Škoda Octavia na dosud nezveřejněných fotkách a videu. Plány zhatil koronavirus

43 komentářů

Madla Fakla
18. března • 17:50

Vypadá to skvěle. Až jako vždy obligátně na ten hnusnej chladič vepředu, kterej připomíná náklaďáky Tatra. Ten předek je strašně nesymetrickej. Už to auto ale přestává být celkově adekvátní pojmu o vkusu vylepanců - hipsterských heterobuzen s účesem z druhý světový války, v elasťákách a s držkou jako myslivec. Kdy vy úchyláci konečně zmizíte ze světa, dřevorubci-rachitici? V tomhle autě asi těžko.

šofér
16. března • 21:22

mi se tedy přední partie moc nelíbí, ten masivní nárazník , světla zase úzké.... zepředu moc robustní...

pacho
17. března • 8:26

v škodovke , trocha preháňajú s tými, ostrorezanými hranami. Keď sa človek na to pozrie, tak vyzerá ako keď vysypete krabičku zápaliek, hrana sem hrana tam bez ladu a skladu.No a tá predná maska, škoda vravieť, snažia sa evokovať ľadvinky od BMW. . Ludia, kupuju skodovku, lebo je oko WV, podobá sa na BMW, pohdlné ako mercedes, má najväčší kufor....ale dohromady je to o ničom. V skutočnosti je to o 100kg ťažšia krava ako konkurencia, má chabé a nekvalitné motory, skackavú dsg. a neskutočne dlhé previsy a nekvalitné plasty. Pokiaľ tieto neduhy kupujúcim nevadia a sú ich ochotní tolerovať, tak škodovku kľudne, ale za mňa nie.

Pravda pravdoucí
17. března • 11:42

Je tragikomické, že nemocní škodobijci se rekrutují z řad majitelů korejské produkce. Viď, Pacho? :-)

pacho
17. března • 16:20

si vedľa ako ta bedľa. Odkiaľ si si vycucal, že mám auto z korejskej produkcie??. Zbudil si sa a ruka v šerbli. Ja stále tvrdím, že škoda je fajn auto, ale určite z nej nebudem robiť modlu, a nebudem alergický na ľudí, čo napíšu pravdu o škode, a nazývať ich chorými . Služobne som vystriedal hodne koncernových aut včítane octávie, ale ani jedno ma nenadchlo tak, že by som za to dal svoje zarobené peniaze. Ono keby si skúsli aj niečo iné ako WV tak by si určite zmenil názor. Proste sa zmier s tým, že v strednej nižšej triede sú aj lepšia auta ako octávia.

Ralf
18. března • 16:51

Majiteli korejských pleček je říkat argumenty podobné jako říkat bláznovi, že je blázen ... bez výsledku.

Ralf
17. března • 11:02

Tak to co píšeš je spíše dojmologie než fakta .... Octavia je jeden z klíčových modelů koncernu, proto to vždy bylo, je a bude skvělé auto, které za dobré peníze nabídne opravdu mnoho a historicky to nemá smysl dokazovat, dokazuje to každou generací, proto její obliba roste. Jízdně překonává konkurenci na hlavu, motory jsou vynikající a zvládnou i milion a více km, koneckonců taxikáři vědí své ... prostor a technologie konkurence spíše dotahuje, i30 vedle Octavie nejen minulé generace vypadala jako srandovní auto nejen svým asijským vzezřením, ale i jízdně, motory užrané, interiér nudný a nekvalitní, Infotainment předpotopní a mohu pokračovat dále. Ale je levné a je zcela v pořádku ho koupit jako přibližovalo na firmu pro zaměstnance, protože Hyundai nabízí opravdu levné a dostupné vozy a je to v pořádku.

bzzz
17. března • 14:33

Uzasny a zaroven mozna nejstacenejsi bazarovy kram ;-)

Tias
17. března • 11:54

Chápu, že to tady trolíš, ale i30 minulé generace bylo jízdě skvělé auto, a promiň, ale lepší než Octavie. Jinak k tomu, co konkurence dotahuje, Octavie do, abych nelhal, 2.0 Tdi, mají vzadu torzku, což je fakt fail, zatímco veškeré i30 mají nezávislé zavěšení... Pamatuju test pana Jandy na revue, jenž uzavřel: "I když mnozí z vás už dávno poznali, že korejská auta nezasluhují automatické odsouzení, mnozí jiní to zatím poznat nestačili a na Hyundai koukají skrz prsty. Několik lidí se mně pohrdavě zeptalo: „To jezdíte s Hyundai?” Normálně říkám: „Není to mé auto,” v tomto případě jsem obvykle odvětil: „Ano, je to totiž nejlepší kompakt.”

Ralf
17. března • 20:35

Ty budeš mít kluku velkou horečku, není to Covid-i30? :-))) Píšeš totální kraviny ...

Pravda pravdoucí
17. března • 12:30

1.0t v nižších stupních výbavy nemají nezávislé zavěšení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
17. března • 12:51

Ok, nemám zase tak detailní info, myslel jsem to spíše pro přehlednost. Octavie to stále mají celkem hojně, pokud je to, jak jsem slyšel, od 2.0 tdi... Znamená ale, že i 1,5 Tsi i vzadu tyč? Nebo je to jen pro nějaký benzínový 3 válce?

Pravda pravdoucí
17. března • 12:56

Myslím, že i 1.5 110kw bude mít tyč.

Allien
17. března • 11:39

Jízdně překonává konkurenci na hlavu:-D Vědeckofantastický film...B-]

Ralf
16. března • 18:26

Skvělé auto, jen pár zamindrákovaných pitomců s křivým háčkem na kapotě, kteří na ní nemají tvrdí opak. Ačkoli jsou všem pro smích. GoodJob Škoda!

Charouz
17. března • 7:23

Vidíš to, já na ni mám a stejně bych ji nekoupil.

Mirek
16. března • 20:33

Jako první v diskuzi a tak připitoměle se odkopat. O autě nic, ale hned se začít navážet do jiné automobilky. Co bys dělal, kdyby nebylo Hyundaie, na koho bys potom poukázal? Zatím jsi tady pro smích jen ty.

homer
17. března • 3:25

protoze jsme nejchytrejsi tak jsme se nejdriv smali trabantum, pak ladam, pak fiatum, pak francouzum a ted korejcum. Je pozoruhodny ze nas posmech nepostihl nemecky, japonsky ani americky automobilky - mozna to neco znamena...

Nelíbí
16. března • 19:59

Člověče, mě se vůbec nelíbí. Zároveň, mezi ne suv vozy v této cenové hladině není moc na výběr. Čekám co předvede golf. Jinak fakt nevím.

Assasin
17. března • 7:11

Neuvěřitelne přehlížená vynikající Honda Civic. Bohužel velice expresivní design brání větším prodejům. Kvalitní 308 včetně ne úplně ideálního i-cocpit. Megane se skvělým poměrem cena/užitná hodnota.B-]

Ralf
17. března • 10:55

Postavte vedle sebe Hondu a Hyundai a hned uvidíte co je originál a co kopie ... hezký den.

Nelíbí
17. března • 10:39

O kvalitě PSA vozů si myslím své. Civic nepřehléžím, to by byl můj favorit. Jenže 1.5 nemá možnost tažného (kola a 2x ročně tahání bio bordelu ze zahrady na sběrný dvůr) a cvt není vhodná na dálniční jízdu konstantní rychlostí. Megane je jak auto pro babičku a proti golfu to je stále o ligu níže.

Marek71
17. března • 13:21

Proč není CVT převodovka vhodná na dálniční jízdu ustálenou rychlostí?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nelíbí
17. března • 13:49

Protože jsou kužely neúměrně opotřebeny a "vydřeny" v jednom místě. Při tomto přechodu pak následuje škubnutí. Jedna z vážných závad multitronicu. A jak si stojí současné cvt v Hondě, to bohužel není možné ověřit, protože majitelů je velmi málo a kdo z nich ještě jezdí více ustálenou rychlostí po dálnici? (neplést s e-cvt). Tak se obávám, abych se na 80tis nedozvěděl, že je převodovka kaput.

Marek71
17. března • 13:54

Aha... to je zajímavé a ještě jsem o tom neslyšel. Manželka má CVT v Mercedesu A, najeto 190 tisíc a zatím se zdá v pohodě. Pravda, to auto jezdí kolem baráku, i když nevím jak jezdilo u prvního majitele, ale nepředpokládám s tímto autem dálniční přesuny.

,.,
16. března • 20:12

Mazda 3, Astra, Proceed, Auris ...

Roman
16. března • 19:42

Zase jeden škodovácký fanatik.

Assasin
16. března • 18:49

Troubo.Nikdo tady nic na Škodu nenapsal.Tyto automobilky vyrábí podobné kvalitní auta jen Škoda je v koncernu chudá příbuzná a Hyundai v top 5 automobilek světa. Tak se hod do klidu patolizale. B-]

Ralf
16. března • 20:13

Jo, patolízale ... aha :-))))

,.,
16. března • 19:08

Jak Škoda tak Hyundai mají svoje klady a zápory. Hlavně je to o zvyku na tu kterou značku. Octavia III je těžkopádnější a i30 III je takový spíš lehkonohý atlet.

Ralf
16. března • 20:16

Hyundai se nemůže se Škodou vůbec měřit, je to ta nejlacinější značka na trhu byt jí konkuruje, ale ... koupí si ho opravdu jen spotřebitel a uživatel ne člověk c o chce od auta něco navíc. Škodovka má v ČR daleko lepší image, je to komplexně stále lepší auto.

Tom
18. března • 6:22

Pletes se, podivej se na to s nadhledem. Kam se za poslednich 10 let posunuli Korejci a kam Nemci. BMW je kvalitativni mega pruser, Mercedes nevi co s elektromobilitou, VW ojebava kazdy nastupujici model aby mohl platit pokuty a Korejci stavi stale lepsi auta. Budes se s tim muset smirit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
18. března • 16:47

S tím souhlasím.

Joe Doe
17. března • 17:23

Chlapce... svet sa nekonci na hraniciach CR.Okrem toho, pri Skode a Hyundai porovnavas znacku a automobilku. Dost zasadny rozdiel. Nehovoriac o tom, ze v globalnych predajoch Skoda zaostava este aj za malickou Mazdou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
17. března • 20:31

Jo chlapče ... :-)) ano v USA je Hujahej přezdíván jako "cheaper", proč asi ... nahradil levné japonské vozy, image této korejské automobilky je určitě lepší než před lety, ale místo této značky je na chvostu ... ty automobilko. Škoda je značka, ale s více než stoletou historií, s řadou skvělých modelů ... je to značka co patří do automobilové síně slávy, Hyundai je umělá hmota nemající žádný model, který by snad přišel s nějakým zásadním řešením. Nic víc. Ale kup si ho troubo. :-)

bzzz
17. března • 22:41

Ralf Ofčáček ;-)

k22
17. března • 12:38

Škodovku ve světe nikdo nezná, vystrč hlavu z písku...kupují si ji max. taxikáři jako spotřebák.

Charouz
17. března • 7:26

I 100x omílaná lež se může stát pravdou.

eMKejx
16. března • 22:17

Myslis Skodovku vseobecne a u Hyundaiu asi konkretne jeden model. Lebo ak sa bavime o znackach globalne... tak sa nenechaj vysmiat :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
17. března • 10:56

To víš, že jo ... :-)))

Nelíbí
16. března • 20:02

I30 je o level levnější vůz. Zaútočit může s novým 1.5t proti strašnému R3 1.0. Tam ano.

Futurista
16. března • 19:22

Octavia vypadá dobře, ale musí bejt v plný výbavě. U nás už začínaj jezdit holátka jako náhradní auta, a to je zmar a hrůza. Tenhle nešvar není u jiných značek včetne H tak okatej...

,.,
16. března • 18:38

Nejdříve mě rozhodil článek a teď i komentář. To bude několik bezesných nocí. Ráno se rozhodnu zda pojedu křivým háčkem nebo prostřelenou slepicí.

Doporučujeme

Články odjinud