Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Roman  |  24. 09. 2015 14:31

super emisný výbavový balíček VW je v cene ?

Odpovědět  |   | 
tom  |  24. 09. 2015 15:42

A co pouzit mozek?

Odpovědět  |   | 
Mato  |  24. 09. 2015 21:03

To je přeci jasný: 135kW + 4x4 + SW emisní balíček = spotřeba pod 5l )))

Odpovědět  |   | 
Márty  |  24. 09. 2015 15:22

Chci okamžitě test!! Snad jej brzo dostane i Cupra a sočkáme se srovnávacího testu.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  24. 09. 2015 18:23

Je velka skoda ze to neni i u benzinu opravdu to nechapu.., proc mondeo, mazda 6 je taky 4x4 je s naftou

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 09. 2015 13:14

protože to zákazníci chtějí. Už teď se víc než 50% RS prodává v naftě, u 4x4 by to bylo ještě víc, takže pro těch pár lidí preferujících benzin (jako jsem třeba já nemá smysl kombinaci se 4x4 vyvíjet. Navíc v této kombinaci s naftou už to Škoda vyrábí, takže to jen hodí na snížený podvozek, trochu poladí a náklady na vývvoj jsou nula nula nic...

... všechna tato rozhodnutí padla dávno před tím, než se provalil skandál s diesely. Pro rok 2017 může být všechno jinak....

Odpovědět  |   | 
Radek  |  25. 09. 2015 18:39

Je nás víc co preferujeme benzín a co je důležité bude stále více. Močovina, filtr pevných částic dělá z dieselu pomalu (ale spolehlivě) nepoužitelný pohon...

Odpovědět  |   | 
jednabedna  |  02. 10. 2015 14:26

Měl jsem dostatek možností během střídání obou verzí porovnat RS230 a RS TDI. Uživatelsky naprosto jednoznačně dám přednost naftové. Rozdíl v dynamice minimální, turboefekt u nafty daleko méně výrazný než u benzínu, pružnost u nafty o třídu lepší, hlučnost stejná, spotřeba o třetinu nižší. Jediné plus u benzínu je vyšší maximálka, což já osobně nepovažuji za stěžejní.
Nesouhlasím ale s názorem, že se RS 4x4 v benzínu nevyplatí "vyvíjet". O žádný vývoj nejde, takové konfigurace koncern má vyvinuté pro Audi i VW, jde jen o schvalovací proceduru.

Odpovědět  |   | 
evo  |  24. 09. 2015 19:20

Ak sa nemylim, tak existuje Octavia scout a aj standartna octavia s touto kombinaciou, s tymto motorom, cudny clanok..

Odpovědět  |   | 
zuvacka pedro  |  24. 09. 2015 21:07

Dlho tu uz nebol clanok o OIII, bolo treba nieco napisat, ved Skoda si predplatila :)
Teraz trosku vazne: Skoda marketing dokaze naozaj v pravidelnych intervaloch pustat tlacove spravy alebo dodavat auta do testov a "zasrat" priestor na portaloch o autach takmer dokonale. Nepaci sa mi to, ale naozaj to maju premakane. Ved si len zoberme OIII. Zacalo to naj vybavou liftback, potom TSI, kratko ma to boli vsade testy 1.6TDI co by pravdepodobne najpredavanejsej fleet motorizacie, porovnanie TDI a TSI, prisla RS, potom sa ten isty kolotoc zopakoval s combi, RS 230 a teraz RS 4*4. Jeden model, 20 tipov testov

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  28. 09. 2015 23:03

Zaujimave, na to, ze ti to tak vadi, tak mas o tom dokonaly prehlad. Ja napr. neznasam Hjonde - a nemam ani najmensiu potuchu kedy tu bol o nich nejaky test, proste to podvedome ignorujem...

Odpovědět  |   | 
Mato  |  24. 09. 2015 21:09

Spotřeba 4,9l ??? Jiné sci-fi! To zas bude aféra...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  25. 09. 2015 08:44

pseudo 4kolka

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 09. 2015 13:15

a pseudo Euro6 (ve skutečnosti sotva Euro3 )

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  25. 09. 2015 16:32

muehehe presne tak

Odpovědět  |   | 
Radek  |  25. 09. 2015 18:41


Ale kdo vlastně potřebuje emise EURO 6? Uživatelům je to lhostejné a svět to nezachrání... První je potřeba omezit průmysl (Čína, USA) pak rodinné domky co topí plastem....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 09. 2015 19:26

Třeba se nakonec přijde na to, že oktávka splnila EURO 6 s vypnutým motorem

Odpovědět  |   | 
luke  |  29. 09. 2015 10:09

to asi ano.. ty bys taky nepsal takové kraviny, kdybys měl vypnutý monitor..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 09. 2015 13:07

Bez urazky, ale kdo z vas/lidi obecne vybira podle emisi? Vetsina kouka na pomer cena/vykon a spotrebu, pritom by si s jejich rocnim najezdem a pri minimalnim tozdilu cen phm (nafta/benzin) mohli v klidku doprat benzinak (navic atmosferu). Spooousta preplnovanych downsize benzinaku ma v realu s prumernakem za volantem (a takovych je vetsina) nakonec spotrebu stejnou jako 15+leta atmosfera.

Hlavouni se divi, ze emise ve mestech neklesaji... tak at z mest vyzenou auta co to da a modernizuji vozovy park MHD. Skandal u VW jim vlastne spadl z nebes do klina a zase maji chvili obetniho beranka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 09. 2015 18:31

OK, většina lidí auto podle emisí nevybírá...jenže, pár takových se vždy najde. A ti si za "ekologické" auto třeba právě proto připlatili. Příplatek za každou EURO skupinu navíc je bez diskuze relevantní, alespoň to všechny automobilky již léta deklarují. A nyní jezdí zákazníci s vozem na úrovni EURO 3. Co s těmi okradenými lidmi? Naprosto právem se cítí být poškozeni...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A