Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

jirka  |  02. 10. 2015 19:13

za dvoulitr v nafte 800 kolíků. Někdo upadl na hlavičku. 184 koní. 200 koní koupím za i 5 tis euro a udělám s tím větší parádu. Sice starší oježděné ale ok. Poměr cena výkon šílenost.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  02. 10. 2015 19:35

Byť cenovou politiku škodovky nijak zvlášť nesdílím, své zákazníky si to najde.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  03. 10. 2015 08:37

zákazníky si to najde jako vždy ale opravdu dát 800 tis za dvoulitr nafta fakt jen šílenec.

Odpovědět  |   | 

škodovky už dávno nejsou žádná láce... A tyhle "speciality" zvlášť... A při vší úctě nemůžeš prostě srovnávat nový a jety auto...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  03. 10. 2015 09:53

Pane Motyčka několik pohledů.
Nové vs nové 800 kolíků škoda nafta dvoulitr
800 kolíků toyota gt 86 nebo subaru brz
seat leon cupra

Nové vs ojeté
Za ty prachy se dá klidně sehnat pořádná raketa
do 150 tis kč taky koupím 200 ps a bude to slušná kára
stačí mrknout www.mobile.de
A porovnat.
Takže kdo chce ukázat já jsem magor já na to mám a koupit podle mě blbě prosím.
Nebo mám trochu pod čepicí chci nové koupím něco zábavnějšího za ty prachy.
Nebo nemám tolik peněz chci taky slušnou káru třeba i výkonější ojeté na mobile.
Každý ať si to přebere podle sebe.
Já klidně ojeté a přemýšlím o jednom co má 200 ps a škoda by se na něj v jízdních vlastnostech nehrabala. Už jsem ho vlastnil a drželo líp než prelude poslední generace bez sw.

Odpovědět  |   | 

a srovnávat RSko, tedy rodinný auto (sportovní není ani jedna, možná tak o ty 230-tce by se dalo říct, že tam jsou nějaký náznaky sportovnosti...) s malým kupátkem je mimo mísu snad ještě víc... Nikdo kdo uvažuje o RS by si GT86 nikdy nekoupil a stejně tak opačně...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  03. 10. 2015 19:55

Měl jsem honda accord coupe 3.0 kufr 465 litrů dostačující. Vzadu se pohodlně usadil chlap 190 cm když jsme z německa dom valili trasu 900 km. Plně naložené lidmi bagáž vše se nám vešlo do kufru. Nejen kombík pobere hodně věcí.

Odpovědět  |   | 

může to bejt kupé třeba i velký... Ale v konečným důsledku to je úplně jiný auto, pro úplně jinýho zákazníka než 5 dvéřovej liftback nebo kombík...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  04. 10. 2015 07:28

Zkus s tou ojetinou najet 200tis km během 5 let a pak srovnej celkové náklady na servis minus prodejní zustatkova cena. Věřím, že to už tak zajímavé nebude

Odpovědět  |   | 
jirka  |  04. 10. 2015 11:36

Každýho zajímá prodejní cena. Ok Škoda 800 tis kč za pět let 400 tis kč ztráta 400 tis
Ojetina za 200 tis kč investice nutné cca 50 tis kč za pět let prodejní cena cca 100 tis kč ztráta 150:¨
Co je ekonomičtější ztráta 400 nebo 150
Pro spoustu lidí 400 tis logika všech tupců co se ohání následnou prodejní cenou neřkuli že ta kokta bude spíš za třista takže minus půl mega. fakt eko.
A proč se ji zbavuje protože po tolika letech a nájezdech ji většinou čeká velký nákladný opravy a nějakej hejl se na to chytne že. Jinak kdyby to bylo tak skvělý tak to má člověk 10 15 let jenže při následných opravách se to nevyplatí že.
Já kupuji jetiny do 50 tis narvu do nich 20 tis a klidně 4 pět let s nima jezdím a roční nájezd cca 30 tis. Pak se toho eko zbavím dostanu ještě nějaký kačky. Kdo je na tom finančně líp pokud se budu dívat na zůstatkovou cenu.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  04. 10. 2015 18:29

zdá se že došly argumenty. Prostě tratit málo nebo hodně ať si každý vybere jak je bohatý.

Odpovědět  |   | 

ale nemá smysl argumentovat, proč je nový auto lepší, někomu kdo si kupuje pravidelně olítanej šrot za 50t ...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 10. 2015 17:40

Pokud se budeme dívat ekonomicky ojeté auto je levnější. Pokud sou mi prachy putna nový. Asi tak a reagoval jsem na pitomce co argumentoval finanční výhodou nového auta že je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
kosta  |  03. 10. 2015 20:53

vRS bylo jen jedno... jedničková 1.8T20v 132kw žádna nafta si nezaslouží označení RS rozhodně ne co se dává i do jiných modelu....

Odpovědět  |   | 

Tak proč by tam nemohlo bejt, když to značí Rychlé Saze...

Odpovědět  |   | 
Milda  |  04. 10. 2015 09:44

Odpovědět  |   | 
Filip  |  12. 10. 2015 15:48

4x4? To si dělají srandu? Nová RS má spotřebu vysokou stejně. Ale souhlasím. Je to trochu lepší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A