Škoda Octavia po faceliftu: nižší ceny, lepší výbava

Škoda Octavia, v současnosti nejúspěšnější model automobilky, se v inovované podobě začne prodávat od letošního listopadu. Již nyní pro vás máme jeho ceny. Ty jsou konečně nižší než dosud, zato výbava je rozsáhlejší a třeba ESP či projektorové světlomety patří do základního vybavení i té nejlevnější verze.

Tipy: První test faceliftované Škody Octavia, detailní představení vozu.

Základní cena modelu Octavia s motorem 1,4 MPI/ 59 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 349 900 Kč. Spolu s lepší cenou nabízí faceliftovaná Octavia i vyšší standard bezpečnosti. Za tuto cenu získá zákazník v základní výbavě kromě již zmíněného ESP včetně ABS také šest airbagů, projektorové halogenové světlomety, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna včetně vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním nebo program denního svícení. Octavia facelift bude k dispozici s čtyřmi benzínovými a třemi dieselovými agregáty, které pokrývají výkonovou paletu od 59 do 118 kW včetně verze s pohonem všech kol v karosářské variantě Combi. V rámci zavedení omlazeného modelu Octavia na trh bude k dispozici řada akčních paketů za cenu 10 000 Kč, jejichž součástí je např. klimatizace v hodnotě 35 000 Kč.

Škoda Octavia facelift - ceny vybraných modelů:

 
Model
Motorizace
Výbavový stupeň
Převodovka
Cena (v Kč)
Octavia
1,4 MPI/59 kW
Classic
5 st. manuální
349 900
Octavia
1,6 MPI/75 kW
Classic
5 st. manuální
384 900
Octavia
1,4 TSI/90 kW**
Classic
6 st. manuální
430 900
Octavia
1,9 TDI PD/77 kW
Classic
5 st. manuální
450 900
Octavia
1,8 TSI/118 kW
Ambiente
6 st. manuální
525 900
Octavia
2,0 TDI PD/103 kW
Ambiente
6 st. manuální
549 900
**Pozn.: Model Octavia facelift 1,4 TSI /90 kW bude v prodejní síti  k dispozic od ledna 2009.
 

Škoda Auto přikročila v důsledku sílícího konkurenčního tlaku a prohlubující se hospodářské krize ke snížení cen nových vozů i ve zbývajících modelových řadách Fabia, Roomster a Superb. Jedná se o slevy až 100 000 Kč u vybraných modelů a výbav. Třeba cena nového modelu Fabia s  motorem 1,2 HTP/44 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 229 900 Kč. Základní výbava všech vozů Fabia obsahuje např. 4 airbagy, ABS s umocňovačem brzdného účinku, imobilizér a posilovač řízení. Volitelnou položku akčního paketu  za cenu 10 000 Kč představuje centrální zamykaní dveří spolu s klimatizací Climatic, který včetně snížení ceny modelu Fabia představuje cenovou výhodu až 50 000 Kč.

Model Roomster 1,2 HTP/ 51 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve verzi Classic začíná na zákaznické ceně 299 900 Kč. K prvkům základní výbavy modelu Roomster patří 4 airbagy, ABS s posilovačem brzdného účinku, posilovač řízení, funkce denního svícení, imobilizér, výškově nastavitelné sedadlo řidiče atd. Při zakoupení akčního paketu v ceně 10 000 Kč získá zákazník nově klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna a centrální zamykání. Zvýhodnění tak činí až 60 000 Kč. Snížení cen se týká i modelu Superb druhé generace. Základní cena modelu  Superb 1,4 TSI/92 kW s šestistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Comfort díky tomu začíná na 569 900 Kč, což představuje slevu 50 000 Kč oproti původní ceně. Cenové zvýhodnění modelu Superb s vznětovým agregátem 2,0 TDI CR činí rovných 100 000 Kč.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků