Nová Škoda Octavia je tady! Sledujte záznam oficiální premiéry v Praze

66 komentářů

Julo
12. listopadu • 16:35

A sprostý schod v kufri je tam zas to sa nedá bez toho

Mirek
12. listopadu • 16:16

Krásné auto. Už se těším, až si ji pořídím!

Michaels
11. listopadu • 19:29

Ovládání ofuků a ostatních věcí přes dotykovou obrazovku to je mor jak prase :(
To přece vůbec neni ergonimické a už spíš dost nebezpečné, protože člověk musí sledovat přesně prst, aby ikonu zasáhl, kdežto tlačítka a knofík najde po paměti.
Ne, opravdu si nemyslím, že to je dobrý nápad :(

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 20:05

ovládání ofuků????:-O Ty asi nemáš automatickou klimu.

Michaels
11. listopadu • 20:38

Když chci aby to foukalo na okno, stisknu tl. ofuk okna.
Když chci aby to foukalo na nohy, stisknu tlačítko ofuk nohou .... atd.
Když chci řídit otáčky ofuku, opět použiji fyzický ovladač.
Když chci automaticku klimu, zapnu si ji - fyzickým tlačítkem
Já si řídím proudění vzduchu sám, tak jak chci já. A chci to dělat rychle a pohodlně a ne se strefovat do dotykové obrazovky, čekat na odezvy, řešit jestli to dotyk zaregistrovalo.Nesmí se telefonovat bez HF a držet zařízení v rukou, ale lovit ikony na displeji mi přijde stejné jako blbnout s mobilem.

Fajka
11. listopadu • 19:13

Pěkné,s jednoválcem ze sekačky bude i úsporné:-D:-D

mirek
11. listopadu • 3:28

Ha ha Česká octávia, kdo tomu ještě věří. Je to jen produkt německé montovny ošizený na prach u nás s příplatky za hloupost.

Dix_
11. listopadu • 11:55

Typické sousloví z řetězových emailů

XiXao
10. listopadu • 22:21

Proč je kolem toho tolik povyku? Vždyť je to jenom další běžné auto z milionů běžných aut.

Čurin & Dement
11. listopadu • 0:29

Tak pro českou ekonomiku to běžné auto rozhodně není. Je to jeden z pilířů naší státnosti :-P

mirek
11. listopadu • 3:30

Pto českou ekonomiku to jaksi přínosné moc není . Daně platí koncern vw v Německu .

Stary pes
10. listopadu • 21:34

Mne sa to auto na prvy pohlad paci...

kolkyno
10. listopadu • 20:41

Zajtra to vyzera ze maju poniektori obyvatelia sviatok B-] u nas minimalne pondelok ide sa makat.

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 20:57

přijede martin na koni, svatomartinský slavnosti a jarmark a na oběd bude husa. 3ak taky budu makat, u nás je polhodky na oběd. :-))

majkom
10. listopadu • 19:13

Co multilink vzadu, zas nebude?

qwertz
11. listopadu • 6:38

Ona se ta torzka zrejme osvedcila (tim to nechci nejak obhajovat), ale dnesni hodne ojete O3 maji minimum problemu s napravou a s tim spojene praktickz nulove servisni naklady. Stejne stare O2 uz vyzadovaly patricny servis (zarezle cepy - neserizena narava - sjete gumy), ktery taky neco stal. I z pohedu prumerneho zakaznika Octavie muze mit torzka smysl.

Skeptik
11. listopadu • 9:54

Měření na laserech a následné seřízení stojí 1500 kč. Z hlediska průměrného zákazníka, který se zbaví vozu do 150tis km dává smysl víceprvek. Neskáče mu na tankodromu vůz jak zajíc.

mpolan
11. listopadu • 10:31

Už jsem přeci jen pár vozů s torzkou měl, ale žádný mi neskákal... prosím, kde dělám chybu?

Skeptik
11. listopadu • 11:09

Lžeš, na hrbolech torzka skáče. Že nejsi zvyklý na nic jiného, tak ti to připadá komfortni, to je jiná věc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
11. listopadu • 17:24

Nedá se to takto paušalizovat. Třeba taková Astra J s torzkou má o dva levely lepší podvozek než dvojková Octavia nebo šestkový Golf s multilinkem a to dokonce i co se toho odskakování týče. Oboje se dá udělat dobře i špatně. Nicméně je-li to auto od jednoho výrobce, dal bych multilinku přednost (mám radši, když jsou věci sofistikovanější i za cenu potenciálních problémů se spolehlivostí :-) )

.
11. listopadu • 16:54

Lžeš ty pokud je stále řeč o O3. Neskáče, sedí jak přibitá. Bohužel na úkor komfortu. Což byl důvod proč jsem se Octávkama po dvaceti letech rozloučil.

mpolan
11. listopadu • 15:09

Skáče zajíc nebo koza, ne torzka. Ale možná to bude tím, že se ke svému autu nechovám jako hovado a v opravdu kritických podmínkách prostě nejedu jako prase. Ale na druhou stranu, v takových podmínkách by nepomohlo sebelepší zavěšení.

Dix_
10. listopadu • 19:32

Bude od 110 KW a 4x4.

majkom
10. listopadu • 22:59

Hm, 4x4 nepotrebuju, toto asi nepochopim...

expat
10. listopadu • 18:24

Proč jsou všechny aktuální kombíky tak šíleně dlouhý...?....to už by si mohl člověk zrovna koupit vlak....;-)

mpolan
10. listopadu • 20:38

Protože některé automobilky zkrátka neumí nic jiného, než auta donekonečna natahovat. Práce s prostorem přitom není zase TAK složitá. A tak se nahánějí papírové hodnoty litrů a centimetrů, a v konečném důsledku i menší auto dovede být stejně prostorné.

qwertz
10. listopadu • 18:38

protože, ti co nechtějí "dlouhý kombík" už si dávno kupují (většinou nesmyslně) SUV.

.
10. listopadu • 19:06

Zkus mi to vysvětlit, nějak nechápu.

JaneK
10. listopadu • 17:24

Zajímat mě budou hlavně ceny, abych veděl, jestli má vůbec cenu o nové Oktávce přemýšlet jako o obměně za mojí současnou. Díky novým technologiím se asi cena neudrží nijak rozumně, z toho mám obavy.

Skeptik
10. listopadu • 18:38

Žádné nové technologie co prodražují cenu tam nejsou. Vše (vývoj technologie vč. vývoje softwaru), je již zaplaceno z použití v Audi, popř, i ve VW.

JaneK
10. listopadu • 19:14

V koncernu se sice ty technologie uz davno pouzivaji, ale neverim ze to nezdrazi novou Octavku a kdyz vezmu co vsechno je novyho, tak to tezko bude za lidovou cenu. No, nechame se prekvapit.

qwertz
10. listopadu • 18:40

"zaplaceno" to není. Ledaže byste znal detaily účetníctví VAG.

vóša
10. listopadu • 15:43

Do nových občanek se už nebude zapisovat rodné číslo, ale mohlo by se tam místo toho zapisovat zda dotyčný vlastní vůz značky Škoda, aby bylo hned všem od začátku jasné co je to za pakáž....

Roman
12. listopadu • 21:50

Škodovka v občance nutně být nemusí, to ještě neznamená to nejhorší ale TDI, to už je fakt na pováženou. Bezohledný prase, kterýmu je jedno že ti za ním čichaj a dejchaj hnusnej jedovatej smrad, to by se mělo řešit a trestat.3-[

Dix_
10. listopadu • 14:50

Novinky:1.LED Matrix světla
2.Joystickový volič automatu
3.HUD
4.tTřízonová klimatizace
5.Virtuální pedál i pro liftback+osvětlení prostoru kam dát nohu na otevření kufru
6.El.parkovačka s AUTOHOLDem
7.Nový klíček
8.Keyssy i na zadních dveřích
9.Hlasová assistenka Laura
10.El.dětská pojistka
11.Vyhřívané čelní sklo folií

imartas
10. listopadu • 19:22

A konečně nový volant, ten starý co mají všechny modely je už nuda.

Rob
11. listopadu • 13:23

raději nuda než totální hnus !!!:-D

Kaa
11. listopadu • 11:50

Jo a ten nový je hnusný.

qwertz
10. listopadu • 18:42

ten (prominte mi ten výraz) "klitoris" misto radici paky DSG je fakt hrozny. :-/

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 16:06

5. bude aji když tam bude tažný?

Dix_
10. listopadu • 16:09

Trailer Assist by měl pokračovat i v této generaci.

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 16:57

myslím ten virtualní pedál.

Dix_
10. listopadu • 17:06

Měl by jít i s tažným

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:10

to u toyoty nejde a přitom je tam xxx příspěvků.

E15
10. listopadu • 21:54

Tak zrovna tohle u Toyoty jde, sice ne oficiálně od výrobce, ale jelikož jejich tažné je v podstatě takové (do auta neintegrované) samodomo, tak jen posunou snímač toho virtuálního pedálu a je to...

joe
10. listopadu • 15:11

mě by stačila ta asistentka...:-D

Mirek
10. listopadu • 20:46

Mně nebo mě??????

...
11. listopadu • 12:03

Buď mne, nebo mě, ale určo NE mně ty lopato!

Shimi
11. listopadu • 12:28

"Mne by stačila ta asistentka"? No tak to už vůbec, to už je "lepší" to "mě". Ta poznámka o lopatě je v tomto případě střelba do vlastní nohy.

Mirek
11. listopadu • 6:09

Když už, tak "mi" a používej jiný nick. To potom vypadá, že to píše jeden člověk.

Mirek
11. listopadu • 6:33

Proč? Ty používej jiný. Mi na začátku věty, to myslíš vážně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. listopadu • 11:07

Jo, začátek věty.
Já ho tady používám hodně roků, asi proto.

Shimi
11. listopadu • 12:01

"Mi by stačila" může napsat jenom naprostý hlupák a ignorant, který se nenaučil pravidla pro mě/mně. Přitom je to tak jednoduché: koho - mě, komu - mně.

Mirek
12. listopadu • 22:15

Hele Shimi, a jaké se píše písmeno na začátku věty? Já to bral jako psáno kdekoli. Kdyby tam napsal velké písmeno, to by byla jiná, proto jsem potom napsal "Jo, začátek věty" a dál jsem to neřešil.

a
11. listopadu • 18:45

Mi na začátku věty říkají Ostraváci a tam v okolí. Taky jsem tomu kdysi nemoh uvěřit, ale od té doby, co do internetových diskusí začaly přispívat nejširší masy, jsem pochopil, že to je jejich nářečí a neřeším to.

Mirek
12. listopadu • 22:27

Tuhle zkušenost opravdu nemám, ale na diskuzích často čtu, u neostraváků, například "já sem přišel pozdě", případně slyším "přišel jsem tam dýl" apod. Ostraváka poznáš po hlase, ale takové nesmysly neříkají, pokud nepoužívají nějaký hantec pomíchaný s polštinou, ty širší maso.

Kuk Vykuk
13. listopadu • 2:00

"Já sem přišel pozdě" je úplně normální věta, ale "přisel jsem tam dýl" to je buhví vodkaď.

bzzz
11. listopadu • 17:41

Je to jeste jednodussi - pomucka je tobě/ti - mně/mi... 3. pad je spisovne mně i mi. Konkretni pouziti je jina vec.

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 14:27

přijdu sem zítra a budu se zajímat hlavně o hybridní verze a jestli to bude klimatizovat, jak motor bude vypnutý a kolik to bude rekuperovat přes tu dvouspojku, třeba hyundai se mě nelíbí pro tu dvouspojku, že to neumí rekuperovat pořád.

Rokyta ex Acz
10. listopadu • 20:00

Dvouspojka + rekuperovat :-O Deka už se nedává, ale asi ti vyhradíme samostatný stůl. Nějak nemluvíš jazykem motoristického kmene :-D Já se podívám jak to bude vypadat z venku i uvnitř. Jak to bude táhnout a pérovat a pak asi usoudím, že to buď nutně potřebuji, nebo spíše né. :-D

Petr Vaněk
11. listopadu • 14:20

Kupte si KAMIQ, doporučuji ;-)

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 15:00

a není lepší toyota c-hr? Kamiq má dobrou příd, ty světla, ale bok mě připomíná 1203.

Attila
11. listopadu • 23:54

1203? Tak tebe si zapamatuju, ty jsi dobře chorý :-D Ještě musím zjistit zda duševně nebo na oči. :-D

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 20:42

rokytničko ty poznáš z fotky jak to bude pérovat? Normálně ty jsi genius.:-D

Rokyta ex Acz
11. listopadu • 19:16

Z fotky nebo premči to samozřejmě vědět nebudu. Pominu úvahu stejné chyby, stejné známky. Auto je jako děvče, dokud jí neprojedeš, nevíš na čem si. Takže na tohle se zaměřím já a udělám si úsudek sám až budu mít krátkou řidičskou zkušenost. A neruš, jsem napnutý jak guma od trenek, taková událost jako je premiéra Oktávky. To se stává jednou za 8 let :-D

Jarda
10. listopadu • 15:11

Choď pěšky, ekopako, budeš mít vypnuto pořád a rekuperovat můžeš, co hrdlo ráčí :-D

Doporučujeme

Články odjinud