Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

83 komentářů

Jaryn
23. května • 9:54

Snůška doměnek, podpořená "lidmi zevnitř" :-D:-D:-D No jasně :-D:-D:-D A ty vobrázky prasil v Malování kdo? Sám slovutný Autor? Nebo spíš jeho pětiletej syn jen tak, z legrace?
Amatéři ...

dpcstb
6. května • 19:13

superhnus

michal121
2. května • 17:27

Přední světlomety se nepovedly, zadní lampy jakbysmet. Navíc zadek působí hodně rozpačitě. Pro mě je tenhle design cestou zpátky.

Felix Julec
7. března • 17:13

A to jsem měl z toho auta padnout na zadek?

Victor
9. února • 9:06

Však to je roky pořád stejné.A ještě ke všemu bude v budoucnu asi u Škodovek v příplatkové výbavě pomalu i volant.3-[

Michal
28. prosince • 17:55

a počkejte na O4 v hybridu to bude teprve pálka(800-900tisíc) s výbavou active.

Kert
9. ledna • 7:45

Já jim na ten 48V hybrid nevěřím. Takhle nízké napětí je možná dobré pro akušroubovák, vrtačku, řetězovou pilu a elektrickou bezpečnost ale pro auto je to dost jako že málo. To do toho elektromotoru budou pouštět 500A, jak dlouho vydrží než se přehřeje počítám tak 8 - 10s a pak bude chladnout a místo něj pojede klasický motor. Ano, pro emisní testy a papírové snížení spotřeby to asi stačit bude ale v reálném provozu to bude asi dost nefunkční :-(

Miroslav Tlapa
10. října • 16:56

Takže opět žádná radikální změna? Že je to ještě baví..Škodovka by se už nad sebou měla zamyslet, nemyslíte? To co předvádí a o jakých blbostech se píše, to je neskutečné!

Sobiq
11. října • 13:43

Já už k tomu nemám slov. Slovní spojení Škoda Auto je pro mě jako křeč v žaludku. Horší automobilku jsem snad neviděl, ty jejich ceny za ty slušně řečeno "plechovky" to je něco otřesného. Jsem rád, že od nich nemám absolutně nic!

Roman
7. října • 20:19

No to jsou furt samé novinky a pak to stojí na letišti protože se čeká na homologaci takže defakto člověk co si pořídí auto nemá jistotu že mu to někde netálo na letišti v dešti

Martin Hloch
2. října • 18:49

Takže zase žádná extra změna co se týče designu? Kdy se už škodovka vzpamatuje? Dle mého to bude jen další "tuctová" octavie, která ničím nezaujme, co myslíte vy?

Radek Záděra
30. září • 14:30

Jak bude vypadat? to přece víme všichni ne? Bude úplně stejná s minimálními změnami, ostatně tak je tomu u škodovky zvykem ne? Nebo se pletu?

Mahony
27. září • 10:59

detaily jako treba ze ma octavie 12 ku*vitek a taky ze se prej vyroba octavie bude presouvat, rekl bych do indie, ne? :D v baraku uz to nechci

Ondra Brol
25. září • 16:03

Takže to vlastně bude vypadat téměř porád stejně? Jsem zvědavý na cenovku, jelikož jak je u škodovky zvykem, bude obrovská! Tohle mě zkrátka štve, předvádějí pořád to samé, ale zaplatit si za to nechají, co si o tom myslíte?

Ráďa H.
26. září • 12:10

Bohužel je to tak, na to co nám předvádí si účtují nehorázné sumy!! Na jejich místě bych se styděl. Jsou to normální zloději, nic víc :-)

Marek71
26. září • 12:18

Jak konkrétně vás Škoda Auto okrádá? Když teda říkáte že jsou to zloději... Nutí vás kupovat jejich auta a platit za ně více než jste ochoten dát? Nebo jak myslíte ty "zloděje". Asi máte nějakou zvláštní definici pojmu zloděj :-D

Rostislav Sokolik
23. září • 15:17

Já na nákresu nevidím nic nového, vy ano? Osobně si myslím, že to bude jen další tuctové auto za nehorázné peníze, co vy ostatní? Jaký na to máte názor?

Dominik Doman
24. září • 14:59

To je přeci klasika!! Jediné co umí škodovka je vyrobit auto (nejlépe v 50 verzích a 20 fl) a pak to nastřelit za nehoráznou sumu!! Jsou to zloději, nic víc!!

Bláha Jan
21. září • 22:33

...to co je na skicách není Octavia, ale nástupce Rapida. Redakce buď nic neví, nebo má špatný zdroj informací a nebo je to cílená masáž ze strany "zelených" (na skicách je to totiž nástupce Rapida). Ostatně fotky skutečného Rapida jsou už venku, tak stačí hledat a máte hned jasno co je na skicách.
Jenže spřízněné weby "zelených" dělají, že o skutečných fotkách neví a jen vypouští rádoby senzace v podobě aranžovaných spy-foto. O fotkách skutečného auta se na "zelených" webech nemluví...

pal
21. září • 21:05

...pěknej východoasiat...

ivan
21. září • 17:48

ako bude vypadat? nuž tak isto:! :-|

Bilon
21. září • 14:53

Abych získal co nejvíce informací, mluvil jsem s mnoha lidmi. Říkali, že už příští rok u nás klidně můžou přistát mimozemšťani. Ale taky nemusí. Já jejich slovům věřím!

Bulík
21. září • 11:08

A nějaký článek o škodofce by se nenašel?. Já mám oktáfku v čipu, metle a hlínách.

anti
21. září • 19:33

Tak proč to čteš když tě tak ty Škodovky iritují ?

mkvig
21. září • 10:02

V tom slohovém cvičení nic nového nevidím. Dojmy, dojmy a jen dojmy, které tu už kolují 2 roky.
Octavie se plánuje rozměrově větší, to už potvrdil Autobild a škodovka se tím také netají.
Nastává ovšem otázka, zda je to stále auto v nižší střední třídě, protože již III. generace byla na pomezí a prakticky se octavia stává levnější alternativou passatu ve střední třídě.

Kuk Vykuk
21. září • 0:05

Té dobrej matlal ten váš Ondřej Liling :-D

Kuk Vykuk
21. září • 0:03

Škoda založila novej hřbitov a už tam vysypala hromadu spalovacích nebožtíků. To je panečku fůnus. ;-):-DB-]
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nejvetsi-p... ...

Marek71
21. září • 12:48

Zase špatně, žádný funus. Zkus si přečíst informace a zjistíš jak to ve skutečnosti je. Věřím ti, že to zvládneš :-D

Kuk Vykuk
21. září • 22:59

Ty akorát věříš Škodě že to zvládne zhomologovat, zatímco takovej Bavorák radši na rok zastavil výrobní linku, aby se tomuhle vyhnul. :-D
Tak uvidíme kam až tě tvá víra dovede a kolik těhle nebožštíků dokážou zhomologovat a kolik jich budou muset nakonec sešrotovat. B-]

Marek71
23. září • 13:20

Oni to samozřejme mají "zhomologovsne" interně, ty předpisy jsou známé už nějakou dobu, všichni se na to připravují, I Škodovka. Akorát čekají až jim to ta správná autorita posveti stemplem.Takže opět vedle žádný funus, žádní nebožtíci :-)

anti
21. září • 19:28

Tak jistý bych si moc nebyl . :-D:-D:-D

Anti-automat
20. září • 20:05

...klasický šestiletý výrobní cyklus, ...Z toho ide doslova strach. Prve dva roky testovania na zakaznikoch a zvysok skladovka. No, len tak dalej.

Myčoken
20. září • 15:06

No, tak jen doufejme, že to bude v reálu o něco lepší ... ;-)

Zelí
20. září • 16:40

K práci pana Kabaně jsem byl spíš kritický a měl jsem raději práci Ingelatha nicméně Kabańův superb III je naprosto osobité a špičkové dílo, nemá žádnou srovnatelnou designovou konkurenci. Jeho inspirace českým křišťálem a vtělení této ideje do plechu je fantastická. Takže pokud by udělali Octávii jenom jako zmenšeninu supIII, tak by nešlápli vedle
Vůbec se nedivím, že ho za neuvěřitelné peníze přetáhli do vdolečkova, protože prdeláci se plácají v jakési kimovské šarádě. Nevím jakou osobitou ideu si Kabaň zvolí v bavorsku...možná gatě s padacím mostem, když už je ve značce teplých bratrů.

fanúšik
21. září • 13:23

videl som práce Kabaňa na VŠVU v Bratislave, už na začiatku štúdia mimoriadne prevyšoval všetkých ostatných zo svojho odboru, neviem čo sa tam učil, ale taký talent sa kúpiť nedá. To je dar.

bzzz
21. září • 14:38

Ve Skode ten talent musel potom hooodne krotit ;-)

Kenny
20. září • 16:49

Ja to mam tak. Kabaneho nemam rad lidsky, je takovy neprijemny nafuka. Rozhovor s Ingelathem je daleko prijemnejsi. Nicmene Ingelathovy auta (napriklad Yeti) me vzhledove moc neberou. Takove jak by to delal designer domacich spotrebicu. Naopak Kaban ma alespon nejaky styl.Octavia se mi zda, ze uspech od Toleda 1 zacina vycerpavat potencial a naopak muze byt na vzestupu novy Rapid. Nakreslene ilustrace jsou docela nepovedene. Boky stejne, predek jen zhorseni soucasneho. S tim by se dira do sveta neudelala. Ale pravdou je, ze tym bez Kabaneho bude nejednotny, bude preslapovat na miste. Dokola sulit svuj detajl a vzajemne ani nepujdou k sobe a dopadne to stejne jako Facelift Fabie 3, ktery povazuji za krok zpet. Nova Oktavka 4 proste musi byt trosku vypalovacka s jasnou vizi co chce nabidnout. Uz jen proto, aby jsme si ji v te zaplave pribuznych vubec vsimli. Dyt dneska kdyz se divam na fotky pomalu nerozeznam interior od Rapida vs Karoq vs Octavia.

Zelí
20. září • 14:54

Designér vzal stávající superb a narouboval na to předek z fabie s trojúhelníkovýma světlama a bylo hotovo. Ani to moc nebolelo a bylo to raz dva.

Hehe
20. září • 17:10

Trojuhelnikovy svetla urcite nebudou ! Videl jsem je.

Hehe
20. září • 14:52

"...a my jsme mě­li mož­nost mlu­vit s lid­mi, kte­ří ho vi­dě­li na vlast­ní oči."
To jsou kecy :D jak pise nekdo vyse... Clanek uvaren z vody. :D

Dixik
20. září • 13:55

Dle nejnovejsich internich informaci bude zaklad 0,8 TSi, foukanej dvouvalec, 230 Nm, 76 koniku. V zakladu nebude chybet priprava na radio a CD, vyber ze 2 zakladnich barev a okna vepredu plne v elektrice (vzadu klasicky svihadla, lidi to chtej).

Dix_
20. září • 16:46

A ty jsi kterej ?

Vuek
20. září • 20:19

Ty seš neuvěřitelně blbej...

Michal220
20. září • 14:44

0,8 určitě v octavce nebude leda jako hybrid.Mají 1l tsi tak není nutno zmenšovat u tak velkého auta

Dix_
20. září • 16:49

Budou tam motory co jsou v článku.také LED matrixy,autonomní řízení 3-později,digitální klíč.

tazzz007
20. září • 16:02

Vždyť si dělal srandu ... i když ta super výbava a ukrutný výběr barev by odpovídal.

Kankunen
20. září • 13:53

Jako když vysypeš kolečko s trojúhelníkama.

Jaryn
23. května • 9:51

:-D:-D:-D

Jiří Stegura
20. září • 13:51

Naprostá designová bomba!!! Absolutně bych nepoznal, že jde o Octavii, taková je to revoluční změna! Tak tohle je už teď vlhkým snem nejen koncernové redakce! Bude se prodávat velice dobře, v základní výbavě startující těsně pod hranicí 600 tis. Kč. Velký potlesk do Mladé Boleslavi.

Pigliatti
20. září • 12:33

Neuvěřitelná designová revoluce!

Michal L
20. září • 12:07

Chvástali se jak bude průlomová a ono prd. Nevidím žádnou extra změnu designu jak slibovali. Zkrátka další tuctové auto, které nikdo nebude chtít. Čím dál tím horší...

anti
21. září • 19:22

Které auto je v poslední době podle tebe průlomové . Zkus jim poslat tvůj průlomový návrh atˇ jim vytřeš zrak . Jsi další z řady zdejších expertů .

anti
21. září • 19:16

Které auto je podle tebe v poslední době průlomové . Zkus jim poslat tvůj průlomový návrh jak by to mělo vypadat. Jsi další z dlouhé řady zdejších expertů.

moje jméno
21. září • 8:55

"...které nikdo nebude chtít..."
Michale, nevím jak to napsat. Tedy slušně, abych nebyl vulgární. Jsi megatrdlo.
https://www.denik.cz/auto/skoda-octavia-se-dos... ...

Joe Doe
20. září • 21:11

1. Skodovka, ako automobilka 3. kategorie v ramci VAG, nemoze prist s nicim prelomovym. Ani v ramci vlastneho portfolia.2. Zmena dizajnu vo VAG je vzdy funkciou vyrobnych nakladov - to znamena, ze to, co konkurencia oznacuje za facelift ci refresh modelu, je u Skodovky nova generacia. Inak to, vzhladom na bod 1. byt nemoze.3. Chciet to budu miestne fleety, v zahranici policajne zlozky, v Britanii taxikari - sukromni vlastnici pojdu do Fabie, pretoze je ako holobyt dostupnejsia, alebo ku konkurencii, ktora za danu cenu ponuka viac.

marsum
20. září • 18:47

Nikdo ho nebude chtít? Octavia se vůbec neprodává? To jsi pobavil :-)

karlos
20. září • 13:45

Je to sice jen malůvka, ale ještě ošklivější než jsem doufal.

ZDROJ
20. září • 14:27

To asi proto, ze redaktori se snazili z hovn.. uplest bic. Ta skica je kehce upraveny superb. Nevim kdo je jejich internim zdrojem, ale nejspis to byli lidi, co to auto videli 3vteriny nez ho prikrili plachtou. Zepredu se to superbu trochu podoba, dojem mohutnosti, ja bych to nazval odpornou otylosti. 17" kola tam vypadaji jak 15".
Vzadu to to ma uzke horizontalni lampy to sedi, ale zabiji to mohutny naraznik a pul metrove kridlo. Zadni previs je giganticky, auto vypada disproporcne.

ZDROJ
20. září • 14:06

To asi proto, ze redaktori se snazili z hovn.. uplest bic. Ta skica je kehce upraveny superb. Nevim kdo je jejich internim zdrojem, ale nejspis to byli lidi, co to auto videli 3vteriny nez ho prikrili plachtou. Zepredu se to superbu trochu podoba, dojem mohutnosti, ja bych to nazval odpornou otylosti. 17" kola tam vypadaji jak 15".
Vzadu to to ma uzke horizontalni lampy to sedi, ale zabiji to mohutny naraznik a pul metrove kridlo. Zadni previs je giganticky, auto vypada disproporcne.

Q2
20. září • 12:33

Jo druhé nejprodávanější auto v třídě hned po Golfu a nikdo ho nebude chtít.

Mirek
20. září • 20:25

Tak to je trochu nesmysl. To musíš napsat kde je ten Golf nejprodávanější. U nás to není a celosvětově je nejprodávanější auto této třídy stále Corolla a Golf není ani druhý.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/toto-jsou-nej... ...

qwertz
21. září • 15:21

jestli to nebude tím, že Ford F-series, který je na druhém místě, patří do úplně jiné třídy. Takže Golf je v rámci třídy druhý. ;-)Jinak problém těcho srovnání spočívá v tom, že se často srovnávají hrušky s jabkama. Například Renault prodává v jižní americe vozy Dacie pod značkou Renault. Kam to potom patří v dané statistice, připočtete ty čísla Dacii? Ve statistice totak určitě nebude.S Golfem to je podobné. Patří k prodejům Golfu tak Octavia a Leon? A jak by vapadala čísla Coroly, kdyby ji Toyota prodávála pod 3 brandy?Tímto příspěvkem netvrdím vůbec nic. Takže mě nechytejte za slovo.

Mirek
22. září • 17:17

Za slovo chytat nebudu, ale jak již bylo oznámeno, dle mě konečně, došla Toyota k názoru, že zmizí nesmyslný název Auris a bude opět Corolla.
Octavia a Leon jsou jiná auta než Golf, která jen využívají stejný technologický základ a nejsou vyráběna automobilkou VW.

Kam zařadili Ford je mi úplně jedno, zrovna tak jako když mnozí tvrdí, že Octavia je kontkurent Passatu, Mondeu, Mazdě 6..., že je to střední třída.

Dacie pod značkou Renault je něco jiného, než kdyby to byl Logan prodávaný jako Megane.Také tím nic netvrdím. ;-)

Mirek
20. září • 21:11

Delší dobu si kladu otázku, jak může někdo nesouhlasit s holým faktem. Buď je to trouba, nebo fanatik jisté automobilky (kterékoli), nebo mu asi nerozumím a je potřeba z pohledu mínusáka vše negovat, neboť on má své, lepší, informace a vše ostatní je, jak by řekl nejmenovaný politik, kampaň. :-D
http://www.auto.cz/cesky-trh-roce-2017-velky... ...

E15
20. září • 12:31

Nesmutni, Oliver Stefani (ten po Kabaňovi) na to ještě navěsí haba kuk tuzingových pikačovin (fejkové výfuky vzadu, hustě rámované fejkové vdechy vpředu, kvanta stříbrného plastu všude a to celé "mimořádně vkusně" zarámuje světelnými řetězy z led pásků). Uvidíš, že budeš spokojen. ;-)

Paco28
20. září • 11:51

Pokud O-IV znovu povyroste, pak vznikne hodně velký prostor mezi ní a Fabií. To by znamenalo, že očekávaný následník Spacebaku by měl být výrazně větší, než Fabia. Podle prvních informací to tak ale nevypadá. Takže skok mezi Fabií a Octavií zůstane tak velký?
Myslím si, že nejsem sám, kdo by přivítal znovu auto velikosti Octavia I. a i s cenou mezi Fabií a Octavií. A hlavně ne SUV.

Ivan
23. září • 16:05

Auto velikosti Octavie I? Současný Rapid. Délka a šířka rozdíl v jednotkách cm, prostor na zadních sedadlech podstatně větší, kufr o dva litry větší.

Buffalo007
20. září • 15:35

Sorry. Octavii I vlastním a toho místa na zadních sedačkách je hodně málo. Určitě bych raději ocenil více místa na zadních sedačkách a menší kufr.Jinak vzhledem k tomu, že tu nedávno byl článek jak chce škoda přiblížit rapid Golfu, tak by dávalo smysl, že Octavia bude větší. Ostatně i VW zvětšuje další generace aut a pak vytváří podobně veliká auta předchozí generace s novým názvem.

bzzz
20. září • 15:41

Takze Superb bude v pristi generaci utocit na limuziny? ;-)

Driver
20. září • 12:49

Rapid Liftback ;-)

bzzz
20. září • 11:39

Asi o nic nejde ALE insider si myslel, ze kouka na novy Superb a vona to Octavia. Vice takovych informatoru.Jinak domnela nova zad na fotografii/ilustraci vypada slisne/slibne.

mtb_
20. září • 11:47

Ve skutečnosti je však jeden z nejoblíbenějších mladoboleslavských vozů v pokročilém důchodovém věku. To čo je za veta?Tie previsy - hrozné.
A ten nápis cez celý kufor. Som zvedavý kedy sa mi to začne páčiť.

Adam
20. září • 11:37

Aneb jak uvařit z vody nový článek o Octavii :-)

HAFTAN
20. září • 13:23

Tak důležité je, že se komunita Škůdkařů bude mít zase u čeho ukajet. A redaktoři si již nyní mnou ruce, kolik článků půjde o této modle malomestackych sedláků sepsat. Nakonec budou všichni spokojeni a Škoda nasadí suverénně cenu od 499tis a lidi jim urvou ruce...

Dorian
10. ledna • 13:00

Co tady plácáš za nesmysly Matlo ?

qwertz
21. září • 15:10

No nevím nevím. Kdykoli se tu náhodou objevím, ukájí se tady jenom psychicky zaostalé individua nenávidící jednou škodovku, podruhé volkwagen a tak pořád dokolo. Za měsíc ani za rok to nebude stejné. Sloužíte jen jako užitečný idiot, zvedající čtenost. Takže ano, redaktoři si mnou ruce, protože zástupy vám podobných idiotů jsou jistota pod každým článkem a peníze z reklamy se jen hrnou. A ten kdo chce náhodou škodovku, ten si ji jde koupit, určitě nebude číst ty vaše fantasmagorie.:-DPřeji hezký den a nashle zase za půl roku.

Fredy
24. prosince • 1:20

Hezky napsáno. Komplexy by se měly léčit jinde.

TSI
23. prosince • 12:53

Přesně tak, naprostý souhlas.:-D

anti
21. září • 19:11

Velmi pěkně jsi to trefil .

moje jméno
21. září • 8:52

Adame a Haftane, není mi jasná jedna věc. Když Vám články o Škodovkách tak vadí, proč je čtete a k tomu ještě naprosto přihlouple komentujete? Můžete to mě i ostatním vysvětlit? Pokud ne, vypadáte jako hloupí a nevyzrálí kluci, kteří se těší, až jim s koncem puberty slezou uhráky.

Bodycar
25. září • 6:43

Bylo by dobré pamatovat si datum tohoto článku. Až chlapci uvidí za dva roky (nebo dříve) novou Octavii, zjistí, že je v článku více pravdy, než možná tuší sami novináři. Auto z přední části vypadá opravdu jako by šlo o faceliftovaný Superb a ze zadní části trochu připomíná světla Audi A4, skla ale opět ve stylu Superbu. Tedy přijde o klasické obdélníčky na výšku, které jsou na autě od 1. generace v různých podobách.

Kuk Vykuk
21. září • 22:54

Nanávist a láska je jedna a ta samá emoce ;-)

Hernandez
20. září • 13:48

A zase špatně. Důležité je, že psychiatrická léčebna v Bohnicích má zajištěný rozpočet, aby se mohla pokusit léčit těžce zamindrákované senilní geronty s bipolární poruchou přesně tvého druhu, Kvičalo. Ty tu sedíš od východu k západu slunce. Nosíš pleny, že stačíš furt všude pindat mezi prvními? Tvůj život musí být smutný a osamělý.

Doporučujeme

Články odjinud