Nová Škoda Octavia je tady! Sledujte záznam oficiální premiéry v Praze

přijdu sem zítra a budu se zajímat hlavně o hybridní verze a jestli to bude klimatizovat, jak motor bude vypnutý a kolik to bude rekuperovat přes tu dvouspojku, třeba hyundai se mě nelíbí pro tu dvouspojku, že to neumí rekuperovat pořád.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 11. 2019 15:11

Choď pěšky, ekopako, budeš mít vypnuto pořád a rekuperovat můžeš, co hrdlo ráčí

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  10. 11. 2019 20:00

Dvouspojka + rekuperovat Deka už se nedává, ale asi ti vyhradíme samostatný stůl. Nějak nemluvíš jazykem motoristického kmene Já se podívám jak to bude vypadat z venku i uvnitř. Jak to bude táhnout a pérovat a pak asi usoudím, že to buď nutně potřebuji, nebo spíše né.

Odpovědět  |   | 

rokytničko ty poznáš z fotky jak to bude pérovat? Normálně ty jsi genius.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 11. 2019 19:16

Z fotky nebo premči to samozřejmě vědět nebudu. Pominu úvahu stejné chyby, stejné známky. Auto je jako děvče, dokud jí neprojedeš, nevíš na čem si. Takže na tohle se zaměřím já a udělám si úsudek sám až budu mít krátkou řidičskou zkušenost. A neruš, jsem napnutý jak guma od trenek, taková událost jako je premiéra Oktávky. To se stává jednou za 8 let

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  11. 11. 2019 14:20

Kupte si KAMIQ, doporučuji

Odpovědět  |   | 

a není lepší toyota c-hr? Kamiq má dobrou příd, ty světla, ale bok mě připomíná 1203.

Odpovědět  |   | 
Attila  |  11. 11. 2019 23:54

1203? Tak tebe si zapamatuju, ty jsi dobře chorý Ještě musím zjistit zda duševně nebo na oči.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 11. 2019 14:50

Novinky:

1.LED Matrix světla
2.Joystickový volič automatu
3.HUD
4.tTřízonová klimatizace
5.Virtuální pedál i pro liftback+osvětlení prostoru kam dát nohu na otevření kufru
6.El.parkovačka s AUTOHOLDem
7.Nový klíček
8.Keyssy i na zadních dveřích
9.Hlasová assistenka Laura
10.El.dětská pojistka
11.Vyhřívané čelní sklo folií

Odpovědět  |   | 
joe  |  10. 11. 2019 15:11

mě by stačila ta asistentka...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 11. 2019 20:46

Mně nebo mě??????

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 11. 2019 06:09

Když už, tak "mi" a používej jiný nick. To potom vypadá, že to píše jeden člověk.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 11. 2019 06:33

Proč? Ty používej jiný. Mi na začátku věty, to myslíš vážně?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 11. 2019 11:07

Jo, začátek věty.
Já ho tady používám hodně roků, asi proto.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 11. 2019 12:01

"Mi by stačila" může napsat jenom naprostý hlupák a ignorant, který se nenaučil pravidla pro mě/mně. Přitom je to tak jednoduché: koho - mě, komu - mně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 11. 2019 17:41

Je to jeste jednodussi - pomucka je tobě/ti - mně/mi... 3. pad je spisovne mně i mi. Konkretni pouziti je jina vec.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 11. 2019 18:45

Mi na začátku věty říkají Ostraváci a tam v okolí. Taky jsem tomu kdysi nemoh uvěřit, ale od té doby, co do internetových diskusí začaly přispívat nejširší masy, jsem pochopil, že to je jejich nářečí a neřeším to.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 11. 2019 22:27

Tuhle zkušenost opravdu nemám, ale na diskuzích často čtu, u neostraváků, například "já sem přišel pozdě", případně slyším "přišel jsem tam dýl" apod. Ostraváka poznáš po hlase, ale takové nesmysly neříkají, pokud nepoužívají nějaký hantec pomíchaný s polštinou, ty širší maso.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 11. 2019 02:00

"Já sem přišel pozdě" je úplně normální věta, ale "přisel jsem tam dýl" to je buhví vodkaď.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 11. 2019 22:15

Hele Shimi, a jaké se píše písmeno na začátku věty? Já to bral jako psáno kdekoli. Kdyby tam napsal velké písmeno, to by byla jiná, proto jsem potom napsal "Jo, začátek věty" a dál jsem to neřešil.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 11. 2019 12:03

Buď mne, nebo mě, ale určo NE mně ty lopato!

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 11. 2019 12:28

"Mne by stačila ta asistentka"? No tak to už vůbec, to už je "lepší" to "mě". Ta poznámka o lopatě je v tomto případě střelba do vlastní nohy.

Odpovědět  |   | 

5. bude aji když tam bude tažný?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 11. 2019 16:09

Trailer Assist by měl pokračovat i v této generaci.

Odpovědět  |   | 

myslím ten virtualní pedál.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 11. 2019 17:06

Měl by jít i s tažným

Odpovědět  |   | 

to u toyoty nejde a přitom je tam xxx příspěvků.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 11. 2019 21:54

Tak zrovna tohle u Toyoty jde, sice ne oficiálně od výrobce, ale jelikož jejich tažné je v podstatě takové (do auta neintegrované) samodomo, tak jen posunou snímač toho virtuálního pedálu a je to...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 11. 2019 18:42

ten (prominte mi ten výraz) "klitoris" misto radici paky DSG je fakt hrozny.

Odpovědět  |   | 
imartas  |  10. 11. 2019 19:22

A konečně nový volant, ten starý co mají všechny modely je už nuda.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  11. 11. 2019 11:50

Jo a ten nový je hnusný.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  11. 11. 2019 13:23

raději nuda než totální hnus !!!

Odpovědět  |   | 
vóša  |  10. 11. 2019 15:43

Do nových občanek se už nebude zapisovat rodné číslo, ale mohlo by se tam místo toho zapisovat zda dotyčný vlastní vůz značky Škoda, aby bylo hned všem od začátku jasné co je to za pakáž....

Odpovědět  |   | 
Roman  |  12. 11. 2019 21:50

Škodovka v občance nutně být nemusí, to ještě neznamená to nejhorší ale TDI, to už je fakt na pováženou. Bezohledný prase, kterýmu je jedno že ti za ním čichaj a dejchaj hnusnej jedovatej smrad, to by se mělo řešit a trestat.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  10. 11. 2019 17:24

Zajímat mě budou hlavně ceny, abych veděl, jestli má vůbec cenu o nové Oktávce přemýšlet jako o obměně za mojí současnou. Díky novým technologiím se asi cena neudrží nijak rozumně, z toho mám obavy.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  10. 11. 2019 18:38

Žádné nové technologie co prodražují cenu tam nejsou. Vše (vývoj technologie vč. vývoje softwaru), je již zaplaceno z použití v Audi, popř, i ve VW.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 11. 2019 18:40

"zaplaceno" to není. Ledaže byste znal detaily účetníctví VAG.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  10. 11. 2019 19:14

V koncernu se sice ty technologie uz davno pouzivaji, ale neverim ze to nezdrazi novou Octavku a kdyz vezmu co vsechno je novyho, tak to tezko bude za lidovou cenu. No, nechame se prekvapit.

Odpovědět  |   | 
expat  |  10. 11. 2019 18:24

Proč jsou všechny aktuální kombíky tak šíleně dlouhý...?....to už by si mohl člověk zrovna koupit vlak....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 11. 2019 18:38

protože, ti co nechtějí "dlouhý kombík" už si dávno kupují (většinou nesmyslně) SUV.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 11. 2019 19:06

Zkus mi to vysvětlit, nějak nechápu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 11. 2019 20:38

Protože některé automobilky zkrátka neumí nic jiného, než auta donekonečna natahovat. Práce s prostorem přitom není zase TAK složitá. A tak se nahánějí papírové hodnoty litrů a centimetrů, a v konečném důsledku i menší auto dovede být stejně prostorné.

Odpovědět  |   | 
majkom  |  10. 11. 2019 19:13

Co multilink vzadu, zas nebude?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 11. 2019 19:32

Bude od 110 KW a 4x4.

Odpovědět  |   | 
majkom  |  10. 11. 2019 22:59

Hm, 4x4 nepotrebuju, toto asi nepochopim...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 11. 2019 06:38

Ona se ta torzka zrejme osvedcila (tim to nechci nejak obhajovat), ale dnesni hodne ojete O3 maji minimum problemu s napravou a s tim spojene praktickz nulove servisni naklady. Stejne stare O2 uz vyzadovaly patricny servis (zarezle cepy - neserizena narava - sjete gumy), ktery taky neco stal. I z pohedu prumerneho zakaznika Octavie muze mit torzka smysl.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  11. 11. 2019 09:54

Měření na laserech a následné seřízení stojí 1500 kč. Z hlediska průměrného zákazníka, který se zbaví vozu do 150tis km dává smysl víceprvek. Neskáče mu na tankodromu vůz jak zajíc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 11. 2019 10:31

Už jsem přeci jen pár vozů s torzkou měl, ale žádný mi neskákal... prosím, kde dělám chybu?

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  11. 11. 2019 11:09

Lžeš, na hrbolech torzka skáče. Že nejsi zvyklý na nic jiného, tak ti to připadá komfortni, to je jiná věc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 11. 2019 15:09

Skáče zajíc nebo koza, ne torzka. Ale možná to bude tím, že se ke svému autu nechovám jako hovado a v opravdu kritických podmínkách prostě nejedu jako prase. Ale na druhou stranu, v takových podmínkách by nepomohlo sebelepší zavěšení.

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 11. 2019 16:54

Lžeš ty pokud je stále řeč o O3. Neskáče, sedí jak přibitá. Bohužel na úkor komfortu. Což byl důvod proč jsem se Octávkama po dvaceti letech rozloučil.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  11. 11. 2019 17:24

Nedá se to takto paušalizovat. Třeba taková Astra J s torzkou má o dva levely lepší podvozek než dvojková Octavia nebo šestkový Golf s multilinkem a to dokonce i co se toho odskakování týče. Oboje se dá udělat dobře i špatně. Nicméně je-li to auto od jednoho výrobce, dal bych multilinku přednost (mám radši, když jsou věci sofistikovanější i za cenu potenciálních problémů se spolehlivostí )

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 11. 2019 20:41

Zajtra to vyzera ze maju poniektori obyvatelia sviatok u nas minimalne pondelok ide sa makat.

Odpovědět  |   | 

přijede martin na koni, svatomartinský slavnosti a jarmark a na oběd bude husa. 3ak taky budu makat, u nás je polhodky na oběd.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 11. 2019 21:34

Mne sa to auto na prvy pohlad paci...

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  10. 11. 2019 22:21

Proč je kolem toho tolik povyku? Vždyť je to jenom další běžné auto z milionů běžných aut.

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  11. 11. 2019 00:29

Tak pro českou ekonomiku to běžné auto rozhodně není. Je to jeden z pilířů naší státnosti

Odpovědět  |   | 
mirek  |  11. 11. 2019 03:30

Pto českou ekonomiku to jaksi přínosné moc není . Daně platí koncern vw v Německu .

Odpovědět  |   | 
mirek  |  11. 11. 2019 03:28

Ha ha Česká octávia, kdo tomu ještě věří. Je to jen produkt německé montovny ošizený na prach u nás s příplatky za hloupost.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  11. 11. 2019 11:55

Typické sousloví z řetězových emailů

Odpovědět  |   | 
Fajka  |  11. 11. 2019 19:13

Pěkné,s jednoválcem ze sekačky bude i úsporné

Odpovědět  |   | 
Michaels  |  11. 11. 2019 19:29

Ovládání ofuků a ostatních věcí přes dotykovou obrazovku to je mor jak prase :(
To přece vůbec neni ergonimické a už spíš dost nebezpečné, protože člověk musí sledovat přesně prst, aby ikonu zasáhl, kdežto tlačítka a knofík najde po paměti.
Ne, opravdu si nemyslím, že to je dobrý nápad :(

Odpovědět  |   | 

ovládání ofuků???? Ty asi nemáš automatickou klimu.

Odpovědět  |   | 
Michaels  |  11. 11. 2019 20:38

Když chci aby to foukalo na okno, stisknu tl. ofuk okna.
Když chci aby to foukalo na nohy, stisknu tlačítko ofuk nohou .... atd.
Když chci řídit otáčky ofuku, opět použiji fyzický ovladač.
Když chci automaticku klimu, zapnu si ji - fyzickým tlačítkem
Já si řídím proudění vzduchu sám, tak jak chci já. A chci to dělat rychle a pohodlně a ne se strefovat do dotykové obrazovky, čekat na odezvy, řešit jestli to dotyk zaregistrovalo.

Nesmí se telefonovat bez HF a držet zařízení v rukou, ale lovit ikony na displeji mi přijde stejné jako blbnout s mobilem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 11. 2019 16:16

Krásné auto. Už se těším, až si ji pořídím!

Odpovědět  |   | 
Julo  |  12. 11. 2019 16:35

A sprostý schod v kufri je tam zas to sa nedá bez toho

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A