Škoda Octavia: Nový modelový rok přináší novinky

Začátkem května přichází na trh nový modelový rok octavie, přináší několik změn v oblasti techniky, přičemž tou nejdůležitější je nabídka verze 4x4 i ve spojení se základní výbavou Classic.
Škoda Octavia: Nový modelový rok přináší novinky
Cenově přístupnější jsou tedy automobily s pohonem všech kol. Platí to zejména o Octavia Combi 4x4, kterou je možné zakoupit s výbavou Classic (stojí Kč 543 100,-) , a to ve spojení s benzínovým motorem 2.0 MPI o výkonu 85 kW nebo s turbodieselovým motorem 1.9 TDI PD s 74 kW. I nevýkonnější čtyřkolky (tedy modely s motorem 1.8T) je možné koupit i ve výbavě Ambiente.

V novém modelovém roce se tedy u modelů s výbavou Classic můžeme setkat až se čtyřmi motory. Základní nabídku tvoří benzínový motor 1.4 MPI o 55 kW a dieselový motoru 1.9 SDI s výkonem 50 kW. Navíc jsou v nabídce i dva silnější motory - benzínový motor 1.6 MPI o výkonu 75 kW a turbodiesel 1.9TDI nabízející maximální výkon 66 kW.

Nabídka provedení Ambiente byla rozšířena o motory dosud nabízené jen  ve spojení s výbavou Elegance. Jedná se benzínový motor dvoulitr (2.0MPI) s výkonem 85 kW se čtyřstupňovou automatickou nebo pětistupňovou mechanickou převodovkou. A také o motory 1.8T (110 kW) a 1.9 TDI (81 kW), které jsou nejvýkonnějšími motory v nabídce. Ambiente s motorem 1.8T přijde na Kč 528 900,-.

U všech vozů řady Škoda Octavia modelového roku 2003, určených pro české zákazníky, je rovněž aktivován systém flexibilních servisních intervalů WIV (z německého Wartungs Intervall Verlängerung).

U vybraných typů motorů je tedy možné při dodržení předepsaných podmínek možné prodloužit servisní intervaly až na 30 000 km u zážehových motorů a až na 50 000 km u vznětových motorů. Časový limit mezi servisními prohlídkami je v těchto případech stanoven maximálně na dva roky.

Barevný sortiment vozů obohatily dvě nové vnější barvy - červená Corrida a modrá Admiral.

V souvislosti s uvedením nového modelového roku vozů řady Škoda Octavia nedošlo k žádnému navýšení doporučených prodejních cen. Novinky, které přináší nový modelový rok jsou jistě zajímavé. Na druhé straně však ne převratné, zdá se tedy, že se jedné o „klid před bouří“ v podobě inovované octavie, jejíž představení optimisté předpovídají již na příští rok.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků