Ano, Škoda Tudor, jedno z nejkrásnějších kupé, které jsme mohli nedávno vidět v Ženevě, se asi vyrábět nebude. PROČ ? Protože by konkurovalo nově připravované Audi A6 Coupé (jaro 2005). A to si samozřejmě němci (VW) nedovolí, aby se v čechách vyrábělo kupé vpodobě Tudoru, které by konkurovalo (a všem nám je jasné že úspěšně) Audi A6. Takže zde opět platí, že němci si pro VW a Audi nechají to nejlepší a pro Škodu zbyde možná nějaký drobek... A to mě vážně štve ! Pořád proklamují jak Škodovka expanduje, jakou má moderní techniku, design, ale ve skutečnosti jsme (česká Škoda) vždycky až ti druzí, né-li třetí. A co Vy ostatní, taky Vás to štve ?
Jo, je to na piču...
Stává se ze mně nejspíš had. Příliš mnoho "s"...
Polepším se.
Zdarec, HUFe,
na rovinu rikam, ze kdybych mel tolik penez co Ty, tak bych za Fabii klidne tech 700 000 dal taky Tvoje brko vypada slusne, az na nektere detaily bych s upravami zrejme postupoval stejne jako Ty.
Leon Cupra V6 urcite nebude k zahozeni, ja osobne, pokud bych jeste nebyl Fabie prejezeny, bych pockal, s cim prijdou Skodovaci. Pokud totiz budou chtit stavet Fabii WRC, tak by meli na trh uvest Fabii 1,8 T, aspon to tak odhaduju kvuli tomu motoru, ze ktereho WRC vychazi. No a predstav si pak tu 1,8 T lehce nachipovat a mit v garazi Fabku se 180 konmi To by teprv byla raketa na ctyrech kolech
P.S.Prej jsi nedavno vozil nejakeho Romana z Vracova? Urcite Ti basnil o Golfu, co? Je to muj bratranec, takze to jen tak na okraj.
Zdar!
O Fabii 1.8T vím, možná bude mít 180PS z fabriky (jako Octavia RS), což by znamenalo 210PS po čipu!!! Navíc by měla mít delší nárazníky alá P206GT kvůli homologaci. Vím, že nemusí vypadat zle...
Uvidíme. Mimochodem, pokud se zadaří, tak budu mít ve své Fabii cca 170-175PS a 430NM. Pokud vše proběne OK, poreferuju .
Žádného Romana z Vracova jsem nevozil. To bude asi omyl.
Zdraví HUFmajstr
Zdarec, HUFmajstre,
jestli Ti to s tou Tvoji Fabkou vyjde, tak to aby sis tam rovnou nechal do zadu namontovat i nejake brzdici padaky, jak maji stihacky Ten kroutak i na papire vypada primo brutalne. Myslis, ze to ta predni naprava bude vubec stihat?
Majkee
Náprava to snese, jen spojka bude muset být sportovní (Sachs do 460NM) a olejový chladič taktéž bude potřeba.
Nikdy jsem nepochopil jak se muze neco takoveho jako Octavie vubec prodavat. Samozrejme jsou chudaci co dostanou Octavku v zakladu jako sluzebaka, ale ze si nekdo DOBROVOLNE koupi neco takoveho v lepsi vybave za ty desivy ceny co za to Skodovka chce to jde skutecne mimo mne.
a co ti na Octavce tolik vadi ? a jake auto mas ty ?
Na Octavce mi vadi, kdyz se k nakupni tasce pridela obrovskej kufr a pak se to vydava za auto stredni tridy. Proboha, dyt tam neni misto ani vpredu, natoz vzadu.
To auto ma prostor nakupni tasky, dilenske zpracovani nakupni tasky, kvalitu sedadel nakupni tasky, takze to musi byt nakupni taska. Zadna stredni trida ani v kreci. A tahle sranda stoji ve slusnejsi vybave skoro tolik co nova Laguna. To je proste neuveritelne.
Bolku, nemáš náhodou místo hlavy taky nákupní tašku?
Je velmi zvláštní, že máš sám jaskousi starou hyenu a přitom pomlouváš moderní a prodejně velmi úspěšný vůz. Štve Tě, že na něj nemáš nebo že Tě už tolikrát lehce Octavie předjela, i když Lolek (totiž sorry, Bolek) měl již pedál plynu dávno na podlaze a nic podstastného se při tom nedělo?
Neříkám, že je Octavia zázrak, ale za ty prachy je velmi solidní volba. Třeba 20Vt 4x4 nebo TDI 110PS nebo ještě líp RS. Za ty prachy prostě paráda.
Lehce predjela ? S beznych Octavii ma pouze 1.8T o necelych dvacet koni vice, ostatni jsou slabsi. Neprijde mi to jako "lehce predjela". Krome toho vzhledem k jejimu podvozku nema prilis ambice na drsnejsi jizdu.
Za ty prachy "velmi solidni volba" ? Poslouchej tobe ta ekonomika moc nejde, vid ? Dival jsi se nekdy kolik stoji takova Octavia 1.8T s Climatronicem, xenonama a vubec trochu lepsi vybavu ? Tak se na to schvalne podivej. Ja to pocital na podzim, tehdy stala o 45.000 Kc mene nez stejne vybavena Laguna. Ale co ti to vubec pisu. Mluvit o ekonomice cloveku, ktery dal za Fabii 700.000 Kc je zbytecne.
Jo jo, na ekonomiku jsem asi úplně blbej, ale třeba oktávka Laurin a Kléma 20V turbo má za 714.000,-Kč ještě hodně nad rámec Tebou vypsané výbavy (ESP, tempomat. kůže, vyhřívaná přední sedadla a mnoho jiného). Zkus najít konkurenty v té ceně, Ty ekonome :o)))
Vis, co je to "cena od" ? To je bezny trik zejmena nemeckych automobilek, jak udrzet cenu psychologicky na rozumne urovni. Takze naprikla tebou zminovana LK ma kuzi za priplatek (v zakladu jen kombinace kuze + kozenka + latka, ESP je rovnez za priplatek.
I kdyz je videt, ze i Skoda si uvedomuje sve postaveni na trhu a konkurenci. Tudiz ceny jsou podstatne nizsi, nez kdyz jsem se dival naposled. Napriklad si pamatuji, ze se u Octavii priplacelo tusim 35.000 Kc na alespon trochu rozumny volant (tj. s kozenym potahem).
V soucasne dobe podobne vybavena Laguna (ale bez kuze) stoji 800.000 Kc, i kdyz na druhou stranu ma modernejsi klimatizaci, senzor tlaku v pneu, okenni airbagy i vzadu (kdyz mas rad tu bezpecnost), mnohem lepsi palubni pocitac a samozrejme rozvor 2748mm vs. 2520mm, a 22cm je uvnitr zatracene znat. Jen tak pro zajimavost, je to vetsi rozdil nez mezi Lagunou a Mercedesem S.
ESP je za příplatek. Kůže je v ceně a za žádnou se nepřiplácí. Jsou tam ale 2 možnosti provedení.
Za "malý kožený paket" se platí 3.500Kč a ne 35.000Kč. Plovoucí desetiná čárka je sviňa .
Jinak, já Ti Octavii nenutím. Sám mám spadeno na Leona Cupru V6 .
Kuze se jenom tvari jako dve provedeni za stejnou cenu. Minimalne v tom konfiguratoru, to pak na dalsi strane nahlasi, ze ke kozenym sedackam musis dokoupit kozene sedacky s cenou nula, ale po zakliknuti naskoci asi tricet litru navic je to jakesi podivne. Ale skoro bych veril tomu, ze kombinace kuze, kozenka, latka nebude stat stejne jako full kuze. Nedava to totiz moc smysl.
U maleho kozeneho paketu jsem psal, ze v minulosti. Jeste pred rokem kdyz jeden manik mel sluzebni Octavii a kritizoval jsem mu ten desny plastak, tak rikal ze mu v praci tech 35.000 navic nechteli uz dat.
A Seat dalsi popularni znacka. Co takhle koupit dospele auto? Treba Volvo S60 nebo Nissan Maxima? Nebo kdyz tvrdis jak jsi sportovne zalozen, tak co koupit skutecne sportovni auto a ne WV parodii. Treba Subaru Impreza WRX, nebo EVO7. Chce to priplatit, ale skutecna sportovni vozitka holt stoji vice nez oplastovana srandicka s radoby vytunenym motorem.
No jasne, Nissan Maxima! A treba také Lada 110 ne? To jsou opravdu dospela auta, to jo.
Co se tyce renaultu, tak ma mnohem horsi dilenské zpracovani, o nic lepsi jizdni vlastnosti ( jeste ze ma ESP !!!) nez Skoda Octavia. Obe auta mam jako sluzebni. Octavia super. Laguna nic moc protoze je casteji v servisu nez v podniku: problémy s kartou, spatné tesneni u dveri, silné vibrace v pristrojové desce, atd, atd.....................
Kdyz se ti Octavia nelibi protoze na ni nemas (me se libi i kdyz na ni taky nemam), tak sem nelez a tahni klidne k renaultu.
S pozdravem.
Co se týká Nissanu Maxima, tak vem na vědomí, že šestiválcové motory od Nissanu vyhrávají pravidelně v USA soutěž "motor roku". Nikdo jiný na ně nemá !!!
Naopak se podívej , jak se chová koncern VW ke Škodovce. Dává jí starý motor 2.0 MPI (115k) , ale např. do Audi a Passatu dává již dlouho nový 2.0i (130k). Nebo do Superbu dává starý 2.8 V6 , ale do Audi již nový 3.0 V6. Do Superbu se plánuje W8 ale s nižším výkonem, než do Passatu, totéž 2.5TDI V6, zkrátka ve Škodovce obecně dostaneš až na vyjímky (1.9 TDI), vždy horší motory, bohužel.
Jardo, on VW si ten "šmejd" V6 2,8 a 2,5 TDI nechává i ve své nejvyšší řadě - Pasatu. Není to divné?
Co se týká slova "šmejd", tak to jsem zrovna neřekl, psal jsem "starý" motor. No a pak tvůj dotaz: Ano, divné to je, ale jinak než to myslíš ty. Divné především je, že se koncern snaží o maximalní unifikaci, což ostatně všichni vědí, protože stejné koponenty můžeme najít např, v Octavii i Pasatu. Samozřejmě se to dělá kvůli snížení nákladů. Ale oproti tomu, koncern vyvinul nové motory, ale používá je jen v některých autech (značkách), proč ? Kvůli image ? Nic jiného mě nenapadá... A to je pak špatné, zase je Škoda brána jako jedna z posledních, která dostane něco nového... , pokud vůbec.
Chtěl jsem zkrátka poukázat na to, že jsou v koncernu vyvinuté nové motory, ale k použití ve Škodě se neuvažují. A to mě mrzí... Proč je má částečně i Pasat, to se zeptej asi přímo u zdroje (VW). Co se týká 2.5 TDI V6, tak ten má v Superbu výkon 114 kW, ale v Audi má 114 i 132 kW, takže Škodovka zase přišla tak trochu zkrátka.
V Mladé Boleslavi byla postavena nová motorárna, nevíte jaké motory se v ní začaly vyrábět?BTW: Když jsem v Autobildu pročítal motory nového Golfu, tak jsem byl unešen. Všechny benzíňáky, krom jednoho ( 1,4 55 kW ), budou FSI. Pro zajímavost 1.4 FSI, 1,6 FSI, 2.0 FSI, 3,2 FSI ( 177kW) a ten dieselový motor 132 KW je u nového Golfu uveden taky.
Hm... Golf V bude bomba.
Nepsali v tom Autobildu o V6 TDI? Prý tam má být taky. Teda pokuj jsi nemyslel tím 132kW právě tenhle. On se tam totiž má objevit i nějaký zbrusu nový 4válec 4ventil TDI.
Už je to tak, Škodovka je akýsi doplnkový predaj k Volkswagenu. Osobne ja som si chcel kúpiť Octaviu, ale keď som v predajni obzrel a vyskúšal rozmery tohto modelu, rýchle som sa vzdialil. Tí čo vlastnia Octaviu ju istotne kúpili v rámci nejakého kompromisu, ale bol to učite velikánsky kompromis.
Kompromis? A kdo nevolí kompromis? Málokdo je tak přízemní, že je jeho snem třeba jen Nissan Almera. Já například chci Konissegg nebo Zondu a i M5 je kompromis .
...Octavia je za ty prachy dost dobrá. Zejména RS a L&K 20V turbo (také 4x4).
Hm, pan je intelektual.
Trvam na tom, ze za ty prachy je Nissan Maxma docela dobre auto. Akorat ten predni nahon si mohli nechat. Motor neni spatny (ten trilitr) a uvnitr je to docela pohodlny vozik.
Myslím, že jsi teoretik.
Tak ja se priznam. Ve skutecnosti jezdim makat do Kolbenky tramwaji a vzdycky pres okno se zavisti sleduji ty prachace v nablejskanych Octaviich.
Ahoj,
Leon Cupra V6 je dobrý auto, ale s jeho koupí bych počkal. Příští rok bude na trhu představen nový Leon, takže bys teď koupil vlastně výběhový model. A vezmu-li v úvahu kolik stojí...., tak určitě stojí za to si počkat.
Jasně. Vzhledem k tomu, že mám rok starou Fabii, ani nějak extra nespěchám. Rok až rok a půl je doba, za kterou budu další vůz pořizovat. Kdo ví, co mě do té doby uchvátí víc...
To by mě tedy zajímalo, chlapečku, čímpak ty se živíš, že se tady tak nemístně chlubíš, že za dva roky si koupíš další auto, to staré, které spíš používáš jen na machrování ve svém Hufnágl teamu než na nějaké větší ježdění, prodáš moc nepoužité a už znuděně pokukuješ po něčem, čím by se dalo machrovat ještě lépe, třebas CuprouV6. Nebo, že bys patřil do kasty mladých, znuděných, zakomplexovaných rentiérů? Ano, to mi sedí nejvíce. Bohatý papínek a synáček, jak k bohatství bez píle přišel.... Je mi tě skutečně líto, Tvé frustrace z neúspěchu u žen (příp. nějakou blbou blondýnu letící na nablýskaný vůz), život bez radosti, deprivace, to bych nechtěl zažít. Doufám, že se dožiješ 25 roku života bez sebevraždy... Pa...
Reakci typu "kdes na takove auto nakrad" vubec nechapu. Ja jsem jen rad, kdyz na nasich silnicich vidim i trosku lepsi auta a budu mit jen radost, kdyz alespon nekdo ze zde pritomnych bude mit dost prostredku splnit si sve sny. Lidi, 15 let po revoluci bychom uz konecne mohli tu zavist hodit stranou. Go Hufe go! Jinak tedkom jezdim se sluzebni koktavkou 1.9sdi a jsem spokojeny a za rovera, ktery urco hodne zere bych nemenil. Podle me je Oktavka proste jedno z nejpraktictejsich aut a proto ma takovy uspech.
Bludo, ty jsi blb
Jen ho nech. Sebeukájení je v období puberty velmi dobrý způsob, jak ušetřit své reálné okolí od pruzení.
Bludík se mi může ozvat na mail a dáme zcuka, ne?
To bych moc rád HUF-í-ku se s Tebou sešel na nějakém zapadlém místě za městem, ale bojím se toho, že bych pak musel čelit obvinění z oblížení na zdraví a dalších následků. Bohužel nic jiného, než důkladné drhnutí ksichtu o betonovou podlahu v délce několika metrů a trvání několika destítek minut, nepomůže takovým týpkům jako Tobě od vymlácení jejich nabubřelých, idiotských a mladicko frajírkovských názorů z jejich zabedněných palic. PS. A nevztekej se za klávesnicí a neschovávej se za smajlíky, beztak z Tvých příspěvků čiší adolescentní nevybouřenost a nutkavá touha zařadit se do vyšší komunity než příslušíš.
Přijeď. Dáme řeč. Obávám se ale, že na Tvůj plán ohledně abrazívního opotřebení betonu mým obličejem nepřistoupím. Pokud budeš hodný, pozvu Tě na zmrzku. Pokud ne, tak se na Tebe vyseru. Ubližovat Ti nebudu, nemám rád násilí (pokud není nevyhnutelné, nikdy ho nevolím jako cestu komunikace).
Kde si dáme scuka? Víš, HUF je pro každou špatnost .
Na Tvůj názor a souhlas bych se ani moc neptal... Prostředí diskuzí Ti zřejmě dělá dobře, když můžeš skrýt své nejapné mládí za anonymitu monitoru a rád si hraješ na dospělého. Tvůj pokus o shovívavost mě dobře pobavil. Víš, bude lepší když si půjdeš vymačkat na toaletu akné, zmrzku si vyliž sám a dej si studenou sprchu a froté ručníky, než sedneš za volant, ještě by se Ti mohl vzrušením z jízdy zašprajcovat...
Nemyslíš, že už to stačí? Lidi sem jdou, aby se dočetli něco o oktávkách a Ty si tu zatím na HUFovi vylíváš svůj náser na svět. Mně je to fuk. Já vím, že se nemůže mít každý dobře a že to Ty zaostalé štve. Proč to ale taháš do veřejné diskuse? Napiš mi na mail a dohodnem se dál, co s Tvým problémem uděláme.
Ostatním se omlouvám za offtopic.
Let´s talk about Skoda .
Opět jsi mě naprosto skvěle odhadl. Budeš asi hodně bystrý klučina .
BTW, zkus nějak definovat to, čím Tě štvu nebo co sem Ti udělal. Tím, že se o své problémy podělíš, se Ti hodně uleví, víš? Opravdu, neostýchej se nám tu zdělit pramen své nasranosti na svět. Bude to myslím si pro všechny zde velkým přnosem...
Ano bludíku, jsem zakomplexovaný, jsem neúspěšný u žen a pomýšlím vážně na sebevraždu . Solidní psychoanalýza Ti vytekla z hlavy, to jo....
Hm... Uvědom si, že tím, co napíšeš, odepisuješ sebe a né mně.
P.S.: Moc nepoužité ty auta nejsou. Fabia má nyní - po roku provozu - téměř 55.000km.
Měj se krásně a trochu míň záviď. Kalí Ti to mysl, Ty playboyi .
Už teď jsi mrtvola, HUFe ...
Vůbec se Bolkovi nedivím, že má k octavii averzi. Nevím zda pramení ze špatných zkušeností jako v mém případě nebo je to u něj pouze intuice. Musíš si HUFe uvědomit, že spousta lidí potřebuje za svý prachy spolehlivý a přiměřeně výkoný vůz a nemá čas plácat se po servisech, případně se vrtat v motoru aby jeho škodověnka zvládla i nějaké to stoupání.
Myslím že chápu jeho averzi vůči Octavii. Ona to ani není tak averze k Octavii, jako spíše ke Škodě. Škodovka totiž zařadila Octavii do střední třídy, kam ale nepatří. Vezmu-li její rozvor 2512 mm, tak asi težko jde srovnávat s takovým Passatem nebo Mondeem, kteří mají rozvor o cca 20 cm !!! delší. Zahraniční agentury na tento nesmysl sice poukazují, jenže podle nějakých mezinárodních dohod platí zařazení podle toho, jak určí výrobce. No a Škoda z nás dělá blbce , když tvrdí že Octavia je ve střední třídě a né v nižší střední třídě, jako např. Astra, Focus atd, které mají mimochodem rozvor kol daleko větší (kolem 2600 mm) než Octavia. To je možná právě ten pramen averze vůči Octavii.
Já jsem měl Octavii 2 roky, ale pak jsem ji radši prodal, jelikož se mi z neznámého důvodu neustále křivily brzdové kotouče. Nepomáhaly ani několikanásobné !!! výměny nových brzdových destiček ani kotoučů. Pak jsem se dozvěděl, že to bylo nějakou výrobní nebo snad konstrukční vadou nebo co. Ale to neznamená, že bych s ní nebyl jinak spokojen. Jen toho místa tam bylo opravdu málo. Osobně Škodě přeju, protože bych byl rád, aby se u nás vyráběly dobrá auta.
Ja nastesti Octavii nikdy nemel. Jen jsem s ni obcas jezdil, kdyz byla nekde jako sluzebak a nebylo zrovna nic lepsiho. Vcelku bezna nakupni taska na kolech s neprilis kvalitnim podvozkem hlucnym motorem (1.9TDI) a rekneme prumernymi jizdnimi vlastnostmi. To vse v kombinaci s beznym interierem levneho auta, krome volantu ktery je naprosto priserny a nic moc sedackami s nulovym bocnim vedenim.
Proc tu porad omilas to same, ja skodovku mam a po zadnych servisech se neplacam, dale tu po oddeleni jsou dalsi 3 fabie a 3 oktavie, nikdo s nimi problemy nema krome toho kdyz kolegovi zapojili blbe autoradio a vytlouklo mu to baterku a druhymu oktavku stabilne vykradaji. Dale tu jsou tri oktavky sluzebni se kteryma sice kazdej jezdi jako prase ale jeste se nikomu nestalo aby se zastavila (krome jednoho zadreni a jedny rany do podvozku ktera odpojila privod paliva do motoru) tak co porad vypravis o spatnych zkusenostech?
Zajisté .
OK a odpoved na druhou otazku ? nebo ses ji zamerne vyhnul ?
Jo aha, sorry. Mam Rover 620.
Vim, ze to sem moc nepatri, ale mohl bys me napsat nejake Tve zkusenosti s roverem 620. Uvazuju o koupi tohoto vozitka s motorem SDi 77Kw, rocnik tak kolem 95-97 , muzes se podelit o zkusenosti , diky radsi asi na email tbily@seznam.cz
V jednom z nedavnych cisel jednoho nemeckeho casopisu (tusim, ze to byl AUTOund Strassenverkehr, nebo tak nejak) byl zajimavy srovnavaci test. Utkala se v nem Octavia Combi L&K 1,8 T a Rover 75 kombi s podobne silnym motorem. Krome prostornosti, kde byl Rover lepsi, dostal v ostatnich kategoriich kladu jak svina Celkove Octavia s prehledem zvitezila. Tak se mi zda, ze Kulhanek mel pravdu, kdyz nedavno prohlasil, ze Skodovka uz davno Rover prekonala Octavii bych tedy rozhodne nepodcenoval, i pres jeji nektere nesporne nedostatky.
Jo je to super kara, koukni na http://www.auto.cz/auto.phtml?pm1=1&pm2=4&pm3=magazin/crash/family/ctro60/ctro60.phtml
To je teda dobrej smrťák
A tim se chlubis? No to ses teda opravdu frajer......
Ja se tim nechlubim, proste to mam. Ptal se mne, tak jsem odpovedel. Neni to nic na chlubeni, proste docela slusne vozitko, ktere mne nikdy nenechalo ve stychu a jezdi docela dobre. Ja si autem nedohanim sve komplexy, mam ho proste na jezdeni.
Autor se hluboce mýlí, když si myslí, že nová Octavia bude už příští rok. To by asi byl od Škodovky nesmysl, v posledním roce tak rapidně rozšiřovat kombinaci motorů a výbav.
Nová Octavia na novém podvozku s delším rozvorem (cca 2580 mm) bude až r.2004. Předtím se představí Golf, pak Toledo/Leon (r.2003) a až pak Octavia II.
autor si nic takového nemyslí , v tomto bodě se nepovažuje za optimistu.... hlasy, které říkají, že příští roku bude ve vztahu k octavii převratný, však není možné přeslechnout...
Pokud jde o kombinace motorů a výbav v potencionálně posledním roce, není to až tak neobvyklé a už vůbec ne nesmyslné....
No, nerad bych Vás nějak urazil, to není mojim cílem.... Ano, původně se uvažovalo o nové Octavii už příští rok, ale vzhledem k tomu, že se stávající model pořád velmi dobře prodává, tak se termín uvedení nového modelu posunul na rok 2004. Je však zcela možné (a to nevylujčuji), že již v příštím roce bude nová Octavia představena na nějakém autosalonu, to jo, ale do prodeje půjdě až r.2004. Nejdříve bude na novém podvozku nový Golf, pak Toledo a až pak Octavia. Osobně si myslím, že to že přijde až poslední, není na škodu, alespoň nebude ten prvním průkopník, který vychytává případné chyby. Také podle hesla: dočkej času jako husa klasu...
Co se týká té nové kombinace výbav v posledním roce, ano, to opravdu není až tak neobvyklé, nicméně to v současné době dokresluje záměr Škody uvést nový model o něco později.
Podle posledních informací o rozvoru kol (2580 mm), je však už nyní jasné, že bude zase zaostávat za konkurencí, a to je škoda. I když jsem také četl jiné informace, že má být rozvor až 2650mm, pak by to byla asi pro všechny škodovkáře paráda. Pokud byste měl v tomto směru nějaké informace, rád je uvítám.
S pozdravem
V AMS, kde psali o Golfu V, uvadeli rozvor 2626, tzn. ze by tolik mela mit i Octavia II, pochybuji ze by special pro ni delali jinou platformu /podvozek/.
Ano, nová Octavia bude mít samozřejmě stejný rozvor jako Golf V. Informace o skutečném rozvoru se však v mnoha médiích rozcházejí, takže se musíme nechat překvapit až vyjede první nový Golf...
Myslím a vím, že ta 1,4 v Octavii je 16V, ne MPI. MPI měla výkon 44 kW a už se nedělá, teď je tam zhruba o 30 tisíc dražší 1,4 16V 55 kW...
....no ja myslim, ze i koncernovy 1,4 16V ma Multi Point Injection...jen se to bere jaksi za samozrejmost a nepise se to k nemu jako se to psalo u Skodovacke jednactyrky....
Jo, to je fakt, jenže mezi těmi motory jsou velké rozdíly - 16V místo 8V, rozvod OHC místo OHV a celkově je konstrukce motoru modernější.
to je samozrejme bez debat, rozdily mezi zminenymi motory jsou myslim vseobecne zname
pekny, ale proc vyse uvedene zmeny v nabidce motoru atd. nebyly uz davno ?? v cem byl problem ?? Proc to drive neslo a ted najednou v poslednim roce vyroby Octavie to jde ??...tomu fakt nerozumim
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.