Šéf Škody otevřeně o nové Octavii: Musí být nejlepší, roli Superbu však neohrozí

Vóša  |  15. 11. 2019 08:53

Nově se nebude do občanek zapisovat rodné číslo. Tak by se místo toho mohlo zapisovat, zda dotyčný vlastní Škodovku, aby by bylo hned všem jasné co je to ta pakáž !

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 11. 2019 10:28

Á, Vóša tlučhuba už je tu.

Odpovědět  |   | 
hmm  |  15. 11. 2019 13:13

Dit to nikdo nekupuje! Skoda penez se jen fasuje by tam bylo leda ICO

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 11. 2019 14:50

A jé je, Hyundai úderka nastupuje. Už byste kluci mohli vymyslet něco nového, docela nudíte.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  15. 11. 2019 15:48

Můžu ti poslat takový Škodomilský budíček co se natahuje jen jednou...pobavíš se nejen ty, ale možná i celá ulice...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 11. 2019 23:46

No ty budeš pěkně zakomplexovanej zmrd. Jenom za ten poslední debilní příspěvek bys mohl a možná měl mít na krku prokurátora.

Odpovědět  |   | 
setr  |  17. 11. 2019 20:13

Jestli myslíš státního zástupce, tak za co? Ty ale za toho zmrda už pykat můžeš...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 11. 2019 22:41

vyhrožování teroristickým útokem je dle mého laického názoru trestným činem a ten kdo to dělá zřejmě moc IQ nepobral. A takovou pakáž si nazvu tak jak chci.

Odpovědět  |   | 
Zombik  |  19. 11. 2019 17:52

To je silný výraz a rozhodně bych tak nikoho za volantem Škody nenazval.Ale určitá jednoduchost a poškození mozku v tom možná bude

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 08:57

Jj, bude nejlepší.. a vůbec k tomu už nemusí mít ani motory, protože, jak jsme slyšeli včera v telce, první vlaštovka -max 100km/h na dálnici bude platit od Nové roku v Nizozemsku a vsadím boty, že další státy budou následovat tuto zelenogrétenskou ideologii. Takže prvotním účelem bude mít v autě co nejvíce USB, a konektivit , elektronických pichovin a radost z jízdy zažijeme v PC treanžerů. Fakt divná doba

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 11. 2019 09:24

V UK maju maximalku 110 km/h. V US to nie je o nic lepsie.

A ziju, funguju, prosperuju.

Tak kde je problem?

Odpovědět  |   | 
kolonista bagrista  |  15. 11. 2019 10:05

Nevim, nevim, zda bych pro dnesni stav Spojeneho Kralovstvi pouzil zrovna prislovce "prosperuji". Uz davno to neni "rise nad kterou slunce nezapada". Spise bych rekl, ze se jedna o druhoradou risi, kterezto sice neni dost dobra EU se vsemi jejimi narody, zatimco byvale kolonie ji stoji za to, aby u nich zebrala s prosikem.

To "funguji" a "ziji" mi projde jiz podstatne realistictejsi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 11:48

Jak to prosim souvisi s rychlosti na silnici?

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 11. 2019 10:13

Tak dá se jezdit i 50kph nebo veřejnou, ale nařizovat to plošně je krok k absolutismu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 11:37

nikde není problém, jen jsem napsal, že ty litrové motúrky budou až až... vlastně by stačila polovina, hlavně že to bude mít bezdrátové nabíjení, 5-10 USB-C zásuvku, bluetoh a podobně, bezmála to ani jezdit nemusí...

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 11:43

Ale bez škrabky a odpadkového koše těžko!!!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 11:46

Ty budou v každých dveřích :)

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 11:50

A pytlíky na blití jako v letadlech!

Odpovědět  |   | 
Buresek  |  19. 11. 2019 22:58

V letadle blije jen posera jako jsi ty

Odpovědět  |   | 
Troll Ejbus  |  15. 11. 2019 13:50

Když na to máš, nech si udělat 80kw motor v8 4.2.

Odpovědět  |   | 
kocka  |  15. 11. 2019 18:40

To by nebyl žádný zázrak.

Odpovědět  |   | 
Zombik  |  19. 11. 2019 18:09

A není to u nás jedno když průměrná rychlost na "dálnici" je kolem 60km/h a často se naprosto stojí ?

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 09:31

Pro radost z jízdy si můžeš zajít na okruh. Nebo si dát závod do vrchu. Nebo rallye. Ale netahej ji do běžného provozu, abys svou "radostí" neohrožoval ostatní lidi. Silnice totiž nepatří jen tobě.

Odpovědět  |   | 
nasrata nazrata  |  15. 11. 2019 10:08

Clovece, nepracujete vy nekde v pohostinstvi? Tam snad taky funguji podobnym stylem, "radost z jidla nam do kseftu netahejte".

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 10:20

Já u pohostinství ve svém okolí nepozoruji žádný podobný stav. Závada nebude na mé straně. Ale za svým názorem si rozhodně stojím. Všichni se ohání "radostí z jízdy", ale že ta radost ohrožuje a obtěžuje ostatní, to už nikdo nepřizná. Jo, věřím, že třeba majitel vytuněného Golfíka s rourou od kamen místo výfuku má ze své jízdy radost, ale pro okolí je jen obtěžující. Majitel sporťáku může mít radost z kličkování mezi ostatními auty na dálnici, ale pro okolí je zkrátka nebezpečný, protože kolem sebe vytváří rizikové situace. On je pak řešit nemusí, ale je to v důsledku jeho bezohlednosti. Kolik motorkářů má radost z rychlých zatáček v kopcích, přičemž tím vytváří rizikové situace pro ostatní řidiče, kterým se náhle takový šílenec zjeví v protisměru? A kolik takových už za to zaplatilo zdravím nebo životem? Věřím tomu, že vrah v Mustangu, který zabil generála od zpravodajců, měl ze své jízdy taky radost. Ale pořád zabil.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 11:42

no tak idioty za volantem či řidítky jsem na mysli opravdu neměl. Ale že se dá jezdit slušně a přitom svižně v rámci rychostních limitů a dodržování předpisů si myslím. A snižování rychlosti na 100km na dálnici považuji za debilitu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 11. 2019 13:42

"Ale že se dá jezdit slušně a přitom svižně v rámci rychostních limitů a dodržování předpisů si myslím"

Da. Ale ked tak jazdis, tak si kazdych 5 minut vystavovany natlaku zo strany debilov, co jazdia 'rychlo ale bezpecne' - hoci spravidla len na rovinkach, pretoze pri prvej zakrute hodia kotvu.

S agresivitou ako reakciou na jazdu 90 km/h ci 50 km/h tam, kde je to maximalna povolena rychlost, som sa stretol len v CR a SR.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 15:16

No tak je fakt, že v dněšní době by pro mnohé bylo fajn mít kromě USB -C v autě i kontakt na psychiatra, to nepopírám.

Odpovědět  |   | 
zvonice hrany  |  15. 11. 2019 16:04

To tedy ano. V CR a SR se na silnicich nejezdi, ale bojuje! Do Madarska a Polska nejezdim, takze nevim. Hadam ovsem, ze tam to bude jeste horsi.

Vubec nevim jak si chovani lidi na silnicich v CR a SR vysvetlit. Snad ze ti lide jsou ze svych zivotu frustrovani a na silnich se snazi si to kompenzovat? Pripada mi to jako nejaka davova psychoza.

Napriklad: Mimo silnici je snad uplne kazdemu jasne, ze kdyz pojede na dalnici ve 140 km/h za predchozim autem cca 5 metru, nestihne v pripade nouzoveho brzdeni zastavit a do toho predchoziho auto to temer jiste napresuje. A jak to vypada v realite, kazdy z vas vi sam moc dobre. Jak tomu mam rozumet?

Clovek na silnicich v CR a SR kazdodenne zaziva veci, ktere popiraji elementarni logiku. O slusnosti, ohleduplnosti a bezpecnosti uz vubec, ale vubec nelze mluvit. Je mi z toho smutno, protoze mam za to, ze jak Cesi tak i Slovaci maji na vic.

Odpovědět  |   | 
Troll Ejbus  |  15. 11. 2019 16:47

Nemají a ještě dloiho mít nebudou. V Maďarsku mi přijdou klidnější. Polsko je horší a Rusko je laťka pro všechny magory.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 11. 2019 20:52

Myslis ty zarputile dodrzovace rychlostnich pravidel, kteri pro jistotu ve meste jedou 42-45 tacho (kolem 37km/h real) nebo mimo mesto 80 tacho a nejlepe co nejblizs stredove care a pak pisi, jaci jsou cesi/slovaci pirati silnic? Obcas je to provazeno i zrychlovanim, kdyz je nekdo predjizdi. Ano, takovych potkavam na silnici do tydne nekolik. A ti nejlepsi z nich kolikrat nejsou schopni drzet ani stalou rychlost.

Odpovědět  |   | 
Troll Ejbus  |  15. 11. 2019 21:24

To je taky špatné. Nicméně, nikdy se nikomu nic nestalo, kvůli takovým lidem. Ale nedodržovači bezpečné vzdálenosti běžně způsobují dopravní nehody a to i smrtelné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 21:30

No kdyz se tenhle pan/pani opatrny rozhodne na dalnici na posledni chvili predjizdet, tak se musis ve vedlejsim pruhu do brzdy pekne oprit a zaroven doufat, ze ridici za tebou taky davbaj majzla

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 14:01

Da, na (polo)prazde komunikaci. A nesmi to byt neco jako rozkopana D1 s hromadou omezeni. Jak casto za takovych podminek jezite?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 15:18

Přiznávám, že se D1 vyhýbám a raději na Prahu jezdíl přesOlmouc- Vysoké Mýto-Pardubice, tam to sice také stojí za prd, ale aspoň se to dá, když se nějaký "hurikán" vymele, většinou objet.

Odpovědět  |   | 
Sam -  |  15. 11. 2019 17:26

Ty znáš jenom radost z jízdy vlakem - to je u lidí takového jména pochopitelné.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 11. 2019 10:31

Takže nemohu jet předpisově, a zároveň u toho mít radost z jízdy? Divné.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 11:39

co to plácáte, radost jízdy není rallye ani okruh, to je spíše stres! Radost z jízdy je pohodlná, bezproblémová, svižná jízda a ta může být v rámci rychlostních limitů.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 17:17

A na to je potřeba třílitr pod kapotou, nebo co?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 17:44

Ne ale stejne tak ten 3litr neublizi a muze mit moc pekny zvuk (a to je taky radost).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 11. 2019 20:54

A na to je potreba dvoulitr? Litr? Musis kvuli tomu mit auto? Uvedomujes si, ze jakekoliv omezeni je pocatkem dalsiho omezeni a v urcitou chvili se to dotkne i tebe?

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  15. 11. 2019 20:55

Ten puvodni prispevek vubec nebyl o motoru. A jestli si myslis, ze jet rychleji nez stovkou na dalnici je nebezpecne, tak snad radeji vubec nevyjizdej

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  15. 11. 2019 09:32

Musí být dobrá, lepší než větší část konkurence. Ale nemusí být nejlepší. Bylo by to drahé a neproduktivní. Je to kompromis mezi tím co chci zákazníkovi dát a tím co chci aby mi zůstalo. Snaha o nejlepší auto ze strany VW bylo např. Veyron s 16 válci nebo nebo Phaeton. Ale kdyby měli všechny projekty takové, tak jsou v mínusu. Tak já bych řekl, že Octavia je nosná řada, které byla věnovaná pozornost.

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 10:52

Jasně malý krok pročlověka a velký pro lidstvo! Pochopitelně nejlepší a nejkrásnější v České Republice, jako každý minulý rok!!!

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 10:04

Tak zase nový zázrak na stole! Už se těším na všechny ty další komentáře v čem byla ta předešlá špatná a mizerná!!!!!

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 10:22

Ty nebudou. Tím by totiž odsoudili i tu novou, když je to stejný skelet s novými plechy. Naopak už jsou spíš pochvaly na starší, třeba co se týká vnitřního prostoru.

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 10:30

Zatím to tak vždy fungovalo! V případě Octavie1 a Octavie2 vyšlo na světlo boží jak je O1 nebezpečná ohledně podvozku!

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 10:33

Ano, i Octavia 2 byla vlastně nepohodlná a prkenná, když vyjela trojka.
Ale jo, tady si taky najdou své. Třeba ty moderní asistenty a konektivitu, to bude určitě zlom.

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 11:59

Na Octavii3 použit plech 0,5mm, na Octavii4 0,4mm?????

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 11. 2019 12:10

Nebezpecna ohledne podvozku? Nesmite jen cist Vaculika, ale taky premyslet. Kdyby to bylo tak hrozne, jsou uz vsechny rozbite. Ale ono s trochou rozumu s tim neni problem jezdim. Naopak bych se peidal u O1 ke kritice mista vzadu.

Odpovědět  |   | 
Zombik  |  19. 11. 2019 18:04

Jaké to taky může mít jízdní vlastnosti když je to na základě Golfa ,s malým rozvorem,zjednodušeným podvozkem a kastlí vytaženou vpředu i vzadu,už to hopsání na příčných nerovnostech...

Odpovědět  |   | 
Ludvik  |  15. 11. 2019 11:19

Pred 6 rokmi som čítal vyjadrenie riaditeľa škody že octavia bude najpredávanejšie auto v Európe, teraz to tu je znova

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 11:26

Jo to už tady bylo xkrát, bohužel už v letošním roku zkončila i na 15 místě v Evropě a to i za Dácii!

Odpovědět  |   | 
pepa  |  15. 11. 2019 11:31

Čím více proužků tak tím více Adidas! Čím více píčovin tak tím více Škoda!!! Zase je o čem na dalšího půl roku co psát!!!

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  15. 11. 2019 11:59

Zas kdyby Skoda s nicim "novym" neprisla, tak byste pindali taky. Holt nekomu se neda zavdecit.

Odpovědět  |   | 
genital ofikal  |  15. 11. 2019 12:30

Jasne, ze to tu bylo uz X krat. A opakovat se to bude do nekonecna.

Zvysit povedomi o vyrobku lze bud placenou nebo neplacenou propagaci. Za klasickou reklamu se musi platit. Lec za dostatecne pompezni nesmysly, ktere ovsem kde ktery novinar dokola pul roku opisuje, se platit nemusi. Ta cast populace, ktere tento zpusob prezentace vadi, vyrobce nezajima, protoze je z jeho pohledu financne nerozhodujici.

Odpovědět  |   | 
prdoch  |  15. 11. 2019 13:06

je to trollení o škodovce jako celku, že je vlastně už leta na hovno, někým placený nebo je to diagnóza křížená s nudou v životě

Odpovědět  |   | 
kluznice bludna  |  15. 11. 2019 16:11

Tezko rict jak u ostatnich. Ja to delam zdarma, jen pro dobry pocit.

On mi totiz ten dobry pocit berou lzive reci te automobilove firmy, takze si pak potrebuji nejak vypomoci k tomu, abych ten dobry pocit nejak ziskal zpet. Jinak skodovky jako auta jdou ponekud mimo mne. Sice jejich kupce z rad beznych lidi prilis nechapu, ale kdyz mne v ni nekdo sveze, nemektam.

Odpovědět  |   | 
Prdoch  |  15. 11. 2019 17:26

kluznice: a co nechodit na weby, kde pisou o skodovkach...jen takovej napad obycejnej

Odpovědět  |   | 
dzbanil zrana  |  18. 11. 2019 17:20

Taky bych rad chodil po ulicich bez reklam na Skodu. A stejne tak rad bych cetl web bez skodovackych - potazmo nejen jejich - reklam. Skodovka je ta, kdo mne pokazde oslovuje prvni, ac o to vubec nestojim. At se tedy pak nikdo nedivi, ze na tu jejich komunikaci nejak reaguji. Ostatne, o to prece Skode jde, ne? Neni prece mou vinou, ze maji jen produkty, ktere mne nijak nezajimaji. A slusnosti je na osloveni odpovedet, i kdyz se jedna jen o "ne, dekuji za nabidku".

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  15. 11. 2019 15:30

Jen mimochodem. Jaký model má Dacia proti Octavii? MCV jaksi v těch statistikách prodejů moc neboduje. Za 1-6/2019 byla Octavia třetí nejprodávanější ve své třídě v evrope.

Odpovědět  |   | 
hmm  |  15. 11. 2019 13:15

ŠKODA? Simply NEVER

nejpředraženejší auta v ČR

Odpovědět  |   | 
 |  15. 11. 2019 14:58

Pane Mička, Octavia roli Superbu již převzala. Až vyjede nový "Superb" uvidíte to ještě zřetelněji.

Odpovědět  |   | 

Já bych se spíše přiklonil, že kdo chtěl superba, tak skončil u kodiaqa a karoq získal zase majitele octávky, která si musí najít nové zájemce.

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  15. 11. 2019 16:34

Ty zníš teda hoodně tajemně, my ale víme, že nic nevyjede a modelová skladba u Škodovky bude obdobná jako u Seatu. Tedy Kodiaq ano, ale Superb už ne.

Odpovědět  |   | 
Radek Cisar  |  15. 11. 2019 17:13

Jděte s těma reklamama na škodovku do hajzlu.Je to šmejd a můžete tady stokrát psát jak je to Krásný a jak to má deštník🤣

Odpovědět  |   | 
Jacek  |  17. 11. 2019 17:56

nezáviď, O4 je vysoce slušná

Odpovědět  |   | 
Sam -  |  15. 11. 2019 17:22

Vlček konečně promluvil, škoda, že jsem neviděl jak rozkládá rukama.

Odpovědět  |   | 

"Znamená to, že by Octavia měla být novou vlajkovou lodí? A může fakt, že je technicky vyspělejší než Superb, ohrozit jeho prodejní výsledky? ... Superb vždycky bude vlajkovou lodí a vždycky bude nad Octavií, i kdyby třeba v některých ohledech technicky zaostával."

Přesně tak... jen blázen by si kupoval vyspělejší a levnější auto, když si může koupit starší a dražší

Odpovědět  |   | 
Zombik  |  19. 11. 2019 17:49

Nejlepší tak jedině v jeho vlhkých snech,ROFL

Odpovědět  |   | 
Martin Petrásek  |  12. 03. 2020 19:02

Delší dobu jsem vybíral ojetou octávii, která bude stará maximálně 3 roky, podařilo se mi najít na pobočce AAA auto nádhernou octávii verze RS, a proti počáteční cenně jsem za ní nedal ani polovinu.

Odpovědět  |   | 
Navrátil Petr  |  14. 03. 2020 16:59

S výběrem ojetého auta jsem si dal opravdu hodně záležet. Nakonec jsem na webu aaa auto vybral Forda, kterého jsem si online rezervoval. Na pobočce jsem měl dostatek času si auto pořádně prohlédnout, a také jsem měl dlouhou testovací jízdu. Srovnával jsem si i cenu s nabídky na inzertních portálech, a auto jsem koupil hodně dobře.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry