A sprostý schod v kufri je tam zas to sa nedá bez toho
Krásné auto. Už se těším, až si ji pořídím!
Ovládání ofuků a ostatních věcí přes dotykovou obrazovku to je mor jak prase :(To přece vůbec neni ergonimické a už spíš dost nebezpečné, protože člověk musí sledovat přesně prst, aby ikonu zasáhl, kdežto tlačítka a knofík najde po paměti.Ne, opravdu si nemyslím, že to je dobrý nápad :(
ovládání ofuků????:-O Ty asi nemáš automatickou klimu.
Když chci aby to foukalo na okno, stisknu tl. ofuk okna.Když chci aby to foukalo na nohy, stisknu tlačítko ofuk nohou .... atd.Když chci řídit otáčky ofuku, opět použiji fyzický ovladač.Když chci automaticku klimu, zapnu si ji - fyzickým tlačítkemJá si řídím proudění vzduchu sám, tak jak chci já. A chci to dělat rychle a pohodlně a ne se strefovat do dotykové obrazovky, čekat na odezvy, řešit jestli to dotyk zaregistrovalo.Nesmí se telefonovat bez HF a držet zařízení v rukou, ale lovit ikony na displeji mi přijde stejné jako blbnout s mobilem.
Pěkné,s jednoválcem ze sekačky bude i úsporné:-D:-D
Ha ha Česká octávia, kdo tomu ještě věří. Je to jen produkt německé montovny ošizený na prach u nás s příplatky za hloupost.
Typické sousloví z řetězových emailů
Proč je kolem toho tolik povyku? Vždyť je to jenom další běžné auto z milionů běžných aut.
Tak pro českou ekonomiku to běžné auto rozhodně není. Je to jeden z pilířů naší státnosti :-P
Pto českou ekonomiku to jaksi přínosné moc není . Daně platí koncern vw v Německu .
Mne sa to auto na prvy pohlad paci...
Zajtra to vyzera ze maju poniektori obyvatelia sviatok B-] u nas minimalne pondelok ide sa makat.
přijede martin na koni, svatomartinský slavnosti a jarmark a na oběd bude husa. 3ak taky budu makat, u nás je polhodky na oběd. :-))
Co multilink vzadu, zas nebude?
Ona se ta torzka zrejme osvedcila (tim to nechci nejak obhajovat), ale dnesni hodne ojete O3 maji minimum problemu s napravou a s tim spojene praktickz nulove servisni naklady. Stejne stare O2 uz vyzadovaly patricny servis (zarezle cepy - neserizena narava - sjete gumy), ktery taky neco stal. I z pohedu prumerneho zakaznika Octavie muze mit torzka smysl.
Měření na laserech a následné seřízení stojí 1500 kč. Z hlediska průměrného zákazníka, který se zbaví vozu do 150tis km dává smysl víceprvek. Neskáče mu na tankodromu vůz jak zajíc.
Už jsem přeci jen pár vozů s torzkou měl, ale žádný mi neskákal... prosím, kde dělám chybu?
Lžeš, na hrbolech torzka skáče. Že nejsi zvyklý na nic jiného, tak ti to připadá komfortni, to je jiná věc.
Nedá se to takto paušalizovat. Třeba taková Astra J s torzkou má o dva levely lepší podvozek než dvojková Octavia nebo šestkový Golf s multilinkem a to dokonce i co se toho odskakování týče. Oboje se dá udělat dobře i špatně. Nicméně je-li to auto od jednoho výrobce, dal bych multilinku přednost (mám radši, když jsou věci sofistikovanější i za cenu potenciálních problémů se spolehlivostí :-) )
Lžeš ty pokud je stále řeč o O3. Neskáče, sedí jak přibitá. Bohužel na úkor komfortu. Což byl důvod proč jsem se Octávkama po dvaceti letech rozloučil.
Skáče zajíc nebo koza, ne torzka. Ale možná to bude tím, že se ke svému autu nechovám jako hovado a v opravdu kritických podmínkách prostě nejedu jako prase. Ale na druhou stranu, v takových podmínkách by nepomohlo sebelepší zavěšení.
Bude od 110 KW a 4x4.
Hm, 4x4 nepotrebuju, toto asi nepochopim...
Proč jsou všechny aktuální kombíky tak šíleně dlouhý...?....to už by si mohl člověk zrovna koupit vlak....;-)
Protože některé automobilky zkrátka neumí nic jiného, než auta donekonečna natahovat. Práce s prostorem přitom není zase TAK složitá. A tak se nahánějí papírové hodnoty litrů a centimetrů, a v konečném důsledku i menší auto dovede být stejně prostorné.
protože, ti co nechtějí "dlouhý kombík" už si dávno kupují (většinou nesmyslně) SUV.
Zkus mi to vysvětlit, nějak nechápu.
Zajímat mě budou hlavně ceny, abych veděl, jestli má vůbec cenu o nové Oktávce přemýšlet jako o obměně za mojí současnou. Díky novým technologiím se asi cena neudrží nijak rozumně, z toho mám obavy.
Žádné nové technologie co prodražují cenu tam nejsou. Vše (vývoj technologie vč. vývoje softwaru), je již zaplaceno z použití v Audi, popř, i ve VW.
V koncernu se sice ty technologie uz davno pouzivaji, ale neverim ze to nezdrazi novou Octavku a kdyz vezmu co vsechno je novyho, tak to tezko bude za lidovou cenu. No, nechame se prekvapit.
"zaplaceno" to není. Ledaže byste znal detaily účetníctví VAG.
Do nových občanek se už nebude zapisovat rodné číslo, ale mohlo by se tam místo toho zapisovat zda dotyčný vlastní vůz značky Škoda, aby bylo hned všem od začátku jasné co je to za pakáž....
Škodovka v občance nutně být nemusí, to ještě neznamená to nejhorší ale TDI, to už je fakt na pováženou. Bezohledný prase, kterýmu je jedno že ti za ním čichaj a dejchaj hnusnej jedovatej smrad, to by se mělo řešit a trestat.3-[
Novinky:1.LED Matrix světla2.Joystickový volič automatu3.HUD4.tTřízonová klimatizace5.Virtuální pedál i pro liftback+osvětlení prostoru kam dát nohu na otevření kufru6.El.parkovačka s AUTOHOLDem7.Nový klíček8.Keyssy i na zadních dveřích9.Hlasová assistenka Laura10.El.dětská pojistka11.Vyhřívané čelní sklo folií
A konečně nový volant, ten starý co mají všechny modely je už nuda.
raději nuda než totální hnus !!!:-D
Jo a ten nový je hnusný.
ten (prominte mi ten výraz) "klitoris" misto radici paky DSG je fakt hrozny. :-/
5. bude aji když tam bude tažný?
Trailer Assist by měl pokračovat i v této generaci.
myslím ten virtualní pedál.
Měl by jít i s tažným
to u toyoty nejde a přitom je tam xxx příspěvků.
Tak zrovna tohle u Toyoty jde, sice ne oficiálně od výrobce, ale jelikož jejich tažné je v podstatě takové (do auta neintegrované) samodomo, tak jen posunou snímač toho virtuálního pedálu a je to...
mě by stačila ta asistentka...:-D
Mně nebo mě??????
Buď mne, nebo mě, ale určo NE mně ty lopato!
"Mne by stačila ta asistentka"? No tak to už vůbec, to už je "lepší" to "mě". Ta poznámka o lopatě je v tomto případě střelba do vlastní nohy.
Když už, tak "mi" a používej jiný nick. To potom vypadá, že to píše jeden člověk.
Proč? Ty používej jiný. Mi na začátku věty, to myslíš vážně?
Jo, začátek věty. Já ho tady používám hodně roků, asi proto.
"Mi by stačila" může napsat jenom naprostý hlupák a ignorant, který se nenaučil pravidla pro mě/mně. Přitom je to tak jednoduché: koho - mě, komu - mně.
Hele Shimi, a jaké se píše písmeno na začátku věty? Já to bral jako psáno kdekoli. Kdyby tam napsal velké písmeno, to by byla jiná, proto jsem potom napsal "Jo, začátek věty" a dál jsem to neřešil.
Mi na začátku věty říkají Ostraváci a tam v okolí. Taky jsem tomu kdysi nemoh uvěřit, ale od té doby, co do internetových diskusí začaly přispívat nejširší masy, jsem pochopil, že to je jejich nářečí a neřeším to.
Tuhle zkušenost opravdu nemám, ale na diskuzích často čtu, u neostraváků, například "já sem přišel pozdě", případně slyším "přišel jsem tam dýl" apod. Ostraváka poznáš po hlase, ale takové nesmysly neříkají, pokud nepoužívají nějaký hantec pomíchaný s polštinou, ty širší maso.
"Já sem přišel pozdě" je úplně normální věta, ale "přisel jsem tam dýl" to je buhví vodkaď.
Je to jeste jednodussi - pomucka je tobě/ti - mně/mi... 3. pad je spisovne mně i mi. Konkretni pouziti je jina vec.
přijdu sem zítra a budu se zajímat hlavně o hybridní verze a jestli to bude klimatizovat, jak motor bude vypnutý a kolik to bude rekuperovat přes tu dvouspojku, třeba hyundai se mě nelíbí pro tu dvouspojku, že to neumí rekuperovat pořád.
Dvouspojka + rekuperovat :-O Deka už se nedává, ale asi ti vyhradíme samostatný stůl. Nějak nemluvíš jazykem motoristického kmene :-D Já se podívám jak to bude vypadat z venku i uvnitř. Jak to bude táhnout a pérovat a pak asi usoudím, že to buď nutně potřebuji, nebo spíše né. :-D
Kupte si KAMIQ, doporučuji ;-)
a není lepší toyota c-hr? Kamiq má dobrou příd, ty světla, ale bok mě připomíná 1203.
1203? Tak tebe si zapamatuju, ty jsi dobře chorý :-D Ještě musím zjistit zda duševně nebo na oči. :-D
rokytničko ty poznáš z fotky jak to bude pérovat? Normálně ty jsi genius.:-D
Z fotky nebo premči to samozřejmě vědět nebudu. Pominu úvahu stejné chyby, stejné známky. Auto je jako děvče, dokud jí neprojedeš, nevíš na čem si. Takže na tohle se zaměřím já a udělám si úsudek sám až budu mít krátkou řidičskou zkušenost. A neruš, jsem napnutý jak guma od trenek, taková událost jako je premiéra Oktávky. To se stává jednou za 8 let :-D
Choď pěšky, ekopako, budeš mít vypnuto pořád a rekuperovat můžeš, co hrdlo ráčí :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.