Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda přidala do svého ceníku novou položku v podobě Octavie RS vybavené pohonem všech kol. Jednoduše řečeno, kdo bude chtít sportovně střižený diesel a k tomu mezinápravovou spojku navíc, ten bude muset připlatit 55 000 Kč.

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Klasické provedení Octavie RS s dieselem, automatem a pohonem 4x4 tak vyjde na 770 900 Kč, kombík stojí 805 900 Kč. V obou případech jde o to nejdražší, co si u Octavie RS můžete koupit.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že RS230 s automatickou převodovkou stojí přesně o tisíc korun více než RS 2.0 TDI 4x4. A jen pro představu, Scout ve stejné konfiguraci, tedy s naftovým dvoulitrem 135 kW (184 k), pohonem všech kol a automatem vyjde přesně o 60 000 Kč laciněji než RS Combi 2.0 TDI 4x4.

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Naftové RS s pohonem všech kol má výkon 135 kW (184 k) a vrchol točivého momentu 380 Nm. Na stovku se dostane za 7,6 s a maximálně se rozjede na 228 km/h. V kombinovaném provozu by se měla spotřeba pohybovat těsně pod pěti litry nafty. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků