Škoda Octavia RS dostane dvoulitrové turbo

Stejně jako Volkswagen Golf GTI dostane i nová Octavia RS přeplňovaný motor 2.0 TFSI se shodným výkonem 147 kW. Eresko má poháněnou přední nápravu, vzhled doplňují drobnosti jako křídlo, nové nárazníky či sedmáctipalcová kola. Škoda ukázala i dvě fotografie.
Škoda Octavia RS dostane dvoulitrové turbo

Automobilka Škoda Auto oficiálně potvrdila, že ve Frankfurtu ukáže novou Octavii RS - její špionážní obrázky jsme publikovali už před týdnem. RS bude hned od začátku k dispozici jak v provedení liftback, tak kombi. Výhradně pro modely Octavia RS a Octavia Combi RS je připravena zcela nová metalická barva „Race Blue“, ke které později přibude další originální odstín „Žlutá Sprint“. Dalšími barvami jsou „Červená Corrida“, „Stříbrná diamantová metalíza“ a „Černá magická s perleťovým efektem“.

O dobrou dynamiku se postará motor 2.0 TFSI, turbomotor s přímým vstřikováním benzínu a výkonem 147 kW (200 k), který dosahuje točivého momentu 280 Nm při 1 800 až 5 000 otáčkách. Dosud nejrychlejší a nejvýkonnější sériově vyráběný vůz značky Škoda tak dosahuje zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,3 sekundy a maximální rychlosti 240 km/hod (kombi: zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,5 s, maximálka 238 km/hod). Podle obrázku se zdá, že ve standardu budou 17" litá kola v desetiparskovém provedení.

Vzhled je doplněn efektnější dvojitou rovnou koncovkou výfuku, sportovně laděným a sníženým podvozkem, novými nárazníky, křídlem a kulatými mlhovkami. Nechybí ani klasické logo VRS na přídi a zádi, které má jak současná generace Octavie i Fabie RS. Interiér bezesporu doplní kožené a hliníkové doplňky, řidič a spolujezdec bude usazen do sportovních sedadel. Cena se bude pohybovat někde na úrovni současné Octavie RS, možná si připlatíte pár desítek tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Starší špionážní fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků