To bude v autosalonech narváno. Možná se zase bude přespávat před prodejnami ve spacáku. Snad si taky jednu vybojuju.
prdlajs, lidi si poočkají na RAV4 nebo corollu a ti co jsou bez auta, tak půjdou do toho priuse. Je článek, že v německu kamíq a scalu slevnují o 250tkč, prostě škoda za tu cenu je tam neprodejná a prodejci mají problém. Toyota zavedla na český trh i corollu sedan v edici gr sport, tak lidi mají už výběr a můžou se rozhodovat.
Tak se koukni, kolik se v Evropě prodá těch Coroll a kolik Octavek. A ani s příchodem nějakého rádoby sport paketu to u Corolly nebude lepší.A to píšu jako fanda Toyoty a majitel sesterského Lexusu :-)
neumím na internetu moc hledat, našel jsem jen 2018 od ledna do konce října koupilo po celém světě 995 356 ks coroll a jestli se prodalo aspon o jeden kus více octavií to mě fakty překvapilo.......:-D
A to nemluvím o českém trhu. Jak píšeš..."Toyota zavedla na český trh i corollu sedan v edici gr sport, tak lidi mají už výběr a můžou se rozhodovat."Tady si nějaká Corolla, ani s paketem GR Sport neškrtne proti Octavce. I když, já bych jí asi dal přednost, resp radši Camry hybrid, Corolla je malá a slabá pro mě
Ano, celosvětově je Corolla už léta nejprodávanější model, to ví každý, kdo alespoň trochu sleduje trh s auty.Já se právě proto ptal na Evropu, že tady to už tak růžové není a že právě na evropském trhu jsou spíš populárnější německá auta, včetně té Octavky.
tak za rok 2018 bylo vyrobeno celkem 258 000 octávií-tj leden-prosinec.
Úžasné. S tou malou nádrží budu muset na dálnici tankovat každé 3 hodiny jízdy. A to se při cenách benzínu na dálnicích opravdu vyplatí. Proč to raději nemá pod kapotou poctivý motor?
Protože je to dekadentní nesmysl vzniklý kvůli dotacím pro trhy na západě. Navíc jak správně píše Petr.um, tak je to hybrid slepený z toho, co koncernu zbylo na skladě. Přitom mají vynikající 2.0TDI, teď bude navíc výrazně zlevňovat nafta, přičemž benzin zdraží. Pro český trh je ten hybrid naprosto mimo ekonomickou i ekologickou realitu.
Adíčku, klučino nemáš pravdu kloučku malinký, spočítej si to na kalkulačce a přečti si na co je ta octávia stavěná. Za tři hodiny jízdy spálit 40L benzínu?????
Když pojede v DE, bude pospíchat a pojede, řekněme 150 km/h tak za 3 hodiny ujede 450 km. Pokud počítám s rezervou kolem 4 litry (nikdo asi nejezdí do sucha), tak potom spálí 36 litrů a spotřeba mi vychází kolik... přesně 8 l/100 km. To mi přijde reálné, dokonce bych řekl že to bude i víc.
kde v německu je usek 450km kde se může jen doporučenou rychlostí?, jezdil jsem do německa jen s nákladákem, tak mě to možná do hlavy nepřešlo.
Dal jsem ti příklad, jak lze za 3 hodiny spálit tu mini nádrž. Ptal ses, tak jsem ti odpověděl. Ono to není problém třeba v noci klidně udělat. A když by jel jenom 130, což už je v pohodě reálné i ve dne, tak za 3 hodiny ujede kolem 400 km a tam ta spotřeba vychází na 9, taky reálné.
a čo losý test sa vydaril?.
Bez moznosti pravidelne dobijat bude hybridna Corolla kombik vyhodnejsou kupou. S vacsim kufrom.
Samozřejmě. Je logické, že kdo nemá zásuvku nekoupí si auto do zásuvky :-) Ale kdo má alespoň možnost 220V, pro něj je ta Octavka vhodnější. A to píšu jako majitel full hybridu.
bude, za menší peníze s lepší výbavou, v testech jak testovali superba, tak bez nabíjení a ježdění na benzín je to nejhorší hybrid na světě, možná je to tím, že ten hybrid je rychlokvaškou a má elektromotor před převodovkou a nedozvěděli jsme se, jak je to s klimou.
"sahá většina konkurentů spíše po plných hybridech bez možnosti čistě elektrické jízdy"Co je toto za volovinu?! Full-hybrid, plny hybrid ako pise autor, je FULL hybrid prave preto, ze dokaze jazdit cisto na elektrinu.
S 1 nebo 2 kWh baterkou dojedou hybridy tak leda pár km, na vic to nestačí.
Kilometry jsou hodně optimistická čísla. Moje vlastní zkušenost je jen pár set metrů.
Po rovině dojedu s Lexuse GS klidně 2-3 km čistě jako EV. Odzkoušeno cestou z benzinky domu, spotřeba 0,0 :-)
u toyoty to ovládáš plynem a ty přeci máš křeče v nohách, psali v diskuzi.
Naprostou většinu elektřiny sežrala klimatizace, pak se to sotva hlo a po cca 200 metrech startovalo spalovák (zkušenost s RAV4 minulé generace).
joo starší generace hybridního ustrojí,tam startovals spalovák z důvodu prošlápnutí plynu a neměls zmáčknuté tlačítko eco a EV. Máš nějaký video jak se to sotva hnulo? To máš tak, že je ticho a ty nepostřehneš, že zasáhne spalovák..ještě napiš jak couvals, jak ten spalovák řval.
