Škoda Octavia: Nový modelový rok přináší novinky

Začátkem května přichází na trh nový modelový rok octavie, přináší několik změn v oblasti techniky, přičemž tou nejdůležitější je nabídka verze 4x4 i ve spojení se základní výbavou Classic.
Škoda Octavia: Nový modelový rok přináší novinky
Cenově přístupnější jsou tedy automobily s pohonem všech kol. Platí to zejména o Octavia Combi 4x4, kterou je možné zakoupit s výbavou Classic (stojí Kč 543 100,-) , a to ve spojení s benzínovým motorem 2.0 MPI o výkonu 85 kW nebo s turbodieselovým motorem 1.9 TDI PD s 74 kW. I nevýkonnější čtyřkolky (tedy modely s motorem 1.8T) je možné koupit i ve výbavě Ambiente.

V novém modelovém roce se tedy u modelů s výbavou Classic můžeme setkat až se čtyřmi motory. Základní nabídku tvoří benzínový motor 1.4 MPI o 55 kW a dieselový motoru 1.9 SDI s výkonem 50 kW. Navíc jsou v nabídce i dva silnější motory - benzínový motor 1.6 MPI o výkonu 75 kW a turbodiesel 1.9TDI nabízející maximální výkon 66 kW.

Nabídka provedení Ambiente byla rozšířena o motory dosud nabízené jen  ve spojení s výbavou Elegance. Jedná se benzínový motor dvoulitr (2.0MPI) s výkonem 85 kW se čtyřstupňovou automatickou nebo pětistupňovou mechanickou převodovkou. A také o motory 1.8T (110 kW) a 1.9 TDI (81 kW), které jsou nejvýkonnějšími motory v nabídce. Ambiente s motorem 1.8T přijde na Kč 528 900,-.

U všech vozů řady Škoda Octavia modelového roku 2003, určených pro české zákazníky, je rovněž aktivován systém flexibilních servisních intervalů WIV (z německého Wartungs Intervall Verlängerung).

U vybraných typů motorů je tedy možné při dodržení předepsaných podmínek možné prodloužit servisní intervaly až na 30 000 km u zážehových motorů a až na 50 000 km u vznětových motorů. Časový limit mezi servisními prohlídkami je v těchto případech stanoven maximálně na dva roky.

Barevný sortiment vozů obohatily dvě nové vnější barvy - červená Corrida a modrá Admiral.

V souvislosti s uvedením nového modelového roku vozů řady Škoda Octavia nedošlo k žádnému navýšení doporučených prodejních cen. Novinky, které přináší nový modelový rok jsou jistě zajímavé. Na druhé straně však ne převratné, zdá se tedy, že se jedné o „klid před bouří“ v podobě inovované octavie, jejíž představení optimisté předpovídají již na příští rok.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků