Škoda Octavia RS definitivně se silným nafťákem

89 komentářů

ARROWS
3. ledna • 12:38

Myslím, že se redakce velmi mýlí. Naftový motor 2,0 TDI pro Octavii RS nebude v žádném případě uveden na trh v lednu 2006. Je to chybná informace.   Přeji hezký den.
 

MoUCha
4. listopadu • 21:20

tak tohle je nejvetsii sracka co kdy byla a mohla bejt za takovej penic takovej srac tak to at si to strcej nekam hh fakt ste vsici blazni co mate tenhle hnus!!!
 

stepan
3. listopadu • 11:48

Proc tady porad nekdo resi jestli TDI do RS nebo ne? To si urci zakaznici a prodeje.... V nabidce bude a komu se to nelibi at vezme TFSI. Kdo ohrnuje nos nad Octavkou at vezme autak od jineho vyrobce. Vzdyt je to skvele, ze po ulici nejezdi stejna auta, ne? Nechapu, ze nekdo resi nejlepsi auto.... Nejlepsi v cem?

hanz.1
3. listopadu • 6:32

Pro toho kdo víc jezdí je to TDI určitě dobrá volba. V běžném provozu je mhohem důležitější
pružnost než zryclení z 0-100, i když TFSI určitě  bude taky pružné, ale chtělo by to taky třeba
srovnat průměrnou rychlost na určitém ůseku versus spotřeba a ne furt zrychlení z 0-100.
Můj starej Fijátek 2.0 má zrychlení za 8.2 , ale tahle vokťule by mě udělala kdykoli a ještě rozdíl ve spotřebě
nejmíň 3-4 litry na sto.

Mirko
2. listopadu • 23:13

Mně by spíš uspokojilo, kdyby Škodovka ještě více "podlehla tlaku zákazníků" a dala do všech modelů RS taky možnost 4x4 ... co vy na to, soudruzi?  

George_Couser
3. listopadu • 1:25

No takova O2 RS Combi 4x4 DSG by nemusela byt spatna, jen si nedovedu predstavit tu cenu.....dneska jsem si jen tak naklikal v onfiguratoru RS Combi a vyslo mi >930000....a kdyz si predstavim jeste DSG,4x4,TDI ... a to nejdou dat do RS takove malickosti jako nezavisle topeni, sportovni volant s ovladanim radia...no v kazdem pripade by jsme se dostali tak na 1.1 - 1.2 MKc

Tech
2. listopadu • 20:59

Ale závodní auto patří na okruh a ne na silnice.Nebo se pletu ??Tady jde  je o vzhled a ta nafta je díky spotřebě určitě lepší varinta.Ale ať si každý koupí co chce, vybrat si - mít na výběr...to je přeci super.Spousta názorů je tady jen s principu jak pomluvit TDI, ale taky názor.Co lidi takhle rozděluje, ma 100% zaděláno na úspěch!!! A o to RS-ku jde nemyslíte.

petrumr
2. listopadu • 20:38

a co avensis od Toyoty -130kWJe tam víc místa,mín se krade a má lepší výbavu za malinký příplatek.Je přeci blbý,abych viděl na každým kroku škodovku.

Tech
2. listopadu • 21:03

No RS-ek moc neuvidíš neboj ...Jinak ta Toyota, jo to je dobrá koupě, ale je to i pro kapku jiný segment zákazníků.Mezi RS a TOYOTOU se nikdo rozhopdovat asi nebude...

MUDr.Chocholoušek
2. listopadu • 20:35

Tmavá skla + roura z komínu místo výfuku + pocit, že jsem lepší řidič než ostaní a nenechám se nikdy předjet + pocit, že se jen kolem mě se točí svět = ČESKÝ DEBIL NA SILNICÍCH!!!!

Martin Kalenda
2. ledna • 20:40

nevim co je spatne na tmavych sklech? nejdrive jsem mel pokovena aby nebylo videt ze je tam navigace a antenu jsem predelal na skrytou montaz. ted mam zatmavena (ne ne cerne jak tus ale tmavsiv predu jen o stupen nad limitem) doplnene o bezpecnosti a proto jsem CESKY DEBIL? aha tak to jo

michal2133
2. listopadu • 20:24

Je to super že se bude vyrábět RS v TDI. TDI verze bude 100% prodávanější než benzínová verze !! hlavně bude tak o třetinu menší spotřeba !! prostě TDI jsou nejlepší: vysoký výkon malá spotřeba co si víc přát .

Qacki
28. listopadu • 9:42

Jenze tech sazi a karcinogenu.
 
Fuuuuj
 
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=6943
 
 

Ráďa
2. listopadu • 20:52

O 1/3 menší spotřeba, to vy všichni vidíte a pak nafta go a nic než nafta a kdo nemá naftu je vůl.  Ale pokud ročně nenalítáš víc jak 20.000km tak se ti to v součtu nevyplatí. I benzín má své kouzlo (nemluvím o tom jak jde venku slyšet nezahřátý ropák) takže žádné kecy že TDI je nejlepší. Jak kdy a jak pro koho fíš

Martin Kalenda
2. ledna • 20:38

koupil jsem 96Kw 6/2005 151.000 km je konec roku a mam 178606 a to jsem 11000 km na dovolene jezdil z druhym autem co mam v garazi (kupodivu taky tdi) a mam jeste jedno na trkani po praze.

jinak skodovka je shit :(

blazer
3. listopadu • 12:46

Nabeham rocne min 40.000km a nekupim si diesel...proste benzin je ovela kultivovanejsi a diesel bude stale len diesel..

Martin Kalenda
2. ledna • 20:39

no vidis a ja naletam k 85.000 a usetrim si na hezkou dovcu proti tobe. ale ty mas benzin ja mam cary jak dlouho jsem to poslouchal od kamarada s 328i ze se da jezdit za 8 zlaty oci jedeme na hory/nekam 150/160 pekne svizne tak jsme na 12-15 jen to fikne

Tech
2. listopadu • 23:08

No a jaký rozdíl v ceně mezi RS TDI a RS 2,0TFSI ???Fíš?Tak si to zjisti a pak počítej . Fíš !!!

Robert
2. listopadu • 18:35

Kéž by nebyla nafta a byl jen benzin... S naftou jděte do prdele. Hodí se tak do traktoru.  Benzín rulezzz

loop
3. listopadu • 9:47

Hele co budeš dělat za deset let, až se bude jezdit na vodík nebo na jinou alternativu?

michal2133
2. listopadu • 20:27

hmm zase dobrý prosimtě ty budeš zase nějakej VOTUZER se škůdkou vid tak si s ní jezdi a mlč když si s naftákem asi nikdy nejel !!!!

Coxxi
2. listopadu • 12:38

Naprosto nechapu proc tu pisou do fora lide, kteri evidente zavidi sousedovi i O I 1.6 MPI, ale kazdej z nich tady ohnrnuje nos nad autem, ktere je nove, ma uchazejici motor, atd. Bohuzel pro ne je to ale porad nedostizny sen, tak proc si na to aspon nezadavat, ze ???? Lidi proberte se ! Radsi uz skoro nectu co se tu pise, protoze je to porad stejne : Zprava o Skode a kazdej ma doma prinejmensim BMW s sestivalce, kdyz ale koukam co jezdi na ulici, realita je trochu nekde jinde ..... 
RS : Diesel jiste neni vhodny motor pro auto, ktere ma image sportovniho vozu (zamerne pisi image), ale vitezi marketing nad nejakou vizi sportovnoho auta, proste chtej prodat a prodaji. Osobne bych nalepku RS s dieslem snesl v OII pouze s 3.0 TDI CR, ale to je stejne pravdepodobne, jako ze na strome porostou penize.
2.0 TFSI je o mnoho lepsi volba a mozna se dockame i vetsiho vykonu v ramci nejake omezene edice ....
benzin Rulezz

traveller
2. listopadu • 14:40

Souhlasím, diesel a sportovní auto jaksi nejde dohromady. Ale spousta lidí chce jen trochu silnější motor (diesel). Třeba jako já. A klidně na tom autě nemusí být vidět, že ho má (nakonec on tak velký rozdíl mezi RS a obyč. zrovna není)

burn
2. listopadu • 13:37

souhlas kdyz nafta tak min. 2.5l V6 aby si to zaslouzilo sportovni oznaceni...Pro ty co by chteli narazet mam Golfa GTI

