Škoda Octavia: kompletní a podrobné informace

86 komentářů

tomashv
14. března • 15:17

Nevim, jestli se tady o tom nekdo vubec zminil, ale osobne by me spis zajimalo, jak to bude s podvozkem a jizdnima vlastnostma... Ty byly totiz u Octavie I. dost desny, maly auto s tezkym predkem a velikanskym lehkym zadkem bych na malej podvozek s nizkym rozvorem asi nedaval. Nedotacivost je v extremnim provedeni dost nepekna vlastnost. U II. by mel byt podle vseho vetsi rozvor i rozchod, ale stale by to nemuselo byt nic moc, protoze panove ze Skody to zase postavi na mensi podvozek, nez by bylo zdravo. Takze asi simply never...

PSE
8. března • 22:11

Někde jsem ta četl o těch bočních lepenách sklech. Víte o tom někdo víc? Jsou to skla s fólií uprostřed? Bude to taky míň hlučný? Děkuji.

Petrxyz
8. března • 9:24

Nevite někdo zda-li se bude dodávat do Octavie nezávislé topení ?

Petr Broža
8. března • 9:54

Nikde jsem o tom nenašel ani zmínku, ale u současné Octavie to jde.

Niemand
10. března • 15:54

A kdyby ne, tak je tu jeste mnoho neznackovych servisu, ktere to udelaji.

aloha
8. března • 0:14

1.4 ideálni motor- jak tam někde píšou v propagačních materiálech- sou k smíchu! Jinak abych shrnul příspěvky tak je to asi takhle dobrý auto ,ale za moc velký peníze! Pane Broža když se tady tak ty O2 zastáváte tak by mě zajímalo jestli byste ji za ty peníze koupil? Jo a ještě by mě zajímalo kdy bude k dispozici podrobnější ceník rád bych veděl cenu ty 1,6 75kw ve verzi ambiente? 

Newli
6. března • 12:20

Spatne auto to nebude, to ne ... nicmene cena bude odpovidaji, design me moc nezaujal a zkuste se podivat do jine jine stredni tridy, kde mi nabidnou v zakladu motor o objemu 1,4 ??? Tento krok v mych ocich Skodovku trochu snizuje

Jinak prodejni cena ojeteho auta je opravdu urcovana iracionalnim ocekavanim kupujicich, a tak cena oktavie vyrazne prevysuje ceny vozu stredni tridy jinych znacek -> octavii II si pri zachovani pomeru cen ojetych vozu (preferuji ojete vozy) nikdy neporidim

lexus
6. března • 9:56

pruměrné auto, na svoji třídu s podprůměrnou výbavou.....ovšem cena, ta drží krok)

Z
6. března • 11:02

V základní výbavě IMHO chybí jenom ta klima (jakákoliv) a elektrický zrcátka a okna vpředu.

PSE
6. března • 19:51

Kouknul ste se někdo na výbavy v Německu?

To je trochu něco jiného. Ambiente má climatic, el. okna ve předu, DO k centrálu, park senzory vzadu, CD s 8 repro, pal. počítač a opěrku vpředu.

Elegance má 16" kola, kožený volant s ovl. rádia, vyhřívané sedačky, Climatronic, dešťový senzor, Maxi Dot displej, el okna všude a automaticky zatmavovací zrcátka.

Z toho mě vyplývá, že česká Elegance = německé Ambiente nebo se mýlím?

Franta
8. března • 9:33

To ale museli udelat presne takhle - vybava Opelu, Renaultu, Peugeotu, VW i Fiatu na zapade je vyssi. Vybava u nas je proste udelana pro normalni lidi co chcou velke auto za malo penez se slusnou kvalitou. A to O2 je, ve verzi Classic. Ostatni verze jsou ale k smichu.
Na zapade je standard stredni tridy jiny a tak O2 musi mit i klimatizaci, i elektricke okna, i radio, i aktivni operky a nejspis pridaji i vytapene sedadla a hlavove airbagy. Tim se dostanou na uroven zakladni vybavy konkurence.

Snehulda
7. března • 20:02

No hlavne ze se ceny aut budou s EU srovnavat. Nic bych za to nedal, ze cena ceske Elegance se bude rovnat cene nemecke Elegance .

PSE
8. března • 22:19

Jo a když si to koupíš v Dánsku nebo Holandsku tak tě to vyjde 100% laciněji než v CZ. Už se těším na EU.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJ
9. března • 7:47

Neraduj se zase až tak moc. Katalogová cena v Holandsku je typicky bez DPH (zvané tam BTW). Kromě té se platí ještě ekologická daň. 19% DPH zaplatit musíš každopádně, jestli máš při vývozu šanci dostat zpět tu druhou daň si zjisti, já si tím jistý nejsem.

PSE
9. března • 11:39

Všude v EU to tak funguje, ale on na to Špidloun určitě něco vymyslí. Pak zase budeme muset do aut montovat na přední haubnu radlici aby se to mohlo přihlásit jako bagr a tudíž nám byla daň vrácena!

Petr
6. března • 11:40

Když je klima, proč okna v elektrice? Zbytečnost.

Pája
6. března • 11:49

...občas platíš na parkovišti nebo strkáš kartu do závory apod. tam se stahovací okno hodí...

Petr Broža
6. března • 12:19

Já třeba mám v elektrice všechna okna. Zadní jsem stáhnul všehovšudy jednou, abych se ujistil, že to stále funguje  Přední asi dvakrát, abych mohl mluvit s kamarádem, co postával venku. Takže s kličkama bych to bez problému přežil. Pravda, je-li potřeba platit mýtné (Francie, Španělsko), elektrika se hodí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pája
6. března • 14:56

Přežít se dá i s manuální převodovkou, bez televize, mobilního telefonu

 

Petr Broža
6. března • 15:06

Koneckonců i bez auta. Ale to bychom neměli už o čem psát

Ale okna v elektrice vážně nepotřebuju, zato loketní opěrku, tempomat, automatickou klimatizaci a silný motor ano => vše zvyšuje jízdní komfort, okna v elektrice ne.

anonym
7. března • 11:23

Nevíte jestli má plynovou vzpěru kapoty ? Co bude s verzií Laurin a Klement ? A kdy se asi předpokládá RS ? Jestli zase za 6 let ?

PJ
6. března • 16:51

Kdybys jezdil jako nekteri z nas  co chvili do firem, kam se na parkoviste dostanes jen pres zavoru, u ktere musis protahnout cipovou kartu, asi bys mel na vztah elektricke ovladani oken <-> jizdni komfort jiny nazor  To by Te klicky pronasledovaly v nocnich murach Takze je to jako vzdy individualni , ale tak jako tak si myslim, ze by tato vybava s vyrobni cenou asi 1530 Kc nemela v autech za 400 a vice tisic Kc chybet... A rozhodne ne v Octavii II ve stredni vybave...

Niemand
7. března • 15:48

Vidim to podobne. El. vzadu bych s klimatizaci skutecne ozelel. Verzi ambiente si predstavuji takto: manualni klima, el. vpredu, ABS, EDS, EDB, TMP, 6 airbagu, aktivni operky, radio s CD + MP3, loketni opera (vepredu i vzadu), maxi dot, venku vsechno v barve karoserie, dal. ovladany central, vsestrane nastavitelna sedadla (vcetne bederni opery), mlhovky + to co tam uz je. Mozna jsem neco zasadnejsiho vynechal, ale tohle si myslim ze by vyhovovalo vetsine ridicu. Zakladni motor 1.6, to vse rekneme za cca 480 000 Kc a je vymalovano.

Skoda, ze podobnou vybavu za podobne ceny maji prave a jen ti korejci, nebo FIAT.

P.S. Nic proti zminenym znackam, ale nejsou to mi favorite.

Snehulda
7. března • 20:00

Joo, za 480 bych to auto s takovouhle vybavou taky bral (i kdyz to radio bych mozna ozelel, ty skodovacky radia me nejak nepresvedcily ...). Jo a predni mlhovky bych mozna taky prezil. Ale jinak by to bylo fajn . Bohuzel je to asi dost nerealne (mozna za 3-4 roky, az bude skodovka donucena snizovat ceny pomoci akcnich modelu stejne jako v pripade Fabie ...)

Petr
6. března • 10:36

Neseděl, neviděl, nejel, ale už víte, že je to průměrné auto. Mě se náhodou moc líbí. Uvidím, za kolik bude 1.9 TDI 77 kW Ambiente + Climatic a případně se pohlédnu jinde. Korejská auta mně neberou, Mazda3 s nafťákem stojí 560 tisíc (!!!), takže ta mne taky nebere, Honda Civic nic moc, Renault a Peugeot nemá co nabídnout, Golf nemá liftback. Čili: co mi zbývá? Škoda

Simply Clever.

Arnost
6. března • 21:07

simply ses tak leda ty

lexus
6. března • 20:10

Všechny Vámi jmenovana auta maji v zalkadu lepší výbavu něž koktavia II ve verzi ambinete............nečkám že koktavia bude levnější než ty auta která jste jmenoval. (v poměru se srovnatelnou vybavou a motorem)...z toho vyplývá moje teorie o průměrné koktavii s podpruměrnou výbavou za nadprůměrnou cenu

Šumík
6. března • 10:54

A proč rovnou nebereš 2.0 TDI, já dodnes lituji, že jsem si nekoupil TDI 110koní. Ale jinak s tvým srovnáním s konkurencí v podstatě souhlasím. Jenom bych doplnil o Mazdu 6 liftback...ta se cenově blíží...

Petr
6. března • 11:02

2.0 TDI - uvidím podle ceny. Na té dost záleží, u Golfa to stojí v základu 650, Octavia nebude levnější. Ten motor je supr, ale 1.9 TDI by mi asi stačilo.

Jirka
6. března • 12:00

Já bych si raději počkal na Daewoo Lacetti za 400000 s 1,8 benzínem a za ušetřených 150000 můžu víc jak 5 let kupovat benzín a ještě mě to pořád vyjde levněji než diesel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Drrrak.2
8. března • 14:39

Já bych videl ty usporene penize v nastevach servisu...  

PSE
6. března • 19:34

Hele nech tady těch korejců. 5 let s tím autem přece nebudeš jezdit, protože se ti to předtím rozpadne. Dej si prosímtě detaily provedení palubky, dveří apod vedle sebe a pak uvidíš ten rozdíl. Pokud to mezitím někam napereš, tak to poznáš taky. Ještě jsem neviděl korejce s dobrými crashtesty. Jestli ti to fakt vyhovuje, jezdit s DAEWOO, tak ti to nikdo brát nebude. Je to tvoje rozhodnutí a tvoje peníze. Kup si to a necpi nám to tady do hlav.

Petr
6. března • 12:17

Lacetti ani náhodou, potřebuji auto, ne korejce

Petr
5. března • 22:23

No jo nemecke auto.

XP
6. března • 0:56

Ale asi je to dobře. Škoda je jedna z mála automobilek bývalého východního bloku, která se spamatovala. Když se vážně podíváme, jak na tom je Lada nebo Dacia, tak vidíme ten obrovský rozdíl...

Pája
6. března • 11:47

Ladu koupil GM, takže za pár let se škodovka nechytá, teda chytá, ale jen u nás a na Slovensku. I když tam bude Hňudaj...

PSE
6. března • 19:25

GM koupil taky FIAT a nějak jim to nejede. A to bylo v EU. Jak to bude v Rusku s kvalitou výroby si ani nechci poředstavovat, takze škodovka může být v klidu. Němá GM náhodou kromě OPELU taky DAEWOO. Samé lepší automobilky ....

Boris Fedorov
6. března • 22:13

Samé lepší automobilky .... No hlavně že velký VW je tak fantastickou automobilkou s bohatou historií

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
7. března • 15:31

Co mate porad proti VW? Nelibi se Vam? Tak to nekupujte, nemusite.

To je snad nejaka manie pomlouvat automobilku VW. Nova moda? Co si tim chcete dokazat? Ma to na nekoho zapusobit?

Abych reagoval presneji, VW je uspesna automobilka, ktera vlastni nekolik dalsich automobilek. Historii nepochybne ma, otazkou je jak dlouhou.

Pája
7. března • 16:30

Šířit pravdu (tj. hanobit lstivou politiku "koncernu" VW) je údělem bezpochyby těžkým, ale o to cennějším.

Kdo se odváží nesplynout s valícím se davem fanatických škodovkářů, ale naopak povstane proti proudu jejich a s heslem odvážným vyšitým na praporu vstříc svým mnohým protivníkům s výkřikem "Za pravdu" bezhlavě se vrhne, ten snad rozdupán šílenou a nepříčetnou zvěří jest, sám však posléze, již jako mučedník a Nostradamus věků, vystoupá nad řeku jako hrdina a kazatel novému davu, davu rozumných a prozřelých, ježto v opačném směru (od VW) pohybovati se bude.

Automobilka VW nesporně obohacuje náš kulturní prostor. Bez ní by nebylo tolika plamenných diskuzí, fór, šarvátek menších i větších... Na nich všichni my si tříbíme své komunikační a někdy i argumentační dovednosti, bez nichž bysme v globalizovaném světě jen těžko uspěli.

Peace, Pája

 

Huhla
8. března • 15:48

Pájo, nechci hájit wv ani škodovku (sám jezdím v pažoutu), ale dobře si uvědomuju JEDNU DŮLEŽITOU VĚC. V době kdy všichni vojebávaj (omlouvám se za to slovo) stát kde to jde, tak škodovka platí nemalý daně do tý stejný kasy, ze který všichni žijeme. O tom, kolik lidí je zaměstnává (i v druhovýrobě) ani nemluvě. A zkus se prosím nějakýho ekonoma zeptat kolik škodovka vyváží a jakej to má vliv na naši ekokomiku.

Huhla

PS: teď si to pájo neber osobně, ale mám poslední dobou pocit, že čím větší je člověk looser, tím víc na něco na netu nadává (škodovka, vw, japonci, korejci...) a léčí si svý mindráky.

Pája
8. března • 20:56

"Škodovka platí daně do stejné kasy, ze které žijeme" ... co to je za blbost??? Stát žije (parazituje) z nás, nikoliv my z něj...

Ty se zkus zeptat nějakého ekonoma, co je stát a státní rozpočet....

Měl jsem připraven o dost delší vysvětlující příspěvek, ale s několika lidmi jsme se shodli, že fóra zde neslouží primárně k získávání informací, nýbrž pouze k zvyšování sledovanosti serveru, takže už budu reagovat pouze v "garáži" a jen na vybraná témata.

A poslední věta: Já škodovce fandím, ale se stávající koncernovou politikou nemá ve výhledu šanci. A to je škoda.

Huhla
8. března • 21:06

Stát parazituje, ale jak na kom... To je fakt pájo na delší povídání - a na to není čas ani chuť. Možná až budeš starší, tak to pochopíš.... Pokud si myslíš že ne, napiš mi na mejl. Já ti k tomu něco řeknu.

S tou poslední větou souhlasím...

Huhla

ABSint
8. března • 15:42

Týýbrdo, to musel bejt joint...

ABSint

Niemand
7. března • 20:50

Mate pravdu, nema to cenu.

Skyline
7. března • 16:08

Proc porad chvalite VW? Libi se vam? Tak to kupte, muzete.

 

To je snad nejaka manie chvalit automobilku VW. Nova moda? Co si tim chcete dokazat? Ma to na nekoho zapusobit?

 

Vzpamatuj se, kazdy ma svuj nazor a ma pravo ho projevit. To, ze se mi fauve hnusi je proste fakt a nevidim duvod, proc bych to nemel rict. Moda to neni, je to proste jen svobodne vyjadreni tech, kteri smysli podobne jako ja. Jsi jak male dite, kteremu sahli na oblibenou hracku.

Niemand
7. března • 20:49

VW nechvalim. Ano nektere prvky se mi libi. Ano mohu to koupit.Manie to neni (viz predesle vety). Moda je VW pomlouvat.Dokazat si tim nic nechci. Zapusobit to take na nikoho nema.

Zcela jasne odpovidate jako zcela smyslu zbaveny odpurce VW. Pokud budete bedlive sledovat me prispevky, dojdete k nazoru, ze se snazim objektivne (samozrejme pouze do urcite miry) nabizet ruzne pohledy na vec. Problem je v tom, ze tady nikdo nerika vety typu Mercedes je hnus, z BMW zvracim, Mazda je drahej smejd apod., ale vety VW je hnus, zvracim z nej, je to drahej smejd tu vidim casto. Nesnazte se ted diskuzi manipulovat tvrzenim, ze VW je skutecne tak spatne. Hodnoceni lidi jsou vetsinou ovlivnena pouze designem, jednim spatnym kusem (spatnou zkusenosti, ostatne u ktere automobilky je vse vzdy v poradku, u zadne!). Me by potesilo, kdyby si lide uvedomili co pisi, respektive se nad tim zamysleli.

P.S. Nevim kolikrat to mam opakovat, ale VW nevlastnim (ani jine koncernove vozidlo) a vlastnit nebudu. Nejsem fanousek VW. Jedine, proc VW nekdy obhajuji je to, ze tu lide pisi bezostysne nepravdy, ktere nemaji s realitou nic spolecneho.

Z
6. března • 21:00

A třeba SAAB ti přijde jako horší automobilka? BTW: zkus si přeložit, co asi tak může být míněno slovem "General". Mám dvě nápovědy: generál to není a pod GM spadá Daewoo i Cadillac.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PSE
8. března • 22:04

Nemůžu říct, jestli je to horší automobilka. Saab není moje krevní skupina, zejména střední panel byl tak odfláknutý, že bych se na to fakt nechtěl každý den dívat. To se týká také toho Cadillaca. Fakt mi to nesedí.

Asi si sedím na kabelu, ale co má společného tvá nápověda na General s Daewoo a Cadillac mi fakt nedochází. IMHO ten překlad GM by měl znít spíš Great Mistakes nebo Grosse Motorenprobleme. Nápovědu ti psát asi nemusím, co? 

 

Z
8. března • 22:18

1) Saaba tady většina lidí považuje za něco nadprůměrnýho
2) IMHO to znamená, že se v jejich nabídce najde auto pro každýho od těch nenáročných (Daewoo, malé Chevrolety) až po maximální luxus (Cadillac). Jo a GM může dál znamenat:

Get a Mopar!
Grungy Merchandise
General Maintenance
Great Mistake
Gluteus Maximus
Grossly Misconceived

(odtud)

Paly
5. března • 19:29

Neviete, ako to je s flexibilnymi servisnymi prehliadkami? Uz som pocul aj take, ze pri nesetrnom zaobchadzani, hlavne vela startov v zimnom obdobi, zacne blikat kontrolka uz pri cca 10.000 km, neviem kolko je na tom pravdy. Aj by ma dost zaujimalo, podla coho elektornika usudi, ze uz treba navstivit servis.

Filip
5. března • 18:16

.... že by inpirace ala WRC?

bouky
5. března • 19:05

Neblázni,má dva a jsou celé gumové jako má SUPERB.

Petrxyz
8. března • 9:21

Pokud budou na Octavii stejné stěrače jako na Superbu pak pánbůh s námi. Se Superbem jezdím a větší šlendrián, než ty "naprosto skvělé aerodynamické" celogumové  sterače jsem neviděl. Nestírají, ale rozmazávají. Vodu, kterou odvedou do boku skla zase zpátky natřou na sklo, no prostě hrůza. Mimochodem mám také octavii rv 99 a tam jsou normální stěrače s vyměnitelnou gumičkou a u těch se mi nic podobného nestává a jejich účinnost je úplně o něčem jiném.

 

PSE
8. března • 22:16

To bude spíš tím co do toho leješ za srágoru. Mě trvalo hodně dlouho, než jsem našel chemii do odstřikovačů, která funguje. Zkus tam nalít něco jiného. S těmahle stěračema jsem jezdil s A6 a bylo to daleko lepší (hluk) než cokoliv předtím. A stíralo to dokonce lépe než stěrače z modelu před faceliftem.

Petrxyz
9. března • 13:24

Vyzkoušel jsem kde co a stejně to nepomohlo. Sterače jsem nakonec vyměnil a ty nové vydržely rozumně stírat tisíc km a pak se zase objevilo skákání steračů po skle,rozmatlávání,  hluk atd. Bohužel stejný problém má i další majitel Superbu. A v servisu jenom pokrčí rameny.

Filip
5. března • 19:20

koukni na to propagační video - vidím tam jeden středovej

bouky
5. března • 21:22

Dělám ve škodovce,trochu se motám okolo aut co jdou na výstavy.Vpředu dva,vzadu jeden.Netvrdím,že vzadu ho má každá.

Niemand
6. března • 9:43

Bude lepsi, kdyz si prectete vybavy vozu Octavia II. Zjistite jak ze se to s tim zadnim steracem (ostatne i s prednimi) ma.

John
5. března • 17:49

Skvely clanek, patrne opis tiskove zpravy ci jineho textu..

Kazdopadne si kazdy, po dukladnem precteni, jiste uvedomi, ze nova Octavia bude kvalitni konkurence-schopny vuz, kde kupujici za sve nemale penize ziska odpovidajici hodnotu.

(Verim, ze nikoho ani nenapadne toto vozidlo srovnavat s korejskymi znackami!!!)

Dan
5. března • 18:19

Srovnavat tohle auto s korejskymi znackami skutecne nelze. Korejske znacky jsou proti Skode v obrovskem predstihu. Z hlediska designu, vybav, kvality a dokonce i image.

Michal
5. března • 18:22

Ááá, promluvil odborník. Kdo seděl v jakýmkolim korejským autě ví, že Octavii nesahaj ani po kotníky  Octavii navíc za tři roky prodáš dvakrát dráž než korejce

Jirka
6. března • 11:55

Já vás nechápu. Co pořád máte s cenou při prodeji? Jaký je rozdíl, jestli koupím škoku za 550000 a prodám ji za 3500000 nebo třeba Daewoo za 400000 a prodám ho za 200000?

Spirit
6. března • 13:53

Rozdil je v tom, ze v prvni pripade vam po nakupu auta zustane v kapse o 150 000,- Kc min, nez v tom druhem . A mit v kapse 150000, nebo nemit, to je docela rozdil. Nedavno nekdo rozmyslel, jestli koupit ferrari 360CS, nebo porsche 911GT3RS a vyslo mu, ze za cenu ferrari muze mit tu GT3 a k tomu jeste M3 v plne vybave .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
6. března • 14:26

Jenže ne každý potřebuje 150 tisíc v kapse, když má pět mega na účtu  Pak se rozhoduje lépe, není potřeba řešit, zda Lacetti, Octavii nebo Golfa, to se bere rovnou MB-S

Spirit
6. března • 23:53

Troufnu si tvrdit, ze ze zdejsich diskutujicich nema 5 melounu na uctu nikdo . Cimz se to myslim resi. Navic mam dojem, ze lidi, kteri umi penize vydelat je obvykle umi velmi rozumne utratit, ci spise investovat - a image si kupovat nepotrebuji .

Staropramen
5. března • 18:38

Kdo sedel v jakekoli Skudce tak vi, ze je to naprosty srot... a vyssi cenu bude mit Odstavka tak leda, kdyz ji prodam na vahu jako zelezny srot. Holt korejske znacky (jako vsechny moderni znacky) pouzivaji spis plasty a ty tak moc nevazi...

Niemand
6. března • 9:41

Vase pripominky ke znacce Skoda uz bere vazne uz asi jen malokdo. Jdete do autobazaru a podivejte se, jak se prodavaji starsi Felicie a Octavie s naftovymi motory. Budete asi prekvapen. Korejske znacky nejsou spatne, ale pokud budete srovnavat danou tridu, tak vynikaji jen dobrou vybavou za dobrou cenu, tot vse. Nekomu to vyhovuje (zrejme i vam) a postacuje mu to k pocitu, ze tyto auta jsou z toho titulu i velice technicky vyspela. Proc ne, je to nazor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ferda
6. března • 11:48

Hele, Nulo, jmenuj jednu technickou vyspelost na Skode To me fakt zajima

Petr
6. března • 11:57

Kdo má např. v nižší střední duální automatickou klimu? Převodovku DSG? Přímý vstřik benzínu do válců? Atd...

Ferda
6. března • 12:23

Takze po asi peti minutach v Googlu:
- dualni automat. klima - treba Stilo...
- primy vstrik benzinu - treba Elantra...
- DSG??? To je nejaka technicka vyspelost? Existuji mnohem lepsi reseni...

A ted zas ja... kdo dnes jeste nema u auta teto tride v nabidce 8 airbagu? Skoda.
Kdo nema moderni diesel s common railem? Skoda.
Atd.

Niemand
7. března • 0:19

No tak pockejte. Jdete si sednout do Korejskych vozu (dane tridy) a srovnejte feeling ve vozech. Muj osobni nazor je ten, ze ve Skode se citim jako v aute. Nova Octavia bude jiste o dost lepsi.

Ano DSG je technicka vyspelost. Existuje mnoho reseni, ale zadne jako DSG, respektive jmenujte system automaticke prevodovky se dvema spojkami, ktery pouzivaji korejske vozy v dane tride.

8 airbagu nema ve tride (ve standardu) mnoho vozu, nejenom Skoda, kazdopadne predni, bocni i hlavove Skoda nabizi. Takze kde je problem? Navic tuhost karoserie, deformacni zony a materialy budou take na vysoke urovni.

System PD dosahuje lepsich plnicich tlaku nez CR druhe generace, rovnez spotreba je na nizke urovni. To za cenu tvrdsiho behu a o neco malo horsiho akustickeho projevu. Takove motory nabizi Skoda hned dva. Moderni naftove jednotky tedy Skoda ma.

Atd.

Šumík
7. března • 10:35

Souhlas...

Petr Broža
6. března • 13:08

Hlavové airbagy (za příplatek) jsou společné pro přední i zadní řadu.

Jinak PD má podobné vlastnosti jako commonrail, takže zde bych absenci commonrailu neviděl jako nevýhodu.

Ale je jasné, že za stejné peníze jako Škody (VW) lze pořídit něco jiného levněji (zejména korejci).

Ferda
6. března • 15:09

Vy znate nejake auto, kde hlavove airbagy nejsou spolecne pro obe rady sedadel? A presto je dnes beznych OSM airbagu (hlavove pro obe rady jsou pocitany pouze jako dva). Jako motoristicky novinar byste to mel vedet.

Petr Broža
6. března • 15:40

Naopak, běžných je právě šest airbagů, jen některé automobilky hlavové airbagy uvádí jako čtyři, ne dva. Proto jsem to zdůraznil.

Ferda
6. března • 16:02

Dva vpredu, dva bocni vpredu, dva hlavove, dva bocni vzadu = 8.

Petr Broža
6. března • 16:34

Pak se to vysvětluje; předpokládal jsem, že označujete (chybně, jako mnozí) hlavové airbagy jako dva. Nicméně Škoda není jediná, kdo nenabízí v této třídě zadní boční airbagy.

Jakub
20. května • 14:38

Nechápu ale, proč mateřský Volkswagen (Golf) zadní boční airbagy má. Řekl bych, že ve Volkswagenu sedí žába na prameni, nechce uvolňovat své technologie, zbytečně ochuzuje Škodu. Děje se přesně, co jsem si myslel. Golf obdržel v základu 6 airbagů (označuje to tak), Octavia pouze 4. Zadní boční airbagy má Golf na přání a na Octavii se nedostalo vůbec! Nepříliš spravedlivé, nemyslíte?  

Pája
6. března • 11:45

Nereaguji na kvalitu vozů od Škodovky, jen si neodpustím říct, že prodejnost automobilů je dána poptávkou po nich, tj. iracionálním činitelem. Lidé poptávají subjektivně, tj. iracionálně, např. u nás "Škoda=domácí=levný=super", i když ani jedno z toho už dávno neplatí.

Šumík
6. března • 10:50

Nechte ho na pokoji, nestojí za jakoukoliv reakci, jelikož je to plýtvání časem a on stejně nic nepochopí....

Ferda
5. března • 18:04

Je to vážně skvělý auto, to je po přečtení toho textu úplně jasný. Až padne moje Felicia, mám jasnýho nástupce. 1.6 75 kW bohatě postačí, výbava Ambiente taky.

KO
5. března • 18:03

Na srovnani neni nic spatneho. Opravdu pekny clanek dlouhy obsahly.... Jen by mne zajimalo jestli ma taky nake mouchy. Neverim ze je tak skvely jak je vychvalovan ale verim ze je vice nez dobry. Lepsi nez minula a i ta byla skvelim traktorem do nepohody. Jen bych mel osobne strach z te nejslabsi motorizace. Kamarad ma neco podobnyho v te stare octavce (ted nevim co to je zda 1,4 nebo 1,6 ale je to to nejslabsi co se do toho davalo) a je to o nervy. Pokud clovek chce jet tak se musi neustale vytacet a pak podle toho vypada i spotreba a to nejezdi jak "zavodnik" ale jede to a pro starsi lidi je i tato variace idealni.

Michal
5. března • 18:07

To bude 1.6 55 kW, co se dávala do Felicie. Jede to, ale dře to. Ale furt lepší než 1.4 55 kW, protože má lepší točák a jede líp v nízkých otáčkách.

Z
6. března • 14:25

Je to její evoluce, která má papírově o 20 kW navíc proti Felicii. V otáčkách by to nemělo tak vadnout.

Petr Broža
5. března • 17:58

V článku je to uvedeno: "Poznámka: Text byl převzat z tiskové mapy Škody Auto a neprošel redakční úpravou."

Doporučujeme

Články odjinud