Škoda Octavia RS 2,0 TDI, známe všechny technické parametry

Již v červenci se dočkají první zájemci nového verze české Octavia. Ta dostane pod kapotu naftový dvoulitrový motor, který po modifikacích dosahuje výkonu 125 kW (170 k). Tento motor bude ovšem dodáván jako druhá alternativa pro sportovně laděný model RS. Pokud vás zajímají ceny nové naftové Octavie RS, pak si přečtěte náš starší článek.

Tip: Velký test Octavie RS s motorem 2,0 TFSI.

Přehled technických parametrů

 

Liftback

Combi

Objem motoru (ccm)

1968

Vrtání/zdvih (mm)

81/95,5

Kompersní poměr

18,5

Výkon (kW/k)

125/170

Točivý moment (Nm)

350

 

 

 

Zrychlení 0-100 (s)

8,5

8,6

Maximální rychlost (km/h)

225

224

Zrychlení 60-100 5.st./6st.

8,7/13,5

8,8/13,7

Zrychlení 80-120 5.st./6st.

8,2/10,7

8,3/10,8

 

 

 

Spotřeba (l/100km)

 

 

Město

7,7

7,8

Mimo město

4,5

4,6

Kombinace

5,7

5,8

 

 

 

Pohotovostní hmotnost (kg)

1430-1500

1445-1515

Užitečná hmotnost (kg)

540-470

 

 

 

Zavazadlový prostor (l)

560-1420

580-1620

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků