Škoda Octavia Laurin & Klement, nová verze v detailech (ceny, výbava)

Bylo jen otázkou času, kdy se i u nové generace Octavie objeví nejluxusnější verze s tradičním označením Laurin & Klement. Novinka přichází jako součást změn modelového roku 2007 a přináší pro Octavii především velmi bohatou výbavu. Specifikace bude zpočátku dostupná pouze pro verzi liftback, ovšem lze očekávat, že kombi na sebe nenechá dlouho čekat.

Ceny

Octavia L & K bude nabízena výlučně s dvojici nejsilnějších motorů a dvěma nejlepšími převodovkami. Cena Octavie Laurin & Klement je posazena opravdu vysoko a přijde vás na více, než kolik stojí sportovnější verze RS. Na druhou stranu získáte opravdu bohatou výbavu a ještě prestižnější provedení. Příplatek za naftovou verzi je na standardní výši a pohybuje se od třiceti do padesáti tisíc dle toho, zda si u dvoulitrového nafťáku připlatíte za filtr pevných částic. Cena řádně vylepšené verze L & K tak z%rejmě bez problémů přesáhne hranici 1 milionu Kč.

  • 2,0 FSI MT6 - 754 900 Kč
  • 2,0 FSI AT6 - 809 900 Kč
  • 2,0 TDI PD DPF MT6 - 800 900 Kč
  • 2,0 TDI PD DPF AT6 - 855 900 Kč
  • 2,0 TDI PD MT6 - 784 900 Kč
  • 2,0 TDI PD AT6 - 839 900 Kč

Přehled standardní výbavy

Exteriér:

  • Kotoučové brzdy vzadu
  • Boční blikače integrované do vnějších zpětných zrcátek Light assistent
  • Kola z lehkých slitin Sputnik 7,0J x 17" Maxi-DOT
  • Nárazníky lakované v barvě vozu s černou ochrannou lištou Odkládací schránka s víkem na přístrojové desce
  • Ochranné boční lišty dveří, černé Odkládací schránka v přístroj. desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná
  • Ozdobná koncovka výfuku Odkládací síť pod zadním platem
  • Pneu 225/45 R17 Osvětlení nástupního prostoru integrované ve vn. zp. zrcátkách
  • Rezervní kolo ocelové neplnohodnotné Osvětlení zavazadlového prostoru - 2 lampičky
  • Tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek Přední mlhové světlomety
  • Vnější zpětná zrcátka v barvě vozu Příprava pro střešní nosič
  • Příprava pro telefon GSM I

Interiér:

  • Příprava pro uchycení 2 dětských sedaček
  • Chromované vnitřní kliky dveří s osvětlením Rádio Audience s integrovaným měničem na 6CD a MP3 přehrávačem
  • Chromový paket (plaketka řadící páky, knoflík ruční brzdy) Radiopříprava (8 repro, sklopná neodnímatelná anténa)
  • Interiér Royalty Schránka na brýle
  • Kožený volant Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
  • Malý kožený paket Síť pro upevnění zavazadel v zav. prostoru
  • Prahové lišty vpředu a vzadu Síťový program (sada sítí v zavazadlovém prostoru)
  • Přístrojová deska Onyx-Onyx Tempomat
  • Vkládané tkané koberce Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem
  • Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
  • Bezpečnost, funkčnost, komfort:
  • Vnější zpětná zrcátka s pamětí
  • Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači př. bezp. pásů Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním + senzor aut. spouštění stěračů
  • Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech Vyhřívání předních sedadel
  • Asistent rozjezdu do kopce Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce
  • Audiozdířka v Jumbo boxu Výsuvné integrované ostřikovače světlometů
  • Bederní opěry vpředu Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
  • Boční airbagy vpředu WIV (flexibilní servisní intervaly)
  • Centrální zamykání s dálk. ovládáním, SAFE systém, sklopný klíček Xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu
  • Climatronic - dvouzónová klimatizace, pachový filtr Zadní mechanické sluneční rolo
  • Dálkové ovládání víčka palivové nádrže Zadní sedadla dělená sklopná s loketní opěrou
  • Deaktivace airbagu spolujezdce Zvuková signalizace nevypnutých světel
  • Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce
  • Dvoutónová houkačka
  • El. nastavitelná a vyhříváná vnější zpětná zrcátka
  • El. ovládané sedadlo řidiče s pamětí
  • El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou
  • Elektromechanický posilovač řízení
  • ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR
  • Hlavové airbagy
  • Hlavové opěrky vzadu - 3ks
  • Imobilizér, štítek s VIN kódem
  • Indikátor vnější teploty
  • Jumbo box s nastavitelnou loketní opěrou vpředu
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků