Když benzín motor - tak 1,6lčtyřválec ve dvou výkonech,2l nafta ve dvou výkonech, bohatě stačí a dolaďovat je na výdrž, spotřebu.Trojhrnek do takovýho auta nepatří !
Ahoj, Jaroslave Metelko. 🤡
Jestli to je tří nebo čtyřhrnek 90% uživatelů vůbec nepozná. Ten litr tam i za mne skutečně nepatří, ale to ještě neznamená, že nestačí. Méně náročným může dokonce i vyhovovat.
Litrový turbomotor bohatě stačí, nadávají jen ti co jim auto nepatří.
Nepatří ani do aut, velikosti fábie !
a v Superbu byl, fábia je menší jak octavie.
co to plácáš? V Superbu nikdy nebyl, teda vepředu. V kufru ho možná někdy někdo převážel.
Škodovka udělala dobře, že se zaměřila na prodej MV a jiným institucím, je to vlastně nejméně prodávaný model kde řidič je vlastník.
asi jen 30% škodovek u nás koupí soukromá osoba, zbytek firmy
kup
Myslím, že to bude ještě méně. Celkově se do firem prodá asi 3/4 nových aut. U Škody to bude asi víc. Ale to se počítají třeba i živnostníci, kteří to sice kupují na IČO, ale to auto slouží jako klasické rodinné auto.Druhá věc je, že automobilce je úplně jedno, komu ta auta prodá.
jo je to tak a chěto by tu statistiku jak šla modelová řada, 1 a 2 byla hodně kupovaná domů a potom nastal zlom, možná tomu pomohla Dacie, Hyundai atd, ale o tomhle by byl dobrý samostatný článek.
Prodeje rodinám zarazila cena, byť je čtyřka vzhledem k platům levnější než jednička, 700tis je prostě nad přijatelnou sumou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.