Tak záleží kde, z Braníka na Barrandov to bude pár set metrů, v opačném směru pár km.
Kolik má ten hybridní křáp na kouli? V konfigurátoru možnost tažného vůbec není! Jestli nejde, tak je to naprostá blamáž.
to nevím, ale jak ji zkoušeli v alpách, tak přívěs udělal nůžky a jednu zničil, proto se to protáhlo, hybrid co má elektromobil před převodovkou je průser.
Ano, potvrzeno, tažné zařízení není možné, takže nenasadíte ani držák na kola. To je ještě horší než ID.3. Dále nejdou třeba ergonomické sedačky. Kupodivu jde paket pro špatné cesty, ale kola musíte mít minimálně 18tky (to je dohromady dost divná kombinace), protože 17tky vám to nedovolí. Myslím, že nejsou ani akustická boční okna. Těch omezení je tam asi spousta a to tažné je ze všech nejhorší. Za mě tedy nepřijatelné.
a tedy jak byla ta havárka v alpách, tak to tažný po té nehodě zamítli uplně?. nejsou tam ty kola pro větší brzdy, ten přívěs mohl mět tak celkovou 1100-1300kg.
Aha!
....kdyby jen to. Ona hledá těžko i odběratele.:-D
Nějak jsem se nedočetl dojezd na elektřinu a jak rychle lze na elektřinu jet. Myslím, že Možná se pletu, ale Škoda asi nebude mít na MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 4X4, ten může jet na elektřinu i 135 km/h a to je jiná liga!
Sorry dojezd tam je, ale ta rychlost ne.
Ta rychlost je stejná jako u Supa, takže dokud to jede:-)
Plug-in? Směšné! Nafta je to pravé!
Nafta patří do kamen
Ledaze by ta nafta mela 100 oktanu:-D
Stačí hodně cetanů, i když můj milášek 1.9 TDI 81 kW není vybíravý, zbaští cokoliv!
Jedine delorean v úpravě z r. 2015 zbasti všechno
"Mezi automobily z mainstreamu se k plug-in hybridní octavii těžko hledá konkurence."jen namatkou me napadaji auta jako Ioniq PHEV, 225xe Active Tourer, A 250e ? a to nepocitaje plug-in hybridni modely ktere maji dorazit na trh jeste letos, treba Megane, 308, a jiste budou i dalsi
Odkdy je BMW a Mercedes mainstream?A Ioniq je slabý a pomalý a s malou baterkou, takže jsi namátkou žádnou konkurenci nevyjmenoval.
Ok, všechno combi?Bohužel se blbě přirovnává k autům, která teprve přijdou...
tome a ta octávie se prodává?
naprosto přesně, nemá konkurenci !!
Dyť to stojí skoro stejně jak Superb hybrid :(. Za ty lowe jsou i 100% elektro jako Leaf.
No ale pro někoho je vhodnější plug in. To, že za tu cenu je čisté EV, není argument.
Za 1M je třeba Prius Plug-in Hybrid.
Tak toto opravdu pobavilo :-) Ten kufr oproti Octavce je k smíchu, konkurence jak noha.
To není žádná konkurence, slaboučké, Vmax 160, 0-100 11 sec. kufr jak dámská kabelka, nižší dojezd v EV a ještě cena bambilion.
jo, ale má paket v základu jak všechny toyoty Safety Sense, má elektrárnu na střeše a 28g/km emise a hlavně je určeno do města a okolí, na dlouhé tratě se jezdí vlakem, toyota nikdy nebude pro ty, co znají jen dálnici a přijíždí domů, kdy děti už spí.
Jo, Prius je do města, ale třeba Camry klidně poslouží i na delší dálniční jízdy úplně v pohodě. Nevím proč bych to měl jet vlakem.
ve vlaku se najíš, napiješ, přečteš si noviny, projdeš se, zašukáš si atd. co v autě nemůžeš a ještě jak dojedeš neřešíš kde zaparkovat. Podívej se kolik jezdí vlaků a kdyby všichni sedli do aut, tak je kolaps.
Tohle všechno zvladnu v autě, teda az na tu chůzi, ta me pak čeká právě z toho vlaku a to bud na parkoviste k autu nebo na mhd
jsi vozíčkář? jezdíš sám nebo tě někdo vozí? To už je jiné ale vlaky jsou uspůsobené pro vozíčkáře.
No však komu je příjemnější, lepší a vhodnější jet vlakem, ať jede, aspoň budou prazdnejsi silnice, dálnice. Ale častokrát je lepší jet autem, takže napsat něco cos napsal ty, že "na dlouhé tratě se jezdí vlakem" je prostě nesmysl. Záleží na každém případu.
ale k článku o pluginu, který když jede jako hybrid má spotřebu nad 7L je napsání o přesednutí do vlaku jako nejvhodnější řešení, ale jak tos napsal, záleží na každým případě. Já jezdím vlakem třeba do prahy, potom mhd. U nás ještě nenahrazuje vlak auto jak třeba na západě, kamoška co bydlí v itálii jezdí sem v autě, ale třeba do francie a německa vlakem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.