Škoda Octavia kombi: kompletní informace a fotografie

41 komentářů

Aloha
24. září • 11:25

nebo fotecky s modelkama z predsaveni nebudou?

all risk
24. září • 8:25

tohle je typicky ceska diskuse... kdyby se u nas vyrabely mercedesy, budou 19leti uvozhrenci na webu kritizovat MB, ze nestiha s BMW... patri to proste k nam, plivat si do vlastni kapsy... osobne myslim, ze Skoda je OK, ale na mem nazoru nezalezi, jde o to, kolik si to mysli kupcu... a to zatim vypada OK, treba i v Nemecku nebo Anglii... Holt tam lidi asi nerozumi autum tolik jako machri u nas na webu... BTW, Skodu nemam a jsem na ni zcela nezavisly, jen se snazim byt racionalni... jsem rad, ze se ta fabrika tak slusne drzi, je to asi jediny takovy uspech z celeho toho podelaneho socialismu... tak si to uvedomte

polo
24. září • 9:33

Bohuzel mi neni 19 let, ale proste se mi to nelibi. Nevim, proc by se mne to muselo libit. Jen kvuli tomu, ze se Skoda vyrabi v Cesku? Chtel jsem si koupit Superba, ale nakonec jsem skoncil u A6, protoze je to nesrovnatelne lepsi auto. To, ze se prodavaji Skodovky u nas nejvic, je z duvodu dostupnosti servisu, nahr.dilu atd. Aspon si to tak vetsina lidi mysli, ze je Skoda a jeji provoz vyjde levneji. Superb se nabizel pro taxikare za pul milionu a tak si ho koupilo dost lidi, a tak je to vseobecne s prodejem Skodovek. Mne se proste jejich vyrobky nelibi!

Jogurt
24. září • 14:32

Sorry, obvykle se do těchhle pubertálních půtek nepouštím, tohle je ale blábol na čtvrtou. Proboha, to přeci dá rozum že A6 je nesrovnatelně lepší auto za nesrovnatelně větší peníze s nerovnatelně jinou nabídkou motorů, s quattrem, s jiným renomé, tradicí i s jinou cílovou skupinou. To je jako kdybych původně uvažoval o Smartu ale pak jsem si koupil A Klassu, protože je nesrovnatelně lepší auto.

A že se obvykle v zemi výroby preferují domácí auta, no to je snad normální, ve Švédsku Volvo a Saab, Francouzi zas kupují ty jejich nesrovnatelně lepší plechovky, italové fiaty a čičmundové zase svoje daihatsu. Je to kus národní identity asi stejně jako při fotbale fandíme našim ať už hrají jako kubelíci nebo pod psa.

polo
24. září • 14:40

Audi A6 a Superb je stejná třída, takže to srovnání není mimo mísu. Bohužel i tak jsou nesrovnatelná. A stejně srovnatelná výbava i motorizace vyjde finančně stejně. Tak zas takovej blábol to není

Vlada Braun
1. ledna • 21:39

Zaujalo mne tvrzení, že Škoda Superb a Audi A6 jsou srovnatelná a tak jsem se pro zajímavost podíval na web audi a škody a výsledek 5ti minutového hledání je následující

Audi A6 limuzína - nejnižší cena s DPH  1 096 000,- Kč

Škoda Superb    - nejnižší cena s DPH     689 000.- Kč

pochopitelně každý model s jinou motorizací a výbavou. To mě trochu uklidnilo ohledně zdravého rozumu marketingu skupiny VW, protože stejné cílení by vedlo k přímé kanibalizaci. Takto již tato startovní cena jasně vypovídá o jiné cílové skupině zákazníků, a také pan polo by si zřejmě nikdy Škodu Superb, ale zřejmě ani VW Pasat který je přece jen Superbu blíže, nekoupil.

Přeji pěkný den, Vláďa

 

X12345678
25. září • 11:29

Takže všechna auta s rozvorem plusminus 2,8m jsou prostě srovnatelná????

Kia Opirius s E klassou nabo A6? No nevím nevím. Já bych si troufl tvrdit že Superb je pro úplně jinou klientelu než A6, BMW5 nebo E.

polo
23. září • 22:12

Opravdu se mi to nelíbí! Chybí tomu smysl pro detail. Oproti všem vozům VW group. Ten zelenej znak je snad ze všeho nejhorší. Interier, bohužel opět mimo můj vkus. A to si neumím představit, jak by to jezdilo, kdyby většina mechanických i elektronických zarízení nebylo made in Germany.

miki
23. září • 21:51

Chlapy už mě štvete jak hážete někteří špínu na Škodu. Můj názor je, že bychom měli poděkovat VW za technologie, které škodě poskytnul. Stačí si přečíst testy škodováckých modelů v různých časopisech. Tahle oktávka nevypadá vůbec špatně a nevěřím, že se někomu nelíbí vůbec!

šamil
23. září • 23:46

Volkswagene děkuji, že jsi zapoměl na vyjímečnou historii značky Škoda (3. nejstarší automobilky vůbec), že jsi celý její duch pro lehké sportovní modely zakopal pod jeden průměrný naftový motor, že jsi z ní udělal výsměšnou skládačku svých zastaralých dílů (Superb), že jsi z ní dokázal udělat to, co umíš nejlépe- nicneříkající bezbarvou nudu bez nápadu se stejně průměrnou modelovou nabídkou. Jsem rád, že jsi se na všechno tohle vykašlal a jednoduše navázal na těžká škodovácká léta, kdy nebylo z čeho udělat normální auto. Za tohle všechno ti patří můj dík, díky tobě si Škodovku (neboj, ani jinou tvoji značku) nikdy nekoupím, poněvadž ve všech modelových řadách všech tvých značek, existuje lepší koupě.

Tomas Skorepa
24. září • 0:32

Hmm vtipne ironické s nápadem...ale stale jen kecy
Taky mohl skodovku koupit renault a mohlo se zde vyrabet neco tak uzasneho a lehce sportovniho jako treba dacia logan...ne? Schvalne, ktera automobilka z byvaleho vychodniho bloku by mela jit prikladem skode? co? Lada? Yugo? Wartburg? Tatra?

šamil
24. září • 8:32

Ale jasně. Každopádně si stejně myslím, že zase není důvod Volkswagenu děkovat- jemu nešlo o vzkříšení Škodovky, jemu šlo o dobře investované peníze. Mě je jen špatně, když vidím jak značky s obrovskou historií (nedílnou součástí celkové image), jako Škoda, Bentley, Auto Union, Bugatti, Lamborghini jsou skoupeny a dány do roviny (někdy i pod rovinu) s něčím, čehož historie je dlouhodobě spojena s výrobou toho největšího zmetku v západní evropě. Vadí mě, že do všech těchto mnohdy dříve exkluzivních a designově horkých novátorských značek začal VW diktovat svůj vlezlý chlad.

performer
24. září • 8:57

už ses vyblil a nebo to bude mít ještě pokračování?

Dusan
23. září • 19:44

Konecne se do Octavia II dava jeden alespon trochu slusny benzin. Akorat to vypada podle slov "obzvlaste narocne zakazniky", ze budou po vzoru VW vsechny o fousinek lepe jedouci motory povazovat i nadale za luxus pro bohate a nasadi takove ceny, ze se panenky jenom protoci.

Petr
23. září • 19:59

Už aby ten motor byl i v liftbacku, pak bych možná i uvažoval o koupi. Náhrada 1.8T to ale stále nebude

polo
23. září • 19:31

Nikdy se mne Skodovky nelibily a zatim se na tom nic nemeni.Je to hnus od znaku Skoda az po antenu. Zpracovani ani nemluvim.

PavelP
23. září • 18:00

V článku je chyba. Climatic je součástí standartní výbavy verze Ambiente. Climatronic je standartně v Eleganci.

Petr Broža
23. září • 18:20

Raději jsem to opravil, aby chyba v tiskové mapě nemátla čtenáře.

Petr Broža
23. září • 18:14

Jak jsem psal už Dixovi, chybu má v tiskové mapě bohužel Škoda.

arbacher
23. září • 17:02

osobně se mi ta new octavia líbí víc na fotkách než v reáluOno to bude tím,že je tam dobře nasvícená,má 17" což jsem zatím viděl jen málo a bez nich to je úplnej žebrák.Já osobně považuju za daleko víc elegantní Octávku I,hlavně v kombíku..Dát do ní interiér z Oct I a bylo by to fajnOvšem ta 2,0FSI 4x4 to semi celkem líbí.

Petr
23. září • 17:48

Aby byla O2 hezká, MUSÍ mít aspoň 16", jinak je takovýá divná. Staré O1 sluší i 15.

performer
23. září • 11:33

Je to jen lehce předělaný liftback (asi jako Fabia Combi). Skutečné kombi musí mít sklopená sedadla, dno kufru a vstupní otvor v jedné rovině a né do doplácat nějakou papundeklovou mezipodlahou. Stejně tak zadní okno je zde příliš skloněné - tady zvítězila móda nad praktičností. Ale jinak je to pěkný !!!

Mirko
23. září • 11:11

Dieselová verze 4x4 má být údajně jenom s motorem 1.9 TDI 77 kW (alespoň v začátku), což je docela zdechlina ...  

 

Petr Broža
23. září • 16:53

4x4 bude jak 1.9 TDI, tak 2.0 FSI, v obou případech s šestikvaltem.

Dix
23. září • 17:48

V té tiskové mapě máte chybu,výbava Elegance má Cilmatronic,viz stránky škodovky http://www.skoda-auto.com/cze/model/newoctavia/octaviacombi/equip/elegance/

Petr Broža
23. září • 18:13

Psal jsem, že jde o přetisk bez úprav; to není naše chyba.

Karel
23. září • 11:24

S tou zdechlinou tě klidně svezu tak, že se posereš za první zatáčkou........

performer
23. září • 11:54

105 koní na 1500 kg a 4x4 (i když falešné)  opravdu není moc. Sice to stačí  běžnou plynulou jízdu, ovšem nejsem si jistý, zda to stačí na jízdu, kterou řada Octaviánů předvádí..... Mimochodem tihleti nový Octaviáni II (nebo NewOctaviáni) to jsou teprve střelci - kam se hrabou Octaviáni I

Mirko
23. září • 11:31

Vezmu si Endiaron a Kinedril, abych se nepo*ral ...

 

Smx
23. září • 11:25

Tak to si tvoji jízdu dovedu docela dobře představit. Cesty jsou plné řidičů, kteří bez výkonové rezervy jezdí na posrání.

paul
23. září • 17:35

Jezdí na posrání i Ti s výkonovou rezervou.

Havel
23. září • 11:08

No, jeste at poradne zapracuji na kvalite, trosilinku zatraktivni design a pak uz bude Skoda skoro na urovni konkurence. Hlavne ale ta kvalita, zatim to porad neni ono.

all risk
24. září • 8:10

jako ktere? italske? francouzske? korejske? nenech se vysmat... skoda je ok, ale remcajici cechackove na webu, to je horsi...

performer
23. září • 11:48

Jo Václave, ještě bys měl plácnout něco o tom že je to německá automobilka a odfrčet na Hrádeček v nejnovějším MB, protože je ti přece pocitově bližší než nějaká socanská Octavia, která možná stačí Klausovi, ale pro takovýho elitáře jako seš ty je to jen východoněmeckej hnuj

Dusan
23. září • 19:41

Klaus ma A8, ta akce se Superbem bylo jenom vlneni pro masy.

performer
24. září • 8:52

Klaus má Octavii (jako soukromé auto).

Smx
23. září • 11:15

Co bys chtěl? Cenově už konkurenci předběhli.

mfilip
23. září • 10:31

rekl bych, ze ta fotka s tim kolem v kufru je pekna komedie. Mam silnicni kolo, jsem mensi postavy ( cestujici za mno si na nedostatek mista na zadnich sedadlech pro kolena nikdy nestezovali ) a to kolo mi tam zpusobem z fotografie nevleze. Kdyz jsem se na foto podilval kam az jsou zarazene sedaky bylo mi to jasne. Podle B sloupku a operaku bych rekl, ze jsou nadoraz, cili pro normalni figuru neralizovatelne. Mozna se pletu, nevim o kolik narostl prostor uvnitr oproti Octavii I

performer
23. září • 11:37

Jo sedadla jsou nadoraz vepředu, ale zase to kolo není nadoraz vzadu a ani u sedadel. Je to tak proto, aby to bylo pěkně fotogenický...... U OII je kufr asi o 2 cm kratší než u OI, ale na zadních sedadlech je o nějakých 8 cm víc místa - tzn. že po sklopení sedadel je plocha trochu delší, ale ne o moc......

Franta
23. září • 11:11

Takhle vleze kolo do manzelcina Oplu Astra (II) v POHODE! A to mam velke kolo, pro velkeho chlapa.
Taky mne hodne zarazi ze Skodovka neudela normalni pristup - ten schod u dveri kufru tam maji aby se mohli chlubit 580 litry? To radsi 500 litru s normalnim vstupem do kufru!

eli
23. září • 15:09

Tak, tak kombík má být kombík a né taková prodlouženina se sklopeným oknem a se schodem do kufru.

Doporučujeme

Články odjinud