Škoda Octavia RS definitivně se silným nafťákem

Škoda Octavia RS definitivně se silným nafťákem

Před dvěma měsíci jsme vám jako první a jediní přinesli informaci o tom, že Škoda nasadí do své ostré verze modelu Octavia také naftový motor (celá zpráva). Nyní přinášíme další podrobnější informace. Škoda nakonec opravdu podlehla tlaku zákazníků a velkému hladu po naftových motorech a v lednu 2006 uvede na trh verzi Octavia RS s motorem 2.0 TDI o výkonu 125 kW (170 k), který disponuje točivým momentem 350 Nm. Bližší informace o dynamice tohoto vozu nejsou známy, je ale jasné, že proti verzi s motorem TFSI bude výrazně pomalejší a zrychlení 0-100 bude zvládat okolo 8 sekund, což je poměrně velký krok zpět.

Prozatím není ani jasné, zda bude možnost k této verzi objednat automatickou převodovku DSG, nebo zda bude disponovat pouze šestistupňovým manuálem. Cenu lze očekávat patrně jen mírně pod 750 tisíci Kč, už se stalo jakýmsi nepsaným pravidlem, že citelně slabší nafťáky jsou nabízeny téměř za stejné ceny jako silné benzinové motory.

Tip: Přečtěte si podrobnější informace o Octavii RS s dvoulitrovým turbomotorem.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků