Nová Škoda Octavia má české ceny. Stojí 636.900 Kč, na sen chalupářů si počkáte

212 komentářů

Sophia Gray
2. prosince • 9:14

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé seznamkа prо dоspělé, kteří chtějí nаjít seхuálníhо partnеra

KarelB
2. prosince • 7:03

Škoda objevila způsob, jak přiblížit propastné cenové rozdíly mezi elektro a klasickým pohonem.

mord
2. prosince • 0:01

lituju každého človíčka co si jí koupí....

pepa
1. prosince • 9:20

Autoforum.cz Petr Prokopec ..... Škoda Scala je pro Škodovku velkým zklamáním.......... Podobně to bude i s novou Octavii jelikož soudruzi nejsou schopni pochopit že žádný strom neroste až do nebe a že ne všichni na světě jsou stejní jako ovce v zdejším Pepíkově!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

pepa
2. prosince • 9:24

Nevim kdo neumí číst a nesouhlasí! Petr Prokopec to snad napsal úplně jasně a srozumitelně? Čísla prodeju jsou snad jasná!!!:-D:-D:-D

oto
30. listopadu • 16:46

led svetla :-D k cemu to a digitalni stit :-D:-D:-D - takove chujoviny - zarovka sviti dobreB-]

Michal
29. listopadu • 9:23

Zas tak drahá v základu není když se dá jít i na 2*vyšší cenu.Golf se dá tk pořídit za 1.6mio a nikdo z toho vědu nedělá.

Potooczech
29. listopadu • 8:09

Cena nové mne zajímá pouze proto, abych věděl, kolik bude přibližně stát v ročních vozech. Do soukroma se nevyplatí kupoval Oktávku novou, to kupují v podstatě jen firmy. Stačí si vybrat v ročních vozech a máte ji o třetinu levněji jen proto, že s ní zaměstnanec Škody MB najel pár tisíc kilometrů.

qwertz
29. listopadu • 8:48

No já koupil skladovku za cenu srovnatanou s ročním vozem :D

Pavel
29. listopadu • 7:29

Kdy už si lidé u nás uvědomí, že existují i jiná lepší auta než ty koncernové, mediální masáží propagované šunky. Zkuste někdy japonce, uvidíte...

E15
29. listopadu • 12:42

Po letech soužití s koncerny VW (VW a Škoda) a GeneralMotors (Opel) jsem japonce (konkrétně koncern Toyota) zkusil a to jsem viděl věci, že jsem nevěřil vlastním očím, že je něco takového vůbec možné. To kdyby nabízely evropské/americké koncerny, tak jim to zákazníci omlátí o hlavu. Ale kupující japonských aut jsou zřejmě spíše takoví podivínští fanoušci než klasičtí zákazníci.

Potooczech
29. listopadu • 8:10

A ta Japonská nejsou koncernová? Taková Toyota prohlašující se za světovou jedničku v objemu prodejů aut není koncern?

Rokyta ex Acz
28. listopadu • 20:07

Cenu určuje mimojiné i trh. Když za danou cenu bude vyprodaná nebo se minimálně prodávat dobře, tak cena je nastavena správně může si jí dovolit... Je na každém do čeho investuje. Nejlepší je stejně do dětí, zdraví, vzdělání nebo bydlení ;-)

Čurin & Dement
29. listopadu • 1:44

Naopak, daleko nejlepší je zastavit barák na hypotéku a všechny peníze investovat do nové Octavie TSI DSG ergo matrix plug-in. Na co děti, zdraví, vzdělání, bydlení a podobné kraviny, když můžete mít Lauru v nové Octavii? Kdo jednou zkusí, nechce jinak!!!

Rokyta ex Acz
29. listopadu • 10:43

A co teprve drogy, 1g "naškrábané omítky" za 1000 Kč, to je žůžo :-D Ale, kupte si co chcete B-] ;-)

Burešek
29. listopadu • 7:05

Každý není taková socka jako ty.:-D:-D:-D

Čurin & Dement
29. listopadu • 12:45

Každý ne, ale 9 z 10ti jo :-P

qwertz
28. listopadu • 18:55

Takže si to shrňme. Navzdory všem křiklounům na autorevue bude Octávka prodejní hit (i bez flotil prodá škoda nejvíc aut v ČR, O3 je neprodávanějí kombi v evropě) :-D

pepa
1. prosince • 9:30

Viz Autoforum.cz Petr Prokopec........ Skoda Scala je pro škodovku velkým zklamáním.... to samé bude i v případě nové Octavie !!!!!!!!!

mpolan
28. listopadu • 19:30

Meleš z hladu.

qwertz
29. listopadu • 8:47

Z hladu mele tady těch 100+ idiotů, kteří sice škodovku nenávidí a nikdy by si ji nekoupili, ale spamují každou diskuzi pod článkem o škodovce.

dpcstb
28. listopadu • 17:16

aka bude motivacia kupovat superb, ked oktavka je uz taka velka a nabita technologiami?

pepa
1. prosince • 15:25

Snad zablita!!!!

OTTO
28. listopadu • 17:45

Třeba cena, Superb je teď levnější :-D

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 18:13

a v hybridu plug-in- možná jsou to jen reklamní čísla která nepůjdou do prodeje.

EL2020
28. listopadu • 18:22

Je fakt, že jako podpora výprodeje O3 zafunguje tento virtuální ceník O4 skvěle.

Martin DC
28. listopadu • 16:25

Škoda M. Boleslav moc dobře ví, že 70% její produkce pořizují firmy a instituce. Ve výběrových řízeních na dodávku více aut však dokáže nabídnout jiné ceny. Soukromí zájemci novou Octavii kupovat příliš nebudou, konkurence je levnější, nemluvě o ojetinách.

.
28. listopadu • 17:38

Píšeš nesmysly.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 18:11

nepíše, je to pravda, podívej se kolik stojí corolla v hybridu nebo ioniq v hybridu-jsou pod cenou nehybridní octávky.

.
28. listopadu • 20:16

Píše.

EL2020
28. listopadu • 18:21

Tak třeba bude alespoň ta plug-in verze na úrovni toho dražšího dieselu s automatem jako u Superbu. Sice pořád drahé, ale přece jen smysluplnější než cena té 1.5tky s manuálem.

OTTO
28. listopadu • 16:10

jinak neumím si moc představit ceny pluginu, RS nebo Scoutu, když už základ je takto vysoko. Ale třeba je teď obrovský prostor pro slevy a místo nedávných max. 9ti nabídnou minimálně 19%.

Michal
28. listopadu • 15:50

600tisíc lift s 1.5tsi v ambiente.Co bude mít za výbavu 1.0tsi když má stát 460tisíc?nebo to špatně čtu.

Driver111
29. listopadu • 14:23

To je hrozná pitomost,stejně staré i30 a oktávka podobne vybavy,stejně km se prodávají za stejné peníze,ale při nákupu člověk co má škodovku dál cca o 100 až 150 víc,takže při následném prodeji majitel škody prodělá mnohem víc ne hyundaje,vlastní zkušenost...

Hernandez
28. listopadu • 17:31

Bude mít zadní nápravu, větsinou jdou ruku v ruce i slanší brzdy, někdy to odrbou i na odhlučnění. Chce si to konkrétní vůz zkusit.

Michal
28. listopadu • 18:04

Buď základ 1.0 81tsi bude stát víc nebo 1.5 míň než 600.Vlecku vzadu by měli mít obě.

Karel
28. listopadu • 15:33

Ochcávka už dáááávno není "chalupářův sen". Rozumnej chalupář radši ty peníze vrazí do chalupy, páč ta se tím zhodnotí. Kdežto Ochcávka jen a jen ztrácí na ceně.

Hyundai YES!👍
28. listopadu • 19:45

Přesně tak! Ta už ztrácí na ceně už na výrobní lince, protože takovou cenu, za kterou se prodává ani nemá.;-)

Burešek
29. listopadu • 7:11

Hyundai ztrácí cenu už v oddělení vývoje a při konstrukci ;-)

jiri
28. listopadu • 22:19

A kvůli tomu jak jsou hrozný je nestíhají vyrábět a čekačky mají několik měsíců :-D:-D

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:47

já jsem chalupář a mám citroena a bramboru. Je to tím, že chalupáři, chataři a lidi co žijí jinak chcou se lišit i tím, že nejezdí ve značce co používá policie, celníci, prezident atd.

.
28. listopadu • 17:34

Ještě že nejsem chalupář. Tímto nesmyslem bych se fakt řídit nechtěl.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 18:04

taky nemůžeš být, protože škodovka pro chataře a chalupáře nic nevyrábí.:-D

Skoba
28. listopadu • 14:36

Vlhky sen koncernove redakce.

XYZ
28. listopadu • 14:17

Chápu to správněm, že u auta za 637 tisíc si musíte připlácet za zadní parkovací senzory, když většina konkurence tam má za tu cenu kameru a ty lepší i sami zaparkují?

pepa
28. listopadu • 14:22

Však před 5 měsíci šel pořídit kombík O3 třeba i s tou i zadní kamerou suše pod 450.
Holt opálená novota

Rob
28. listopadu • 13:28

jako sorry, ale ten tříramenný volant není ani v příplatkové výbavě,,,,alespoň zatím,....to se bude muset přehodit jako z trojky včetně airbagu ???:-D:-D:-D:-D:-D

OTTO
28. listopadu • 13:45

Ten konfigurátor je vůbec nějaký divný - autům maluje cosi jako fejkové výfuky ala Golf8

Rob
28. listopadu • 12:43

650 tis. za dvojramenný volant, vypíčený tablet ????,,,už aby jste na tu cenovou nenažranost "chcípli"

Tycoon
28. listopadu • 12:35

Tohle se dalo plus minus čekat. Pár moderních prvků výbavy navíc, vyšší ceny a předlouhý seznam příplatků. Zklamáním jsou ergonomické sedačky, které Škoda prezentovala jako skvělou novinku. Jsou za příplatek 69 tisíc korun u výbavy Style, takže je prakticky žádná Oktávka mít nebude.
Zvědavý jsem ale na základní výbavu Active, která zaplní firemní parkoviště. Když například Ambitionu sebrali nastavitelné bederní opěrky sedadel, trochu se obávám, o co bude ochuzen Active, aby vykompenzovali moderní prvky výbavy.

OTTO
28. listopadu • 15:28

Jinak s těmi sedačkami je moje konfigurace výbavy (style a pár pikačovin) přes 900tis. S kuckavým dvouválcem a manuálem nic moc teda. S příplatkem za dvoulitr, příplatkem za 4x4 a příplatkem za DSG jsme hodně přes milion. A jak už tu bylo zmíněno, cena teda pomalu vyšší než u Superbu. To teda nevím, co by ta Laura musela umět.... :-P

OTTO
28. listopadu • 12:42

Tak jestli se mi na O4 něco líbilo, tak právě ta možnost ergo sedaček s prodloužením sedáku (konečně!), ale 69tis? Není to omyl? Takové ceny příplatků bych čekal někde v S-classe a ne u automobilky, co má dle nové koncernové strategie údajně cílit na Dacii.

OTTO
28. listopadu • 16:01

Jinak těm sedačkám už tak nějak rozumím, ony jsou elektricky nastavitelné, masážní, zřejmě i kožené? Tedy nic z toho, co bych potřeboval. Mě by úplně stačili mechanické, látkové a bez vyhřívání (to přímo nesnáším), ale s pořádnými rozměry, dlouhým sedákem a rozumnou ergonomií...

Q
28. listopadu • 17:15

Přesně tak. Myslím si, že hodně lidí by bylo ochotno připlatit si za kvalitní sedačky. Ale Škodovka to nesmyslně svázala s koženým čalouněním a elektrickým ovládáním a výsledkem je strašidelná cena. Opel Astra má ergonomické sedačky za příplatek 15 tisíc Kč pro všechny výbavy. U Golfu je to za podobnou cenu, ale jen sedačka řidiče.

OTTO
29. listopadu • 10:23

Přesně tak, sedačky za 15tis by si připlatil každý druhý a ještě by na tom vydělali. Sedačky za 70tis si připlatí fakt málokdo, spíš tím zákazníky odradí úplně, protože to je marketing ve stylu: Naše základní sedačky sice za moc nestojí, ale můžeme vám nabídnout lepší, příplatek je pouhých 68 800 Kč. Nad takovou nabídkou se zákazník otočí a odchází k prodejci VW (což byl možná účel).

pepa
28. listopadu • 11:17

Tour 3 combi TDI
- Led světla, dvouzónovka, Bolero, sunset, vyhřívané židle, zadní kamera a senzory, Smartlink, speciální lakování ...
510.000.
Octa 4 s tímto motorem a takto rozšířenou Ambition výbavou je cenově pěkně ustřelená.

qwertz
28. listopadu • 19:27

jenze O3 Ambition/Tour má dost hrozná sedadla a lepší se dokoupit nedají.

jiri
28. listopadu • 22:17

Dost hrozná?
Jako že fakt krutopřísně hustě moc hrozná? :-D
Boha jeho :-P

Wolfalack
28. listopadu • 11:15

Tak kde jste vy, co jste říkali, že Mazda 3 je v základu drahá? :-D:-D

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:43

mazda je evropský auto?

mpolan
28. listopadu • 19:24

Prodává se v Evropě? Prodává. Tak se neptej jako debil.

Assire var Anahid
28. listopadu • 12:48

Mazda 3 v základu je menší, a je dražší, než Octavia v základu. Ambition není základ.

Wolfsteen
29. listopadu • 7:03

No a co, že je menší. Ale výbavou je úplně někde jinde!

JaneK
28. listopadu • 10:50

No stejne me zajimaji az ceny benzinovy RS v manualu a nebo klasicky 2.0 TSI 4x4 AT ve Style, ale zatim co se snazim porovnat ceny Style a stejny motorizace s trojkou po FL, tak mi to vychazi o 50 tisic u TSI a o 80 tisic u TDI draz, nevim jestli jsem se prehlid. Je pravda ze vybava ve Style je jina nez byla, ale s cim pak mam porovnavat.

jenicek54
28. listopadu • 10:33

at si ji nechají klidně i s motorem 3 litry. Číňany na ně s lepšími auty za 250

Jiří Šafránek
28. listopadu • 10:31

Jednak cena je úplně někde jinde. Za to mám např. SUV některé z korejskych značek a ještě ve 4x4 a ve výbavě o které se Octavii v dané cenové hladině muze jenom snít. Ve stejné třídě seženu podobný vůz za cca 400tis...jak už tady jiní zminovali. Ano, vypadá na fotkách dobře, ale v reálu bude jezdit v chudsich vybavach a bude vypadat opravdu trochu jinak. Ale jinak docela dobrý.

Hernandez
28. listopadu • 9:51

Verze kombi se již prohání po D10. Vypadá, jak facelift Aurisu combi. Překvapilo mě to. Když už jedou na moderní design, tak tomu měli vtisknout ne x let starou modernu. III.gen vypadá hodnotněji. Globální design není můj šálek kávy. Povinný příplatek bude volant. Tenhle je odporný. Co se týká cen, předběžně to vypadá, že jsou nastaveny očekávatelně. Podívejte se do ceníku Corolly, Civicu.

Mirek
28. listopadu • 16:04

Nastavená očekávaně opravdu Octavia je, jestli někdo čekal něco jiného, je trdlo, otázkou však je, jestli ta cena odpovídá.
Například Octavii a Corollu dost dobře porovnat nejde. Ceníky pro základní Octavii nejsou, začíná to až verzi Ambition s motorem 1.5 TSI a pokud se podívám na Corollu, tak připadají v úvahu verze jen s motorem 1,2 turbo. Když vezmu Corollu s tímto motorem a základní výbavou, tak má u výbavy něco navíc, možná něco chybí, ale rozdíl v ceně 188 000 Kč, tak to nepřebije zdaleka ani výkonnější motor 1.5 TSI. Když Corollu dovybavím dvěma pakety, tak bude mít výbavu, ke které se bez dovybavení Octavia již nemůže rovnat, ale stále bude ztrácet cenově 108 000 Kč.
Každý ať si koupí co chce, ale opravdu je Octavia cenově dost nadnesená.

Josef
28. listopadu • 17:42

Souhlas. Ta cena plyne z cenové politiky Škoda a jejího úspěšného marketingu. Octavie bude stát přesně tolik, kolik budou ochotni zákaznící zaplatit. A v Česku ta ochota pro škodovky je. Pro fleetového zákazníka se poskytují zajímavé slevy, které dosahují až něco-kolem (přes) 20 procent. Potom je ta cena zajímavá, a proto není pro Škodu problém úspěšně prodávat "ve velkém". A retail? Ten, kdo je fanda pro Škodu a kupuje ji na 10-15 let, tak cenu úplně neřeší. Takových je ale málo. Většina retailu míří k programu Škoda Plus nebo přímo do autobazaru pro "ojetější" kousky, které potom "kamarád" někde ve "stodole" "zrenovuje" k plné spokojenosti...
Škoda prostě mnoho českých spoluobčanů přímo fascinuje a o jinou značku se nezajímají. Na otázku, jaké znají osobní auta, odpovídají: "Přece Škoda!" Na druhou stranu se jim není co divit, když servis Škoda je na každém rohu a nemusí nikam daleko dojíždět. Je to důležitý argument zejména pro ty, kteří už mají letité ojetiny. Tak to prostě je. Ať si každý koupí to, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Hlavně aby byl spokojen.
Mne spíše zklamalo, že naftový dvoulitr 110 kW bude mít opět pevnou zadní nápravu. Nic lepšího v práci nedostanu, spíše se obávám, abych náhodou nedostal dvoulitr s těmi 85 kW...
Uvidím, novou bych měl "nafasovat" někdy napřesrok.

pepa
1. prosince • 15:31

Jasně servis škodovky na každým rohu a domů to máš pěšky už kousek!!!!:-D:-D:-D

Hernandez
28. listopadu • 17:28

1.5tsi je silnější, jestli budeš chtít automat, jsi u toyoty v háji, protože to jejich cvt pro 1.2 nefunguje na dálnicích. V případě, že jsi na něco jetý (světla, radio,...), Můžeš si do do Octavie přiobjednat, u toyoty musíš brát nejvyšší výbavu. Škoda moc dobře ví, kdo je její cílový zákazník a proč jde právě ke Škodě. Já osobně jsem spíše zvědavý na nového golfa. Toho poměřím s Corollou a Civicem.

Mirek
28. listopadu • 22:23

A kdopak je ten cílový zákazník, který nacpe 800 000 Kč do Octavie s 1,5 TSI, aby měl trochu lepší světlomety a radio...? A teď si to představím jak to někdo dělá u Octavie s motorem 1,0 TSI, kde zákazník již evidentně šetří co se dá, tady na motoru, a přikupuje si zbytnou výbavu asi proto, aby sousedům ukázal, zač je toho.... To že to jde ještě neznamená, že to tak zákazníci budou ve velkém dělat.

bzzz
30. listopadu • 19:49

Cilovy zakaznik je export do zemi, kde na to maj, nebo fleet u nas, kde zase dostanou slevu ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
30. listopadu • 22:38

Jenže já myslel individuální nákup, kde si lidé dělají nějakou individuální konfiguraci. U fleetu, vím, jak to vypadá například u nás, vybere se nějaká sériová konfigurace a vezme se třeba 10 aut. Nějaká výměna světlometů a jiné změny se nějak nenesou. A samozřejmě, neřešil jsem cizinu.

qwertz
29. listopadu • 8:46

To vam opravdu způsobuje tak zásadní problémy, že zákazník hlasuje nohama, a nakupuje produkt, který vám osobně nevyhovuje? Potřebujete si neustále zdůvodňovat, že ti lidi musí být blbci, když mají jiné preference?B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
29. listopadu • 19:08

A ještě drobnost, abych nezapomněl, evidentně ti nedošlo, že "...a přikupuje si zbytnou výbavu asi proto, aby sousedům ukázal, zač je toho.... " jsem bral jako nadsázku toho, že nebude s motorem 1,0 TSI kupovat zbytečnosti, když je rád, že má vůbec své vysněné auto, a tys to bral evidentně jako urážku koupěchtivého. Co čekat jiného od škodafanatika.

Mirek
29. listopadu • 18:38

A kdepak jsem ty vymaštěnče napsal, že mi to způsobuje problémy? Jen je mi naprosto jasné, že kdo na to má, tak si nebude kupovat Octavii 1,0 TSI, ale pořídí si slušný motor a případně něco navíc výbavy, ale kdo na to nemá, tak si pořídí 1,0 TSI a bude rád, že má Octavii. To jen takový qwertz neustále myslí, že není nad jeho IQ 200, které již znamená víš co. Stačí si přečíst ty pitomosti, cos tady psal s kufrem Octavie a málem jsem pukl smíchy. Mám v autě kufr 450 l a se známými jsme jeli na dovolenou, čtyři dospělí, každý měl svůj cestovní kufr 70 l a kupodivu jsem je do auta bezproblémově uložil a na dovolené nikomu nic nescházelo. To jen ty asi cestuješ i se skládacím tobogánem, když ti málem nestačí kufr velikosti přes 600 l.

qwertz
1. prosince • 13:31

Proč by mě mělo zajímat jakým způsobem jezdíte na dovolenou?:-D

Shimi
28. listopadu • 9:36

Já věděl, že s příchodem nového ceníku Octavie bude veselo. Vždy, když budu chtít zlepšit náladu, si ho otevřu. Výbuch smíchu je zaručen. :-D:-D

Assire var Anahid
28. listopadu • 9:41

Proč? Nová Ambition odpovídá až na pár detailů minulé Style, něco chybí, něco je navíc. A ceny pak odpovídají. Základ za 435 000 není tak strašný, jak jsem čekal.

Tycoon
28. listopadu • 10:54

Stylu to neodpovídá, spíše Ambitionu. Navíc to má LED světla, dvouzónovou automatickou klimu, multifunkční volant, modernější infotainment. Ale chybí například zadní parkovací senzory nebo nastavitelné bederní opěrky sedadel.

Hernandez
28. listopadu • 13:35

Jen bych upřesnil, jedná se o polovičatá led. Pravé led jsou až ty matrix.

Assire var Anahid
28. listopadu • 14:18

Co je to "pravé LED"? Matrix LED jsou spíš vyšší verzí LED světel, než nějakou "jedinou pravou".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hernandez
28. listopadu • 17:17

Všechny vozy této třídy mají led s nižší svítivostí a pak silnější, které se většinou jmenuji biled. Svítivost led nebude zdaleka dosahovat matrixu. To je jako svého času xenon na Rapidu, který se xenonům nevyrovnal. Corolla má taky led v parabolách a ve vyšších verzích biled. Škodovácké základní led jsem po technické stránce nezkoumal, ale už na první pohled je jasné, že biled z Passatu nesahají ani po kotníky, jsou to zcela jiné reflektory. Pouze se podobně jmenují.

Ty ses zase chytrej
28. listopadu • 21:24

Led znamena, ze normalni svetla jsou led. Pokud mas Biled tak jsou led i dalkova svetla. Pokud jsou led tak maji ale stejnej prikon 35 kw akurat, ze ty dalkovy budou svitit o poznani min. Ja mam rapida a tam je bixenon a ano maji vykon jen 25 kw a ne 35 kw ale to u octavie a scaly takto není. Takze napriklad led svetla ze Scaly maji stejny vykon jako xenonova svetla ze superbu. (ve vissích vezich byly xenony matrixove o tech ale nepisu)

Ty ses zase chytrej
28. listopadu • 21:27

jako ze superbu 3 před faceliftem

Mirek
30. listopadu • 17:26

Ty za sebou vozíš elektrárnu? Příkon 35 kW, to musí ta světla v zimě před tebou tavit led na cestě.
halogenový světlomet 55-65 W
xenonový světlomet 25-35 W
led světlomet 20-50 W

mpolan
28. listopadu • 19:19

Hele, jako... slušný matroš, co hulíš. Ale plácáš z toho naprosté kraviny. LED v parabolách a Bi-LED fakt nejsou o svítivosti. A Matrix LED už vůbec se svítivostí nemají nic společného.

Hernandez
28. listopadu • 19:37

To, že k větší svítivosti přidají i další funkce neznamená, že svítí stejně. Mám osobně ozkoušené na fabia - passat. U Passatu je plocha před vozem osvícena mnohem silněji. Není led jako led.

bzzz
30. listopadu • 19:46

Hlavne bacha na cerny led ;-)

Potooczech
29. listopadu • 9:09

Mam O3 s LED světlomety a rozhodně nemohu říct, že to svítí málo. Naopak ani xenony v Superbu před FL se na to ani nečapou. Corner funkce ani mlhovky u toho nemají smysl, svítí to do všech stran a po seřízení v servisu to svítí neskutečně, protože standardně z výroby to u O3 většinou svítí hodně do země. Žádné auto bez LED světel takto nesvítí. Když přesednete do auta s konvenčními světly, tak máte prostě dojem, že to auto nesvítí vůbec. Matrix jsou pouze o tom, že dokáží řídit, kam to svítí a kam ne, tedy zabraňuje to oslnění. Protože to je obecný problém LED světel. Speciálně některé modely Mercedesu oslňují naprosto neskutečně.
Jinak jako srovnávat světla ve Fabii a v Passatu ... tedy vozech, které od sebe dělí dvě třídy, kdy za cenu Passatu máte dvě Fabie je celkem dost mimo. Trojková Fabia má obecně dost mizerné svetloměty.

mpolan
28. listopadu • 20:15

Fabia a Passat... tyvole, jedeš fakt ligu.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 17:58

biled je stejný jako bihalogen-jedná se o čočkový reflektor s clonkou na dálkové/tlumené světlo-tohle máš na mysli. Lidi to kupují, nebot je to levnější ve všech směrech.

E15
28. listopadu • 17:41

Mimochodem. když jsi zmínil tu Corollu, tak u Toyoty nikdo nebyl schopný říct, jak ta která led světla (konkrétně u RAV4) svítí, neznali ani svítivost (prý nelze zjistit) a vyzkoušet to člověka taky nenechali.

Hernandez
28. listopadu • 18:32

To snad kecali. Jak mohou vědět, že to nelze zjistit? Nechtěli to zjistit.

E15
29. listopadu • 18:07

prý to neví ani dovozce

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 18:00

Tak tohle je hard- ty jsi přišel do toyoty a tobě zakázali rozsvítit světla? Zhasli, všechny auta zamknuli a zdrhli?

E15
29. listopadu • 10:32

Tak ve dne se to testuje těžko a na noc auta nepůjčují. Nepůjčují je totiž vůbec a to ani zpoplatněně (s čímž bych neměl problém). Jejich představa je, že se zákazníkem objedou blok rychlostí 60 km/h a ten hýkaje blahem poběží podepsat smlouvu na auto za 1.2 mil. Asi to tak u fanoušků té které značky i funguje, ale u někoho, komu je nějaké fanouškovství ukradené a snaží se rozhodnou cca objektivně, to fungovat nemůže.

OTTO
28. listopadu • 11:26

Za ty peníze bych čekal, že to zaparkuje samo a ne že budu řešit nějaké předpotopní senzory :-))

komik
28. listopadu • 10:19

Za mě má bohužel základ nepoužitelný motor.. Takže když si připlatíte za motor a pár blbostí.. jste nad 0.5 mega. Což je dost.. Však je vidět současná vlna zdražování, část to svádí na nové emisní limity a tím složitější techniku, nahoru šla ale aji auta před koncem výrobního cyklu. Na to, že prodeje v EU začínají mírně klesat jde o optimistické ceníky. Jinak Octavia je pozicovaná jako snové auto chalupářů s vyšší cenou, což umožňuje prodávat fleetové ojetiny za ca 250.ooo Kč, tedy na dostřel z nejlevnějším novým modelům třídy. Vzhledem k tomu, že velcí fleetoví klienti dostanou na nové 17-19% slevu, mají vynikající náklady na ujetý kilometr.

Shimi
28. listopadu • 10:16

Proč? Protože princip. Dám sem jeden příklad za všechny na kterém bude krásně vidět ta absurdnost cenové politiky Škody pro soukromého zákazníka.Hyundai i30 kombi - 1.4T 103 kW - Style - 450.000,-
Hyundai i30 kombi - 1.6CRDi - 85 kW - Style - 460.000,-
Hyundai i30 kombi - 1.6CRDi - 100 kW - Style - 480.000,-Bezmála 200.000,- rozdíl už není ani absurdita, ale drzost.

qwertz
28. listopadu • 18:53

jenže spousta lidí by s vámi nesouhlasila, že i30 a O3 jsou srovnatelná auta. Pro vás možná ano, ale to neznamená, že nabízí totéž (minimálně prostor je někde úplně jinde)

Hernandez
28. listopadu • 10:31

Každý, nechť se rozhodne dle předváděcí jízdy. Dle ceníku nepoznáš podvozek, řízení sedačky, posad za volantem, brzdy, odhlučnění. Celkové chování a ovladatelnost vozu a pocit z něho. Pak je tu ještě jedna podstatná záležitost, která se mě netýká, ale pro někoho bude rozhodující. Kdybych věděl, že s vozem najedu 200tis km+, hyundai se vyhnu, z více důvodů.

VaclavM
28. listopadu • 11:52

Ale to je presne co jsem psal. V mem okoli uz kupovalo hodne lidi auto a muzu rict, ze zadne predvadecky se nekonaj, vsechno lidi vybirali od stoly stylem: to se mi nelibi to neci, nebo: to ma Franta, to je kram, nebo: to je XY znacka to nechci. Pak si jedno vybrali (vetsinou designem) a jeli si pro nej. Udelali predvadecku a jelikoz to byl skok oproti jejich staremu autu (nesvezli se jinym), tak to brali.
Takhle mi prijde ze kupuji auta dost casto lide. Samozrejme cena urcuje do jake kategorie se cca zaradi.

Shimi
28. listopadu • 11:05

Hernandez: Jen taková malá poznámka. 200tis. km+ mám na svém Opelu a podle některých zdejších "znalců" se mi to auto mělo rozpadnout už při vyjetí ze salonu. Podobnou zkušenost jsem měl s Fordem, taky jsem čekal na situaci, kdy pojedu "tam" a zpátky pojedu vlakem. Bohužel pro "znalce" ta situace nikdy nenastala. A takhle bych mohl pokračovat, páč v rodině máme ještě Citroeny a Renaulty, což jsou taky značky pod posměšným drobnohledem "znalců". Bohužel pro ně, ta auta se ne a ne pokazit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hernandez
28. listopadu • 11:18

Je otázka, jak se řídí Škoda na 200tis a jak Citroen na 200tis. Znám lidi, kteří si pochvalují levnější značky vozů. Ovšem svézt se s nimi, to je zážitek. Vykloktané řízení, brzdy nic moc, prosezené sedačky. Neříkám, že to je případ hyundaie. Jen jsem chtěl upozornit, že se nemusí jednat o identickou kvalitu vozů.

Shimi
28. listopadu • 11:25

Hernandez: Nechci někomu brát iluze, ale zrovna Škoda je úplně stejný low-end jako Citroen, Renault, apod.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:40

no byl bych opatrný a rozdělil bych to i na modely.

pepa
28. listopadu • 12:09

Není B-]
V rodině jsme měli 2 od nově koupené auta
Škoda a Renault, stejná třída, Renault byl dokonce kvůli motoru dražší. Ze začátku se chovaly obě podobně. Ale po 6 letech už mezi nimi byl rozdíl propastný. Śkůdka se za solidní peníz ještě prodala(prodej trval 1 den), rencek už nestál za to prodávat a za další 3 roky šel rovnou do šrotu.
Kdo nezažil ať věří klidně plkům v diskusi

Assire var Anahid
28. listopadu • 12:47

Tak téhle pohádce snad nevěříš ani sám. Takové kraviny se tu dlouho neobjevily.

Hernandez
28. listopadu • 13:13

Pohádka o pravda, že dražší vůz více vydrží? Srovnej si Škodu a Renault na j.d.power a pak se na ně podívej na TUV, porovnej ne dle stáří, ale dle najetých kilometrů.

Assire var Anahid
28. listopadu • 14:17

Ano, TUV je velice vypovídající statistika... naprosto o ničem.

noclaf
28. listopadu • 12:43

Co tu o Karkulce?
Ja prodaval 13r rencka a prodal se bezproblemu. Takze budto si se k tomu autu choval jak prase a nikdo ho nechtel, nebo akorat kecas.

pepa
28. listopadu • 12:58

Renckovi zdrbali výměnu rozvodů, to mu moc nepomohlo + parkoval venku.
Škůdka byla v garáži. Nájezd měly ty auta velice podobný.
Na tom Renckovi ale ke konci už snad nefungovalo nic. Centrál, polovina palubovky, všechno klechtalo, všude vůle, nakonec i motor mimo limit emisí a šel. Jezdila s tím ženská, normální rodinný provoz.

Shimi
28. listopadu • 12:31

pepa: Propastný? Po 6 letech? Jasně, a teď tu o Karkulce :-D Hele, já chápu, že se to některým lidem blbě poslouchá, ale zapiš si za uši: Škoda/Seat - low-end, VW - mainstream, Audi - prémie. To je holý fakt a okecávat ho nemá smysl.PS: "Kdo nezažil ať věří klidně plkům v diskusi " - O těchto "znalcích" píšu o pár řádků výše.

Pete
29. srpna • 15:46

Audi prémie ... a vím, že máš dost, vždyť to jsou nejdražší auta na údržbu, po 200tis mrtvoly. Osobní zkušenost.

dzozifko
28. listopadu • 9:10

Kde sú tie staré zlaté časy, keď najslabšou motorizáciou v Octavii bola 1,6 benzín s 55 kW... Vo vtedajšej felicii trhač asfaltu... :-)

Toper
28. listopadu • 9:51

Já si pamatuji i Octavii s 1.4 MPI, 44kw. To byla teprve zdechlina. :-D

majkom
28. listopadu • 10:31

octa 1.4 byla 55kw

.
28. listopadu • 12:59

Ty myslíš šestnáctiventil, VW. On má na mysli MPI z Fabie, původně z embéčka. Pár jich namontovali.

Sparrow
28. listopadu • 10:38

Ne byla i verze 44kw

pepa
28. listopadu • 13:45

No jo ale to byla nějaká první jedničková a psal se rok < 2000.
Ne?

VaclavM
28. listopadu • 9:02

Tak prodejni hit to bude, stejne jako predchozi modely. Podle me soukrome statistiky se nova Octavia lidem dost libi, takze to uspech mit bude. Protoze auta se kupuji uz v podstate jen podle designu/image.
Ikdyz je pravda, ze vetsinu prodeje nove Octavie delaji firmy, ty ale jedou uz v "zajetych kolejich" (na zapad od nas je asi firemni podil prodeju mensi, odhaduji).

k22
28. listopadu • 9:20

Lidem? 75% škodovek se kupuje na firmu, u Okrávek a Superbů je to přes 90%. Neznám nikoho kdo si koupil novou Okrávku ze zdaněné mzdy....

pepa
28. listopadu • 13:52

Třeba já

qwertz
28. listopadu • 18:51

já taky. O3 byla nejlevnější auto (minimálně +/- 150k, benzín, automat) do kterého jsem se komfortně vlezl s požadovaným počtem osob a zavazadly.

Yellowhammer
28. listopadu • 20:24

Já Škodovky prodával a takových lidí znám taky mraky.. A ani žádné soc výbavy to nebyly, pamatuji třeba pána co vzal O3 ve zvláštním laku červená Hotchilli, nebo dalšího, co vzal Style 1,4TSI na krásných R18 Golus..atp

Assire var Anahid
28. listopadu • 9:32

To znáš hodně málo lidí.

Tom
28. listopadu • 9:32

Ja ano, a co?

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:34

Měl slevy o kterých nevíš.

Kája
28. listopadu • 8:35

Takže prozatimní základ Ambition (a to ještě přijde Style) nemá v základu výškově nastavitelné sedadlo řidiče? To se mi nějak nezdá... Není tím myšleno jen sedadlo spolujezdce?

