Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda přidala do svého ceníku novou položku v podobě Octavie RS vybavené pohonem všech kol. Jednoduše řečeno, kdo bude chtít sportovně střižený diesel a k tomu mezinápravovou spojku navíc, ten bude muset připlatit 55 000 Kč.

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Klasické provedení Octavie RS s dieselem, automatem a pohonem 4x4 tak vyjde na 770 900 Kč, kombík stojí 805 900 Kč. V obou případech jde o to nejdražší, co si u Octavie RS můžete koupit.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že RS230 s automatickou převodovkou stojí přesně o tisíc korun více než RS 2.0 TDI 4x4. A jen pro představu, Scout ve stejné konfiguraci, tedy s naftovým dvoulitrem 135 kW (184 k), pohonem všech kol a automatem vyjde přesně o 60 000 Kč laciněji než RS Combi 2.0 TDI 4x4.

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Naftové RS s pohonem všech kol má výkon 135 kW (184 k) a vrchol točivého momentu 380 Nm. Na stovku se dostane za 7,6 s a maximálně se rozjede na 228 km/h. V kombinovaném provozu by se měla spotřeba pohybovat těsně pod pěti litry nafty. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků