Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

83 komentářů

F.K.
5. prosince • 16:43

Octavia III byla cenou a designem za mě OK. Tahle je hnusná a drahá. Raději Hyundai i30 N. Škoda no.

lebka75
5. prosince • 14:15

za ty prachy to je teda terno :-O
a nakope vám zadek každý Hyundai i30N a ještě jeho majiteli zůstane pěkný balík v kapse proti předražené ochcávce. Takže je to RS, sportovní to není, extra rychlé taky ne, drahé je to jako prase, tak co to teda je ? To fakt raději i30N fasback Performance a budu koukat na kyselé obličeje škodovkářů, jak mi mizí ve zpětném zrcátku :-D

JaneK
8. prosince • 13:02

Pokud se budeme bavit o rovine, tak RSe neujedes s i30N ani omylem a muzes klidne proslapnout podlahu, RSa ti ale taky neujede. V zatackach ji natrhnes zadek, akorat ze RS je rychly rodinny auto co hodne odveze a ma vybavu a prostor pro lidi, sportovni ambice to nikdy nemelo. i30N jde jinou cestou, malo mista, neodvezes ani prd, natoz pohodlne lidi vzadu a je to znatelne tvrdsi s trochu horsi vybavou, ale zatacky budes strihat jak buh s usmevem na tvari. Ale pokud chces i30N jen aby ses koukal na nekoho v zrcatku jak mu ujizdis, tak jsi jen obycejnej blbec jako tisice dalsich na silnici, co tam nepatri. O tom ze je RSa za cenikovou cenu predrazena se nema cenu bavit, to samozrejme je a stejne jich bude jezdit podstatne vic nez eNek.

Michal2
7. prosince • 11:56

No jo ale ten balík rozhází majitel I30N během pár let v nadspotřebě,nových brázdach atd.

Allamarein
5. prosince • 18:11

Kyselé? Věř tomu, že škodovkářům jsou polovodiči v Hyundaích naprosto u prdele.

lebka75
5. prosince • 20:19

věř tomu, že když předjíždíš RSškodovkáře, tak to těžce nese, protože schade je přeci nejrychlejší auto na planetě :-D , alespoň tak podle toho jezdí a pak jim spadne čelist , když je někdo setře

OnlyTruth
5. prosince • 13:55

jedine keby je TSI 4x4 ....

Jezdec
5. prosince • 11:20

Děkuji, tohle už nechci. Chvíli počkám a pak vezmu ten kabel.

F.K.
5. prosince • 16:39

Ani nemusíš čekat. Dneska jsem jeden položil, tak si ho vem.

Turbofan
5. prosince • 9:22

Kolik mate za prechvalovani tehle navonene bidy a za utoky na brusel?Jako predokolka vubec nedava smysl. Bez 4x4 je cela koncepce “sportovniho” auta uplne blbe. Ten vykon na predni to proste neprenese. Navonena predraazena bida... alternativy jaou lepsi.

lokol
5. prosince • 9:59

Co čekáš. Recenzi psalo PR oddělení ze Škodovky.Uděláme kompromisy a pak to budeme prodávat jako přednosti :-D

Tomáš
5. prosince • 8:17

Octavia rs Dobrý, ale golf gti bude lepší, žádný umělý zvuk a pěkné brumendo od výfuku... A celkově vyladenejsi auto. Ano není to kombi, ale každý nepotřebuje odvést každý týden na chalupu kredenc... 🙂

kolkyno
4. prosince • 16:01

bez ohladu na cenu, vybavu po dlhej dobe normalna skodovka s pravom oznacenia RS. i ked v kombiku ;-)

Jezdec
5. prosince • 11:30

Bez ohledu na cenu to ovšem nikdy nejde.

iPace
4. prosince • 12:27

benzinove RSko 2 litr je vesmes otazka soukrome klientely, jako firemnich jich moc nebude, a tam na firemni klientelu prave miri plug-in hybridni RSko, proti sobe stoji prave plug-in s dieselem, 2 litrovej benzin je uplne mimo tohle firemni handrkovani a Micka to zjevne neni schopnej pochopit, no tak nastesti nase PR neni cilene na novinare ale na skutecne platici zakazniky :-)

Kolmáš
4. prosince • 15:02

U nás zas má management budet, nevím přesně kolik, ale okolo 750tkc mozna mega. Ale auto nesmi moc provokovat. Takže hodne berou Octavie ve výbavě L+K, nebo Passaty ve fullu. Z dálky jako bežné auto, ale jako Kodiaq nebo w213 to nedráždí, což klienti nemají rádi, protože pak se jim zdá že je miska vah příliš na té druhé straně a z kšeftu nic není. Takže pokud RS nebude do světa opticky namachrovaně řvát jsem RS, tak klidně může být i jako služebák. Možná ve fullu bez některých sportovních doplňků, ale možnost tu je.

Q
4. prosince • 12:20

Mně by se líbila cena, na které začínala OIII RS při uveden na trh, což bylo 619 tisíc Kč. Když se dívám do ceníku OIV RS, tak mi to přijde už trochu přemotorované a hlavně převybavené různými zbytečnostmi. Mezi běžnou nabídkou a RS se otevřel prostor pro něco s cca 140 kW, manuálem a rozumnou výbavou.

.
4. prosince • 12:17

Pro mne je to auto zepředu šeredné. Ten čumák je hrozný.

lokol
5. prosince • 9:56

Ja zas nechapu, co vymejslej s tema kolama. Nic tak serednyho snad na trhu neni.

Pantani
4. prosince • 15:45

Já bych spíš řek, že čumák je pěknej, ale zadek příšernej - když se na to podíváš šikmo zepředu dozadu, tak je tam takovej divnej "okap" a ta záď je opticky strašně těžká! Zase masa plechu pod a okolo C sloupku směrem dozadu ke světlům.
Předek je naopak krásnej, kam se hrabe Golf8!!

Jezdec
5. prosince • 11:27

Zepředu i zezadu je to slabota. Zepředu nepodařený přípláclý čumák, zezadu to má tvar bečky na zelí.

.
4. prosince • 17:09

Vidíš jak je vkus rozdílný. Proto taky píšu za sebe.

Mink
4. prosince • 11:35

2.0TSI ve verzi "jen" 140kW je technicky o něco lepší, ale jinak perfektní šíp. Asi by se mi líbil i více než Scout.

LumírTGA
4. prosince • 11:49

V čem se HW pls liší 2.0TSI 140 a 180kW? Dík

Orgasmic
4. prosince • 11:21

Kdyby za těch 900tis byla ve čtyřkole a automatu, proč ne.
Oficiální cena OIII RS byla tuším 620tis, takže tohle je o skoro 300tis dražší.
A zase té výbavy o tolik navíc není.

JaneK
4. prosince • 13:20

O3 RS fl liftback v benzinu, manualu, v plny vybave s RS Challenge paketem 870 tisic, zacinala tusim na 770 tisicich hola, mam doma jeste ceniky. Ja ji kupoval jako predvadecku s najezdem 4507 km kdyz se dovyprodavaly zacatkem roku, se slevou 200 tisic, takze konecna cena 670 tisic a prijde mi to jako adekvatni cena.

Michal2
4. prosince • 11:42

No oproti O3 za 620-630 je sakra víc věcí.Vývoj nových motorů a celkově zadarmo nebude.Nemusela by být v základu metla,matrix světla,obložení přístrojovky-50tisíc.

Q
4. prosince • 16:43

Tak ono by se toho našlo víc ... třeba virtuální pedál pro samočinné otevírání kufru, přední parkovací senzory, to mi přijde jako výbava pro "mamataxi", ne pro model zaměřený na svižnější ježdění. A jelikož nejde o skutečné sportovní auto, tak je otázkou, zda musí mít benzinová verze 17" přední i zadní kotouče a samosvorný diferenciál.

EcoBoost
4. prosince • 12:06

Ale LED světla mají poslední Shade dobrý, konečně to svítí.

Puk
4. prosince • 15:31

Tak tak, hlavne protijedoucim autum.

Michal2
4. prosince • 12:27

No bixenon taky funguje když na mě ostatní blikají i na potkávačky.Myslím že Led ještě nejsou super proto matrix.

.
4. prosince • 17:07

Matrix není Led?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
7. prosince • 11:49

Běžný led s přepínáním a matrix autom vykrývání.Obě jsou led to nevíš?

ja-ne
4. prosince • 11:00

treba to kupit. ma to zvuk jak Subaru. :-D Boze tyto skodovaci su srandisti.

Michal2
4. prosince • 10:41

Má vše potřebné v základu vč metalizy.Přidal bych tažné a měl bych konfiguraci hotovou.

Tony
4. prosince • 10:35

Kdyby takhle poladili superb, tak bych uvažoval. Oktavka je subjektivně prostě malé auto.

Michal2
4. prosince • 11:47

Tony ale dosáhneš dozadu na děti.V supu už ne :)

LumírTGA
4. prosince • 11:36

Tak na co čekáte? :-D "Policejní" Superb nebo Passat s 3.6FSI je výzva ;-)

pozpatku_fijA
4. prosince • 9:18

Ani jedno

Heureka.cz
4. prosince • 9:14

Předražené to je jako prase, i obyčejná Octavia. i30, Ceed, Ople to vše dá víc za o třetinu nižší cenu.
Heureka.cz/srování-i30-ceed-ople-proti-octavia-IV

Dix
4. prosince • 9:05

Přijde mi, že za 900tis tomu při zavírání bouchají dveře jako autu za 500tis, ale i za milion,5

Strážce kasy - žena
4. prosince • 9:04

A už Škodovka vychytala problémy co má? Není to jen sw, mění se řídící jednotky. Ani novým RSkam se problem nevyhl a vyřešen pořád není, to a jen pouze za 900tis

ja-ne
4. prosince • 9:04

"zní jako boxer od Subaru":-D:-D:-D boze na nebi:-D:-D:-D

LumírTGA
4. prosince • 11:47

Boxer mělo i Ferrari Testarossa, ale kdovíjaký zvuk neměl. Klidně můžeš napsat VW Brouk s opraveným výfukem a novým olejem a máš to podobný.:-P

šofér
5. prosince • 11:04

mi se zvuk Subaru líbí, hlavně když má 6 válců, ale hezčí byl zvuk Tater 603 nebo 613. Teď jsem skončil u dvouválcového boxera 1200 RT, také je návykový :-D

Rocket
4. prosince • 9:03

Nikdo nemohl čekat nic jiného, než že s tím "správným" motorem bude lepší. Ještě mít tu správnou převodovku, bylo by to ještě o něco lepší.

garážmistr
4. prosince • 9:02

Bylo by lepší kdyby to byla zadokolka za ty peníze

Hanysek
4. prosince • 11:39

Se zadokolkou umějí lidé co měli Žigulíka a Bmw. Národ polořidičů raději předokolku se všemi asistenty, jinak by bylo moc nehod. ;-)

šofér
5. prosince • 11:00

no, já si také myslím, že po dešti by byly plné příkopy...

Ruman001
4. prosince • 9:02

Za 900tis se dá sehnat Mergl

Pantani
4. prosince • 15:40

Řekneš nám kterej?
Doufám, že nemyslíš c-klasse

Allamarein
4. prosince • 9:58

Ve stejné výbavě jako tahle Octavia? Hodně štěstí se sockamerglem.

Tom
4. prosince • 9:55

Za 800 mondeo. No a?

Malcolm
4. prosince • 9:01

Kupujte Hondu, sice není lepší, ale říkat to mohu

Skodaskoncila, Hyundai
4. prosince • 9:01

Cena o 100tis levnější by byla ok, tohle je fakt přepal

Buřtshořticí
4. prosince • 9:00

Scala stačí, i Fiesta stačí

ArnieJ
4. prosince • 8:58

Dle mého je za ty peníze lepší Kodiaq, ale drncá a cuká

LukasKoudak
4. prosince • 8:58

A co koupit Tuscon? Lépe vybavené, levnější, serivis levnější a nedrncá?

ArnieJ
4. prosince • 8:59

Viděl si někdy můj obličej? S Tusconem by na mne zbyla jen tlustá a blbá

Kolmáš
4. prosince • 11:44

S Tuscónem žádná tlustá, blbá a stará. Ale chronický honěmír! Slina z horního rtu na spodní zuby, upatlaný volant, slabá výplata. Taková subkultura z nádražní restaurace čtvré cenové. A už dost, raději o nový Octávii :-) za mě zatím docela špičkaaa B-]B-]B-] Konečně pořádný vůz :-))

Mirek
4. prosince • 19:10

Ty jsi se povedl, špičkooo. Se smajliky na tobě budu šetřit.

Pantani
4. prosince • 15:39

Ty vole :-O :-D :-D

Mirek
4. prosince • 11:12

Tak ber Kodiaq, ale počítej s tím, že ten okrasný přívěšek, který skočil na kočkolap, nebude patřit jen tobě. Navíc budeš muset ten kočkolap často obměňovat za novější verzi, aby ten okrasný přívěšek se nepřilepil na kočkolap někoho jiného. ;-)

kari
4. prosince • 9:52

Indická přísloví je ještě přesnější: Krásná žena patří všem, ošklivá jen tobě. स्वामी प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद स्वामी

Mello
4. prosince • 8:57

Než RS za milion to raději 320i/d, a to říkám jako důchodce vozící se merglem

Pikus
4. prosince • 12:50

Za mega už máš Superba s 200kw, 4x4 a DSG s výbavou.RS pomáhaly budgety na operaky u firemních aut. Za ty peníze super. S cenou za mega se dostane na budget o level vyse v hierarchii.Nicméně, na trhu není moc aut, co můžou sloužit jako sluzebak, trochu jet a být cenově ok. Což je škoda.

LumírTGA
4. prosince • 11:57

Co to je Mergl? :-O Nějací zájemci kteří hráli v serálu Most? Majitel Mercedesu by o svém voze takto nemluvil. :-/

stealth01
4. prosince • 11:29

320i jsem zkusil cvičně nakonfigurovat. Cena 1,55 milionu korun a to jsem byl docela skromný s výbavou. Prostě vše co potřebuji k životu plus hezká kola a hezký lak.
Takže je otázka, jestli si připlatit 550 tisícovek za "značku" BMW.

Honza
4. prosince • 17:10

Jen na rozdíl od Mazdy kde se opravdu kupuje za ceníkovou cenu, nevím jak u škodovky kolik umí udělat slevu (tu sem nikdy nekupoval typuji max nějakou desítku tisíc), Toyota umí nabídnout (určitě na ičo) již hezkou slevu a BMW umí z ceníkových cen udělat hodně zajímavou a úplně jinou cenu ... takže ceníková cena je hodně rozdílný pojem u jednotlivých značek, někde je to, od čeho se reálně začne jednat o tom, za kolik doopravdy se věci kupují.

bill
4. prosince • 12:27

v tom případě je potřeba klikat i Škody ... samozřejmě statisícový rozdíl stále bude, ale Škoda není BMW a to víš Ty sám nejlíp ty"značko"

stealth01
4. prosince • 13:45

No právě, že jsem to měl možnost poznat.

Mirek
4. prosince • 19:06

To musíš billovi dovysvětlit, myslím, že tady není dlouho, aby si to pamatoval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bill
4. prosince • 22:27

mnohem dýl než myslíš ... vážím si úspěšných lidí, co něco dokázali, ale to nevylučuje, že se nemohou mýlit a mít v některých ohledech zkreslené názory, že pane lstivý ;-)

Mirek
5. prosince • 20:30

Zvláštní, já slušně, navíc ne na tebe a ty jsi z toho nějaký podrážděný. Já to jen nechtěl psát za někoho, kdo s tím má osobní zkušenost.
O motorech BMW jsem toho četl více a často se vzpomínalo, že jsou to výborné řidičské auta, ale mají poruchové motory, například praskající rozvodové řetězy u dvoulitrového dieselu N47, nebo: https://www.autoforum.cz/technika/bmw-jiz-skoro-20... ...

stealth01
5. prosince • 9:52

Zeptám se úspěšného Luckyman1984, jestli se mýlil nebo mého kamaráda Davida, který chce co nejdříve zapomenout a přešel úplně jinam. Kdyby můj názor byl názorem pomateného jedince... (nebo možná kéž by)...

Joe Doe
4. prosince • 8:56

Ked to takto pojde dalej, tak o par dni sa dockame titulku:"Za volantem modre Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI"

LumírTGA
4. prosince • 11:55

A co teprve, až bude za volantem MOUDRÉ Škody Octavia :-DB-]

Tom
4. prosince • 9:54

Už se těším:-)

LOL2000
4. prosince • 8:53

Ja už ráno jeden kabel do Bruselu poslal.:-D

Dark
4. prosince • 8:42

Akceptoval bych cenu 749.999, jinak mi zustane SIII RS :D

Rocket
4. prosince • 8:54

Co je SIII RS?

Goes
4. prosince • 8:56

Shit III RS

Shimi
4. prosince • 8:15

699.000,-

Doporučujeme

Články odjinud