Tycoon
28. listopadu • 10:38

Dle ceníku má Ambition výškově stavitelné sedadlo řidiče. Za výškově stavitelné sedadlo spolujezdce a nastavitelné bederní opěrky se připlácí (třetí generace to měla ve výbavě Ambition bez příplatku).

Assire var Anahid
28. listopadu • 8:28

Dealeři budou muset nabídnout hodně zajímavé slevy, aby to byl prodejní hit. Je otázkou, zda v takové chvíli nekoukat rovnou po Superbu, který sice bude mít o trochu horší výbavu, ale zároveň statut lepšího auta. A jelikož tu je taky Scala, která přepravními schopnostmi zvládne zastat roli rodinného vozu, nebude to mít Octavia zrovna lehké.

Zombot
28. listopadu • 9:19

Dokud Škoda dokáže prodat víc aut než vyrobí, tak dealeři žádné slevy dávat nebudou a Octavia bude prodejní hit i tak. Když jsme před pár lety chtěli do firmy nové auto, tak se k nám prodejce Škodovky choval bezmála jako k obtížnému hmyzu a velkoryse nám nabídnul slevu v řádu jednotek procent pokud během následujícího roku koupíme tuším alespoň tři auta. Následně jsme zamířili ke "konkurenčnímu" Volkswagenu, kde jsme už na první auto dostali slevu přes 20% proti ceníku a prodejce se vyloženě snažil, aby nám maximálně vyšel vstříc. Měl jsem z toho pocit, že Škodovka má (alespoň v ČR) zájem pouze o velké zákazníky s flotilami stovek aut, a menší firmy nebo dokonce soukromé zákazníky bere jen jako nutné zlo.

bob
28. listopadu • 9:31

Naprosto souhlasím. U nás jsme měli zájem o 5 vozů Škoda a pro prodejce Škodovky jsme byli ta nejhorší špína, co je akorát obtěžuje... Všude jinde, kam jsme vlezli jsme dostali slevu a předváděcí jízdu hned mezi dveřmi... Nevidím žádný důvod platit jim 650.000 za to samé, co konkurence nabízí za 400... Dokud budou velké firmy nakupovat Škodovky do flotily, můžou si to dovolit...

E15
28. listopadu • 10:37

Asi záleží na konkrétním prodejci. Já by u Škodovky vždycky v pohodě (byť teda jejich sleva pro malé firmy 9% nic moc), ale přesně ten tebou popisovaný pocit jsem měl u Toyoty.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:32

toyota když kupuješ na firmu, tak ti dá pěknou slevu už od jednoho kusu.

Hernandez
28. listopadu • 11:14

Musíš prstem na mapě ukázat na nejzapadlejšího dealera v republice a ten dá maximální slevu, aby naplnil nutné limity pro prodej. Toyota nějde za Ostravou měla, možná stále má, skladovky na Corollu o 100tis levnější, než kolegové v Praze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
28. listopadu • 21:53

Jsi trochu mimo, Toyota před již více roky udělala takovou rošádu s dealery, pro každý kraj je jen jeden a může mít pod sebou i více krajů. To, že má v kraji více autosalónů je jiná věc. Takže ukázat na mapě nejzapadlejšího dealera jaksi nejde. A když už jsi vzpomněl Ostravu, tak pro tento kraj je dealer AUTOBOND GROUP a.s - Toyota. tady máš přehled o jejích zapadlých dealerstvích https://www.autobond.cz/kontakty/...
Toyotu mi dokáže dodat i jiný prodejce v tomto kraji, ale má to háček, je to přeprodej od Autobond Group.

Joe Doe
28. listopadu • 12:14

Zalezi. Kolegyna z Plzne kupila Corollu v Prahe, pretoze dostali cenu, ku ktorej sa v Plzni nevedeli ani len vzdialene priblizit.

Mirek
28. listopadu • 21:56

Tady by spíše slušelo napsat, nechtěli přiblížit. Když by chtěli, nabídnou totožnou cenu.

E15
28. listopadu • 11:18

Tak já byl právě v Praze a nešlo mi až tak o slevy, jako spíš o podivně otrávený přístup k zákazníkovi (jelikož tento pocit nemívám často, tak nemyslím, že by byl problém ve mě :-D)

MV.
28. listopadu • 12:38

Kdyz jsem vybiral Toyotu dlouhou dobu vedl v nabidnute sleve opravdu dealer co sidli v koncinach daleko od Prahy, ale nakonec ztratili nervy v Prazskem zastoupeni a jeste ho nakonec trumfnuli. Ale opravdu se vyplati oslovovat dealery v ramci celeho statu nikoli jen ty kteri jsou na stanici metra co se prahy tyka ;)

Kája
28. listopadu • 8:38

Však Scala přišla s ambicemi částečně nahradit Octavii, kterou posunou výš. Asi počítají s tím, že nástupce Superbu trochu naroste a podraží, aby se zvýšil rozestup jako do teď a vše začne dávat větší smysl než teď.

OTTO
28. listopadu • 10:47

Nástupce Superbu nejspíš nakonec nebude, takže vzali ze Superbu alespoň ceny.

Joe Doe
28. listopadu • 9:21

Lenze nova Octavia ma razvor mensi ako Auris ci Mazda 3 - takze som si nie isty, ktorym smerom doslo k posunu.

OTTO
28. listopadu • 10:34

Už ve dvojkové Octavii bylo v interieru o 10 cm více místa než v autech s o 10 cm delším rozvorem (např. Megan). Takže to nic moc nevypovídá.

Julo
29. listopadu • 4:11

Netrep s takým napr. Peugeotom 307 dá zrovnávať nemohla a s SW už vibec

Assire var Anahid
28. listopadu • 12:45

Ve dvojkové tedy určitě ne. Až třetí generace vnitřními rozměry trošku přerostla, ale čtvrtá se zase vrací zpátky (aspoň podle dostupných čísel).
Tedy ne, že by v aktuálním Méganu bylo málo místa, to není. Ale pokud je někdo zvyklý rozvalovat se v OIII jako prase, pak mu bude každé jiné auto malé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
28. listopadu • 13:16

Já jsem ta auta tenkrát porovnával a dodnes si to pamatuju - v O2 už bylo místo relativně v pohodě, v Meganu (s o dost delším rozvorem) místo vzadu po nastavení sedačky vpředu na 193 cm zmizelo! Tedy ne že se člověk nevešel sám za sebe, ale to místo nebylo prostě žádné, nevešlo by se tam ani dítě, protože by nemělo kam dát ani úplně malé nohy (mezi opěradlem předního a sedákem zadního sedadla zbylo asi 6 cm :-) )

Puk
28. listopadu • 16:46

Pokud jste porovnaval s Megane 2 v kombiku, tak lzete. Pokud s trojkovym, pak je to pravda (ten se, co se tyce vnitrniho prostoru, nepoved).

OTTO
28. listopadu • 16:56

Ne nebylo to kombi, bylo to Octa II liftback & Megane III hatchback (a fakt jsem koukal jako blázen - proto si to taky po tak dlouhé době pamatuju :-D )

Assire var Anahid
28. listopadu • 14:15

To je dost zajímavé, protože zrovna O2 je uvnitř dost malá, až trojka přinesla nějaké zásadní zlepšení a skok na špici třídy.

OTTO
28. listopadu • 15:22

O2 (spolu s Golfem 5 a 6) byla prostě běžné auto nižší střední třídy s cca běžný prostorem na tehdejší dobu. Byla ale i konkurence (s delším rozvorem), která na tom byla prostorově dramaticky hůř.

Tom
28. listopadu • 9:32

A? Treba obestaveni vnitrniho prostoru ma mazda horsi.

Joe Doe
28. listopadu • 12:11

Holt, M3 nebola primarne postavena ako taxikarske auto ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Burešek
28. listopadu • 22:42

Byla postavená jako předmět vhodný po pár letech používání do kovošroutu. Tam rez nevadí :-))

Assire var Anahid
28. listopadu • 8:50

Jenže Octavia se nikam výš neposouvá, zůstala na úrovni té minulé. Stále stejná třída.

MV.
28. listopadu • 9:06

To už není potřeba, zvětšila se už minulou generaci tak aby byla schopná pojmout el. baterie do podlahy. Teď se platí hlavně za software, jako hlavní novinku vnímám matrix světla a možná lépe fungující asistenční systémy, jinak se revoluce nekoná co se týká motorů, podvozku a ostatních výbav...

Lord Owl
5. prosince • 7:53

no právě, komu by se chtělo platit předražený infotainment a pár LEDek...

OTTO
28. listopadu • 11:05

Tak já doufám, že za ty peníze to bude alespoň výrazně lepší auto (alespoň na úrovni Golfu), byť rozměrově stejné. Na podvozku a jeho odhlučnění a odhlučnění celkově se dalo udělat spousta práce. Stejně tak sedačky atd... Takže bych ještě počkal se soudem, jak moc je to předražené, teprve až to uvidíme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MV.
28. listopadu • 13:15

Superb L&K v konfiguratoru vychazi stejne jako nova Octa ve Style vybave s nejakymi vecmi navic ja mam jasno :-D:-D

Assire var Anahid
28. listopadu • 9:32

Pravda, zvětšila se už předtím, i když kvůli bateriím to určitě nebylo. Přesto pořád nepřekročila hranice nižší střední třídy, takže odstup od Superbu je dostatečný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MV.
28. listopadu • 12:35

bylo tedy presneji receno bude to kvuli baterii - tahle platforma uz je schopna pojmout ciste elektrickou verzi Octavie

Marek71
28. listopadu • 13:24

Čistě elektrická Octávka bude na stávající platformě? Já myslel, že na to použijí tu novou MEB, na které je ID.3, bylo by to logické.

OTTO
28. listopadu • 13:47

Asi myslel plug-in hybrid (čistě elektrická Octavie samozřejmě nebude - byť to neznamená, že by nebyla možná, Golf7 elektrický byl)

Assire var Anahid
28. listopadu • 12:43

Kvůli baterii mají změny až letos. Ale podstatné rozměry (rozvor, rozchody kol) se neměnily.

Goes
28. listopadu • 8:20

Tak to má manželka smůlu a dostane i30 v lepší výbavě za 400tis

Burešek
28. listopadu • 22:36

Smůlu budeš mít ty, protože si doma už nezapícháš :-P

Hyundai YES!👍
28. listopadu • 19:53

A bude si blahem chrochtat.

Petr Vaněk
28. listopadu • 12:21

Proti Hnůjdě v pohodě stačí Scala :-D O4 je jinde.B-]

Joe Doe
28. listopadu • 14:00

Scala je de-facto hatchbackova verzia Octavie. Jedno aj druhe je nizsia stredna trieda.

Mirek
28. listopadu • 14:49

Spíše bych napsal přifouknutá Fabia.

Burešek
28. listopadu • 22:38

Ty evidentně rozumíš autům jak koza petrželi, co? AUDI A8 je podle tebe 2x přifouklá Fabie, že? B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
29. listopadu • 18:22

Zato ty tomu rozumíš úplně přesně, když nevíš, že je to platforma Fabie, Audi A1, nebo VW Polo a začneš tady psát naprosté hlouposti. :-D

Bob-an
28. listopadu • 22:23

S fabii to nemá technicky nic společného

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
29. listopadu • 18:23

Opravdu? :-D

Assire var Anahid
28. listopadu • 14:11

To je velmi zjednodušený pohled. Ta auta mají společné maximálně motory a znak na kapotě.

Joe Doe
28. listopadu • 17:18

Jednoduche auto = jednoduchy pohlad ;)Ale vazne, rozmerovo je to auto Octavia hatch - alebo prifuknuta fabia, ako pise kolega nizsie. A co sa stane, ked zvacsis fabiu smerom hore? Nizsia stredna = Octavia.

Shimi
28. listopadu • 12:35

Petře, přání je otcem myšlenky, že? Jinde je tak maximálně cenou. Lhaní si do kapsy a nasazené růžové brýle je koukám pořád v módě.

OTTO
28. listopadu • 10:44

Koukám na to. i30 Fastback 1.4T 103 kW, výbava Style a cena 449990 Kč. To je až absurdně levné na dnešní poměry. Přesto to nikdo moc nekupuje, asi v tom bude nějaký háček...

.
28. listopadu • 12:53

Spíše pořádný hák.

petr r. (petrumr)
28. listopadu • 15:28

jak psali, škodovky táhnou jen podniky, státní správy atd.

qwertz
28. listopadu • 18:47

jo hlavně ve švýcarsku nebo angliii :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
28. listopadu • 19:57

tenhle článek je o prodeji v české republice.

qwertz
28. listopadu • 19:59

pořád prodají soukromým osobám víc než kdokoli další.

Čurin & Dement
28. listopadu • 10:27

Tak to má fakt smůlu. Jen aby rozvodový právník ale nakonec nebyl dražší. :-P

.
28. listopadu • 12:54

:-D

Karlos
28. listopadu • 8:19

S metalízou 650 000kč. Strašná základní cena na nižší střední třídu.

qwertz
28. listopadu • 18:46

Když už jste si splnil povinnost zdůraznit, že (přerostlá) Octavia je "nižší střední třída" (přestože žádná oficiální definice tříd neexistuje, zjevně si bez toho nelze představit žádnou diskuzi), můžete začít vyjmenovávat rozměrově shodné konkurenty za levnější peníze. A ne, i30 nebo Mégane to fakt nejsou. To pozná každý v momentě, kdy začne nakládat.

pacho
28. listopadu • 20:15

tak poďme na to: Peugeot 308sw/o4: rozvor 2730/2686, šírka kufra 1107/1010 rozchod vpredu 1562/1543 rozchod vzadu 1546/1535 výška 1472/1468 celková šírka bez zrkadiel 1862/1829, polomer otáčania o pol metra menší . Jedine čo chýba 308, sú tie neskutočne dlhé previsy, ktoré výrazne zhoršujú jazdné vlastnosti, Radšej 10cm širší kufor a kratší previs, no a kde je ta tvoja úžasne prerastená O4, trocha sa spamätaj. Akorát mierne dobehla konkurenciu. Tiež si treba uvedomiť, že o4, je výrazne ťažšia ako napr 308sw, taktiež si treba uvedomiť , že 308, je na konci svojej životnosti, a o4, akorát teraz prináš "novinky" ktoré 308 už dávno má.

qwertz
29. listopadu • 7:20

Zepomnel jste nam sdelit, ze diky mezipodlaze je rozmer kufru realne o 20% mensi.K tomu jste si asi neraci povsimnout, ze 308 koupite v benzinu jen s dychavicnym 1.2 trojvalcem, kdezto auto jsem poptaval s min 150k, a v O3 koupite normalni verzi i s dvoulitrem.

pacho
29. listopadu • 12:47

prosím Ťa prestaň písať bláboly. Proste keď chceš preferovať octu, tak si ju preferuj, ale nepíš sprostosti. Tá tvoja opovrhovaná 1,2, je určite lepšia, ako Tvoja úžasna 1,0. Pri 308-čke neviem či by sa dostal cez 40t€, pri všetmých príplatkoch. Čo sa týka benzínu, tak PSA má veľmi slušnú 1,6, ktorá sa určite vyrovná tej Tvojej úžasnej 2,0. To že ju v súčasnosti nedávaju do 308, je len dôsledok ekoteroristov z bruselu. SIce nemáš 2,0 benzín, ale miesto tohu máš fajn hydromenič miesto skackavej DSG, máš dizajnovo a ergonomicky lepšie auto, pohodlné sedačky a celkovo príjemnejšie auto, ktoré nie je zamerané len na veľký kufor, ale zameraný hlavne na užívateľa pevná karosérie , lepšie jazdné vlastnosti a celkovo tichšie auto (pri porovnaní s o3. ) Ty si presne ako naší politici pri verejnom obstarávaní, kde podmienky si nastavia presne na škodu octávie, tak samozrejme musí vyhrať.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
1. prosince • 13:26

Typický diskutující na autorevue. Nejdriv se nevleze do pozadavku na vuz nazoroveho oponenta, tak mu nasledne alespon vysvetli, ze jeho pozadavky jsou nesmyslne.No nevim. Poptaval jsem 150k ctyrvalec, vy mi cpete 1.2 trojhrnek s tim, ze Peugeot mohl teoreticky pouzit 1.6 THP, kdyby ta zla EU vsechno neznicila. Octavka ma 1.5 a 2.0 a zakaznik nemusi resit ty vase nesmysly. O 1.0 TSI tady blabolite sam nevim proc. Design je vec osobniho vkusu, tam zadne objektivni kriterium neexistuje, a te vasi ergonomii s totalne debilnim volantem mezi nohama, ktery zakryva vzhled na budiky se musim smat.

Marek45
29. listopadu • 11:26

Jako min. 150 koní? To máte pro manželku, ne? Já bych to viděl na min. 400 koní!

Hernandez
28. listopadu • 18:53

Proč by I30 1.4t dct nemohlo být konkurentem Octavie 1.0? Rozměry plus mínus pár cenťáků nejsou důležité.

qwertz
28. listopadu • 18:58

Nejsou pro vás důležité. K čemu mi je vaše doporučení koupit místo Octavie raději i30, když s tím autem pak ani neodjedu na výlet nebo na dovolenou. Naprosto vyhpzených 400.000CZK. Tím samozřejmě netvrdím, že vám to plně vyhovovat. Stejně tak někdo jiný však může namítat vám, že těch pár cenťáků není důležité a raději si koupí Clio.

mpolan
28. listopadu • 19:11

S i30 nebo Méganem neodjedeš na dovolenou? A to jako proč?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
28. listopadu • 19:14

Chybí prostor v kufru a na zadních sedadlech. (i ta O3 je prostorově na hraně, časem možná vyměním za větší)

Marex
28. listopadu • 20:01

Tak hlavně, že nevadí v O3 ta vykřivená řidičova noha při ovládání pedálu plynu, díky středovému panelu :-D Důležitější je pro takové maxi kufr, aby se dala převést na dovolenou výbava jedné místnosti a hračky do vody, nejlépe v nafouklém stavu :-D Pro takové by časem bylo málo i dodávka nebo minibus :-P

Ivan
29. listopadu • 16:37

Jezdil jsem se všemi generacemi Octavie. mnohokrát jsem to zkoušel a nikdy nepřišel na to jak tu nohu vykřivit aby mi překážel středový panel. S mými 186 cm se mi to prostě při normálním posezu nepovedlo.
Snad jen "na závodníka" čtěte blba, sklopené opěradlo, sedačka dopředu aby ruce dosáhly na volant, sedadlo celé nahoru aby člověk viděl přes volant a následkem pak nepohodlně pokrčené a vykroucené nohy aby se tam vůbec vešly. Ale jezdím delší vzdálenosti takže pohodlí pro nohy je důležité. A i když si sednu za sebe tak je tam volné místo před koleny. A znám i lidi kteři si to opěradlo dají ještě kolměji.

qwertz
29. listopadu • 7:14

niceho takoveho jsem si ani po nekolikahodinove jizde nevsiml.
Vysvetlovet hlupakum v puberte, co v aute jezdi sami, jake potreby muze auto plnit je uple zbytecne.

mpolan
28. listopadu • 19:32

Tak jestli ti chybí prostor v kufru u kombi nižší střední třídy, kup si rovnou Berlingo nebo ideálně Multivan.

qwertz
28. listopadu • 19:47

proč bych jezdil s neforemnou dodávkou, když O3 plní vše co potřebuju?

mpolan
28. listopadu • 20:14

Nejdřív na hraně, pak najednou plní vše... ty si nevidíš do huby. :-D

qwertz
29. listopadu • 7:11

Nevim jake jsou vase znalosti cestiny, ale na hrane znamena, ze jedno dalsi zavazadlo tam uz nedam. To znamena podle aktualnich pozadavku plni vse, ale rezerva tam neni.BTW berlingo jsem mel pujcene. Jezdit s tim je naprosto strasne a prostor na delku tam moc neni, je to nafoukle do vysky.

OTTO
28. listopadu • 10:32

Tak je fakt, že základní cena Octavia III RS 2,0 TSI 6 MT v roce 2013: 619 900 Kč.
Ale holt všechno zdražuje. Centrální banky chrlí do ekonomik inflační peníze jako pominuté, takže by bylo naivní si myslet, že ceny mohou zůstat stejné.

Joe Doe
28. listopadu • 12:10

Medzirocna miera inflacie v CR osciluje medzi 2-3%, podla toho, ako meras ;)

OTTO
28. listopadu • 12:31

Což je dost a to v tom nejsou ceny nemovitostí...

Mirek
28. listopadu • 14:45

Tak jestli jsem dobře poslouchal, tak inflaci táhnou především potraviny.

Joe Doe
28. listopadu • 13:58

Zalezi, koho sa pytas, ale 2-3% inflacia je normalna a zdrava.Inflacia je klasicky definovana ako CPI - consumer price index, index spotrebitelskych cien a teda v nom nehnutelnosti zahrnute samozrejme nie su.Ak zacnes argumentovat inflaciou, nemozes sa uprostred debaty zacat odvolavat na segment ekonomiky, ktory nie je sucastou tvojho povodneho argumentu. Inak sa dopustas logickeho prehresku znameho ako 'ale vy diskriminujete cernochov'.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
28. listopadu • 15:40

Tak jasně, ale dovolím si nesouhlasit, že situace, kdy spotřebitelské ceny rostou o 2-3% (a nemovitosti zdražují o 10%) a to vše při pidiúrokových sazbách je zdravá a žádoucí. To už je situace, kdy dlužníci (včetně státu) žijí dost výrazně na úkor věřitelů.

Doporučujeme

Články odjinud