Škoda Octavia iV do zásuvky má české ceny! Konkurenci zatím hledá těžko

Jan  |  16. 07. 2020 09:31

naprosto přesně, nemá konkurenci !!

Odpovědět  |   | 
Kert  |  16. 07. 2020 13:39

Za 1M je třeba Prius Plug-in Hybrid.

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  16. 07. 2020 16:53

To není žádná konkurence, slaboučké, Vmax 160, 0-100 11 sec. kufr jak dámská kabelka, nižší dojezd v EV a ještě cena bambilion.

Odpovědět  |   | 

jo, ale má paket v základu jak všechny toyoty Safety Sense, má elektrárnu na střeše a 28g/km emise a hlavně je určeno do města a okolí, na dlouhé tratě se jezdí vlakem, toyota nikdy nebude pro ty, co znají jen dálnici a přijíždí domů, kdy děti už spí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 17:01

Jo, Prius je do města, ale třeba Camry klidně poslouží i na delší dálniční jízdy úplně v pohodě. Nevím proč bych to měl jet vlakem.

Odpovědět  |   | 

ve vlaku se najíš, napiješ, přečteš si noviny, projdeš se, zašukáš si atd. co v autě nemůžeš a ještě jak dojedeš neřešíš kde zaparkovat. Podívej se kolik jezdí vlaků a kdyby všichni sedli do aut, tak je kolaps.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 19:54

No však komu je příjemnější, lepší a vhodnější jet vlakem, ať jede, aspoň budou prazdnejsi silnice, dálnice. Ale častokrát je lepší jet autem, takže napsat něco cos napsal ty, že "na dlou­hé tra­tě se jez­dí vlakem" je prostě nesmysl. Záleží na každém případu.

Odpovědět  |   | 

ale k článku o pluginu, který když jede jako hybrid má spotřebu nad 7L je napsání o přesednutí do vlaku jako nejvhodnější řešení, ale jak tos napsal, záleží na každým případě. Já jezdím vlakem třeba do prahy, potom mhd. U nás ještě nenahrazuje vlak auto jak třeba na západě, kamoška co bydlí v itálii jezdí sem v autě, ale třeba do francie a německa vlakem.

Odpovědět  |   | 
dmnt  |  18. 07. 2020 09:08

Tohle všechno zvladnu v autě, teda az na tu chůzi, ta me pak čeká právě z toho vlaku a to bud na parkoviste k autu nebo na mhd

Odpovědět  |   | 

jsi vozíčkář? jezdíš sám nebo tě někdo vozí? To už je jiné ale vlaky jsou uspůsobené pro vozíčkáře.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 09:29

Tak toto opravdu pobavilo Ten kufr oproti Octavce je k smíchu, konkurence jak noha.

Odpovědět  |   | 
komik  |  17. 07. 2020 00:20

Dyť to stojí skoro stejně jak Superb hybrid :(. Za ty lowe jsou i 100% elektro jako Leaf.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 09:26

No ale pro někoho je vhodnější plug in. To, že za tu cenu je čisté EV, není argument.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 07. 2020 10:16

"Mezi automobily z mainstreamu se k plug-in hybridní octavii těžko hledá konkurence."
jen namatkou me napadaji auta jako Ioniq PHEV, 225xe Active Tourer, A 250e ? a to nepocitaje plug-in hybridni modely ktere maji dorazit na trh jeste letos, treba Megane, 308, a jiste budou i dalsi

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2020 13:59

Ok, všechno combi?
Bohužel se blbě přirovnává k autům, která teprve přijdou...

Odpovědět  |   | 

tome a ta octávie se prodává?

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  16. 07. 2020 17:04

Odkdy je BMW a Mercedes mainstream?
A Ioniq je slabý a pomalý a s malou baterkou, takže jsi namátkou žádnou konkurenci nevyjmenoval.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  16. 07. 2020 10:22

Plug-in? Směšné! Nafta je to pravé!

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  16. 07. 2020 10:26

Ledaze by ta nafta mela 100 oktanu

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  16. 07. 2020 10:29

Stačí hodně cetanů, i když můj milášek 1.9 TDI 81 kW není vybíravý, zbaští cokoliv!

Odpovědět  |   | 
dmnt  |  18. 07. 2020 09:11

Jedine delorean v úpravě z r. 2015 zbasti všechno

Odpovědět  |   | 
lol  |  19. 07. 2020 06:58

Nafta patří do kamen

Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  16. 07. 2020 12:13

Nějak jsem se nedočetl dojezd na elektřinu a jak rychle lze na elektřinu jet. Myslím, že Možná se pletu, ale Škoda asi nebude mít na MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 4X4, ten může jet na elektřinu i 135 km/h a to je jiná liga!

Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  16. 07. 2020 12:18

Sorry dojezd tam je, ale ta rychlost ne.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2020 13:59

Ta rychlost je stejná jako u Supa, takže dokud to jede

Odpovědět  |   | 
Jim  |  16. 07. 2020 17:47

....kdyby jen to. Ona hledá těžko i odběratele.

Odpovědět  |   | 
T111  |  16. 07. 2020 18:41

Kolik má ten hybridní křáp na kouli? V konfigurátoru možnost tažného vůbec není! Jestli nejde, tak je to naprostá blamáž.

Odpovědět  |   | 

to nevím, ale jak ji zkoušeli v alpách, tak přívěs udělal nůžky a jednu zničil, proto se to protáhlo, hybrid co má elektromobil před převodovkou je průser.

Odpovědět  |   | 
T111  |  16. 07. 2020 22:11

Aha!

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 07. 2020 13:03

Ano, potvrzeno, tažné zařízení není možné, takže nenasadíte ani držák na kola. To je ještě horší než ID.3. Dále nejdou třeba ergonomické sedačky. Kupodivu jde paket pro špatné cesty, ale kola musíte mít minimálně 18tky (to je dohromady dost divná kombinace), protože 17tky vám to nedovolí. Myslím, že nejsou ani akustická boční okna. Těch omezení je tam asi spousta a to tažné je ze všech nejhorší. Za mě tedy nepřijatelné.

Odpovědět  |   | 

a tedy jak byla ta havárka v alpách, tak to tažný po té nehodě zamítli uplně?. nejsou tam ty kola pro větší brzdy, ten přívěs mohl mět tak celkovou 1100-1300kg.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 07. 2020 21:04

"sahá většina konkurentů spíše po plných hybridech bez možnosti čistě elektrické jízdy"

Co je toto za volovinu?!

Full-hybrid, plny hybrid ako pise autor, je FULL hybrid prave preto, ze dokaze jazdit cisto na elektrinu.

Odpovědět  |   | 
Fidó  |  16. 07. 2020 22:03

S 1 nebo 2 kWh baterkou dojedou hybridy tak leda pár km, na vic to nestačí.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  16. 07. 2020 22:06

Kilometry jsou hodně optimistická čísla. Moje vlastní zkušenost je jen pár set metrů.

Odpovědět  |   | 
Fidó  |  16. 07. 2020 22:54

Tak záleží kde, z Braníka na Barrandov to bude pár set metrů, v opačném směru pár km.

Odpovědět  |   | 

u toyoty to ovládáš plynem a ty přeci máš křeče v nohách, psali v diskuzi.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  17. 07. 2020 13:12

Naprostou většinu elektřiny sežrala klimatizace, pak se to sotva hlo a po cca 200 metrech startovalo spalovák (zkušenost s RAV4 minulé generace).

Odpovědět  |   | 

joo starší generace hybridního ustrojí,tam startovals spalovák z důvodu prošlápnutí plynu a neměls zmáčknuté tlačítko eco a EV. Máš nějaký video jak se to sotva hnulo? To máš tak, že je ticho a ty nepostřehneš, že zasáhne spalovák..ještě napiš jak couvals, jak ten spalovák řval.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 09:24

Po rovině dojedu s Lexuse GS klidně 2-3 km čistě jako EV. Odzkoušeno cestou z benzinky domu, spotřeba 0,0

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 07. 2020 21:13

Bez moznosti pravidelne dobijat bude hybridna Corolla kombik vyhodnejsou kupou.

S vacsim kufrom.

Odpovědět  |   | 

bude, za menší peníze s lepší výbavou, v testech jak testovali superba, tak bez nabíjení a ježdění na benzín je to nejhorší hybrid na světě, možná je to tím, že ten hybrid je rychlokvaškou a má elektromotor před převodovkou a nedozvěděli jsme se, jak je to s klimou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 09:20

Samozřejmě. Je logické, že kdo nemá zásuvku nekoupí si auto do zásuvky Ale kdo má alespoň možnost 220V, pro něj je ta Octavka vhodnější. A to píšu jako majitel full hybridu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 07. 2020 22:44

a čo losý test sa vydaril?.

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  17. 07. 2020 10:29

Úžasné. S tou malou nádrží budu muset na dálnici tankovat každé 3 hodiny jízdy. A to se při cenách benzínu na dálnicích opravdu vyplatí. Proč to raději nemá pod kapotou poctivý motor?

Odpovědět  |   | 

Adíčku, klučino nemáš pravdu kloučku malinký, spočítej si to na kalkulačce a přečti si na co je ta octávia stavěná. Za tři hodiny jízdy spálit 40L benzínu?????

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2020 20:01

Když pojede v DE, bude pospíchat a pojede, řekněme 150 km/h tak za 3 hodiny ujede 450 km. Pokud počítám s rezervou kolem 4 litry (nikdo asi nejezdí do sucha), tak potom spálí 36 litrů a spotřeba mi vychází kolik... přesně 8 l/100 km. To mi přijde reálné, dokonce bych řekl že to bude i víc.

Odpovědět  |   | 

kde v německu je usek 450km kde se může jen doporučenou rychlostí?, jezdil jsem do německa jen s nákladákem, tak mě to možná do hlavy nepřešlo.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 07. 2020 18:49

Dal jsem ti příklad, jak lze za 3 hodiny spálit tu mini nádrž. Ptal ses, tak jsem ti odpověděl. Ono to není problém třeba v noci klidně udělat. A když by jel jenom 130, což už je v pohodě reálné i ve dne, tak za 3 hodiny ujede kolem 400 km a tam ta spotřeba vychází na 9, taky reálné.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  17. 07. 2020 13:10

Protože je to dekadentní nesmysl vzniklý kvůli dotacím pro trhy na západě. Navíc jak správně píše Petr.um, tak je to hybrid slepený z toho, co koncernu zbylo na skladě. Přitom mají vynikající 2.0TDI, teď bude navíc výrazně zlevňovat nafta, přičemž benzin zdraží. Pro český trh je ten hybrid naprosto mimo ekonomickou i ekologickou realitu.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  17. 07. 2020 20:26

To bude v autosalonech narváno. Možná se zase bude přespávat před prodejnami ve spacáku. Snad si taky jednu vybojuju.

Odpovědět  |   | 

prdlajs, lidi si poočkají na RAV4 nebo corollu a ti co jsou bez auta, tak půjdou do toho priuse. Je článek, že v německu kamíq a scalu slevnují o 250tkč, prostě škoda za tu cenu je tam neprodejná a prodejci mají problém. Toyota zavedla na český trh i corollu sedan v edici gr sport, tak lidi mají už výběr a můžou se rozhodovat.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 07. 2020 18:51

Tak se koukni, kolik se v Evropě prodá těch Coroll a kolik Octavek. A ani s příchodem nějakého rádoby sport paketu to u Corolly nebude lepší.

A to píšu jako fanda Toyoty a majitel sesterského Lexusu

Odpovědět  |   | 

neumím na internetu moc hledat, našel jsem jen 2018 od ledna do konce října koupilo po celém světě 995 356 ks coroll a jestli se prodalo aspon o jeden kus více octavií to mě fakty překvapilo.......

Odpovědět  |   | 

tak za rok 2018 bylo vyrobeno celkem 258 000 octávií-tj leden-prosinec.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2020 10:49

Ano, celosvětově je Corolla už léta nejprodávanější model, to ví každý, kdo alespoň trochu sleduje trh s auty.

Já se právě proto ptal na Evropu, že tady to už tak růžové není a že právě na evropském trhu jsou spíš populárnější německá auta, včetně té Octavky.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2020 10:53

A to nemluvím o českém trhu. Jak píšeš...

"Toy­o­ta za­ved­la na čes­ký trh i co­rollu se­dan v edi­ci gr sport, tak li­di ma­jí už vý­běr a mů­žou se roz­ho­do­vat."

Tady si nějaká Corolla, ani s paketem GR Sport neškrtne proti Octavce. I když, já bych jí asi dal přednost, resp radši Camry hybrid, Corolla je malá a slabá pro mě

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala