Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

17 komentářů

Filip
12. října • 15:48

4x4? To si dělají srandu? Nová RS má spotřebu vysokou stejně. Ale souhlasím. Je to trochu lepší.

kosta
3. října • 20:53

:-D:-D:-D vRS bylo jen jedno... jedničková 1.8T20v 132kw žádna nafta si nezaslouží označení RS rozhodně ne co se dává i do jiných modelu....

Martin Motyčka
4. října • 8:17

Tak proč by tam nemohlo bejt, když to značí Rychlé Saze...

Milda
4. října • 9:44

:-D

jirka
2. října • 19:13

za dvoulitr v nafte 800 kolíků. Někdo upadl na hlavičku. 184 koní. 200 koní koupím za i 5 tis euro a udělám s tím větší parádu. Sice starší oježděné ale ok. Poměr cena výkon šílenost.

Lukas
4. října • 7:28

Zkus s tou ojetinou najet 200tis km během 5 let a pak srovnej celkové náklady na servis minus prodejní zustatkova cena. Věřím, že to už tak zajímavé nebude ;-)

jirka
4. října • 11:36

Každýho zajímá prodejní cena. Ok Škoda 800 tis kč za pět let 400 tis kč ztráta 400 tis
Ojetina za 200 tis kč investice nutné cca 50 tis kč za pět let prodejní cena cca 100 tis kč ztráta 150:¨
Co je ekonomičtější ztráta 400 nebo 150
Pro spoustu lidí 400 tis logika všech tupců co se ohání následnou prodejní cenou neřkuli že ta kokta bude spíš za třista takže minus půl mega. fakt eko.
A proč se ji zbavuje protože po tolika letech a nájezdech ji většinou čeká velký nákladný opravy a nějakej hejl se na to chytne že. Jinak kdyby to bylo tak skvělý tak to má člověk 10 15 let jenže při následných opravách se to nevyplatí že.
Já kupuji jetiny do 50 tis narvu do nich 20 tis a klidně 4 pět let s nima jezdím a roční nájezd cca 30 tis. Pak se toho eko zbavím dostanu ještě nějaký kačky. Kdo je na tom finančně líp pokud se budu dívat na zůstatkovou cenu.

jirka
4. října • 18:29

zdá se že došly argumenty. Prostě tratit málo nebo hodně ať si každý vybere jak je bohatý.

Martin Motyčka
4. října • 19:58

ale nemá smysl argumentovat, proč je nový auto lepší, někomu kdo si kupuje pravidelně olítanej šrot za 50t ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirka
5. října • 17:40

Pokud se budeme dívat ekonomicky ojeté auto je levnější. Pokud sou mi prachy putna nový. Asi tak a reagoval jsem na pitomce co argumentoval finanční výhodou nového auta že je to nesmysl.

jouda
2. října • 19:35

Byť cenovou politiku škodovky nijak zvlášť nesdílím, své zákazníky si to najde.

jirka
3. října • 8:37

zákazníky si to najde jako vždy ale opravdu dát 800 tis za dvoulitr nafta fakt jen šílenec.

Martin Motyčka
3. října • 9:14

škodovky už dávno nejsou žádná láce... A tyhle "speciality" zvlášť... A při vší úctě nemůžeš prostě srovnávat nový a jety auto...

jirka
3. října • 9:53

Pane Motyčka několik pohledů.
Nové vs nové 800 kolíků škoda nafta dvoulitr
800 kolíků toyota gt 86 nebo subaru brz
seat leon cupraNové vs ojeté
Za ty prachy se dá klidně sehnat pořádná raketa
do 150 tis kč taky koupím 200 ps a bude to slušná kára
stačí mrknout www.mobile.de
A porovnat.
Takže kdo chce ukázat já jsem magor já na to mám a koupit podle mě blbě prosím.
Nebo mám trochu pod čepicí chci nové koupím něco zábavnějšího za ty prachy.
Nebo nemám tolik peněz chci taky slušnou káru třeba i výkonější ojeté na mobile.
Každý ať si to přebere podle sebe.
Já klidně ojeté a přemýšlím o jednom co má 200 ps a škoda by se na něj v jízdních vlastnostech nehrabala. Už jsem ho vlastnil a drželo líp než prelude poslední generace bez sw.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin Motyčka
3. října • 11:23

a srovnávat RSko, tedy rodinný auto (sportovní není ani jedna, možná tak o ty 230-tce by se dalo říct, že tam jsou nějaký náznaky sportovnosti...) s malým kupátkem je mimo mísu snad ještě víc... Nikdo kdo uvažuje o RS by si GT86 nikdy nekoupil a stejně tak opačně...

jirka
3. října • 19:55

Měl jsem honda accord coupe 3.0 kufr 465 litrů dostačující. Vzadu se pohodlně usadil chlap 190 cm když jsme z německa dom valili trasu 900 km. Plně naložené lidmi bagáž vše se nám vešlo do kufru. Nejen kombík pobere hodně věcí.

Martin Motyčka
4. října • 8:19

může to bejt kupé třeba i velký... Ale v konečným důsledku to je úplně jiný auto, pro úplně jinýho zákazníka než 5 dvéřovej liftback nebo kombík...

Doporučujeme

Články odjinud