Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda přidala do svého ceníku novou položku v podobě Octavie RS vybavené pohonem všech kol. Jednoduše řečeno, kdo bude chtít sportovně střižený diesel a k tomu mezinápravovou spojku navíc, ten bude muset připlatit 55 000 Kč.

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Klasické provedení Octavie RS s dieselem, automatem a pohonem 4x4 tak vyjde na 770 900 Kč, kombík stojí 805 900 Kč. V obou případech jde o to nejdražší, co si u Octavie RS můžete koupit.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že RS230 s automatickou převodovkou stojí přesně o tisíc korun více než RS 2.0 TDI 4x4. A jen pro představu, Scout ve stejné konfiguraci, tedy s naftovým dvoulitrem 135 kW (184 k), pohonem všech kol a automatem vyjde přesně o 60 000 Kč laciněji než RS Combi 2.0 TDI 4x4.

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Naftové RS s pohonem všech kol má výkon 135 kW (184 k) a vrchol točivého momentu 380 Nm. Na stovku se dostane za 7,6 s a maximálně se rozjede na 228 km/h. V kombinovaném provozu by se měla spotřeba pohybovat těsně pod pěti litry nafty. 

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků