Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

20 komentářů

bzzz
26. září • 13:07

Bez urazky, ale kdo z vas/lidi obecne vybira podle emisi? Vetsina kouka na pomer cena/vykon a spotrebu, pritom by si s jejich rocnim najezdem a pri minimalnim tozdilu cen phm (nafta/benzin) mohli v klidku doprat benzinak (navic atmosferu). Spooousta preplnovanych downsize benzinaku ma v realu s prumernakem za volantem (a takovych je vetsina) nakonec spotrebu stejnou jako 15+leta atmosfera.Hlavouni se divi, ze emise ve mestech neklesaji... tak at z mest vyzenou auta co to da a modernizuji vozovy park MHD. Skandal u VW jim vlastne spadl z nebes do klina a zase maji chvili obetniho beranka.

Mirek
26. září • 18:31

OK, většina lidí auto podle emisí nevybírá...jenže, pár takových se vždy najde. A ti si za "ekologické" auto třeba právě proto připlatili. Příplatek za každou EURO skupinu navíc je bez diskuze relevantní, alespoň to všechny automobilky již léta deklarují. A nyní jezdí zákazníci s vozem na úrovni EURO 3. Co s těmi okradenými lidmi? Naprosto právem se cítí být poškozeni...

Mirek
25. září • 19:26

Třeba se nakonec přijde na to, že oktávka splnila EURO 6 s vypnutým motorem :-)

luke
29. září • 10:09

to asi ano.. ty bys taky nepsal takové kraviny, kdybys měl vypnutý monitor..

JA-NE
25. září • 8:44

pseudo 4kolka:-D

E15
25. září • 13:15

a pseudo Euro6 (ve skutečnosti sotva Euro3 :-D )

Radek
25. září • 18:41

:-)
Ale kdo vlastně potřebuje emise EURO 6? Uživatelům je to lhostejné a svět to nezachrání... První je potřeba omezit průmysl (Čína, USA) pak rodinné domky co topí plastem....

JA-NE
25. září • 16:32

:-D muehehe:-D presne tak

Mato
24. září • 21:09

Spotřeba 4,9l ??? Jiné sci-fi! To zas bude aféra...

evo
24. září • 19:20

Ak sa nemylim, tak existuje Octavia scout a aj standartna octavia s touto kombinaciou, s tymto motorom, cudny clanok..

zuvacka pedro
24. září • 21:07

Dlho tu uz nebol clanok o OIII, bolo treba nieco napisat, ved Skoda si predplatila :)
Teraz trosku vazne: Skoda marketing dokaze naozaj v pravidelnych intervaloch pustat tlacove spravy alebo dodavat auta do testov a "zasrat" priestor na portaloch o autach takmer dokonale. Nepaci sa mi to, ale naozaj to maju premakane. Ved si len zoberme OIII. Zacalo to naj vybavou liftback, potom TSI, kratko ma to boli vsade testy 1.6TDI co by pravdepodobne najpredavanejsej fleet motorizacie, porovnanie TDI a TSI, prisla RS, potom sa ten isty kolotoc zopakoval s combi, RS 230 a teraz RS 4*4. Jeden model, 20 tipov testov

Ernie
28. září • 23:03

Zaujimave, na to, ze ti to tak vadi, tak mas o tom dokonaly prehlad. Ja napr. neznasam Hjonde - a nemam ani najmensiu potuchu kedy tu bol o nich nejaky test, proste to podvedome ignorujem...;-)

Adam
24. září • 18:23

Je velka skoda ze to neni i u benzinu opravdu to nechapu.., proc mondeo, mazda 6 je taky 4x4 je s naftou

E15
25. září • 13:14

protože to zákazníci chtějí. Už teď se víc než 50% RS prodává v naftě, u 4x4 by to bylo ještě víc, takže pro těch pár lidí preferujících benzin (jako jsem třeba já :-)) nemá smysl kombinaci se 4x4 vyvíjet. Navíc v této kombinaci s naftou už to Škoda vyrábí, takže to jen hodí na snížený podvozek, trochu poladí a náklady na vývvoj jsou nula nula nic...... všechna tato rozhodnutí padla dávno před tím, než se provalil skandál s diesely. Pro rok 2017 může být všechno jinak....

Radek
25. září • 18:39

Je nás víc co preferujeme benzín a co je důležité bude stále více. Močovina, filtr pevných částic dělá z dieselu pomalu (ale spolehlivě) nepoužitelný pohon...

jednabedna
2. října • 14:26

Měl jsem dostatek možností během střídání obou verzí porovnat RS230 a RS TDI. Uživatelsky naprosto jednoznačně dám přednost naftové. Rozdíl v dynamice minimální, turboefekt u nafty daleko méně výrazný než u benzínu, pružnost u nafty o třídu lepší, hlučnost stejná, spotřeba o třetinu nižší. Jediné plus u benzínu je vyšší maximálka, což já osobně nepovažuji za stěžejní.
Nesouhlasím ale s názorem, že se RS 4x4 v benzínu nevyplatí "vyvíjet". O žádný vývoj nejde, takové konfigurace koncern má vyvinuté pro Audi i VW, jde jen o schvalovací proceduru.

Márty
24. září • 15:22

Chci okamžitě test!! Snad jej brzo dostane i Cupra a sočkáme se srovnávacího testu.

Roman
24. září • 14:31

super emisný výbavový balíček VW je v cene ? :-D:-D:-D

Mato
24. září • 21:03

To je přeci jasný: 135kW + 4x4 + SW emisní balíček = spotřeba pod 5l :-)))))

tom
24. září • 15:42

A co pouzit mozek?

Doporučujeme

Články odjinud