Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

24 komentářů

Dalibor Rousek
20. listopadu • 17:34

Chválím je za benzin, ale co ten filtr pevných částic? Nebylo by lepší vymyslet kvalitnější pohon, kde by nebyl potřeba? Přeci jen ten filtr dělá největší zlo v autě. Třeba se dočkáme příště, i když od automobilky jako je škodovka nečekám 100% kvalitní vůz za přijatelné peníze, vy jo?

Drousek
26. listopadu • 19:51

Rozhodně nemůžete čekat od škodovky nic přijatelného za dobré peníze, jelikož jejich ceny jsou nehorázně nadsazené! Možná to je právě ten důvod proč se z letiště v Milovicích stalo jejich soukromé parkoviště! Prý neplnění emisních norem, to určitě, spíš prodeje jdou ke dnu.

Aifel
6. listopadu • 17:49

Cenovka je zase něják vysoko ne ? Ale když opomenu cenovku proč do toho chtějí cpát ropu ? Celkově nechápu proč něčemu dát RS a rvát do toho diesel ?

Boris
31. října • 8:56

To snad nemyslí vážně s tou cenovkou ne? To si vážně někdo koupí holé auto, pomalu bez výbavy za takové nekřesťanské peníze? U konkurence se dají pořídit daleko lepší kousky za méně peněz, tak proč brát tohle? To jednoduše nechápu, co vy?

Regie
23. října • 14:10

Tak jako říkám to furt proč rvát ropu do něčeho co má označení RS ? I když jestli čekají zas na homologaci tak Diesli asi budou k vidění někde na letišti ne ? A ten filtr pevných částí otázka je jestli se nebude po pár KM zanášet jako u většiny aut ?

Tony
23. října • 13:56

Kola jako laciná střelnice z Matějské

Luboš
23. října • 7:50

Před pěti lety začínala OIII RS na 620tis Kč. To si dnes dělají pr*del ne?

Michal
5. listopadu • 16:02

Neměla ale spoustu výbavy a GPF jako teď.Moje začínala od 630ti v 2014

mijunior
24. října • 10:58

Jestli tě trápí kolik stálo RS před pěti lety tak raději ani nelez do krámu pro žrádlo, tam tě totiž rovnou klepne!B-]

Jaromír Veka
22. října • 17:48

YES! Honzik se dnesnim dnem stava nejproduktivnejsim koncernovym novinarem, a to si zaslouzi obrovsky potlesk!!! Tenhle chlapec zije jen pro koncern, a velice mu to prejme!

Milhaus
22. října • 18:50

Nezapomeň že to je totiž 100% fanboj

joe
22. října • 17:46

že si tohle někdo může koupit, takovou hnusnou škatuli...:-))

mijunior
24. října • 10:50

Tady v kraji se to nekupuje ale fasuje. Kamoška dělá ve fabrice pravníka a už má Superba takže počítám že RS bude pro mistry na lince?!

Osel z Jetele
23. října • 14:30

Mluvýž vo svý starý?

šofér
23. října • 8:22

Sice jsme nenafasoval tuto "hnusnou škatuli", ale klasiku v kombíku, nicméně musím ocenit, jak Škodovka zamakala na tom "simply". Opravdu, chytrých řešení má více, než měl můj Passat před tím a nejde jen o škrabku.
Je ale fakt, že domů bych si to za ceníkovku či se slevou 10% nekoupil, na to je to drahé. Tak si zvykejme, že nové Škodovky co vidíme na cestách jsou firemní, ty ojeté soukromé. Asi to tak mají v Bolce spočítané a nastavené ..

Jan
22. října • 20:41

Známá ji má a jede to hezky. Mě se líbila.

Atomas
22. října • 21:34

A to už se ti ta známá nelíbí?

Jan
23. října • 6:14

Ta se mi libi porad, dokonce i mimo auto ;-)

petr r. (petrumr)
22. října • 18:47

asi jsou jiní než ty, menšina v téhle republice bude vždy na něco nadávat.:-(

He
22. října • 17:39

Cokoliv nad 500t. Od škodovky je odpad a pod 500t. Ještě větší

SL600
22. října • 19:50

Škodovka nic nad 500 tun nedělá. :-D

E15
22. října • 17:32

Pokud nechali ten diferenciál tak je to jednoznačně plus. Odpadly nesmyslné elektrické sedačky a nesmyslně velké (a ošklivé) ráfky a jako bonus je to levnější (i když to vlastně zdražilo).

petr r. (petrumr)
22. října • 18:50

souhlas, nevím proč nabízí elektrický sedačky do auta co se nepůjčuje. Ty devatenáctky se mně taky nelíbí, ale jiný může mět jiný názor.

Peter
22. října • 23:38

Na Jeziska O RS by se mi libila B-]

Doporučujeme

Články odjinud