Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

safra jatra  |  01. 12. 2019 14:14

Zeme se 6 x zachvela! V Syrii se prestali navzajem vrazdit, somalsti pirati se vzadli sve koristi, na ISS zamerili senzory na Mladou Boleslav ... jo, to tak.

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  01. 12. 2019 14:15

Na nejmodernější lince v Evropě nasazují čelní sklo ručně.

Odpovědět  |   | 
pepa  |  01. 12. 2019 15:02

Stejně ručně jako v Rumunsku v Dacii jen s tí rozdílem že za to dostávají asi 20x víc na výplatní pásce!!!

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  02. 12. 2019 03:12

To s tím vůbec nesouvisí. Naopak Toyota, která je po desetiletí etalonem v organizaci práce se opět vrací k lidem. Auta jsou složitější, kombinatorikou vychází množství specifikací. Udělat tak univerzální roboty je drahé a složité. Navíc u toho nepřemýšlí a také chybují. Ručně dělaná káva nebo papír je také dražší a kvalitnější, s tím je to samé. Jen jste se odkopal jak záměrně chcete rýt do Škodárny, když o průmyslu ani životě nevíte kromě propagandy vašeho korejského zaměstnavatele která vám vzala čas rodinu i úsudek nic. Tak buďte číslo v excelu a kritizujte Škodu dál. Sám se propadáte na polici nicotnosti hloub a hloub. Ne ti co to sklo nasazují nebo ti co si Škodu třeba koupí.

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  02. 12. 2019 14:30

Vlastním Škodu, dobrovolně jsem si ji vybral, vč. hezkého laku a jsem s ní nad očekávání spokojen. Blbé co?

Pokud se Škoda chlubí jednou z nejmodernějších linek v Evropě, jak se v PR prohlášení zmiňuje, čekal bych, že bude používat nejmodernější postupy a technologie, které se u mainstreamu používají. Škoda není Rolls Royce, kde před vůz přijde důchodce a mistrovským tahem udělá zlatou linku na karoserii.

Takto se osazují čelní skla, 6:03:
https://www.youtube.com/watch...

A víš, proč to nejmodernější linka v celé galaxii nemá? Protože Němci výrobě v Boleslavi nevěří. Elektromobily se budou kompletovat zřejmě v Německu a zbytek chtějí přestěhovat do výhodnějších oblastí. Bulharsko, Turecko, teď váhají. Tudíž to nechtějí na těch pár let zavádět. Raději hezky po středověku. Dotáhnout sem chudáka Mongola, Bulhara, přes agenturu dostane suché z nosu, ubytují ho na úděsné ubytovně a v rámci infrastruktury bude mít naproti Vietnamce, který ho bude zásobovat chlastem, aby přepil svojí zoufalou přítomnost. Škoda, Simply Clever. A pak se bude Škodovka plácat do stehen, jak jsou její modely ziskové. Je to prasárna, tohle zacházení s agenturními pracovníky. Ruční osazování čelních skel nemá se zvýšením kvality u Škody nic společného. Jsi naivní.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  02. 12. 2019 15:12

Z vlastní zkušenosti vím, že el. model Škody na platformě MEB se montuje na lince v Mladé Boleslavi, píšou to i v článku, ale ty zde spekuluješ o tom, že "Elektromobily se budou kompletovat zřejmě v Německu". Čti aspoň to, na co reaguješ.

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  02. 12. 2019 15:25

Vím, že se budou kompletovat i elektromobily. Ale nikdo neví jak dlouho a v jaké míře. Jen zopakuji podstatu. PR tvrdí, že se jedná o jednu z nejmodernějších linek v Evropě. Nejmodernější linka využívá více robotizace a méně špatně placené pracovní síly.

Odpovědět  |   | 
Jaarda  |  02. 12. 2019 15:33

Že je něco moderní, neznamená že každou blbinu budou dělat roboti.

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  02. 12. 2019 15:41

Tohle není žádná blbina. Evropa přechází na průmysl 4.0 a tady v některých částech nezvládají ani 3.0. Stereotypně se opakující pracovní úkony, to je místo pro robota. Oni místo toho volí agenturní práci.V Indii taky místo rypadla naženou do jámy dvacet dělníků.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 12. 2019 16:24

To neni automaticky prace pro robota. Navic opakovatelnost a flexibilita robota je dost tristni.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 12. 2019 20:05

Je přišel popíchnout. Naopak, od robotů s mírně upouští. Protože nejsou tak flexibilní. Asi má Tučko špatný den, že nemá také koupený Kamiq

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 12. 2019 21:44

Nemáš se dívat na televizi a informace o robotizaci při výrobě letadel Boeing, kde se jím to zcela nepovedlo. Ve výrobě aut to zatím není pravda.

Odpovědět  |   | 
Homer  |  02. 12. 2019 17:41

Tucko bylo tak blbe letadlo. Kdyz do nej chtel pozemni personal nalozit kufry, musel je zvedat nad hlavu a davit otvorem ve spodni casti kridla. Nevim jestli je to ten typ ktery repezentujete vy, ale svoji chytrosti nazoru jste mi tu situaci pripomel. Ja Skodu nemam a ani nepotrebuji mit. Ale nebudu jim hanit tovarnu aby mi bylo dobre. Ze vy jste od Vietmance levnejsi chlast nedostal, tak ho ostatnim nezavidte

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  02. 12. 2019 19:25

Haním jim továrnu, protože jsem ve skrytu duše smutný, že Česká republika v rámci komcernu nestoupá na důležitosti. Před pár lety jsem si ještě myslel, že v Bolce bude na věky důležitá a časem i moderní montovna, brzo přibudou i motorárny, převodovkárny (výrobní závody, ne jen kompletace) a hlavně, začne se sem přesouvat vývoj.

Teď to vypadá, že ČR Němci odpískali a v průběhu let klesne Bolka na důležitosti. Vývoj ani výroba se sem nepřesouvá a ani do montoven se neinvestuje. Sice to je hi tech modulární platforma, ale na low cost způsob. Ten robot na to blbé sklo tam skutecně nebude z důvodu nejasného využití do budpucnosti.

Roboty si postaví v turecku, tam je levno. Vývoj si dají do Bulharska. V Bulharsku jsou špičkoví IT specialisté. Mezinárodní firmy otevírají IT centra v Sofii. Prvotřídní práce za indické platy a blízko Z Evropě.

Proti těmto zemím nabízíme trošku více, ale značně dráž. Tak je mi z toho celkově trochu smutno.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 12. 2019 20:03

O Mladou Boleslav ani Kvasiny nebo jiný závod se v ČR nemusíte vůbec bát. Tak tu se svým Tureckem nečeřte prosím vodu.

Odpovědět  |   | 
Fajka  |  02. 12. 2019 19:11

Jak to mají nasazovat,nohama?

Odpovědět  |   | 
tonda  |  01. 12. 2019 14:21

Kombi a co je na tom zajímavějšího. Zezadu chudý příbuzný od Volva, zadní světla ze Scaly, předek rozšklebený, blinkry opět jako slza pod světly, ve vnitř tvrdé plasty na dveřích a kolem. Kober skoro stejný jako v r. 1995, v kufru opět beze změny...

Odpovědět  |   | 
pepa  |  01. 12. 2019 15:04

Jen asi ta lidová cena!????

Odpovědět  |   | 
ya  |  01. 12. 2019 23:40

Jste schopný když kritizujete vyvinout minimálně stejně úspěšné auto?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 12. 2019 14:56

Není potřeba umět upéct rohlík, aby člověk poznal, že koupený rohlík nestojí za nic...

Odpovědět  |   | 

podle prodejních cen se bude muset ta turecká továrna postavit větší.

Odpovědět  |   | 
666  |  01. 12. 2019 19:46

Jo, jo poctivé české auto vymyšlené v Německu a zkompletované v Turecku...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 12. 2019 16:27

Elektrický crossover na platformě MEB bude mít premiéru v listopadu 2020.

Odpovědět  |   | 

na fotkách je octávka plug-in, ta bude mět stejný vnitřnosti jak superb?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 12. 2019 17:02

Jo.Bude od května 2020.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  01. 12. 2019 20:06

Skodovka by mela dat aku alespon o kapacite 20kWh.

Odpovědět  |   | 
petr  |  01. 12. 2019 18:56

Nějak zaspali dobu, ne ?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 12. 2019 12:24

ne

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 12. 2019 20:16

Jo proto Vás nepustí na prohlídce v MB na výrobu Octávie (a min..rok ještě nepustí), nejenže zcela nový model už projel linkou ale už se dle slov průvodců vyrábí, Byli jsme tam včera. A tolik tajnosti a obav z prozrazení....A jak se tam všichni bojí VW a budoucnosti škody je taky do nebe volající. Njn

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 12. 2019 15:00

Jako že poslední už brzy zhasne? Njn. jak píše kolega výše: V Německu pojede robotizovaná výroba elektromobilů, výroba retrospalováků se přesune do levných zemí a na drahé a přitom zoufale neinovativní Česko nezbude nic.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 12. 2019 20:35

Tak tu "vychytávku" na piráty silnic jsem si říkal, asi před 10 lety, proč kurde, to automobilky nedávají standardně. Prostě k zrcátku USB automaticky? Proč to tam tahat Bůh ví od kud... To samé držák na mobil? Proč není v palubní desce několik otvorů standartizovaných pro EU kde by byl v otvoru přiveden zdroj energie pro připojení dobíjení zařízení a zastrčením držáku by buď bylo bezdrátově zezadu, nebo klidně na držáku přes krátký kábl, či přímo by byl na držáku USB mini, či USB C... Jak prosté a jednoduché a hlavně CLEVER... Ale to by jeden musel bejt ing od WV, či od Škodovky, aby to bylo CLEVER !!!!

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  01. 12. 2019 22:24

A proč kamera není součástí výbavy stejně, jako ta couvací, že?

Odpovědět  |   | 
Dusty  |  02. 12. 2019 08:40

Třeba proto, že v některých zemích je kamera zakázána? Třeba v Rakousku?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  02. 12. 2019 15:14

Není zakázaná, nešiřte bludy.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 12. 2019 15:50

Nejsou to bludy, ověřte si fakta...
jestliže u nás nebo třeba na Slovensku jsou kamerové záznamy pro osobní potřebu povolené, samozřejmě za respektování soukromí ostatních účastníků silničního provozu, jinde v cizině jsou velmi přísní. Příkladem za všechny může být sousední Rakousko, které nedovoluje pořizovat vůbec žádné záznamy během jízdy, maximálně natočit jen situaci bezprostředně po nehodě. Záznamové zařízení tu nesmí být aktivní, v případě zabudovaných přístrojů pak alespoň s přelepeným objektivem. Jinak se vystavíte drakonickým pokutám v řádech až statisíců korun. Velmi striktní jsou také v Portugalsku, opatrnosti nezbývá ani v Německu či Švýcarsku. Obdobně jako u nás je to v dalších unijních zemích, jen je třeba striktně dodržet reguli na ochranu osobních údajů, tedy zabránit zveřejnění záznamů.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  02. 12. 2019 16:02

Lžete, v AUT můžete kameru mít a během jízdy nahrávat do smyčky, kamera pouze nesmí běžet pokud není auto v pohybu (parkuje třeba). A nesmíte nahrávky ukládat trvale.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 12. 2019 16:31

Vážený Surcufu, než někoho napadnete ze lží, zkuste si ověřit fakta. Nejsem rakouský zákonodárce ani státní úředník, ale jen jsem převzal oficiální interpretaci uplatňování ochrany osobnosti v Rakousku. Tak jak jsou psané, tak jsem zkopíroval. Takže jedině že by si lhali Rakušáci sami sobě Ale jinak v pohodě a přeji klid ...

Odpovědět  |   | 
p.  |  03. 12. 2019 19:22

Je mi lito, ale nemate pravdu.
Uzivani kamery v AT v aute neni zakazano. Plati tam stejne podminky pro zakaz zverejnovani videa z ni jako u nas - nesmite zverejnit zadne video, kde lze nekoho poznat nebo kde jsou SPZ.
A co je tam jinak, nez u nas, tak nesmite dat k dispozici video se zaznamem ani policii. Pokud tak ucinite, muzete byt stihan. (nemaji radi, kdyz je poucujete). Lze pouzit pouze zaznam, kde nejde poznat nikdo, kdo nema nic spolecneho s danou udalosti a pouze tehdy, pokud obhajujete svoji nevinu. Nesmite ale poukazovat videem na vinu nekoho jineho.

Viz.
https://autorevue.at/ratgeber/dashcam-oesterre... ...
https://www.oeamtc.at/thema/vorschriften-strafe... ...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 12. 2019 16:03

Tak to se tam mají autonomní auta na co těšit, když musí mít všechny kamery a senzory přelepené

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 12. 2019 16:33

Milý OTTO, autonomní automobily nemají řidiče a k údajům z palubních kamer mají přístup pouze oprávněné osoby. Nehrozí tedy, že skončí například někde na sociální síti...

Odpovědět  |   | 
ficus  |  02. 12. 2019 05:31

Není to ta samá Škoda, co uvedla před asi dvěma lety, že s výrobou a vývojem EV nepočítá??? A jakpa se chytá ujetej vlak, pane Škodofka? Asik to nejni lecjakej pocit bejt ten malej soused z Boleslavi, ale zřejmě to za to stálo... Teď tam napasovat velkej display, a bude to klévr...

Odpovědět  |   | 
boban  |  02. 12. 2019 07:26

Oni nechytají ujetý vlak. Oni chytají emisní odpustky. Jinak by do EV nešli ani za 5 let. Však uvidíte že udělají jen takový počet EV kolik nutně potřebují. O Citigo je větší zájem než čekali a tak navýšili cenu. Navyšovat výrobu ale neplánují. S vyšší cenou se pak lépe pláče jak nikdo nechce elektromobily a proto jich vyrobili málo.....

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 12. 2019 11:38

Na Citigo mají v ČR už kolem 800 objednávek, z toho asi 60% soukromé osoby.
Pokud opravdu těch 800 mají a prodají je příští rok, tak to bude znamenta, že Škodovka bude mít na českém trhu EV najednou zhruba poloviční podíl, pokud vycházíme z toho, kolik EV se tady ročně prodá. Na to, že s EV začali teď, to asi není špatné, ne? Co dělají ostatní, že tady prodávají doslova pár kousků?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 12. 2019 13:49

Prodávají auta a ne poloauta.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 12. 2019 14:03

V segmentu EV má právě toto Citigo dobré uplatnění. Jak je vidět na prodejích, zákazník takovéto auto chce a pokud mu jej Škodovka nabídne za slušnou cenu (to by se dalo diskutovat co je slušná cena), tak se prodává dobře. Vždyť doteď byl prodej všech EV na trhu v ČR do tisícovky ročně, kolem 800 nebo tak nějak. No a pak přijde Škodovka a najednou prodá jenom ona sama to samé množství, co všichni dohromady

Ano, Citigo je malé auto... ale pořád je to auto pro 4 lidi, na rozdíl od různých směšných Číňanů a podobných, který prodávají dvoumístní "auta" homologované jako motorka a za cenu cca. stejnou jako to Citigo
http://www.zd-cars.cz/modely.html...

Takže elektrická konkurence v tomto segmentu prakticky neexistuje. resp. existuje, ale za výrazně vyšší cenu.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 12. 2019 08:17

Á, tady je zase chytrejch lidí. 😎

Odpovědět  |   | 
Jan Vejr  |  02. 12. 2019 08:54

Pro Honzika Micku udalost MILENIA!!!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 12. 2019 14:16

To zas bude sráč.

Odpovědět  |   | 
Fajka  |  02. 12. 2019 19:09

škodofku nechci,silně předražené

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 102 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A