LORD DE PLECHUS
2. listopadu • 16:20

no to mas s cim machrovat ze mas GOLFA GTI nejakejch mizernejch 115 k?jestli mas 4 generaci),nevim mozna tam mas cip lae stejne je porad lepsi OII 2,0 TDI 125 kw nez nejakej golf GTI  tak sii ho strc za klobouk

burn
3. listopadu • 15:42

150k

ales
2. listopadu • 10:58

Nechapu tady vas, pyskujici lidi - do FabieRS od zacatku davali motor TDI, a tak se FabiaRS prodava 2x lepe, nez se ocekavalo. Proto se sportovni verze Golfu, ibizy, Altey, 206, Fiesty, Punta, atd. prodavaji taky v dieselu a to po vzoru Skodovky - bo ta s tim prisla jako jedna z prvnich. A jsem si temer jisty, ze se Octavka RS bude prodavat lepe s TDI, nez s TFSI. A je mi jedno, jestli to ma na zadku napsane RS, GT, nebo XY. Čau

vedeni
2. listopadu • 12:38

Fiesta ST je diesel? 206 RC je diesel? Golf GTI je diesel? Punto Sporting je diesel? Ze sem si nevsim...

jayD
2. listopadu • 12:52

ale treba alfa GT jo proste Skodovka proda auta, ktery se budou relativne dobre prodavat a bude na nich vydelavat a ne auta, ktery budou mit supervykonny motor, super podvozek atd ale koupi si je jen par lidi..co je na tom k nepochopeni?

vedeni
2. listopadu • 13:51

To neni kritika toho auta, marketingove to je dobre zvladnuty, ale neni to sportovni auto. To neni vytka, to je konstatovani faktu. Proste - Octavia RS je auto NIZSI stredni tridy s pomerne slusnym motorem a vybavou, tot vse. Stokrat se muze Skodovka stavet na hlavu, ze je to sportak stredni tridy, ale neni to pravda. Znova rikam - nic proti O RS. Akorat ze to RS by mohlo v nekom vyvolat nesplnitelny touhy. Ten at si koupi GTI (R32) nebo OPC nebo ST nebo at se nedivi.

jiny pako
2. listopadu • 16:33

muzu te poprosit, uved nejaky priklad textu, kde Skoda Auto tvrdila, ze ORS je "sportak stredni tridy"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vedeni
4. listopadu • 10:59

Dobre, priznavam, ze takovy text asi nenajdu , ale napr. do stredni tridy Skoda Octavii cpe - to je bez debat. A co se tyce toho sportaku... spis jsem mel na mysli pocity hrdych majitelu, ze maji sportak - ale nemaji.

Pucmeloud
2. listopadu • 15:33

ale cilova skupina pro RS nejsou lidi co si chteji koupit sportovni auto. Taci vetsinou autum rozumi a porozhlednou se jinde. RS je pro lidi, kterym staci marketingove oznaceni a pocet koni v motoru a v zemi kde snem je Pasik nebo Ochcavka f TDicku, f kombiku, f metle, na hlinach a tahne sakra dobre vodspoda je tohle pochopitelny marketingovy tah Skody. A to nemluvim o tom, kurna jak to potahne kdyz ty turbokamna nacipujes

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. listopadu • 15:48

Na druhou stranu Octavia RS se v mnoha státech používá jako policejní dálniční vozidlo. Jmenovitě Maďarsko a Velká Británie. Ten potenciál, že to bude rychlý vůz tu je. Jistě nebude s ním takové vyžití jako se stejně výkonými hatchi ala Focus ST, Golf GTI, ale tyto vozy jsou zaměřeny jinam. ORS je stále rodinný svižný sedan a jako takový se musí chápat. Téměř každá automobilka prodává sportovně označené verze, které jsou jinak tuctové. Např. C4 VTR, což je jakási slabší verze VTS a má 1.6 HDI a nebo 1.6 benzín, to samé Honda Civic Sport 1.6 a takto můžeme pokračovat dále.
Na druhou stranu je také pravda, že ORS1, FRS a nyní ORS2 je poměrně solidně vybavené auto a za jakousi "balíčkovou cenu" která je poměrně příjemná. Když si vezmeme, že nejvybavenější nová Octavia s motorem 2.0TDI vyjde na téměř 1.1 milionu a to nemá již o tolik více věcí, tak je pak s ohledem na plánovaný výkon tato cena slušná.
Za +- 750 000 Kč si tak může každý zákazník zvolit to, co potřebuje. Buď šáhne po rodinném a slušně jedoucím voze ala Octavia RS, popř. pokud bude i v Evropě Jetta GLI a nebo šáhne po koncernovém Golfu GTI, popř. výkonější verzi Leonu v případě, že praktičnost tolik nevyžaduje.
Proč tedy neoznačit vrcholnou verzi daného modelu. Odlišit je od běžných verzí, které jsou jaksi tuctové. Nějak to musí udělat a zvolili RS.
Navíc označení "RS" není výmysl posledních let z produkce Škoda-Volkswagen. Již v druhé polovině minulého století takto označovala Škoda své vrcholné modely, byť pro závodní účely. A ORS je prostě chtě-nechtě nejvýkonějším modelem v historii, který se bude sériově vyrábět.
O tom, zda si TDI s výkonem 125 kW zaslouží toto označení nebo ne, je věcí vkusu. Jistě, jsou tu automobilky, které by se za 125 kW a sportovní označení styděly. Ale opět, pokud to budeme chápat jako slušně vybavený model s nejvýkonějším naftovým motorem, tak opět je označení a odlišení na místě.
Nebo ne?

hugo
2. listopadu • 20:51

huh O2 2.0 Tdi za 1.1 mil? To je nejak hodne... Ja mam O2 2.0 TDi sedan, skoro max vybava (vcetne navigace nexus, krome kozenejch sedacek a par nesmyslu) a byla za 850tis. A pokud se memylim tak zrovna navigace v RS taky neni. Ale za 750tis slusnej kauf, jedna se v podstate o akcni model se silnejsim motorem, ne nejakou zavodni verzi

Pucmeloud
2. listopadu • 16:54

Souhlasim s vami Radku a ja sam ORS vnimam jako "ostrejsi rodinne auto". To ze to je rychly vuz, o otm neni pochyb. Stejne jako nase policie pouziva Mondea ST220. Take rychly vuz, ale nijak jsme si nevsiml, ze by Ford marketingove toto auto oznacoval jakkoli "sportovne" coz se v pripade Skody rici neda. Ale je to mozna jen muj subjektivni dojem. Co se TDi tyce, jak sam pisete, je to vec vzkusu, ale ctyrvalcova turbonafta mi prijde ve spojeni se slovem "sportovni" nepatricna a usmevna. Opakem budiz TFSI a pokud Skoda predstavi jeste vylepsenou verzi s navysenym vykonem a v mozna i s patricnou upravou platformy a infrastruktury okolo, pak to ke sportovnimu autu bude opet blize. Ale tech +/- 200 koni je pro predohrab limit, takze u toho navyseni vykonu je otazka zda to vlastne ma smysl.

loop
3. listopadu • 9:44

CITACE Z www.ford.cz
 
Chcete-li vyjádřit svou individualitu a zároveň toužíte po sportovním voze, pak jste našli to pravé. Kultivovaná sportovní verze Ford Mondeo ST220 se cítí stejně dobře v ulicích města jako na dálnicích.
 
KONEC CITACE
 
Nemáš moc objektivní měřítka

Radek Ondrášík
2. listopadu • 17:21

Ford píše o ST220 toto:
Mondeo ST 220
Obdivuhodný, závodními vozy inspirovaný model ST220 je osazen 3litrovým zážehovým motorem V6 24V Duratec ST. Jak asi tušíte, výrazný aerodynamický přední i zadní nárazník, širší blatníky předních kol a zadní spojler rozhodně nejsou pouhou ozdobou. Když k tomu připočtete pocit jistoty zaštítěný Inteligentním systémem ochrany a působivou výbavu, je zřejmé, že ST220 je vůz, který nabízí výkonnou a zároveň vysoce bezpečnou jízdu.

Škoda píše o ORS toto:
Octavia RS
Vynikající motor, snížený podvozek, sportovní charisma, ale také praktický rodinný vůz.
Silný turbomotor o výkonu 147kW (200 k)se šestistupňovou převodovkou společně s precizně naladěným sportovním podvozkem se postará o přísun adrenalinu při každém sešlápnutí plynového pedálu. Komfotní a prostorný interiér společně s obrovským zavazadlovým prostorem zase zajistí, že Vás Octavia RS odveze pohodlně na vaši rodinnou dovolenou.

velké rozdíly v té prezentaci sportovního modelu nevidím. Oba popisy jsou poměrně strohé, bez superlativů a bez toho, aby ukazovaly, že to auto je nějak dramaticky sportovní. Oba ho pokládají spíše za auto se sportovním charakterem, ale pořád velmi praktické.

Pucmeloud
2. listopadu • 21:47

Takhle podane mezi tim opravdu neni moc rozdil. Nejspis mate pravdu.

Skylord
2. listopadu • 21:35

No tak to teda koukám pane Ondrášík, takhle nestraný a objektivní názory bych od vás  ještě tak před měsícem nečekal. Tleskám , jen tak dál.  

jiros
2. listopadu • 17:21

Sice se často mluví o tom, že 200 je učitý limit pro předokolku, ale v réalu existuje spousta aut, které mají mnohem větší výkon a ono to stejně nějak jezdí.. akorát, kdo má furt kupovat nové pneumatiky

PájaTHC
2. listopadu • 17:19

Proč by měl být limit zrovna +/-200 koní? já mám na předku skoro 300 HP a nevidím v tom problém...

jayD
2. listopadu • 16:08

presne

Bodik
2. listopadu • 10:34

 170 koníků?  Po čipu přímo z Boleslavi (ne u různých "umělců") určitě bude...
Má přítelkyně má Oktávku se 174 koníky (původně 96kW 6 kvalt čiplou přímo ve Škodě v M. Boleslavi) a není pravidlem, že bude nahulíno po čipu, jak píše jeden výše. Navíc je ta Oktávka relativně tichá oproti jiným - je to taky trochu o zacházení s motorem...

vedeni
2. listopadu • 10:57

Ticha? Spis nez o zachazeni s motorem je to o technice, nemyslis? PD nemuze byt nikdy tak tiche jako CR.

mira
2. listopadu • 10:52

96 kW se davalo take do oktavky? i kdyby, neverim tomu, ze si to pri 170konich nezahuli. tolik vzduchu tam to male turbo nedostane a navic tenhle motor ma jenom maly IC.

Haya
2. listopadu • 11:01

tak tak, huliči v hospodě taky tvrdí, že není nakouříno, a jak to tam kolikrát vypadá O2 se dělala i s 96 kw  a jinak - hulení škodí zdraví

Jirka
2. listopadu • 16:41

O2 se nikda nedelala s 96kW.

Duke
2. listopadu • 18:09

asi mysli O1

Libor
2. listopadu • 18:09

když nemáš základní informace, tak nepiš nesmysly

Haya
2. listopadu • 9:30

to bude zase nahulíno, až to budou tuzingáři čipovat...

Mac2
2. listopadu • 9:10

Remcalové tady by si měli uvědomit, že Škoda bude prosperovat tehdy, když bude vyrábět to, co chce a hlavně KOUPÍ hodně lidí. A lidi chtějí praktické auto (liftback, kombi, MPV, SUV) s naftou. Kdykoliv se od tohoto směru Škoda odchýlila (Fabia sedan, Superb), nedopadlo to ekonomicky dobře. Ostatně buďme rádi, že je v nabídce neočesaná 2,0 TFSI (jen škoda, že není DSG ).

Libor
2. listopadu • 9:38

A vo tom to je . Mýt rychlý auto se super spotřebou !!!   Go Škoda go.    

0xf
2. listopadu • 10:27

Hmm to si delas srandu rychle auto ze super spotrebou. Uz tyhle dve veci nikdy nepujdou dohromady.
Vspominam na svuj prvni 130 motor ktery mel na brzde melinko pres 80kw a papnul si klidne i tech 13-14l
A to uz nehovorim o poradnych V8.
Ja osobne bych od RS verze ocekaval super motoricke a jizdni vlastnosti. Ale chapu ze spouste lidi
dela dobre jen to RS ci pseudo silne auto.

martineq
2. listopadu • 9:09

Zajímalo by mě kde všichni kupujete auta? BMW, Pagani ZONDA, Mercedes, Subaru a to všechno za cenu OIIRS…jsem prostě hlupák!

Dinar
2. listopadu • 7:23

Je zajímavé, jak některé jedince dokážou rozčílit dvě písmenka. Mě, a myslím, že i potencionálním kupcům RS, je úplně jedno jestli škodovka označí octavii písmenky RS nebo XY a bude vydávat tento model za sportovní, já v té zprávě čtu, že za 750tis. se bude dát koupit plně vybavené auto se 125kW dieselem. Těžko se za stejné peníze bude hledat konkurence ať v nižší střední nebo střední třídě (asi se dočtu o mondeích ve slevě apod., ale slevy jsou a budou i na OII). Pokud jde o 320d, je to po všech stránkách lepší auto než Octavia, ale s podobnou výbavou jako má RS ji nelze koupit pod milion, ale jestli se tomu dá říkat podobná cena, pak o.k. A co se týká TDI 125kW, už jsem měl možnost se s ním projet v předsériovém passatu v přímém porovnání s 320d, oproti 103kW verzi je to zvukově jiný motor, není to úplně hladký zvuk jako u CR motorů, ale žádná hrůza, asi maximum, co se po zvukové stránce dá z PD dostat. Dynamikou tento motor předčí 320d i v passatu, OII je lehčí měla by na tom být ještě o něco lépe.

odbornik
2. listopadu • 9:06

Dinar: s tím se dá poměrně souhlasit. Jen bych připoměl jednu důležitou věc. O RS si nekoupí usedlý člověk. Tedy procento lidí, kteří jsou páprdové a koupí si toto auto je minimální. Většina lidí se s tím občas rádo projede. A tady bych viděl hlavní rozdíl mezi tím BMW a ORS. Koncepčně je BMW k tomu účelu jako stvořené. Přesto, že ORS má slušný podvozek, v této třídě to není zas tak výjímečný a víc než sportovní je to komfortní nastavení. Ono zkust Megane Sport, Corollu T-Sport atd. tak ty podvozky jsou zcela jinak naladěné. A pokud má jít i o zábavu, tak tam to BMW je vhodnější. Ale za ty peníze je to poměrně dobrá volba.

Dinar
2. listopadu • 9:16

Odbornik: souhlasím, já jsem poslední, který bude tvrdit, že přes srovnatelný motor může být v jízdních vlastnostech a zábavnosti ORS srovnatelná s E90, o tohle srovnání tu vůbec nejde, to sem zatáhnul jouda z hor.

Michal
2. listopadu • 8:05

No mozna, ze ostastni lidi vedi, co ty pismenka RS znamenaji, a proto maji zcela opravnene namitky ke zvolenemu motoru...

Dinar
2. listopadu • 9:09

A co vlastně písmenka RS znamenají? Prostě škodovka nějak označila některé své, dle jejich názoru sportovně laděné, modely. Nic víc nic míň. Nebo snad budeme trvat na tom, že když se něco označuje RS musí to být očesaná a max. odlehčená verze protože takto staví své RS modely zakladatel zkratky RS (Renn Sport) Porsche? Nebo že označení GT znamená stejnou filozofii zaměření modelu u všech automobilek, např. Alfa GT JTD (proboha označení GT s dieselem) vs. Carrera GT, které z nich je to pravé Grand tourismo?
Říkám, že většině normálních lidí (potenc. zákazníků) je jedno jestli se ten model jmenuje RS nebo GT nebo nijak, pokud chce silný diesel v autě kolem 4,5 metru za cenu kolem 750tis, jako jednu (z mála) možností si bude moct teď koupit OII RS s tímto motorem. Jestli si to někdo nekoupí "protože ví co písmenka RS znamenají" , hm, ten tedy dá škodovce za vyučenou.

traveller
2. listopadu • 9:02

Mne je uplne fuk, co na tom aute bude napsano. Ja chci trochu silnejsi naftak a to tohle auto bude splnovat. Pokud navic bude kombik, je to muj favorit.

mira
2. listopadu • 8:56

Rychlej Sportak.
a az to cipnu, tak teprve uvidite!

Doktor z hor
2. listopadu • 7:34

Prvni vec - ctes to spatne.

Druha vec - uvedl jsem extrem, mas tu prestizni auto STREDNI TRIDY vedle BEZVYZNAMNEHO KOMPAKTU.

Treti vec - alespon neplacej hlouposti, Passat 2,0 TDI 125 kW 0-100 za 8,6 s, maximalka 223 km/h
320d: 0-100 za 8,3 s, maximalka 225 km/h

Jestli tomuhle rikas PREDCI dynamikou, tak hazi NESMYSLNOST tvych zbylych slov NOVY SVETLO!

oink
2. listopadu • 7:54

Jsou to bratru olbrimi rozdily v dynamice (0,3s) a maximalce (+2 km/h), co jsi nam tady uvedl, doktore!!! Za tech 100 litru priplatku se to rozhodne vyplati.
Osobne take povazuji OII RS za normalni auto s vice ci mene nadprumernou motorizaci, ale nazory co zde uvadis jsou zaslepene a scestne.

Dinar
2. listopadu • 8:44

No, doktore předčí dynamikou, v reálu při měření byl passat i přes papírové hodnoty 0-100, které sis hezky našel rychlejší než 320d, hlavně v pružném zrychlení byl rozdíl celkem výrazný, ale já celkem nechápu o co ti jde. Ano 320d je auto prémiové značky, mimo jiné i proto stojí minimálně o čtvrt milionu více než OII RS. Octavie dostane motor, který se 2,0d od BMW dynamicky minimálně vyrovná, to je snad vzhledem ke kvalitám 2,0d motoru dobrá zpráva ne? Nebo máš s pochopením této celkem jednoduché informace nějaký mentální problém?

Doktor z hor
2. listopadu • 7:03

Jako by nestacilo, ze Skodovka slapla vedle s Fabii RS - co to je za sportovni model, kterymu ujede pulka NAPROSTO OBYCEJNYCH dvoulitrovych kompaktu nebo casto i aut stredni tridy??? Podle me si takove auto muze koupit jen uplny @%#&@$#, to neni ANI SPORTOVNI, ANI CESTOVNI, to je pul vola a pul vcely, co vyhovi jen imbecilovi. No navic za 750 tisic??? Za to si skoro koupim 320d s MIMOCHODEM skoro stejnym vykonem, urcite lepsi dynamikou a NERIKA se tomu sportovni model, ba dokonce se tomu nerika ani obycejny model, je to oholeny auto s minimalistickym vykonem. ACH JO... Lakadlo na blbecky je tahle RS, nic jinyho.

Bobb
5. listopadu • 14:50

Doktore, uz jsi nekdy na dalnici potkal nacipovanou Fabii RS??? Ja s mym bmw 330d jo a nemel jsem sanci. Nechapu vyrazy, ktery pouzivas, to je proste segment trhu, diesely jsou kvalitni, pruzny, usporny, lidi je chteji mit se sportovnim flairem, tak neurazej volbu jinych a sam si rid, co chces. Tim spis ze vim, kolik stoji 320d, a to nemluvim o srovnatelny vybave.

KFL
3. listopadu • 16:28

Hehe, vim, ze je to zbytecny s tebou argumentovat, ale Fabii RS doma mame (stejne jako Focus RS a jedno Subaru) a rozhodne se neda rict, ze by to bylo spatny auto. Otce uspokojuje (jezdil predtim v BMW 540i) uplne a zcela a ze by byl debil se rozhodne rict neda.
Tvrzeni, ze tomu ujede kazdej dvoulitr je pekna kravina, protoze to tak neni a vim to z praxe. Ani s Focusem tomu neujedu nijak VYRAZNE (treba ve meste nebo na dalnici; na okreskach ujedu temer vsem :). Takze neplacej hovadiny a neurazej lidi, ktery si Fabii RS koupili, anebo koupi OII RS (treba si ji vyberu jako pristiho sluzebaka). Mne se taky docela libi ;)

jiny pako
2. listopadu • 10:37

Doktor z hor? Stavte se nekdy u kolegy psychiatra v nizine. Chci videt, jak si za za 750 "skoro" koupis BMW 320d. Hodne skoro. BMW je proste drazsi, to je fakt. Zkus si to lidsky vybavit a pod mega se nedostanes. Je lepsi, ale o dost drazsi, nema smysl to srovnavat. Navic BMW 3 je opravdu tesny vuz, nevim, jestli si v ni sedel, ale ja ted obchazim autosalony a rozhoduji se, takze mam zkusenosti doslova z toho vikendu. RS netvrdi, ze je to supersport, je to proste rodinny vuz s zivejsi motorizaci a velmi uspornym provozem. Opravdu sportovnich vozu se totiz v CR ani v Evrope moc neproda, zatimco o RS zajem bude. Tomu se rika marketing, doktore. A Skodovka to nedela proto, aby uspokojila studentiky na autorevue, ale aby prodala co nejvic kusu s co nejvetsim ziskem. Dokud se ji to dari, tak se muzes v diskusich vztekat, jak jen chces...

jayD
2. listopadu • 10:10

hmmm a co ted specialni edice Renault F1? ..neni to uplne to same,ale....proste skodovka neni BMW vyrabi uplne jina auta..takze z pohledu skoda je tohle auto vykony (brano k 1.2 HTP) takze je to RS

Saman
2. listopadu • 9:47

No tak z dvoulitru tomu snad ujedou vsechny, spis si mel napsat ze tomu ujede ve stejne tride kdejaka 1.4ka s vice nes 70kW.

Fabia RS
2. listopadu • 10:32

si upadl z višně a nebo jsi měl mokrý sen a pak jsi se probudil s rukou v nočníku, ne? FRS ujede všem 1,4 i 1,6  (asi kromě GOLFU 1,4TT 125 KW) a je zcela shodna napr. s Octavii 1,8 T 110 kw.(ani jeden tomu druhemu nema sanci ujet). ver mi, mam to za tech dva a pul roku vyzkousene.

Jirka
2. listopadu • 15:48

 Srandisto!   Sportovní auto se zrychlením 0-100 za 9,6 s? Vždyť 1,8 T tě udělá levou zadní. Věř mi mám to odzkoušené.

Skyline
2. listopadu • 16:17

Neblbni, von tam ma kroutak jak kraaava vole, to nema benziin zadnou sancu. 9.6 na papire, 6.9 v realu. A po cipu to pri 250 zere 5 na sto (teda jenom s lechkou nohou)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OCTAVIA RS
2. listopadu • 17:24


Mimochodom ani mne "neujedes", c2 vts

Skyline
2. listopadu • 12:27

Tak to te zklamu, vsem 1.6 neujedes. Civic VTi

pepe
2. listopadu • 8:49

Jenže to BMW je dražší skoro o 250 000,- v základní výbavě, takže asi tak.

Mario
2. listopadu • 7:21

Jsi úplný PAKO!!!!

Doktor z hor
2. listopadu • 7:36

RIKAM TI NEBER SI DOKTORA Z HOR DO HUBY, NEBER!

PSE
2. listopadu • 8:03

Doktore, zajdi si k doktorovi. 320 je auto pro lidi < 1.8m výšky. Vzhledem k tomu, že do kategorie 2M patřím, tak pro mě je RS narozdíl od BMW3 varianta...

manga
2. listopadu • 14:03

Milý PSE, ona se dá sedačka v 320d výškově polohovat, víš...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sias
11. listopadu • 14:26

Jako nahoru a dolů?

Tonda
2. listopadu • 12:33

Co to je za blbost ?? Mám 186cm a v BMW 3 mám nad hlavou místa skoro na klobouk
Takže neplácej.  A ten shit RS si užij .
 

Brouk
2. listopadu • 6:48

Tak jsme se konecne dockali. Prichazi poradnej sportak. 2.0 TDI. To bude zvuk - chrachta-chrachta. Ale je mi divne, ze si nepripada otec teto myslenky jako debil.

Mirek
2. listopadu • 17:24

Víš, ono myšlenkou určitě nebylo, aby byla Octavia sporťákem. Nikdy jím nebyla a ani nechce být. To jen ty by sis to strašně přál (stejně jako mnoho dalších, kterým se to auto líbí) a proto jsi zklamaný. Má to být rychlá verze obyčejnýho auta střední třídy. Z nuly na sto za 8 vteřin mi nepřipadá rozhodně málo (vzhledem k tomu, že se nejedná o žádný sporťák). A tvůj komentář k dieslu? Žijeme v 21. století a podívej se do statistik VW, PSA i všech ostatních a pak mi napiš, jestli jsou ty "kamna" opravdu tak špatný.

Jim
2. listopadu • 0:35

Když bude mít zrychlení kolem 8sec., které má mimochodem minulé RS-ko, tak to není zas tak špatný...
Ale na druhou stranu bych toto rozhodně nepovažoval za sportovní verzi(oproti TFSI), spíš jako rychlé a pohodlné auto na dlouhé přesuny za slušný peníz... 

martineq
2. listopadu • 6:30

Myslí že ani TFSI verze není sportovní! Škodovka asi ví co její zákazníci chtějí...po zvážení mnoha pro a proti jsem také potencionálním kupcem verze COMBI!

Doktor z hor
2. listopadu • 7:06

No kup si co chces, ale kdyz uz si chces poridit takovej pekac, tak se tim prosimte alespon NECHLUB!

martineq
2. listopadu • 9:03

Chlubit se budu až mi bude stát v garáži...

Doporučujeme

Články odjinud