Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

97 komentářů

Neco
5. května • 11:29

Čemu obětovala silné motory? Vzhledu? Kdo ty slátaniny píše?

Somniac
5. května • 10:41

"modelová péče""linie Style"Bože můj...

sumi
4. května • 1:22

Čtyřoká příšera navíc už i bez motorů !
Ta Octavia tedy dopadla...B-]
Litrový tříválec je tak do sekačky nebo multikáry.

Petr
4. května • 0:23

Počkám si na jednoválec se 4 turbama, pohonem jednoho kola a 200 KW. Dřív do toho nejdu

expat
3. května • 11:25

...obětovala silné motory? Silné motory už dávno nemá, tak není co obětovat....B-]

JirkaX
3. května • 9:31

Prosím o trpělivost, většina zde diskutujících už styl "JirkyX" pozná a také ho hned vyboduje a podle toho se dá poznat pravý JirkaX. A ten druhý, doufejme se vydá hledat pomoc u hodně schopného psychouše.

Milan Fornůsek
3. května • 6:12

Tahle diskuze by si zasloužila trochu pozornosti redakce.

mpolan
3. května • 7:19

Tenhle web by si zasloužil dočasný výpadek naší přízně, aby se redakce chytla za nos a něco s tím provedla.
I když... ani na auto.cz, kde mají diskuse jen po přihlášení, to nikdo nijak nehlídá a chodí tam stejně trapní idioti jako ten zdejší klon. A taky není zájem ho nějak omezit nebo odstřelit. Prostě nějaký duševní chudáček...

Michal
3. května • 7:40

JirkaX je kokot a pak že Babiš.

JirkaX
3. května • 8:33

Tvé labilní chování už překročilo všechny meze.

Daniel
3. května • 20:04

jooo všechny meze ,a to aby.pán nenastydl,ještě nejsou tak vyhřáté-ty meze

Michal
3. května • 16:52

JirkaX tys ten svůj 2metrový odstavec o Babiši radsi smazal aby ti co to neviděli si nemysleli že jsi úplný magor.Sere tě že Škodu uvidíš už úplně všude.

JirkaX
3. května • 6:26

Tak zrovna těm je to jak už delší dobu dokazují úplně jedno. Stačí se podívat nahoru co ten magor zase zplodil. A to jen díky toleranci ze strany redakce.

JirkaX
3. května • 8:32

Ty chudáčku přečti si po sobě cos tady nakydal za bludy a konečně vypadni. Souhlasím s tebou jen v jednom a to že by tě měli dávno vymazat a z tvé IP adresy zakázat komunikaci.

rokyta.p z acz
2. května • 21:55

Jak může motor souviset s tím, že zákazníkům zkonfiskují chromování? Pokud motor dočasně není v nabídce, může být problém s emisemi nebo nějakou homologací. Ale ne s lištama. Mimochodem chromované se mi líbí vic než černé. No už aby byla 4 generace tu. Trojka je nějaká všelijaká řekl bych.

Mirek
2. května • 18:42

Takže motory konci. Už budou jen motorky že sekaček a pak přijdou šlapací autíčka aby emise byli nulové,zadny hluk a snad i z těch brzd nebude prach, na brzdění budou podrážky. Bude se jezdit jak u Flinstounovych. Tak tam směřuje Brusel.

Michal
2. května • 14:16

jirkaX z 12.09 tohle je Škoda(octavia) forum.Běž si na svoje Hyundai forum i když promiň Hyundai se neprodává tak asi žádný není.

JirkaX
2. května • 14:32

To se trochu pleteš, jen nemají tolik technických problémů. A navíc si může svou osobní zkušenost napsat každý, nebo ne?

Michal
2. května • 14:55

Na otázku-tady je to dobré a mužem psát všude a všichni.Já ale Hyundai nepomlouvám jak ty pořád Škodu.Znáš bazary ty auto který bylo služební a mělo natočeno 200tkm+za 2-3roky stáhnou na 60tkm a pak si to někdo koupí a sere se tohle tamto a pak se logicky nadává.Já mám těch 60 za 4roky a chci aby to vydrželo a nemám jedinou závadu zatím.

Fake Hunter
2. května • 15:49

Falešný JirkaX je opět starý známý dementní geront kvičala, kterému chlastem a věkem naměklý mozek neslouží, tudíž se neumí zabavit ničím jiným. S takovým debilem nehce mít pochopitelně nikdo nic společného. Ani lidé jeho věku. Na jeho trolení nereaguj nebo tě stáhne s sebou do žumpy.

JirkaX
2. května • 17:43

Zhruba po 13. hod. jsem odjel a teď jsem se vrátil. Koukám jak to tady ten ubožák zase zaplevelil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. května • 17:46

Já se taky vrátil a můj dvojník tady pěkně nazvracel.

JirkaX
2. května • 17:40

Koho sis přivlastnil teď, to umíš jen vystupovat pod vymyšlenými nicky, nebo nicky co už někomu patří?. Změň alespoň svůj styl, protože tě každý hned prokoukne, stejně jako tvou IP adresu.

===
2. května • 14:58

To bude asi porucha celého auta, ale jinak dobrý pokus omluvit nekvalitu.

JirkaX
2. května • 15:41

To je dost drzé na Škodaforu. Asi nevíš, že názor na tyto auta musíš mít jen kladný?

E15
2. května • 14:04

Asi jsem mimoň, ale ten článek jsem vůbec nepochopil. Vám je to všem jasné? Jakže kvůli absenci chromových lišt oken nejde 1.5TSI? :-D

Jaroslav Průcha
2. května • 12:09

Nechat jen litrový benzín. To je šílenství. Ta Škodovka nemá rozum.

Aladin
2. května • 12:23

Kašlou na CZ trh. Golf zase nemá benzíny s dsg. Krom gt line skoro za milíka.

Tom
2. května • 11:25

jj slyšel jsem že má Škodovka problémy s motorama a se vzhledem to určitě nesouvisí. bylo mi doporučeno počkat s nákupem, dokud se problémy nevyřeší. Tento článek to jen potvrzuje.

Daniel
3. května • 20:02

ty hovada mají problém od doby motoru fsi ,tsi...........mám klasické mpi a za nic ho nevyměním.

Jirka_26
2. května • 17:10

Nemá problémy s motory, má problémy, jako mnozí další, se schvalovací procedurou podle nové metodiky měření spotřeby a emisí. Co se schvalovalo průběžně podle staré metodiky se musí teď rychle nechat otestovat pro všechny varianty motorů a převodovek. Proto se třeba nenabízely dvoulitry s mechanickými šestikvalty, jen s automatem. Jak je to k dnešnímu datu nevím, chce to kouknout do konfigurátoru.

mpolan
3. května • 7:16

Prosímtě, nemel tu kraviny. Ta homologace podle nových norem je dávno hotová. Tady se z dočasné nedostupnosti motorů dělá neskutečná věc...

pacho
2. května • 18:24

to snáď nie , od septembra, že by to nestíhali? tomu neverím. Väčšina značiek, čo dočasne vyradili niektoré metorízácie, (väčšinou športové verzie s vysokým výkonom). už ich dávno majú späť. A hlavne 1,5, čo by mala byť najlepšia alterntíva !!.

JirkaX
2. května • 12:09

Škodovky mají problém se vším a ne jen s motorem, stačí si zadat závady škodovek a budeš mít čtení na dost dlouhou dobu.

moje jméno
3. května • 21:58

Proč vypouštíš takové nesmysly ? U nás se Škodovek protočily desítky a nevím o žádných fatálních problémech se vším, krom snad jen řetězů u prvních TSíček. Tak povídej JirkoX, zajímá mě Tvá objektivní argumentace

šofér
3. května • 8:20

nevím, předchozí mi vydržely, ale je fakt, že nyní, co ji mám s DSG tak nesmím překročit 100tis, protože pak by prý Leasplanu nefungovala(či měli obavy) záruka 6 mesíců při daším prodeji, to u manuálu nebylo.:-/

Aladin
2. května • 12:21

To bude tím, že jich jezdí 5x-10x více než jiných vozů. Kdyby jsi uvažoval rovnocennou poruchovost všech vozů, tak na 8 historek s poruchou škodovky připadá jedná historka třeba s Citroenem.V J.D. Power dependalibity study, consumer satisfaction patří škodovky mezi to nejlepší. A když už nějaká závada je, já osobně jsem ji ještě nezažil, ani z doslechu svého nejbližšího okolí, tak při opravě nevykrvácíš, jako u Kia nebo Opla.A pokuď se někdo opravdu chorobně bojí závady, ať vezme výběhový vůz ke konci výrobního cyklu.

JirkaX
2. května • 12:35

Na tohoto hotentota nemá smysl reagovat. Normální diskuze s ním není možná, jenom rejpe. A dělá mu dobře používat můj nick.

JirkaX
2. května • 14:12

Na tohoto hotentota nemá smysl reagovat. Normální diskuze s ním není možná, jenom rejpe. A dělá mu dobře používat můj nick.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. května • 14:13

Na tohoto hotentota nemá smysl reagovat. Normální diskuze s ním není možná, jenom rejpe. A dělá mu dobře používat můj nick.

Bureš.
2. května • 14:20

Podle toho kolikrát to musíš zopakovat abys to sám svým mozečkem pochopil tě typuji na pěkného hlupáka.

Bureš.
2. května • 19:52

Podle toho kolikrát to musíš zopakovat abys to sám svým mozečkem pochopil tě typuji na pěkného hlupáka.

Bureš.
2. května • 19:52

Podle toho kolikrát to musíš zopakovat abys to sám svým mozečkem pochopil tě typuji na pěkného hlupáka.

Binford
2. května • 11:30

Přesně tak, 1,5 TSI a rozjezdy tzv. na klokana :-D

moje jméno
3. května • 21:55

Co má jako ten klokan znamenat ? Mám 1.4TSI a jsem celkově velmi spokojen. V čem je ta 1.5ka horší krom odpínání dvou válců??

Rasp
2. května • 12:11

Aha! Nedávno jsem novou Octavii s tímto motorem řídil poprvé a říkal jsem si, že mi to rozjíždění nějak nejde - přesně jak píšeš, na klokana. Takže známý problém téhle motorizace?

Jindra
2. května • 12:03

Cože? O tom slyším prvně. Je k tomu nějaké info? Pokud do budoucna půjdu opět do Octavie, tak motor 1,5 TSI je pro mě asi nejvýhodnější.

qqq
2. května • 13:59

Dovodom je, ze dopyt po TSI motoroch je vyrazne vyssi ako planovany. Preto ich u niektorych modelov kocnernu VW nie je mozne docasne objednavat.

fanúšik
2. května • 12:54

kačica, ten motor sa montuje aj do VW, Seatu, Audi a tam ho nezastavili, ľudia sú takí blbí že uveria hocijakej báchorke. A vyrába sa už dlhšie, ale zaujímave že teraz má problém len Škoda a práve model Octavia.

disorder
2. května • 10:56

A bohuzel i u kombi zmizela moznost 2.0TSI AP bez 4x4 na kterou jsem si delal zalusk. Ted jedine v 4x4 ktera je o dalsich 50k drazsi, tezsi, ma vetsi spoterbu a ve meste 4x4 clovek vyuzije tak 2x za rok, kdyz nasnezi a chce si zablbnout na parkovisti. :(

Tom
2. května • 15:46

VW, škoda 4×4 nemají.....mají předraženej haldex kterej je tak na oblbování lidí kteří si myslí že mají opravdovou 4kolku...

Jirka_26
2. května • 17:08

Jel jsi někdy ostře s tvrdým autem 4x4? A zkusil sis dát ve vyšší rychlosti nějaké esko? Pak pochopíš, že tvrdé 4x4 není pro každého a v mnohých případech je docela zrádné. On ten Haldex má něco do sebe.

Toper
2. května • 16:30

Haldex čtyřkolka je. Píšeš nesmysly. Pokud je pro tebe čtyřkolka jen to, co má natvrdo připojené obě nápravy, tak takových aut už celkově moc není.

pepíno
2. května • 17:30

Tom má pravdu,haldex je mezinápravový diferenciál,který při prokluzu předních kol připojí zadní nápravu.Takže nesmyly píšeš ty

šofér
3. května • 8:18

..pernamentně na zadek je posíláno 5% výkonového momentu. při prokluzu se přidává, a platí oto už od Haldexu II. Kdo nevěří, ať si na šotolině zkusí protočit kola, nebo na sněhu, zahrabe bez prodlevy! Já to auto měl a najezdil s ním 150 tis, tak tady netapetujte! Stejně jak opak Pasaata B7,

Lukasz
2. května • 10:05

Jedinny benzinak v nabidce je tedy litr :-D :-D :-D A to malo co se mi na O3 libi (krome designu kastle) je prave chrom. Snad soudruzi vedi co delaji. Po precteni nadpisu jsem se tesil, ze se zmeni robity hmyzi oblicej a facelift bude odpiskan a ono jen vylevneni dilu za cerne. Kdy to schovaji pod tvrzeni, ze je to stylovka a ze to tak chceme. No nevadi, snad nebudu muset jednoho dne zacit shanet prospekt Lady Vesta. A pak se strasne divi, ze se snazime drzet auta vyrobena pred rokem 2000.

fanúšik
2. května • 10:24

V podstate súhlas, len na upresnenie, pri Octavii tvorí Diesel stále väčšinu predaja cca 2/3, takže tam benzín nie je taký dôležitý.

Lukasz
2. května • 13:29

Na nekonecne denni lety levym pruhem urcite naftu. Vis, ale ja jsem svatecni jezdec. Na me 2-3tkm rocne, kdy se studenym autem poskakuji po meste preferuji benzin. Nemluve o tom, ze zvuk common railu moc nemusim. Takze bych koukal po 1.5TSI, litrove mozna papirove staci, ale subjektivne mi prijde malo, precejen to ma byt auto, ne premistovadlo. Ale dobra, nejsem tedy vetsinovy zakaznik. Hmmm budu muset vymyslet alternativu, mozna Auris, nedavno meli akci na doprodej skladovek. Prinejhorsim Leon, minimalne vzhledove je hezky. Scala se sice nabizi, ale domnivam se, ze chci byt mirne "nad". Jak neni na vyber je to lehke, jak je na vyber, jeste tezsi :-D

fanúšik
2. května • 13:43

Tiež beriem len benzín a rachotiaci studený diesel nech si zoberie niekto iný, podľa mňa do osobného auta pre štyroch je to hlúposť.

Lelicek Policek
2. května • 9:55

Ten clanek ovsem neni kompletni! Chybi mi tam odstavec objasnujici, jak je to vlastne dobre, ze nektere Octavie nemaji ted moznost 'silnych' motoru a ze ted je Octavie jeste lepsi nez kdy drive. :-P Takze kupujte, nebudou! :-D

Josef
4. května • 14:06

Možná Škoda pracuje na strategii zlepšování a následně na vylepšení výsledků:
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...

fanúšik
2. května • 9:37

No neviem či to bude dočasné, vypadli výkonnejšie verzie a podľa mňa sa všetky nevrátia lebo ide o snahu znížiť flotilové emisie.

Lord Owl
2. května • 13:31

Tak můžou celé flotile nainstalovat podvázání plynového pedálu špagátkem tak, aby se moc nečoudilo. Stejně jsou všude kolony, tak stačí se nechat zezadu popostrčit....
Už jen ten argument, že se mění vzhled kvůli výpadku motorů ....

JirkaX
2. května • 14:17

Oni už neví, jak si svou neschopnost něco pořádného vyrobit zdůvodnit a tak kecají blbosti.

JirkaX
2. května • 14:18

vy jste ču.ráci já jsem Originál

JirkaX
2. května • 14:24

To je jediné co umíš, urážet druhé a ještě se za ně vydávat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. května • 14:33

ty si blb

JirkaX
2. května • 14:36

Nesuď jiné podle sebe, každý není poťapaný jako ty.

JirkaX
2. května • 22:49

jmenuji se Jirka X a jsem kokot...

JirkaX
3. května • 8:36

Konečně si to přiznal, je to dobrý začátek v tvé léčbě.

Jirka XXL
4. května • 1:20

TO SI DĚLÁTE PRDEL NE?
Co to je za diskusi????B-]

Michal
2. května • 8:54

Jen výbava Style takže se dá koupit Rso jak b tak d.

Michal
2. května • 8:59

Ještě v L&K jdou ty motory koupit.

JirkaX
2. května • 8:47

A není lepší zrušit celou automobilku?

JirkaX
2. května • 11:51

Odpadlo vám vyučování nebo jsi zase za školou? Předpokládám tu druhou variantu. Tvoje znalosti gramatiky tomu odpovídají.

JirkaX
2. května • 11:58

Copak, učitelka ti dala poznámku za vyrušování?:-D

JirkaX
2. května • 12:00

Ale no tak. Něco originálnějšího nemáš? Já vím, ve tvém případě to není jednoduché, ale trochu snahy by neškodilo.

JirkaX
2. května • 12:04

To máš velkou přestávku, nebo zase píšeš pod lavicí?;-)
Chlapečku, to vypadá na další poznámku a doma pěkně po zadku. Bohužel ty bys potřeboval dostat po hlavě a možná by se v ní něco srovnalo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. května • 12:07

Hm, podle tvého IQ to vypadá, že jsi už po hlavě dostal. A ne jednou.

JirkaX
2. května • 12:11

Ty hlupáčku, že tebe nepustila učitelka na záchod a ty ses počůral.

JirkaX
2. května • 14:18

vy jste kokoti já jsem Originál..

JirkaX
2. května • 18:45

Originál jsem já, kriple!

JirkaX
2. května • 20:25

Prdne ti cévka ty impotentní ubožáčku. Tobě to nestačí napsat v jedné diskuzi, že máš přestat urážet všechny okolo sebe. Podle tvého chování bych typoval schizofrenii nebo těžký stupeň debility.

JirkaX
2. května • 22:48

tobě prdne ale z toho jak kradeš nicky

JirkaX
2. května • 14:22

No jasně TY, ty ubožáčku flustrovanej.

Vóša
2. května • 9:56

neboj, až tam nastoupím se svojí úderkou tak se něco zruší, ale něco zase vznikne...
nová údolní nádrž s názvem Bývalá Boleslav...

Vasek
2. května • 8:06

Svet se v pr.el obraci.. takze uz jen jeden pouzitelny motor na pohodovou a bezpecnou dalkovou jizdu. Osobne mi je hlavne toho 2.0TSI lito. Na ten vykon a projev solidní spotreba. Rozhodne nedava radost jen piratum silnic.

šofér
3. května • 8:11

ehmm,ehmmmm, a kolik je tedy dostatečný výkon? Já tedy mám 110kW a DSG a nějaké omezení zdaleka nepociťuji, a to jezdím, na rozdíl od mnoha diskutérů, často Olomouc-Mohelnice-Hradec a podobně. Sice mne zrovna včera opískoval jeden šílenec ve starém Leonu, ale to bylo v mohleničáku směrem dolů přes plnou čáru, jo, tak takovým bych motor z auta vytáhl úplně. A víte proč? Protože kvůli takovým idiotům pak člověk zkysne na cestě- pře jejich nehodou!
Druhý kokot v Superbu si to pro změnu hasil za Litomyšlí dokonce přes plnou čáru, odpobočací pruh v křižovatce, přes zebry, ano, všechny(cca 6 aut) nás předjel, ale kdyby v té koloně někdo odbočoval vlevo:-O ...kdo by to totiž čekal, když najedete do počátku odbočovacího pruhu že vás zezadu přes plnou čáru a zebru někdo sestřelí cca tak 130-150....
Výkonný motor není vůbec žádná záruka bezpečí, když chybí mozek!

Stenly
3. května • 19:52

Tak na ježdění podle předpisů stačí cokoliv, výkony motor je výhoda např při předjíždění a nejen při něm, kolik máš s tvyma110kw otáček když jedeš po dálnici 160kmh?

šofér
4. května • 17:22

Nevím, ale ticho je v ní i při vyšších rychlostech, byť zase nelítám, přece jen bez řidičáku by to u mne znamenalo i bez práce :-(

šofér
4. května • 17:24

navíc, potvrzuji, že automat působí na řidiče zklidněním jízdy, ;-)

JirkaX
2. května • 14:16

co blázníte 1.0 r3 bohatě stačí..

Daniel
3. května • 19:58

To je moc 1.0 lepší bude do podlahy díru a odrážet se nahama.......:-)

JirkaX
2. května • 14:21

Tobě určitě ty hotentote.

JirkaX
2. května • 18:40

Admin je kokot .........a autorevue ubožáci když vidím ty diskuze..

JirkaX
2. května • 20:19

Jediný kokot si tady ty s tím neustálým obviňováním a urážením druhých.

K+K
2. května • 8:28

Že ty jsi ten článek nečetl?

Doporučujeme

Články odjinud