzadu oproti sérii "větraný". Podvozek sníženej o 1.5cm (takže jiný péra a tlumiče), jinej stabilizátor, vzpěry, geometrie a nevim co ještě...
Vist napsal :1. Škodovka především dělá auta, který dokáže prodat a který jí "povolí" koncern. "Ve fabrice" jezdila O1 s VR6 a teď existuje čtyřkolka Fabie s benzínovým turbem (motor ladilo přímo Audi), Tak jestli to naladili tak jako ladili motor u fabie WRC ,tak to pak teda musí bejt fakt střela. (ztatí čeští inženýři)viz. Fabia 1.6 kitcar
Nepřesně jsem se vyjádřil, co jsem slyšel dolaďovalo se spojení motor/převodovka/quattro (žádnej Haldex).Co se týče motru/výkonu WRC, každej tvrdí něco jinýho (znám i lidi co dodávaj do Motorsportu), ale kvůli restriktoru by měl bejt oficiální výkon všech WRC asi 209kW, ladí se průběh Mt...
Protoze pletes jablka a hrusky, protoze vyznenim je Tvuj prispevek uplne ale uplne laicky... Musi se porovnavat auta stejny kategorie...t.j. 1.) ORS muzes srovnavat treba s Golfem GTI, Astrou GTC, Leon Cupra atd... druhou kategorii , o stupen vys, nez predchozi, jsou auta, ktery uz maji specialne upravene podvozky, nejsou to typicke "koncernove" hothatche - je to treba Focus RS, Civic Type R....pak jsou auta sportovni - Lancer Evolution a Subaru Impreza - ty jsou taky nekde jinde, hlavne kvuli pohonu... Vsechny tri "stupne" bych zaradil do sportovnich aut, ktere maji bliz k rallye, hodi se skoro na kazdou silnici i na polni cestu (i pres nejaky vyhrady tam radim i skupinu prvni, "koncernovou" , ikdyz Ty s tim nesouhlasis....napr. s ORS I jsem najezdil asi 40.000km, tak vim co pisu - soucasna Impreza WRX je sice uplne jinde, ale stejne na Octavii nemuzu rict jediny spatny slovo). Dalsi kategorii jsou supersporty, ty asi kazdy zna a tou treti "sportovni" kategorii jsou GTcka, auta ktera jsou taky spis na poradnou silnici, nebo spis dalnici - to je ta M3, M5, Mercedesy, Alfa... Vsechny tri kategorie jsou sportovni, ale kazda je upne jina, k jinemu ucelu a nejde je porovnavat!!!! 2.) Klidne by ORS mohla mit pohon 4x4, 300 koni pod kapotou, ostre zavodni upravy - ale k cemu? Aby se do vyvoje vlozily stovky milionu a pak to stejne kvuli cene nikdo nekupoval?? Ona kazda sranda neco stoji...Navic by to nebylo moc moudre, treba ORS ma naprosto vyhovujici vykon pro vetsinu ridicu (ne vzhledem k tomu co by chteli, ale na co staci - bohuzel)...Drtiva vetsina aut, a trh to jinak nedovoluje, je kompromis - kompromis mezi sportem a dopravnim prostredkem. Jestli chces opravdu sportovni auto bez kompromisu jak pises, vyndej z penezenky 15-20 milionu a kup si nejaky WRC special... A jeste jednu vec - neni to vsechno jen o aute, ale o tom kdo umi ridit a ovlada svoje auto - jasne ze se to neprojevi na dalnici kde umi drzet nohu na plynu i cvicena opice, ale treba nekde v horach, v serpentinach, spatnych povetrnostnich podminkach, krizovych situacich... Jinak omlouvam se ze to je asi zmateny prispevek, ale ani jsem to po sobe necetl, pisu to ve spechu..dik...
hm tak pokud to bereš takhle tak to jo,ja jsem s rs taky neco najel a mam nazor holt jinej,proste kdyz uz neco tak poradne a o ridici to je samozrejme
Bóže!Sorry, ale asi ti de o flame, nebo seš úplně mimo...
Kúp si BMW a nesnaž sa ho vyrobiť z Octavie. Alebo by si chcel aby všetky autá boli rovnaké a mali 4x4, supersilný 6valec, ostré brzdy a vhľad ako WRC?
napriklad i nekdo z audi ...audi RS6 avant ...chces rict,ze to je taky plecka, kdyz je to kombik?
Je to nesmysl, kombik je rodinne RS je sportovni. Proc nedelaji Fabku RS v kombiku ? Ani to tomu autu neslusi..
a nebo budete s maznelkou a dvema deckama zrychlovat z krizovatky za 7.3 sekund.....jo...a pak to zaparkovat nekde celne pod nakladak.... :(
Potkal jsem ji před pár dny na dálnici, na testovacích značkách, s přelepeným štítkem označení. Jak mě spatřil, tak jsme začali poměrně svižnou stíhací jízdu (provoz téměř nebyl). A musím říct, že jsme byli zřejmě vyrovnaní. Namůžu posoudit rychlosti nad 230, protože jsem ho začal mírně dojíždět a nevím, jestli měl pořád plyn na podlaze nebo už ubral. Ale ve zrychlení na dálnici řekl bych stejné jako 330d do rychlosti 220.
A dalsi machr s bmw co si potreboval dokazat ze udela Skodu.
Pokud na to má pořádnej auťák, tak proč by jí neudělal. Daleko horší jsou blbci se starejma keplama, co si myslí, že řídí Porsche. Nedávno se mi stalo, že mě v obci předjel blbeček se Š105. Asi si potřeboval dokázat, že předjede FRS. Potom když jsme vyjeli z obce jsem ho chtěl předjet, protože jel do kopce jak posranej a když viděl že jsem vedle něj, tak na mě začal najíždět. Tak jsem ho předjel, zašlajfoval kus před ním, vytáhl ho z auta ven a dal mu přes držku. Nic jinýho se s takovejma hajzlíkama dělat nedá. Takže všem, co tu píšou, že to zas bude na silnicích nebezpečnejch machýrků, co si koupí O2 RS, bych chtěl vzkázat, že daleko nebezpečnější než lidi v silnejch autech (co jsou na to mimochodem stavěný), jsou idioti ve starejch zrezlejch keplech, co maj technickou načerno a jezdí jak na závodech.
Mam zkusenost velmi podobnou,jen na tu hubu jsem mu nedal.Vzdycky lituju,ze u toho nejsou policajti aby ho hned "krouhli" !!!
to máš jistě pravdu, ale pokud se stane nehoda např. FRS se š 105 tak se to celé odehraje někde na plechu, při rychlostech příslušných té š 105, ale pokud to přežene zamindrákovanej blbeček se zlatýma řetězama okolo krku, černýma brýlkama, naplno osoleným rádiem a blondýnkou na sedadle spolujezdce v O2.RS a sejme tě v protisměru za zatáčkou (protože to přepískne a je do zatáčky dlouhej), tak co pak naděláš ?
Naprosto nesouhlasím, že debilita řidiče se zvyšuje s větším výkonem auta. Je zcela jedno, jestli řídím porsche nebo 1.2HTP, důležité je, jaký jsem řidič. Podle mě se špičkový řidič pozná podle toho, že jezdí s citem, má přehled o dění na silnici, neustále domýšlí, co se může stát, udržuje odstup od ostatních aut atd.
a ty si opravdu myslíš, že to tak vždy je ? Právě většinu těch zásad o špičkovém řidiči, které jsi jmenoval, tito zakomplexovaní idioti s řetězy a krku v autech naprosto nedodržují. A ještě se jim dá do rukou legální vražedná zbraň - Oct.2 - RSMimochodem: Myslím si, že na našich silnicích je více držitelů řidičáků než opravdových řidičů !!! A v tom to celé asi bude.
Nebude. RS je trosku upravena verze octavie se silnejsim motorem. Spatne mohou jet ridici s jakymkoliv autem. Nezalezi, jestli ma auto 50 koni nebo 350 koni. V obou pripadech lze jet riskantne i v pohode.
Zamindrakovany blbecek s retezem kolem krku nebude jezdit v O2 RS, ale v bavoru, medouru, terenaku, apod. Nevim, proc porad vytahujes O2 jako vrazednou zbran, vzdyt po nasich cestach jezdi mnoho tezsich aut, kde havarka se S105 bude mit podstatne horsi nasledky. Ty Ti nevadi?
To neni vec auta (pomale, rychle...RS nebo S105) ale "tim" mezi sedackou a volantem.
A dalsi
A
A kolik,ze se ma jezdit na dalnicich?
na dalnicich si jezdi kazdy tak, jak uzna za vhodne, ty ne?
Ty určitě jezdíš vždycky nad 130, viď? Nic proti, jen tě obdivuju, jaký jsi BOREC, jseš nejlepší a umíš nohou šlápnout na plyn. Perfektní, vzdávám ti hold anarchisto.
Tuhle jsem nekde na webu nasel fotky z nejakyho protestu... Presne si to nepamatuji, takze s rezervou pls. Byla tam nejaka zenska (ale opravdu seredna) a drzela nad hlavou ceduli, kde stalo neco jakoze zeny nejsou na ozdobu. A pred ni stali tri, ctyri roztleskavacky a smaly se ji do obliceje. Takze...muj vuz jezdi bezpecne (samozrejme za urcitych podminek)do 160km/h, tak s nim do teto rychlosti jezdit budu! Ty SKINHEADE!(( Az mi bude umozneno jet si z Prahy do Brna (ci kdekoliv jinde) PLYNULE po dalnici (mam predplaceno), pojedu v klidu a snad i presatnu palkat))
A dál?
tak to musel bejt peknej sajgon
na vyvolání zvracení to je super
se mi tam moc nelib OI je urcite hezci! Mam otazku jak je na tom podvozek OI RS v porovnani se seriovou OII?
Jsem zvědavej, jestli něco udělaj se standardníma brzdama, které nejsou nic moc. Nechat je i v RS tak poteš klacek
Určite tam budú väčšie brzdy. Veď ešte aj Fabia 2,0 má väčšie predné kotúče (288 mm) než ostatné slabšie modely. Podľa mňa bude mať RS-a rovnaké, ako má GTI alebo A3 2,0T FSI. Teda vpredu je to myslím 312 mm (teda minimum je 16" disk). A vzadu sú tiež myslím väčšie kotúče, ale teraz neviem aké. Ale verím, že to tak bude.
V současné RS jsou brzdy pocitově i objektivně lepší než ve standardní verzi. Mám z toho dojem, že v ORS1 se chtěli kontstruktéři a designéři alespoň trochu předvést a naladit to auto jakoby do sportovna. Teď mi to připadá, že jen trochu poměnili nastavení podvozku a dali tam 2.0TFSI (a nálepky).
U "staré" RS byly brzdy/kotouče větší (min. 16" kola) a vzadu navíc "větrané"
Ano, to je pravda. Vpředu konstruktéři použili kotouče 314mm (tedy stejné jako má vpředu současná verze MB S-classe a jako má vzadu 911). Jinak brzdy u ORS mi připadají tak akorát na auto s tímto označením. Tzn., nemusím se za ně stydět, můžu se na ně spolehnout, ale žádný zázrak se neděje.
Každý píše líbí - nelíbí, kolik to jede, ten motor bych taky chtěl a tak, ale po přečtení mnoha vašich příspěvků jsem dospěl k názoru, že je tady potenciálně a legálně k dispozici další vraždící vehykl na našich silnicích, který si budou kupovat hlavně zamindrákovaní jedinci, kteří si blbnutím s tímto autem budou řešit svoje problémy na úkor těch z velké většiny slušných řidičů. Ať žije stále se rozšiřující džungle na našich silnicích s bezohlednými magory, kteří budou dále zvyšovat napětí mezi řidiči !!! Jen bych si přál, aby se těch hňupů pozabíjelo co nejvíce bez obětí nás slušných.
Já mám v autě 180 koní a nevzpomínám si, kdy jsem s autem naposledy blbnul. Máte pro to nějaké rozumné vysvělení, že si myslíte rychlé auto - bezohledný magor? Přál bych si, abyste se se mnou někdy projel.
4 Stealth.... naprosty souhlas, jinak neni to o aute ale o clovbeku za volantem...
teraz je otazne kto je nebezpecnejsi, idiot so 40 konmi, alebo idiot s 200
Záleží na tom, v jaké situaci... Když začne předjíždět někdo se 40 koňmi, může to skončit hůř, než když v téže situaci bude předjíždět řidič se silnějším autem....
presne tak , nevim co je bezpecneho na 35kw felici ktera zacne predjizdet na okresce kamion jedouci 90-100km/h . v mirnem kopci ho bude predjizdet nebezpecne dlouho zatimco nekomu kdo ma vykonejsi auto to bude trvat treba 1/3 casu . a o tom to je . a neni to jen o vykonu motoru ale o brzdach atd... a ten kdo je vul tak bude nebezpecne jezdit i s trabantem za voly auto nemuze.
Jenomže - ten človíček s 35kW felicií ví, že mu to moc nejede a nebude dělat takovéhle hlouposti, zatímco panáčci ve 150kW kárách si myslí, že zvládnou všecko a že na ně fyzika nemůže (pokud vůbec myslí). Samozřejmě to nejsou všichni ani většina v takovýchhle autech, ale stačí jeden za celý život - můj i mé rodiny. Myslím, že je daleko větší pradvěpodobnost, že mě sestřelí blbec s 150kW než blbec s 35kW, a že právě ta síla auta má velký vliv na to, jak kdo jezdí.
P.S. tady se nejednalo o nebezpečné manévry ve vyšších rychlostech, ale o mentalitě to vypovídá dostatečně. Spěchali všichni, ale bezohledně "na přesdržku" jeli ty slabší auta. A takové jsou moje zkušenost obecně, vyjímkou jsou vládní limuzíny a pár "úplnejch de*ilů"...
Nesouhlasím! Pár "minut" stará zkušenost: Dva pruhy přechází do jednoho (kvůli opravě) v místě světelné křižovatky, levý pruh pouze pro odbočení doleva (do nějaký fabriky). Signalizováno značkami již cca. 150m dopředu a plná "žlutá-dočasná" čára asi 50m před zúžením. Všichni vychytrale jedou vlevo a na poslední chvíli se (přes plnou čáru) cpou z5, hlavně dodávky (Vito, Transporter a nějaký Berlinga) a spousta osobáků, ale ani jeden "panáček ve 150kW kárce" typu ORS apod. Před auto přede mnou "na krev" najela obouchaná Oktávka kombík-zřejmě služebka atd.V koloně, která se samozřejmě tvoří, stojí většinou jen "blbci" jako já (přitom jsem dost spěchal), autoškola a autobusy. Přede mnou ale spořádaně jel i "třílitrovej" Peugeot Coupé, a ob auto za mnou zánovní A6 3.0 TDI (sám mám taky celkem silný auto). Věřím, že většina majitelů "silnějších" aut, vyšší výkon používá k bezpečnějšímu předjíždění apod. a né k "idiotskejm manévrům". Vyjímky jsou ale určitě na obou stranách.P.S. včera jsem viděl Kadeta GSI jak přes plnou málem trefil čelně Avii, a podobně bych moh pokračovat dlouho...
klepl jsi hřebíček na hlavičku - plně souhlasím !!!
plně souhlasím s tím, že silnější vůz za stejných podmínek bude rozhodně bezpečnější v předjížění, než slabý, jen bych chtěl, abyste nemíchal dvě věci: ta první je to vaše bezpečnější předjížděníta druhá je zneužívání výkonu vozu k blbnutí na silnici, k "myškám", bezohlednému předjíždění, riskantní jízdě v nepřehledných úsecích a ohrožování okolí, "lepení se na zadek" a tím znervózňování řidičů u těch aut, která jsou pomalejší atp.
Momentálne som skutočne veľmi veľmi slušný vodič. Pár dní dozadu sa zabila šéfova manželka. Čelná zrážka z Tatrou, na mieste mŕtva. Takže každý km/h menej je možno práve ten, ktorý môže zachrániť život.
Kecy v kleci, milý pane. Už jste viděl např. starou škodovku nebo trabanta předjíždět? A kolikpak smrtelných nehod tato auta (=jejich řidiči) způsobí oproti těm nadupaným?
Viděl a mnohokrát...
Nedávno bolo zverejnené, že v nových autách prídu v CZ o život pri nehode tuším 4 ľudia z 1000 a v starých šunkách až 9 z 1000.
řekl bych, že mizivé procento
no nic...mimochodem: podívejte se autoři z předchozích příspěvků na příspěvky následující (z večera 26.7.) ----> "...do 220 to zrychluje stejně jako BMW 330d ..." přesně tohle jsem měl ve svém příspěvku na mysli !!! Tak to prostě začne, ale jak to končí ???
Co takhle rovnou zazalovat Skodovku za napomahani k vrazde??
Neco na tom je,ale nesmite to videt tak cerne To auto bude natolik drahy,ze si ho jen tak nejakej "mladak" nekoupi (tim nerikam,ze vsichni mladsi ridici jezdi jako prasata) A kdo "chce"jezdit jako hovado,tak bude i s nejakou prisernou sunkou,viz dnesni "tuzeri"
Tak to mne se moc libi :) rozhodne vic nez vysavac FRS ... :) je pravda, ze mozna ty mlhovky mohly byt trochu jine.. ale jinak zbytek je moc pekny :)sem zvedavy na cenu :)
Za motor si pridaj 100.000 oproti 2,0 FSI, zober výbavu Ambiente a pripočítaj si k nej kožené poťahy, športové sedačky a športový volant a máš cenu RS-y.
FRS a vysavac? si zas nekde neco zaslech ne? FRS jezdi za par..no a kdyz si chces zablbnout, tak uhani
Uhání docela šíleně. Když jsem s tím uhlákem jezdil na letišti v Hořovicích, tak jsem se nestačil divit, jak slušně uhání. Jedu 120, podívám se na tacho a bylo tam něco málo přes 80.
Mne se to moc libi. Radeji toto+ neco navic, nez eleganci 2,0FSI. Tech 37 kW navrch je sakra znat. Libi se mi ten kombajn.
Škaredá rozhodně není, ale nemůžu si pomoct, přední nárazník nic moc, moc velká huba -jak peugeot, a moc jemný mřížkování , možná to chtělo vzít nárazník trochu z fabky RS a O2, zadní křídlo taky jak dodatečně nalepený. V reálu to pak ale většinou bývá vše lepší ,tak uvidíme. Ty kulatý mlhovky se mi ale líbí. Nakonec stejně to kupovat nebudu, páč na to nemám.
pardon......... ...RS a O1čky..................
no čekal jsem teda víc,moc se mi to nelíbí je to divne hranato kulatý a ten motor? meli tam dat neco jedovatejsiho-bude to sice dobre ale ne sportovni(motor nema vykonovou spicku) zrychleni 7,3 je hodne slusny svizny ale opravdovy sport zacina na 6s 0-100,ale furt lepsi nez 9,5s u frs.ten vzhled je stejne nejakej divnej,nedavno jsem videl o2 s nejakym sport paketem a ta vypadala lip
Zase ten motor je podľa mňa super. Ak si človek dá pozor, tak to bude mať vzhľadom na výkonový potenciál perfektnú spotrebu a keď sa človek rozdivočí, tak to bude trhať asfalt.Ten kit športových nárazníkov sa mi nepáči, lebo jednak tam ruší miesto napojenia na starý nárazník a kednak vpredu je tá hrana z blatníka potiahnutá až k zemi , takže je to ešte hranatjšie.
na opravdový sport má hlavně navíc zadní sedadla a 520l kufr...p.s. už O1 jezdila s VR6kou, ale neprodávala se...
Upřímně řečeno O1 RS se mi líbila daleko víc. Od nové RS jsem čekal daleko výraznější a sportovnější tvary a ne takovou usedlou krabici. A nezachrání to ani 17" kola.
Hmm, a teď si představ, že v zimě majitel přezuje na plecháče. Fakt hnusná, vůbec se mi ta oktávka nelíbí. Měním značku, mám políčeno na Mazdu3 MPS.
Koukám má ten zadní nárazník ze sportovního paketu.Jestli tam bude mít i ty dvě reflexní samolepky, co se na něj dávaj............to je teda hnus. To nedokážou přilepit dvě malý odrazky (myslím že je to korunová položka), jak tam má třeba 5 bawor ?
Jo, je to hezke, ale cekal jsem neco trosicku odvaznejsiho... Ten predni naraznik nic moc, ale zadek u liftbacku je absolutne nemastny, neslany, prijde mi nedotazeny... Nevim, snad by bylo lepsi zadne kridlo nez tohle, anebo naopak vetsi...
Po Praze uz jezdi, konkretne po P4, cerny liftback s tim naraznikem jako ma RSo, s temi cervenymi odrazkami...???Jinak myslim, ze ta cervena co byla minule ve spypohotos se stejnou SPZ uvizla v kolone pred Brandysem, ale pod napisem Octavia byl dlouhy stitek, neco jako FSI..rozhodne to nebylo RS logo a ani nebyla nijak maskovana?!
Staré RS mělo hezčí křídlo, hezčí přední nárazník atd. Jako celek mi stará Octávka přišla hezčí.
kedy mozme cakat clanok?
Těžko říct, to nezáleží na mě, ale na tom, kdy bude auto k dispozici novinářům. Tj. ne dřív jak v září/říjnu.
Přikláním se taky k tomuto názoru, že OI RS je hezčí. Tan přední nárazník na mne vůbec nepůsobí sportovním dojmem.
Myslím si, že takové hodnocení, kdy srovnáváte obecně známé auto s jednou jedinou oficiální fotografií, není zcela na místě. Třeba máte pravdu, třeba ne... Uvidíme až budou stát vedle sebe na silnici. Podle mého názoru bude O2 RS neporovnatelně hezčí, už samotná kola jsou bezchybná.
Áno, kolesá sa im fakt vydarili a mne sa veľmi páčia.
Taky si myslím...než budu hodnoti, chci ji vidět "live" - zatím se mi ale líbí
Na RS je to nejake pomaleAudi A4Nejvyšší rychlost (km/h) Nejvyšší rychlost (km/h)241 Zrychlení 0–100 km/h (s)7,3
Myslim, ze panum z MB by vubec nevadilo tam dat 6valec s vykonem kolem 180kW, jenze kdo by si pak koupil Golfa, Leona, nebo dokonce A4?
To mas asi bohuzel pravdu..koncern je koncern..:(
takze tie fotky z minuleho tyzdna boli uz vlasne konecne.
Ja som to od zaciatku tvrdil, ze le to ona. Zadok celkom ujde, ale ten predok sa mi nepaci. Hlavne tie "usta" v style Peugeotov.
Souhlas. Sice bych na tom zadním nárazníku nemusel ty odrazky, ale i ten predni vypadá nějak divně. Mlhovky divně utopené, ta spodní mřížka taková nemastná neslaná. Chtělo si to trošku pohrát a mohlo to vypadat i líp.
Je možný, že jsem viděl černou krátkou Octávku dost podobnou ty na fotkách? Měla hooodně podobnej, ne-li stejne přední nárazník a vzadu měla taky křídlo. Vic jsem toho nestih, protože zajížděla k benzince Agip u Mladý Bol. na dálnici.
Tak to ja jsem ji asi potkal jak z ty dalnice sjizdela u Bezdecina smer Nymburk cca pred mesicem. Sjizdeli jsme taky, blikali jsme pripraveny odbocit a on byl rozhulenej jak prase a fiknul nam to tam, proste nas podjel. Stihnul jsem si akorat poradne prohlidnout ty koncovky vyfuku.
co je viem... mne na sedane nesedi to male kridlo... a ani tie okruhle hmlovky Krajsia bola O1 RS.... aspon, ze ostal 2.0 TFSI s povodnym vykonom ako v Golfe
vypada dost hnusne
No nerekl bych ze je hnusna, spis je takova usedla...
Proste takova mala automobilova katastrofa
Moc pekny! Fakt se mi to libi a ta barva ... jsem zvedavej, kolik bude vazit a co podvozek ;).
Tak s tímhle motorem pojede oktávka dost slušně. Určitě ale nedostane DSG jako Golf V GTI...
Je a bude to krasne auto. Stara Octavia RS ma pro me stale sve magicke kouzlo kvuli kteremu ji budu mit stale rad, ale vyvoj jde kupredu a tak budme radi za tuto novinku. Tesim se az ji uvidim nazivo. Jiste detaily na me nepusobi zrovna nejidealneji, ale prakticke setkani muze byt jine, uvidime P.S.: Ja chcccccccccccccciiiiiiiiiiiiiiiii ten motooooooooooooooooor
Ha ha. Sportak s nadcasovou "eleganci" Dacie Logan Tak to je fakt neco
v tej modrej vyzera super... no a cierna bude vyzerat este lepsie... a ten motor... mne sa paci
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.