Škoda Octavia na dosud nezveřejněných fotkách a videu. Plány zhatil koronavirus

Ralf  |  16. 03. 2020 18:26

Skvělé auto, jen pár zamindrákovaných pitomců s křivým háčkem na kapotě, kteří na ní nemají tvrdí opak. Ačkoli jsou všem pro smích. GoodJob Škoda!

Odpovědět  |   | 
,.,  |  16. 03. 2020 18:38

Nejdříve mě rozhodil článek a teď i komentář. To bude několik bezesných nocí. Ráno se rozhodnu zda pojedu křivým háčkem nebo prostřelenou slepicí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 03. 2020 18:49

Troubo.Nikdo tady nic na Škodu nenapsal.Tyto automobilky vyrábí podobné kvalitní auta jen Škoda je v koncernu chudá příbuzná a Hyundai v top 5 automobilek světa. Tak se hod do klidu patolizale.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  16. 03. 2020 19:08

Jak Škoda tak Hyundai mají svoje klady a zápory. Hlavně je to o zvyku na tu kterou značku. Octavia III je těžkopádnější a i30 III je takový spíš lehkonohý atlet.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  16. 03. 2020 19:22

Octavia vypadá dobře, ale musí bejt v plný výbavě. U nás už začínaj jezdit holátka jako náhradní auta, a to je zmar a hrůza. Tenhle nešvar není u jiných značek včetne H tak okatej...

Odpovědět  |   | 
Nelíbí  |  16. 03. 2020 20:02

I30 je o level levnější vůz. Zaútočit může s novým 1.5t proti strašnému R3 1.0. Tam ano.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 03. 2020 20:16

Hyundai se nemůže se Škodou vůbec měřit, je to ta nejlacinější značka na trhu byt jí konkuruje, ale ... koupí si ho opravdu jen spotřebitel a uživatel ne člověk c o chce od auta něco navíc. Škodovka má v ČR daleko lepší image, je to komplexně stále lepší auto.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  16. 03. 2020 22:17

Myslis Skodovku vseobecne a u Hyundaiu asi konkretne jeden model. Lebo ak sa bavime o znackach globalne... tak sa nenechaj vysmiat

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  17. 03. 2020 10:56

To víš, že jo ... )

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  17. 03. 2020 07:26

I 100x omílaná lež se může stát pravdou.

Odpovědět  |   | 
k22  |  17. 03. 2020 12:38

Škodovku ve světe nikdo nezná, vystrč hlavu z písku...kupují si ji max. taxikáři jako spotřebák.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 03. 2020 17:23

Chlapce... svet sa nekonci na hraniciach CR.

Okrem toho, pri Skode a Hyundai porovnavas znacku a automobilku. Dost zasadny rozdiel. Nehovoriac o tom, ze v globalnych predajoch Skoda zaostava este aj za malickou Mazdou.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  17. 03. 2020 20:31

Jo chlapče ... ano v USA je Hujahej přezdíván jako "cheaper", proč asi ... nahradil levné japonské vozy, image této korejské automobilky je určitě lepší než před lety, ale místo této značky je na chvostu ... ty automobilko. Škoda je značka, ale s více než stoletou historií, s řadou skvělých modelů ... je to značka co patří do automobilové síně slávy, Hyundai je umělá hmota nemající žádný model, který by snad přišel s nějakým zásadním řešením. Nic víc. Ale kup si ho troubo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 22:41

Ralf Ofčáček

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 03. 2020 06:22

Pletes se, podivej se na to s nadhledem. Kam se za poslednich 10 let posunuli Korejci a kam Nemci. BMW je kvalitativni mega pruser, Mercedes nevi co s elektromobilitou, VW ojebava kazdy nastupujici model aby mohl platit pokuty a Korejci stavi stale lepsi auta. Budes se s tim muset smirit.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  18. 03. 2020 16:47

S tím souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 03. 2020 20:13

Jo, patolízale ... aha ))

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 03. 2020 19:42

Zase jeden škodovácký fanatik.

Odpovědět  |   | 
Nelíbí  |  16. 03. 2020 19:59

Člověče, mě se vůbec nelíbí. Zároveň, mezi ne suv vozy v této cenové hladině není moc na výběr. Čekám co předvede golf. Jinak fakt nevím.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  16. 03. 2020 20:12

Mazda 3, Astra, Proceed, Auris ...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  17. 03. 2020 07:11

Neuvěřitelne přehlížená vynikající Honda Civic. Bohužel velice expresivní design brání větším prodejům. Kvalitní 308 včetně ne úplně ideálního i-cocpit. Megane se skvělým poměrem cena/užitná hodnota.

Odpovědět  |   | 
Nelíbí  |  17. 03. 2020 10:39

O kvalitě PSA vozů si myslím své. Civic nepřehléžím, to by byl můj favorit. Jenže 1.5 nemá možnost tažného (kola a 2x ročně tahání bio bordelu ze zahrady na sběrný dvůr) a cvt není vhodná na dálniční jízdu konstantní rychlostí. Megane je jak auto pro babičku a proti golfu to je stále o ligu níže.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 03. 2020 13:21

Proč není CVT převodovka vhodná na dálniční jízdu ustálenou rychlostí?

Odpovědět  |   | 
Nelíbí  |  17. 03. 2020 13:49

Protože jsou kužely neúměrně opotřebeny a "vydřeny" v jednom místě. Při tomto přechodu pak následuje škubnutí. Jedna z vážných závad multitronicu. A jak si stojí současné cvt v Hondě, to bohužel není možné ověřit, protože majitelů je velmi málo a kdo z nich ještě jezdí více ustálenou rychlostí po dálnici? (neplést s e-cvt). Tak se obávám, abych se na 80tis nedozvěděl, že je převodovka kaput.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 03. 2020 13:54

Aha... to je zajímavé a ještě jsem o tom neslyšel. Manželka má CVT v Mercedesu A, najeto 190 tisíc a zatím se zdá v pohodě. Pravda, to auto jezdí kolem baráku, i když nevím jak jezdilo u prvního majitele, ale nepředpokládám s tímto autem dálniční přesuny.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  17. 03. 2020 10:55

Postavte vedle sebe Hondu a Hyundai a hned uvidíte co je originál a co kopie ... hezký den.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 03. 2020 20:33

Jako první v diskuzi a tak připitoměle se odkopat. O autě nic, ale hned se začít navážet do jiné automobilky. Co bys dělal, kdyby nebylo Hyundaie, na koho bys potom poukázal? Zatím jsi tady pro smích jen ty.

Odpovědět  |   | 
homer  |  17. 03. 2020 03:25

protoze jsme nejchytrejsi tak jsme se nejdriv smali trabantum, pak ladam, pak fiatum, pak francouzum a ted korejcum. Je pozoruhodny ze nas posmech nepostihl nemecky, japonsky ani americky automobilky - mozna to neco znamena...

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  17. 03. 2020 07:23

Vidíš to, já na ni mám a stejně bych ji nekoupil.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  16. 03. 2020 21:22

mi se tedy přední partie moc nelíbí, ten masivní nárazník , světla zase úzké.... zepředu moc robustní...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 03. 2020 08:26

v škodovke , trocha preháňajú s tými, ostrorezanými hranami. Keď sa človek na to pozrie, tak vyzerá ako keď vysypete krabičku zápaliek, hrana sem hrana tam bez ladu a skladu.No a tá predná maska, škoda vravieť, snažia sa evokovať ľadvinky od BMW. . Ludia, kupuju skodovku, lebo je oko WV, podobá sa na BMW, pohdlné ako mercedes, má najväčší kufor....ale dohromady je to o ničom. V skutočnosti je to o 100kg ťažšia krava ako konkurencia, má chabé a nekvalitné motory, skackavú dsg. a neskutočne dlhé previsy a nekvalitné plasty. Pokiaľ tieto neduhy kupujúcim nevadia a sú ich ochotní tolerovať, tak škodovku kľudne, ale za mňa nie.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  17. 03. 2020 11:02

Tak to co píšeš je spíše dojmologie než fakta .... Octavia je jeden z klíčových modelů koncernu, proto to vždy bylo, je a bude skvělé auto, které za dobré peníze nabídne opravdu mnoho a historicky to nemá smysl dokazovat, dokazuje to každou generací, proto její obliba roste. Jízdně překonává konkurenci na hlavu, motory jsou vynikající a zvládnou i milion a více km, koneckonců taxikáři vědí své ... prostor a technologie konkurence spíše dotahuje, i30 vedle Octavie nejen minulé generace vypadala jako srandovní auto nejen svým asijským vzezřením, ale i jízdně, motory užrané, interiér nudný a nekvalitní, Infotainment předpotopní a mohu pokračovat dále. Ale je levné a je zcela v pořádku ho koupit jako přibližovalo na firmu pro zaměstnance, protože Hyundai nabízí opravdu levné a dostupné vozy a je to v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Allien  |  17. 03. 2020 11:39

Jízdně překonává konkurenci na hlavu Vědeckofantastický film...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  17. 03. 2020 11:54

Chápu, že to tady trolíš, ale i30 minulé generace bylo jízdě skvělé auto, a promiň, ale lepší než Octavie. Jinak k tomu, co konkurence dotahuje, Octavie do, abych nelhal, 2.0 Tdi, mají vzadu torzku, což je fakt fail, zatímco veškeré i30 mají nezávislé zavěšení... Pamatuju test pana Jandy na revue, jenž uzavřel: "I když mnozí z vás už dávno poznali, že korejská auta nezasluhují automatické odsouzení, mnozí jiní to zatím poznat nestačili a na Hyundai koukají skrz prsty. Několik lidí se mně pohrdavě zeptalo: „To jezdíte s Hyundai?” Normálně říkám: „Není to mé auto,” v tomto případě jsem obvykle odvětil: „Ano, je to totiž nejlepší kompakt.”

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  17. 03. 2020 12:30

1.0t v nižších stupních výbavy nemají nezávislé zavěšení.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  17. 03. 2020 12:51

Ok, nemám zase tak detailní info, myslel jsem to spíše pro přehlednost. Octavie to stále mají celkem hojně, pokud je to, jak jsem slyšel, od 2.0 tdi... Znamená ale, že i 1,5 Tsi i vzadu tyč? Nebo je to jen pro nějaký benzínový 3 válce?

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  17. 03. 2020 12:56

Myslím, že i 1.5 110kw bude mít tyč.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  17. 03. 2020 20:35

Ty budeš mít kluku velkou horečku, není to Covid-i30? ) Píšeš totální kraviny ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 14:33

Uzasny a zaroven mozna nejstacenejsi bazarovy kram

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  17. 03. 2020 11:42

Je tragikomické, že nemocní škodobijci se rekrutují z řad majitelů korejské produkce. Viď, Pacho?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 03. 2020 16:20

si vedľa ako ta bedľa. Odkiaľ si si vycucal, že mám auto z korejskej produkcie??. Zbudil si sa a ruka v šerbli. Ja stále tvrdím, že škoda je fajn auto, ale určite z nej nebudem robiť modlu, a nebudem alergický na ľudí, čo napíšu pravdu o škode, a nazývať ich chorými . Služobne som vystriedal hodne koncernových aut včítane octávie, ale ani jedno ma nenadchlo tak, že by som za to dal svoje zarobené peniaze. Ono keby si skúsli aj niečo iné ako WV tak by si určite zmenil názor. Proste sa zmier s tým, že v strednej nižšej triede sú aj lepšia auta ako octávia.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  18. 03. 2020 16:51

Majiteli korejských pleček je říkat argumenty podobné jako říkat bláznovi, že je blázen ... bez výsledku.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  18. 03. 2020 17:50

Vypadá to skvěle. Až jako vždy obligátně na ten hnusnej chladič vepředu, kterej připomíná náklaďáky Tatra. Ten předek je strašně nesymetrickej. Už to auto ale přestává být celkově adekvátní pojmu o vkusu vylepanců - hipsterských heterobuzen s účesem z druhý světový války, v elasťákách a s držkou jako myslivec. Kdy vy úchyláci konečně zmizíte ze světa, dřevorubci-rachitici? V tomhle autě asi těžko.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro